Terugvindposts en bookmarksquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
Moet je nagaan dat het nog erger was een hele tijd, namelijk dit soort lijntjes, alleen dan zonder die Vadim-Nick-Jack-verhaallijn, die periode over Charlie met haar 2 moeders, dat was echt de ultieme rampquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Chinless het volgende:
Het is allemaal beetje afgezaagd aan het worden, weer het vreemd gaan, weer een kanker patiëntje, Ludo die weer terug in de business gaat... mwa ik kijk het nog even aan maar ze moeten het volgende seizoen toch echt wel iets beters gaan verzinnen.
Dit seizoen vindt ik gewoon zwaar bagger...
Noud is een watje. Misschien dat Bing het nog eens doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het verbaasd me nog steeds dat Milan niet stevig op zijn bek is gerosd, zou het niet door 'the Noudster' zijn, dan wel Bingo![]()
Inderdaad zelfs Fossie boy heeft al 2 mensen op hun bek gemept: Noud en Robertquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Noud is een watje. Misschien dat Bing het nog eens doet.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GTST is nog de hele maand juni te zien. Vrijdag 29 juni is de zomercliffhanger.
Er gebeurt vast nog wel meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef suus21 het volgende:
ludo en janine cliff![]()
ik geloof er niks van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zou trouwens wel wat zijn als Robert Janine echt probeerde te versieren, kan hij eindelijk wraak nemen op Ludo voor Meike en Valerie![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:43 schreef lady-wrb het volgende:vast niet dat zou wel erg veel op een vorige cliff lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De GTST-kijkers zijn verdwenen in de Bermuda-kijkcijfer-driehoek.quote:Nieuwe tecnhieken voor meting kijkcijfers
Kijkcijfers zijn voor de meeste zenders en omroepen erg belangrijk en vaak zelfs een aalesbepalende factor of een programma mag blijven. Maar het meten van de kijktijd, dat wordt gedaan door de Stichting KijkOnderzoek wordt steeds ingewikkelder doordat er steeds meer mogelijkheden zijn om de programma’s te bekijken.
Consumenten hebben steeds meer apparatuur om programma’s te bekijken, waar en wanneer zij dat willen zoals video/dvd/hardiskrecorders. Maar ook via internet en de mobiele telefoon.
Om dat nieuwe kijkgedrag te registreren, heeft SKO een aantal maatregelen genomen. De organisatie wordt tot nieuwe technieken gedwongen door nieuwe tv’s, digitale zenders en kabelaars die andere frequenties hanteren voor dezelfde zenders.
SKO is begonnen met een proef om op basis van het geluidssignaal te peilen welk tv-station aanstaat in een kamer. Het geluid is namelijk altijd hetzelfde, via welke techniek het programma ook wordt bekeken. Ook ‘uitgesteld kijken’, met diverse recorders, kan op deze manier goed door onderzoekers in kaart worden gebracht, schetst directeur Bas de Vos.
Maar het kijken naar programma’s via de recorders blijft wel achter bij de verwachtingen. Van de Nederlanders met een harddisk-recorder kijkt nog steeds 90 procent het liefst naar programma’s die op dat moment worden uitgezonden door zenders. Het later terugkijken via websites als Uitzending Gemist is wel zeer populair. Om dat te communiceren wil SKO in het najaar komen met een lijst van programma’s die het meest zijn ‘gestreamd’.
Begin dit jaar is de stichting begonnen met een nieuwe wijze van interpreteren van data. Men gaat nu die van een exactere opbouw van de bevolking. Deze zogenoemde ‘gouden standaard’ gaat uit van onder meer een lager aantal jonge vrouwen en lager opgeleide oudere kijkers dan voorheen en meer hoger opgeleide ouderen en jongeren tussen de 13-19 jaar. Volgens De Vos vormt het 2700 leden tellende kijkerspanel nu een betere afspiegeling van de bevolking.
Door de nieuwe metingen is de totale kijktijd iets afgenomen, omdat bepaalde kijkers meer tv kijken en deze groep in het onderzoek iets kleiner is geworden. Programma’s als Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) hebben er ook last van, omdat die vaak door oudere kijkers worden bekeken.
Over de nieuwe werkwijze van SKO deed producent Paul Römer van Endemol, die GTST maakt, daarom onlangs zijn beklag. Het kijkcijfer van die RTL4-soap kwam lager uit door de invoering van de gouden standaard. (ANP/Medialog)
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef JOO het volgende:
Ik denk dat Dian dood valt...in het begin van het seizoen las ik namelijk een keer dat Dian en Nick (de acteurs) vonden dat dit hun laatste seizoen zou zijn.
Alleen blijft Nick wel nog een seizoen, geloof ik.
de 2 grootste mietenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het verbaasd me nog steeds dat Milan niet stevig op zijn bek is gerosd, zou het niet door 'the Noudster' zijn, dan wel Bingo![]()
http://gtstplaats.web-log(...)wie_zien_we_vol.htmlquote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Chinless het volgende:
Het is allemaal beetje afgezaagd aan het worden, weer het vreemd gaan, weer een kanker patiëntje, Ludo die weer terug in de business gaat... mwa ik kijk het nog even aan maar ze moeten het volgende seizoen toch echt wel iets beters gaan verzinnen.
Dit seizoen vindt ik gewoon zwaar bagger...
quote:Voordeel is wel dat er dit keer geen DNA test nodig is
ooh dat hoeft nou ook weer niet, ik vind het wel leuk om haar uit te lachenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
iddNIna mag wat mij betreft er echt uit..
haha oke was wel grappig.. vooral ook toen ze zo tegen Florien begon.. vond het wel heel sneu voor Florien. ik zou extra met Milan dan wat beginnenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
ooh dat hoeft nou ook weer niet, ik vind het wel leuk om haar uit te lachen
Volkomen verdiend overigensquote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Zo, eindelijk krijgt die Milan een knal![]()
Echt iets dat alleen in soaps kan, moet je nagaan Janine en Robert kennen elkaar ongeveer vanaf seizoen 3 (daarvoor zat Robert in Amerika), ze hebben jaren samengewerkt bij de firma AA&F en AA&V en dan zouden ze nu ineens voor elkaar vallen???quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef Beach het volgende:
Robert en Janine gaan dus vallen voor elkaar?![]()
Als je van een 4,1 nou een 6 maakt, dan gelooft iedereen het nog wel. Maar allemaal 10en hahaquote:
En hoe hij er bij zat te lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Fos die al zijn cijfers in 10en gaat veranderen
Hopelijk weer meerdere cliffs.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Viswijfje het volgende:
is al bekend wat de clifhanger dit jaar word?? gaat er weer iemand dood??
Dat keukentje had altijd wel wat jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Cerubo het volgende:
Ik wil dat dat huis van Meneer Harmsen terug komt. Waren altijd wel leuke scenes, die moderne inrichtingen van die huizen nu vind ik niet echt zo.....
Oh, het was een grapje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, allemaal tienen er neerzetten, dan valt het helemaal niet op!
Wat een flashback zeg. Staat zij straks weer op de stoep met die verslaafde broer van haar.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, allemaal tienen er neerzetten, dan valt het helemaal niet op!
Dat slaat idd nergens op.quote:
Ik mis Oom Govert en zijn keukentje ook jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Dat keukentje had altijd wel wat jaMaar niet zonder meneer Harmsen erin
![]()
Ja dat vond ik ook vaag, ik dacht dat hij of Havo deed of een jaar lager zat..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Ici-Paris het volgende:
als Fos al VWO doet wat doet Florien dan??
Florien is ouder en wijzer en Fos is onnozeler ( wat wel is gebleken tijdens het vervalsen van de cijfers )
En dan heb je nog Fay er tussen??
Er klopt helemaal niks van
Ik dacht eerder aan iets van Gerard ofzo...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:54 schreef suus21 het volgende:
nee het ww van anita op de school computer is helen helmink![]()
![]()
![]()
Echt he, zo'n goede vriendin dat zelfs haar wachtwoord er naar vernoemd is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:50 schreef suus21 het volgende:
waarom hebben we Helen niet gezien als ze wel een collega en goede vriendin van Anita is...wat is gtst toch cheap ass...
Fos, Florien en Nina doen HAVOquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:42 schreef ReWinD het volgende:
[..]
En dat doet VWO, geen wonder dat ie niet geslaagd is![]()
Fos en Florien doen alle 2 HAVO, zitten bijelkaar in de klas. Florien is een keer blijven zitten na de dood van hun moeder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Ici-Paris het volgende:
als Fos al VWO doet wat doet Florien dan??
Florien is ouder en wijzer en Fos is onnozeler ( wat wel is gebleken tijdens het vervalsen van de cijfers )
En dan heb je nog Fay er tussen??
Er klopt helemaal niks van
Helen woont in Canada samen met haar broer Martin, met "collega" bedoelen ze gewoon dat zij ook lerares is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:50 schreef suus21 het volgende:
waarom hebben we Helen niet gezien als ze wel een collega en goede vriendin van Anita is...wat is gtst toch cheap ass...
Oh, dat heb k helemaal gemist, maar hoe kwam diegene dan erbij dat Fos VWO doet??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:58 schreef NasiRamesSpeciaal het volgende:
[..]
Fos en Florien doen alle 2 HAVO, zitten bijelkaar in de klas. Florien is een keer blijven zitten na de dood van hun moeder.
Misschien wel, maar dat manipuleren betekent natuurlijk nog niet dat hij weer helemaal de oude wordt, bijvoorbeeld Queen Stephanie uit the Bold is een manipulator eerste klas, maar die heeft nooit uitgehaald wat Ludo allemaal heeft uitgehaald als het gaat om misdadenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie ook het gevoel dat ludo zo langzamerhand dat "peace man" gedoe achter zich begint te laten en weer richting manipulatie gaat?
toen ik hem zo tegen robert hoorde over dat opa ludo en opa robert was hij toch weer een beetje op de oude voet bezig.
Ja je mening is nou wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef pberends het volgende:
Ik zat een paar dagen geleden te zappen, en toen kwam ik GTST een paar keer tegen. Echt alle cliché's kwamen weer voorbij in die bij elkaar nog geen 10 seconden: Nina en Florien hadden een bitchfight over een of ander vriendje, Sjors die ging janken en Ludo en Nick hadden ouderwets ruzie.
GTST![]()
![]()
!
Bovendien dat soort reacties als Pberends gaf zal je altijd krijgen als je stopt met kijken, je neemt dan afstand en ziet eigenlijk in dat het gewoon slap geheel is die hele soap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja je mening is nou wel duidelijk.
Ik kijk het zelf ook niet meer, maar goed.
Da's idd niet echt slim.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:33 schreef Buakaw het volgende:
'Tuulijk ff voor het woutenbureau
Blijkbaar, maar kan me niet voorstellen dat je daarvan meteen knock-out bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef Cerubo het volgende:
Volgens mij kreeg ie die deur tegen zich aan ofzo?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bovendien dat soort reacties als Pberends gaf zal je altijd krijgen als je stopt met kijken, je neemt dan afstand en ziet eigenlijk in dat het gewoon slap geheel is die hele soap.
Ik vind het trouwens geweldig hoe Bing Sjors aanpakt, het niet uitmaken, maar haar ook niet het gevoel geven dat het nog vet aan is![]()
Geweldig gewoon!![]()
Is dat van vandaag? Het is natuurlijk eigenlijk ook veel te warm om voor de tv te zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldig gewoon!![]()
Der kijkt relatief gezien echt geen hond meer.
Gister... sinds wanneer publiceren ze de kijkcijfers realtimequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat van vandaag? Het is natuurlijk eigenlijk ook veel te warm om voor de tv te zitten.![]()
Oh daar heb ik geen verstand van hoe dat gaat, maar het is al even afgelopen dus echt realtime is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Gister... sinds wanneer publiceren ze de kijkcijfers realtime.
ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:01 schreef SSJKliko het volgende:
Ik erger me echt aan Anita en Dennis! Ik kan er nog steeds niet bij, Rik en Anita waren een van de beste stellen ooit in GTST en ik dacht na dat hele gevangenis gebeuren dat dat ook zo zou blijven en nou zit ze hier met die oelewapper.
![]()
Vrijdag keken er slechts 877.000 kijkers. GTST zit qua kijkcijfers bijna op hetzelfde niveau als het laatste seizoen van ONM op Yorin... en met die puberinvasie zit GTST ONM creatief gezien ook dicht op de hielen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Geweldig gewoon!![]()
Der kijkt relatief gezien echt geen hond meer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vrijdag keken er slechts 877.000 kijkers. GTST zit qua kijkcijfers bijna op hetzelfde niveau als het laatste seizoen van ONM op Yorin... en met die puberinvasie zit GTST ONM creatief gezien ook dicht op de hielen.
BTW: Nina met haar Moulin Rouge party is ook weer letterlijk overgenomen van ONM. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de Noudster aan een illegale straatrace meedoet.![]()
Erger vind ik de talentloze nieuwe aanwinsten: Lorena en Vicky. Vroeger kon je daar nog mee wegkomen, maar tegenwoordig pikt de kijker dat niet meer. Ik vrees dat er wel weer een BN-er zal moeten komen opdraven in een laatste wanhoopspoging om de kijkcijfers op te krikken... dus misschien binnenkort een zingende Jan Keizer in De Koning?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:28 schreef pberends het volgende:
Ik had GTST maanden geleden een stapel tips gegeven, maar die sukkels willen maar niet luisteren. Alle droplulfiguren als Bing, Noud, Nina en Anita zitten er nog steeds in.
Aan de locatie te zien moet het wel Helen Helmink zijn.quote:Woensdag 30-05-2007
Jef en Barbara lopen samen door het openluchtmuseum als ze een bekende tegenkomen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Erger vind ik de talentloze nieuwe aanwinsten: Lorena en Vicky. Vroeger kon je daar nog mee wegkomen, maar tegenwoordig pikt de kijker dat niet meer. Ik vrees dat er wel weer een BN-er zal moeten komen opdraven in een laatste wanhoopspoging om de kijkcijfers op te krikken... dus misschien binnenkort een zingende Jan Keizer in De Koning?![]()
Ehm de afleveringen worden maanden van te voren opgenomen hoor, dus als ze iemand eruit gooien zie je dat pas na maandenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
BZN op Nederland 1 scoorde 1,4 miljoen kijkers. Ik had GTST maanden geleden een stapel tips gegeven, maar die sukkels willen maar niet luisteren. Alle droplulfiguren als Bing, Noud, Nina en Anita zitten er nog steeds in
.
Het is vrij onbegrijpelijk dat dit maanden zou moeten duren, 3 weken lijkt me meer dan genoeg. Wordt de soap ook realistischer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ehm de afleveringen worden maanden van te voren opgenomen hoor, dus als ze iemand eruit gooien zie je dat pas na maanden![]()
Ja dat klopt, dat staat ook op gtst.nl.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik las net op wikipedia dat Vicky het meisje is dat de engel speelde die Jef mee wilde nemen toen hij bijna overleed als gevolg van zijn zwerfperiode.
Klopt dit en was dit bekend bij jullie?
Bron: Wikipedia
Oh okeequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat staat ook op gtst.nl.
Wat grappigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik las net op wikipedia dat Vicky het meisje is dat de engel speelde die Jef mee wilde nemen toen hij bijna overleed als gevolg van zijn zwerfperiode.
Klopt dit en was dit bekend bij jullie?
Bron: Wikipedia
waar kan je die kijken dan? want ik kan het op rtl gemist nooit vinden..quote:Op zondag 27 mei 2007 11:03 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oee ik ga zo de aflevering van vrijdag even kijken
Mijn oma had het opgenomenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:39 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar kan je die kijken dan? want ik kan het op rtl gemist nooit vinden..
das juist het probleemquote:Op zondag 27 mei 2007 12:41 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Mijn oma had het opgenomenmaar maandag om 12 uur kan je ook kijken
alleen tig belspellen erdoor heen
![]()
Ik heb wel die hele aflevering op een of andere afgeragde videoband staan, maar ik kan dat niet digitaliseren, Frey heeft hem vast nog welquote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef GSMboy het volgende:
Heeft er nog iemand een video filmpje van hoe Ludo Martine op de boot zet?
Ik ken wel Frey's "Ludo's Flashback filmpje", maar ik zou graag die scene nog een keer terug willen zien...
En als het kan ookd ie Scene dat Isabella de ze in loopt om haarzelf te verdrinken (wat mislukt omdat Ludo haar redt)
Dat Rik en Anita een van de beste stellen ooit waren ben ik ook met je eens, maar ja, Sabine Koning wilde terug (ze hadden haar gevraagd geloof ik of ze wilde zelf, maar dan wel met een vast contract). Ferri Somogyi wilde niet meer (of hem dat kwalijk valt te nemen is een tweede) en dan blijf je al gauw achter met een gebroken stel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:01 schreef SSJKliko het volgende:
Ik erger me echt aan Anita en Dennis! Ik kan er nog steeds niet bij, Rik en Anita waren een van de beste stellen ooit in GTST en ik dacht na dat hele gevangenis gebeuren dat dat ook zo zou blijven en nou zit ze hier met die oelewapper.
![]()
Toen was het uit jaquote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef BettyR het volgende:
Bernhard zou jou nooit zoiets aandoen!
Was Bing niet degene die toen met Florien heeft zitten rommelen? Of waren Bing en Sjors toen uit elkaar?
Daarin blinkt gtst gelukkig niet uit, the Bold is daarin nog veel erger, halverwege de jaren '90 kreeg Brooke een kind dat eind jaren '90 alweer zelf een kind kreeg (dat uiteindelijk niet het zijne bleek, maar dat terzijde).quote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef mosterman het volgende:
Ik zit er nog steeds mee dat Nina 4 was en toen ineens 16.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GSMboy op 29-05-2007 00:08:21 ]
Mwa, toen ze net in GTST kwam zag ze er echt heel leuk uit. Sinds ze dat korte haar heeft vind ik haar wat minder. Maar het blijft wel een leuk meisje om te zien. Maar geef mij maar Florien en Lorenaquote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Cerubo het volgende:
Sjors zag er goed uit vandaag moet ik zeggen
Ja en dan wil hij niet dat iemand naar de politie gaat, maar hij zegt dat hij samen werkt met de politiequote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef BettyR het volgende:
Ik snap er niks meer van! Wie is Jack's vijand, wie is zijn handlanger?
Ik erger me dood aan sjors, misschien omdat ze gristen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa, toen ze net in GTST kwam zag ze er echt heel leuk uit. Sinds ze dat korte haar heeft vind ik haar wat minder. Maar het blijft wel een leuk meisje om te zien. Maar geef mij maar Florien en Lorena
Ik vind het ook wel raar dat je haar nu niet ziet bidden voor vergeving ofzo, dat deed ze vroeger nog wel eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef mosterman het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan sjors, misschien omdat ze gristen is.
Vreselijik!!1 Ik heb dat soort mensen bij mij in de klas zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:40 schreef Beach het volgende:
Wat kan nina toch een afschuwelijke bek trekken zeg![]()
Misschien vind god haar niet goed meer omdat ze vreemdging. Ag zo vreemd is vreemdgaan niet in gtstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel raar dat je haar nu niet ziet bidden voor vergeving ofzo, dat deed ze vroeger nog wel eens
huh? waar he jij het over?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef mouschy het volgende:
Je hebt ook 1 keer de vrouw van Vadim gezien, dat was die vrouw die Robinson gewonnen had! enig idee of ze nog een keer terug komt?
O die, zo te zien heb ik het wel 3 dagen gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef BettyR het volgende:
Olga, idd. de vrouw/vriendin van Vadim. Zou zij niet degene zijn die Charlie dr kamer binnenkwam toen ze stond te douchen?
Dat is toch Nina's tekst?!quote:Florien Fischer: "Moet je zien wat voor wallen ik heb." (tegen Noud Mulder)
Als je de GTST promo bekijkt dan zie je wie dat was die binnenkwam..niet Olga iig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef BettyR het volgende:
Olga, idd. de vrouw/vriendin van Vadim. Zou zij niet degene zijn die Charlie dr kamer binnenkwam toen ze stond te douchen?
Nee dat kunnen ze niet. Lorenaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Cerubo het volgende:
Kunne ze die Lorena aub uit de serie schrijven. Gigi is zoooooooo talentloos in acteren, ik erger me zowat over iedere scene waar ze in speelt.
Deel 1 van m'n verhaallijn is uitgekomen: Valentijn is Valentijn niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alexandra/Lieve...
Tering laat haar alsjeblieft niet terug komen.
Ik ben benieuwd of ze deel 2 ook overgenomen hebben: Nick is niet de vader van Valentijn. DNA test!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef alors het volgende:
Dat komt voor mij ook niet geheel onverwacht. Nouja, beter nu dan straks weer zo'n Arnie/Dennis verhaallijn, die was helemaal dolletjes
Charlie niet. Die wist helemaal niet meer hoe het kind eruit zag omdat ze gedrogeerd was door Lieve/Alexandra.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef GSMboy het volgende:
Tuurlijk, Charlie kent haar kind toch wel na 2 weken ontvoering
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Zuster Vincenza en Lieve/Alexandra moeten z.s.m. met proefverlof uit die TBS kliniek en Meerdijk onveilig komen maken. Dat zou echt een topduo zijn.![]()
![]()
ik geloof dat verhaal niet zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef GSMboy het volgende:
Oh jah, iemand die ik ken gaat morgen naar de Cliffhanger van GTST toe als figurant.
het schijnt in het Archeon af te spelen![]()
![]()
![]()
Ik heb die scènes nietquote:
Dat was laatst een keer tegen Dian.quote:En waneer zei Ludo zoiets van:
"Als ik jouw zou vragen wat je anders zou doen in je leven, dan zou je zeggen dat je mij met rust zou hebben gelaten", was dat ook in die martine-boot scene?
DNA test er tegenaan knallen dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Charlie niet. Die wist helemaal niet meer hoe het kind eruit zag omdat ze gedrogeerd was door Lieve/Alexandra.
Geen idee, maar daar zullen we vast achterkomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Maar als Valentijn Valentijn niet is, wie is Valentijn dan?![]()
Beter zo. Worden we misschien weer eens verrast met iets echt spannends.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
valt me trouwens op dat er 3 a 4 weken voordat de cliff wordt uitgezonden nog steeds zo weinig over bekend is.
Iemand anders dan Valentijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Die gekke Lieve zal wel een andere baby ergens hebben gejat en die 2 hebben omgeruild.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Lijkt me te voor de hand liggend, maar we zullen zien. Jammer dat ik het vanavond weer moet missen. Ben dan in de sportschool.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Die gekke Lieve zal wel een andere baby ergens hebben gejat en die 2 hebben omgeruild.
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Die gekke Lieve zal wel een andere baby ergens hebben gejat en die 2 hebben omgeruild.
Ik help nou eenmaal graagquote:
Dan kom je maar bij mij kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:09 schreef Lauzie het volgende:
Ik heb al een week geen tver is iets met de aansluiting..mn huisbaas gaat het hopelijk vandaag fixen.. en anders wordt het weer bijlezen.
dat meen je nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:38 schreef JOO het volgende:
Er komt een nieuw karakter in gtst, de zoon van Aydin.
Hij gaat proberen Dian helemaal kapot te maken.
En zou hij een groot geheim met zich meedragen dat te maken heeft met Martine Hafkamp en Isabella .
Ik hoop ook dat het onzin is. Zit daar echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat meen je niet
Krijg je zo'n jonge Maroc in de serie
Een jonge gast vind ik nog het minst erge eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie het al voor me.
'eick sweer je wolla'
Maar ten eerste weer zo'n jonge gast erbij.
Dat lijkt me dan wél weer tof.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:38 schreef JOO het volgende:
En zou hij een groot geheim met zich meedragen dat te maken heeft met Martine Hafkamp en Isabella .
Nee woon niet in Amsterdamquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Laat me raden, je woont in Amsterdam? Dat is mij te ver![]()
Het is tenminste wel realistisch. They're everywhere ya knowquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat meen je niet
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Youssef uit ONM is wel leuk hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat meen je niet
Bing en Dorothea mogen ze er zo uitschoppenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Het is tenminste wel realistisch. They're everywhere ya knowdus ook in Meerdijk! Ik vind het sowieso maar raar dat vrijwel iedereen in GTST autochtoon is, behalve Bing en Dorothea.
Racistquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bing en Dorothea mogen ze er zo uitschoppen
Als ie de looks van zn vader heeft, laat maar komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:38 schreef JOO het volgende:
Te grote cast ofzo. Had dan die Milan weggelaten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Als ie de looks van zn vader heeft, laat maar komen![]()
Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom Aydin zomaar eruit moest toen![]()
Dat is al gebeurt toen Charlie zwanger was, dus dat Valentijn zijn zoon is klopt dus welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze deel 2 ook overgenomen hebben: Nick is niet de vader van Valentijn. DNA test!
De cliff is al bekentquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Beter zo. Worden we misschien weer eens verrast met iets echt spannends.
Vanaf vrijdag dus jouw zoontje? Tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
Is misschien ook leuk om te vertellen dat mijn zoontje Valentijn speelt in Juni!![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
De cliff is al bekentals je op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl kijkt kan je het lezen! er is ook al een foto van vrijgegeven. Het speelt zich niet af in NL in iedergeval
![]()
Is misschien ook leuk om te vertellen dat mijn zoontje Valentijn speelt in Juni!![]()
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
![]()
Aaarrrrggghhh WTF, ik lees daar dat Mark hier op de kermis was een paar weken geleden. Heb ik dat weer gemist.quote:
Hahaha nou vanaf volgende week dus niet he hihihiquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef suus21 het volgende:
dat zijn altijd honds lelijke baby's..
Cool, maar is dat dan wel de echte Valentijn die nu dus ontvoerd is of degene die ze al die tijd voor Valentijn aan hebben gezien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
De cliff is al bekentals je op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl kijkt kan je het lezen! er is ook al een foto van vrijgegeven. Het speelt zich niet af in NL in iedergeval
![]()
![]()
Zit jou kindje toevallig op Kinderdagverblijf Kindergarden?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef mouschy het volgende:
[..]
Hahaha nou vanaf volgende week dus niet he hihihi![]()
6 juni komt hij voor het eerst op TV in Charlie's droom, en daarna nog een paar keer![]()
In Charlie's droom komt hij als eerst in beeld, hij heeft een rode Snoopy shirt aan, en is de enige die niet huilt, want er zijn nog veel meer baby's in die scene![]()
Tof. Ik ga er oplettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef mouschy het volgende:
[..]
6 juni komt hij voor het eerst op TV in Charlie's droom, en daarna nog een paar keer![]()
In Charlie's droom komt hij als eerst in beeld, hij heeft een rode Snoopy shirt aan, en is de enige die niet huilt, want er zijn nog veel meer baby's in die scene![]()
Hmm ja ze hadden Aydin prima kunnen verwerken in de Jack//Nick/Vadim lijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Te grote cast ofzo. Had dan die Milan weggelaten.
In de serie Sam Buena, in het echt Ajman Anwar. Hij schijnt echt de slechterik van het stuk te wordenquote:
Haha de Mocro moet weer de crimineel spelen hoor.. *zucht*quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
In de serie Sam Buena, in het echt Ajman Anwar. Hij schijnt echt de slechterik van het stuk te worden![]()
Een beetje realisme in soaps kan geen kwaad...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha de Mocro moet weer de crimineel spelen hoor.. *zucht*
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:41 schreef Frey het volgende:
Die vork![]()
Hij dacht zeker: die vrouw is om op te vreten.
je woont in Zwolle of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef mouschy het volgende:
[..]
Check je PM ffquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha de Mocro moet weer de crimineel spelen hoor.. *zucht*
Nee mijn kindje zit niet op een kdv, ik ben lekker thuis met hem! ik ben zelf gastouder en vang dus kids op hier thuis.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Zit jou kindje toevallig op Kinderdagverblijf Kindergarden?!
Wel onwijs leuk dat jou kindje daarin speelt..
nee wij wonen in Noord Holland....quote:
Oud kamermeisje van de Rozenboom die spullen heeft gestolen van gasten. Woont in een of ander kraakpand en Laura wil nu dat ze daar weggaat en probeert haar te helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef MissJ het volgende:
Wie de fuck is trouwens Vicky?
ik heb geloof ik iets gemist ofzo..
Een nieuwe verhaallijn: Meerdijk wordt geterroriseerd door een kannibaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een ongemanierde vlerk was die junk. Iemand bedreigen doe je met mes èn vork.![]()
Ok, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Oud kamermeisje van de Rozenboom die spullen heeft gestolen van gasten. Woont in een of ander kraakpand en Laura wil nu dat ze daar weggaat en probeert haar te helpen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Frey het volgende:
Een nieuwe verhaallijn: Meerdijk wordt geterroriseerd door een kannibaal.
Een kin-ky ideetje van Jack.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
WTF dennis in een kooi ?
lijkt me heerlijk, kruip ik erbij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
WTF dennis in een kooi ?
Veel kannibalisme de laatste tijd hier, maar als je hem maar helemaal opvreet tot er niets meer over is, hoor jij mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk, kruip ik erbij.
het blijft nml een lekker hapje die dennis
![]()
Toen Alice de Boer terugkeerde en op datzelfde moment Martin Helmink (Helens broer) naar Canada ging om af te kicken van de heroïne besloot Helen met hem mee te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef countergirl het volgende:
Dat hele verhaal van Jack vind ik wel mooi geweest. Ik vind de serie zo ingezakt. Wanneer wordt het nu echt weer eens ouderwets spannend! Kunnen ze Laura niet zo'n opvanghuis laten beginnen, zoals vroeger Daniel Daniel. En laat eens weer zo'n zeikert in de serie zoals Helen Helmink die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Zou mooi zijn als ze ineens bij Anita voor de deur staat. Trouwens waar is Helen en die vriendin Wil eigenlijk gebleven??
Ik mis het ook steeds, het doet me eingelijk niks. maar nu zie ik iedereen om fos lachen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gemist. En vanavond weer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef mosterman het volgende:
[..]
Ik mis het ook steeds, het doet me eingelijk niks. maar nu zie ik iedereen om fos lachen.
Dronken, en heeft de hack in de schoolcomputer waar hij zijn cijfers heeft veranders verteld aan Barbara...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat was er met Fos dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Frey het volgende:
We zijn erin getrapt, de cliffhanger is niet op de tafelberg![]()
Maar dit ziet er spannend uit
Het bericht dat alles op z'n kop gaat zetten is natuurlijk dat niet Nick maar Ludo de vader is van Valentijn #2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Frey het volgende:
We zijn erin getrapt, de cliffhanger is niet op de tafelberg![]()
Maar dit ziet er spannend uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
wtf is lduo weer vreemd gegaan ofzo ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het bericht dat alles op z'n kop gaat zetten is natuurlijk dat niet Nick maar Ludo de vader is van Valentijn #2.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |