Ja je mening is nou wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef pberends het volgende:
Ik zat een paar dagen geleden te zappen, en toen kwam ik GTST een paar keer tegen. Echt alle cliché's kwamen weer voorbij in die bij elkaar nog geen 10 seconden: Nina en Florien hadden een bitchfight over een of ander vriendje, Sjors die ging janken en Ludo en Nick hadden ouderwets ruzie.
GTST![]()
![]()
!
Bovendien dat soort reacties als Pberends gaf zal je altijd krijgen als je stopt met kijken, je neemt dan afstand en ziet eigenlijk in dat het gewoon slap geheel is die hele soap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja je mening is nou wel duidelijk.
Ik kijk het zelf ook niet meer, maar goed.
Da's idd niet echt slim.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:33 schreef Buakaw het volgende:
'Tuulijk ff voor het woutenbureau
Blijkbaar, maar kan me niet voorstellen dat je daarvan meteen knock-out bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef Cerubo het volgende:
Volgens mij kreeg ie die deur tegen zich aan ofzo?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bovendien dat soort reacties als Pberends gaf zal je altijd krijgen als je stopt met kijken, je neemt dan afstand en ziet eigenlijk in dat het gewoon slap geheel is die hele soap.
Ik vind het trouwens geweldig hoe Bing Sjors aanpakt, het niet uitmaken, maar haar ook niet het gevoel geven dat het nog vet aan is![]()
Geweldig gewoon!![]()
Is dat van vandaag? Het is natuurlijk eigenlijk ook veel te warm om voor de tv te zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldig gewoon!![]()
Der kijkt relatief gezien echt geen hond meer.
Gister... sinds wanneer publiceren ze de kijkcijfers realtimequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat van vandaag? Het is natuurlijk eigenlijk ook veel te warm om voor de tv te zitten.![]()
Oh daar heb ik geen verstand van hoe dat gaat, maar het is al even afgelopen dus echt realtime is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Gister... sinds wanneer publiceren ze de kijkcijfers realtime.
ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:01 schreef SSJKliko het volgende:
Ik erger me echt aan Anita en Dennis! Ik kan er nog steeds niet bij, Rik en Anita waren een van de beste stellen ooit in GTST en ik dacht na dat hele gevangenis gebeuren dat dat ook zo zou blijven en nou zit ze hier met die oelewapper.
![]()
Vrijdag keken er slechts 877.000 kijkers. GTST zit qua kijkcijfers bijna op hetzelfde niveau als het laatste seizoen van ONM op Yorin... en met die puberinvasie zit GTST ONM creatief gezien ook dicht op de hielen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Geweldig gewoon!![]()
Der kijkt relatief gezien echt geen hond meer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vrijdag keken er slechts 877.000 kijkers. GTST zit qua kijkcijfers bijna op hetzelfde niveau als het laatste seizoen van ONM op Yorin... en met die puberinvasie zit GTST ONM creatief gezien ook dicht op de hielen.
BTW: Nina met haar Moulin Rouge party is ook weer letterlijk overgenomen van ONM. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de Noudster aan een illegale straatrace meedoet.![]()
Erger vind ik de talentloze nieuwe aanwinsten: Lorena en Vicky. Vroeger kon je daar nog mee wegkomen, maar tegenwoordig pikt de kijker dat niet meer. Ik vrees dat er wel weer een BN-er zal moeten komen opdraven in een laatste wanhoopspoging om de kijkcijfers op te krikken... dus misschien binnenkort een zingende Jan Keizer in De Koning?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:28 schreef pberends het volgende:
Ik had GTST maanden geleden een stapel tips gegeven, maar die sukkels willen maar niet luisteren. Alle droplulfiguren als Bing, Noud, Nina en Anita zitten er nog steeds in.
Aan de locatie te zien moet het wel Helen Helmink zijn.quote:Woensdag 30-05-2007
Jef en Barbara lopen samen door het openluchtmuseum als ze een bekende tegenkomen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Erger vind ik de talentloze nieuwe aanwinsten: Lorena en Vicky. Vroeger kon je daar nog mee wegkomen, maar tegenwoordig pikt de kijker dat niet meer. Ik vrees dat er wel weer een BN-er zal moeten komen opdraven in een laatste wanhoopspoging om de kijkcijfers op te krikken... dus misschien binnenkort een zingende Jan Keizer in De Koning?![]()
Ehm de afleveringen worden maanden van te voren opgenomen hoor, dus als ze iemand eruit gooien zie je dat pas na maandenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
BZN op Nederland 1 scoorde 1,4 miljoen kijkers. Ik had GTST maanden geleden een stapel tips gegeven, maar die sukkels willen maar niet luisteren. Alle droplulfiguren als Bing, Noud, Nina en Anita zitten er nog steeds in
.
Het is vrij onbegrijpelijk dat dit maanden zou moeten duren, 3 weken lijkt me meer dan genoeg. Wordt de soap ook realistischer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ehm de afleveringen worden maanden van te voren opgenomen hoor, dus als ze iemand eruit gooien zie je dat pas na maanden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |