Ja dat klopt, dat staat ook op gtst.nl.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik las net op wikipedia dat Vicky het meisje is dat de engel speelde die Jef mee wilde nemen toen hij bijna overleed als gevolg van zijn zwerfperiode.
Klopt dit en was dit bekend bij jullie?
Bron: Wikipedia
Oh okeequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat staat ook op gtst.nl.
Wat grappigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik las net op wikipedia dat Vicky het meisje is dat de engel speelde die Jef mee wilde nemen toen hij bijna overleed als gevolg van zijn zwerfperiode.
Klopt dit en was dit bekend bij jullie?
Bron: Wikipedia
waar kan je die kijken dan? want ik kan het op rtl gemist nooit vinden..quote:Op zondag 27 mei 2007 11:03 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oee ik ga zo de aflevering van vrijdag even kijken
Mijn oma had het opgenomenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:39 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar kan je die kijken dan? want ik kan het op rtl gemist nooit vinden..
das juist het probleemquote:Op zondag 27 mei 2007 12:41 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Mijn oma had het opgenomenmaar maandag om 12 uur kan je ook kijken
alleen tig belspellen erdoor heen
![]()
Ik heb wel die hele aflevering op een of andere afgeragde videoband staan, maar ik kan dat niet digitaliseren, Frey heeft hem vast nog welquote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef GSMboy het volgende:
Heeft er nog iemand een video filmpje van hoe Ludo Martine op de boot zet?
Ik ken wel Frey's "Ludo's Flashback filmpje", maar ik zou graag die scene nog een keer terug willen zien...
En als het kan ookd ie Scene dat Isabella de ze in loopt om haarzelf te verdrinken (wat mislukt omdat Ludo haar redt)
Dat Rik en Anita een van de beste stellen ooit waren ben ik ook met je eens, maar ja, Sabine Koning wilde terug (ze hadden haar gevraagd geloof ik of ze wilde zelf, maar dan wel met een vast contract). Ferri Somogyi wilde niet meer (of hem dat kwalijk valt te nemen is een tweede) en dan blijf je al gauw achter met een gebroken stel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:01 schreef SSJKliko het volgende:
Ik erger me echt aan Anita en Dennis! Ik kan er nog steeds niet bij, Rik en Anita waren een van de beste stellen ooit in GTST en ik dacht na dat hele gevangenis gebeuren dat dat ook zo zou blijven en nou zit ze hier met die oelewapper.
![]()
Toen was het uit jaquote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef BettyR het volgende:
Bernhard zou jou nooit zoiets aandoen!
Was Bing niet degene die toen met Florien heeft zitten rommelen? Of waren Bing en Sjors toen uit elkaar?
Daarin blinkt gtst gelukkig niet uit, the Bold is daarin nog veel erger, halverwege de jaren '90 kreeg Brooke een kind dat eind jaren '90 alweer zelf een kind kreeg (dat uiteindelijk niet het zijne bleek, maar dat terzijde).quote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef mosterman het volgende:
Ik zit er nog steeds mee dat Nina 4 was en toen ineens 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |