ooh dat hoeft nou ook weer niet, ik vind het wel leuk om haar uit te lachenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
iddNIna mag wat mij betreft er echt uit..
haha oke was wel grappig.. vooral ook toen ze zo tegen Florien begon.. vond het wel heel sneu voor Florien. ik zou extra met Milan dan wat beginnenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
ooh dat hoeft nou ook weer niet, ik vind het wel leuk om haar uit te lachen
Volkomen verdiend overigensquote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Zo, eindelijk krijgt die Milan een knal![]()
Echt iets dat alleen in soaps kan, moet je nagaan Janine en Robert kennen elkaar ongeveer vanaf seizoen 3 (daarvoor zat Robert in Amerika), ze hebben jaren samengewerkt bij de firma AA&F en AA&V en dan zouden ze nu ineens voor elkaar vallen???quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef Beach het volgende:
Robert en Janine gaan dus vallen voor elkaar?![]()
Als je van een 4,1 nou een 6 maakt, dan gelooft iedereen het nog wel. Maar allemaal 10en hahaquote:
En hoe hij er bij zat te lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Fos die al zijn cijfers in 10en gaat veranderen
Hopelijk weer meerdere cliffs.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Viswijfje het volgende:
is al bekend wat de clifhanger dit jaar word?? gaat er weer iemand dood??
Dat keukentje had altijd wel wat jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Cerubo het volgende:
Ik wil dat dat huis van Meneer Harmsen terug komt. Waren altijd wel leuke scenes, die moderne inrichtingen van die huizen nu vind ik niet echt zo.....
Oh, het was een grapje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, allemaal tienen er neerzetten, dan valt het helemaal niet op!
Wat een flashback zeg. Staat zij straks weer op de stoep met die verslaafde broer van haar.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, allemaal tienen er neerzetten, dan valt het helemaal niet op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |