Ok, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Oud kamermeisje van de Rozenboom die spullen heeft gestolen van gasten. Woont in een of ander kraakpand en Laura wil nu dat ze daar weggaat en probeert haar te helpen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Frey het volgende:
Een nieuwe verhaallijn: Meerdijk wordt geterroriseerd door een kannibaal.
Een kin-ky ideetje van Jack.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
WTF dennis in een kooi ?
lijkt me heerlijk, kruip ik erbij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
WTF dennis in een kooi ?
Veel kannibalisme de laatste tijd hier, maar als je hem maar helemaal opvreet tot er niets meer over is, hoor jij mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk, kruip ik erbij.
het blijft nml een lekker hapje die dennis
![]()
Toen Alice de Boer terugkeerde en op datzelfde moment Martin Helmink (Helens broer) naar Canada ging om af te kicken van de heroïne besloot Helen met hem mee te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef countergirl het volgende:
Dat hele verhaal van Jack vind ik wel mooi geweest. Ik vind de serie zo ingezakt. Wanneer wordt het nu echt weer eens ouderwets spannend! Kunnen ze Laura niet zo'n opvanghuis laten beginnen, zoals vroeger Daniel Daniel. En laat eens weer zo'n zeikert in de serie zoals Helen Helmink die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Zou mooi zijn als ze ineens bij Anita voor de deur staat. Trouwens waar is Helen en die vriendin Wil eigenlijk gebleven??
Ik mis het ook steeds, het doet me eingelijk niks. maar nu zie ik iedereen om fos lachen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gemist. En vanavond weer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef mosterman het volgende:
[..]
Ik mis het ook steeds, het doet me eingelijk niks. maar nu zie ik iedereen om fos lachen.
Dronken, en heeft de hack in de schoolcomputer waar hij zijn cijfers heeft veranders verteld aan Barbara...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat was er met Fos dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Frey het volgende:
We zijn erin getrapt, de cliffhanger is niet op de tafelberg![]()
Maar dit ziet er spannend uit
Het bericht dat alles op z'n kop gaat zetten is natuurlijk dat niet Nick maar Ludo de vader is van Valentijn #2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Frey het volgende:
We zijn erin getrapt, de cliffhanger is niet op de tafelberg![]()
Maar dit ziet er spannend uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
wtf is lduo weer vreemd gegaan ofzo ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het bericht dat alles op z'n kop gaat zetten is natuurlijk dat niet Nick maar Ludo de vader is van Valentijn #2.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |