En ondertussen heeft 'ie toch nog z'n vrouw liggen krikken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Heleen17 het volgende:
In het begin deed Bing vet vaag nog tegen Milan, omdat hij het niet vertrouwde en nu zijn ze opeens de beste vrienden?
Dat zie altijd wanneer er vreemd wordt gegaan in deze soap, de bedrogen partner gaat dan ineens nog aardiger en meelevender doen dan normaalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Heleen17 het volgende:
In het begin deed Bing vet vaag nog tegen Milan, omdat hij het niet vertrouwde en nu zijn ze opeens de beste vrienden?
Wauw, ik heb duidelijk wat gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ondertussen heeft 'ie toch nog z'n vrouw liggen krikken.
Milan en Sjors hebben liggen rampetampen, Nick en Jack dachten heel veel na over elkaarquote:
Die vraag heb ik hier ook al 100 keer gesteld maar geen antwoord gekregenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Gaat Babs nou wel of niet dood?
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze gewoon blijft leven!
Alsof ze hier lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.
Bij mij ook niet.quote:Ik zal ditmaal slechts voor mezelf spreken: bij mij is dat niet gelukt, integendeel zelfs![]()
Heb ik ergens gezegd dat ze het hier vandaan halen? Maar dan nog, zoals Now4Live al een keer zei zal het niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.quote:
Gelukkig maarquote:Bij mij ook niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt ook flink spannend!Een heer met stijl
Je zei: "een groot deel van de users hier".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ze het hier vandaan halen? Maar dan nog, zoals Now4Live al een keer zei zal het niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.![]()
Ja ik zie het, deels omdat ik toch denk dat er af en toe meegelezen wordt, misschien niet door de makers zelf, dan wel door mensen die met ze in contact staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zei: "een groot deel van de users hier".![]()
Ik ben daar best wel benieuwd naar, maar dat zullen we wel nooit weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik zie het, deels omdat ik toch denk dat er af en toe meegelezen wordt, misschien niet door de makers zelf, dan wel door mensen die met ze in contact staan.
De schrijvers van ONM in ieder geval wèl... en aangezien die behoren tot dezelfde club (Scriptstudio) als de schrijvers van GTST...quote:
Ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers van ONM in ieder geval wèl... en aangezien die behoren tot dezelfde club (Scriptstudio) als de schrijvers van GTST...
bar is leuk, die blijft heus wel in leven. dat is in ieder geval wel te hopen !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.
Ik zal ditmaal slechts voor mezelf spreken: bij mij is dat niet gelukt, integendeel zelfs![]()
Zo precies dat! En dan zit ze met zo een opgeruimde smoel naar dat programma te kijken alsof ze wil zeggen 'zo dat hebben we weer mooi voor elkaar!'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:08 schreef Frey het volgende:
En het is me weer gelukt om me te ergeren aan Barbara. Zij zal wel even bepalen of Robert mee mag werken met het interview of niet![]()
En dan is ze straks natuurlijk weer verontwaardigd als het uitkomt dat Robert toch akkoord is gegaan.
Haha, ja, dat kijk ik ook elke avond. Eén van de betere comedies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk geen gtst meer. Ik kijk tegenwoordig That 70's Show.
Ik dacht even dat je het behang van Barbara en Roberts slaapkamer bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk geen gtst meer. Ik kijk tegenwoordig That 70's Show.
Ik heb het de afgelopen 2 weken al niet meer gezien, zelfs dat boeit me niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kijk ik ook elke avond. Eén van de betere comedies.
In GTST is alleen die verhaallijn met Nick/Jack en Vadim nog interessant om te volgen. Nick die Vadim naar de keel vliegt. Oh my...!
Vond ik ook wel een goeiequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo die Jack gewoon stiekem heeft herkend![]()
![]()
Het ligt vooral aan Vadimquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Cerubo het volgende:
Ik vind GTST de laatsten week wel weer vooruitgaan, of ligt dat aan mij?
Florienquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan Vadim![]()
Maar toch vraag ik me af: Jack heeft nooit een trui aan en een pet op, en Ludo herkent hem zo eventjes, in het donker nog wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, die liet tenminste weer even zien dat hij niet zo dom is als hij de laatste tijd leek![]()
Als dat zo is begin ik erover te denken een anti-Barbara demonstratie te houden voor de deuren van de studioquote:
Misschien heeft hij net als Dr. Hannibal Lecter een goed ontwikkeld reukvermogenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar toch vraag ik me af: Jack heeft nooit een trui aan en een pet op, en Ludo herkent hem zo eventjes, in het donker nog wel.![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is begin ik erover te denken een anti-Barbara demonstratie te geven voor de deuren van de studio![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net als Dr. Hannibal Lecter een goed ontwikkeld reukvermogen![]()
Jaaa! Doe ik dat voor Ludoquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is begin ik erover te denken een anti-Barbara demonstratie te houden voor de deuren van de studio![]()
Volgens mij quotte je me verkeerd, maar als je van eenzaam demonsteren houdt, ga dan vooral je gangquote:
Whehe, grappig. Toen Ludo "dood" ging, waren meer mensen blij dan jullie klein groepje die graag Barbara weg willen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij quotte je me verkeerd, maar als je van eenzaam demonsteren houdt, ga dan vooral je gang![]()
Of het er meer zijn trek ik ernstig in twijfel, wel is het zeker zo dat er mensen blij waren, dit sloeg echter om toen het erop leek dat hij dood bleef, het werd ontiegelijk en afgrijselijk saai gevonden weken lang (lees maar na).quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe, grappig. Toen Ludo "dood" ging, waren meer mensen blij dan jullie klein groepje die graag Barbara weg willen hebben.
Omdat we een andere mening hebben dan jij? Zoiets zul je mij om een meningsverschil niet snel horen zeggen.quote:Vind jullie eigenlijk best zielig. Nou de meesten dan.
Dit is regelrechte onzin, al voor ze ziek werd was de haat jegens haar bijzonder groot, lees dit topic maar eens goed door.quote:Ze wordt ziek en meteen wordt ze gehaat. Want daarvoor riepen jullie nooit zo veel gehaat over haar als nu
.
Waar ben ik mee bezig dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar is Babette21 eigenlijk gebleven, in tegenstelling tot de meesten houd ik juist wel van mensen die een andere mening hebben dan ik, zo valt er nog ergens over te praten![]()
In het verleden heeft Ludo al bewezen dat z'n reukvermogen voortreffelijk is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien heeft hij net als Dr. Hannibal Lecter een goed ontwikkeld reukvermogen![]()
quote:DO. 20-04-2006:
LUDO SANDERS: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis." (over Charlie Fischer)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In het verleden heeft Ludo al bewezen dat z'n reukvermogen voortreffelijk is.
[..]
Je hebt gelijk. Zij is ook heel erg. Ik kan niet beslissen wie me meer stoort... Barbara is meer in the picture maar die Laura is 3 keer zo vreselijk met zo weining uitzendtijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef misspunt het volgende:
Begrijp die negatieve input over Barbara niet goed. Ik richt mijn haatpijlen liever op Laura. Hoe die met dr zure mondje trekt de hele tijd: bah
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef misspunt het volgende:
En als we dan toch aan de gang zijn: Florien is een soort van Sade; heel eng en naar. 't Zal hier wel weer vloeken in de kerk zijn, maar doe mij miss Nina maar. Lekker hilarisch
Correctie:quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef alors het volgende:
Dennis vind ik ook zeer matig, voor mijn part vuurt Vadim daar een mooie kogel op af. Hij en Anita zijn echt zo'n burgerlijk stel![]()
Ze deed weer dit:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef misspunt het volgende:
Hoe die met dr zure mondje trekt de hele tijd: bah
Die Vicky-verhaallijn is zo cliché.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Cerubo het volgende:
Dat nieuwe personage kan wel tof worden op zich.
Ach, toe nou toch HvB. Laura geeft noooit dr fouten toe, sterker nog volgens haarzelf maakt ze geen fouten. En liegen doet ze ook niet. Dat en eerder genoemd zure mondje (okay, Barbara is ook niet echt een stralende ster), maakt haar wat mij betreft toch least likeable boven de 40 in GTSTquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een belangrijk verschil tussen Laura en Barbara is dat Laura zo af en toe op haar plaats gezet wordt en haar plaats dan ook kent.
Ook heb ik het idee dat Laura haar fouten eerder toegeeft
Nou bijvoorbeeld over dat gedoe met Noud en Dennis gaf ze toe dat ze Noud uit eigen belang bij zich had gehouden en dat hij maar beter bij Dennis kon gaan wonen nu.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef misspunt het volgende:
[..]
Ach, toe nou toch HvB. Laura geeft noooit dr fouten toe, sterker nog volgens haarzelf maakt ze geen fouten. En liegen doet ze ook niet. Dat en eerder genoemd zure mondje (okay, Barbara is ook niet echt een stralende ster), maakt haar wat mij betreft toch least likeable boven de 40 in GTST
Als je tegen Ludo mag zijn, mag je ook tegen Barbara zijn, uiteraard om je eigen redenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:30 schreef digispeed het volgende:
wat hebben jullie allemaal tegen barbara.
Als je nou weer eens een keer wel keek zou je misschien zien waarom Barbara zo vervelend isquote:kennelijk is GTST zo slecht (kijk zelf ook al tijden niet meer)
Het vervelende bij Barbara is dat de makers juist schijnen te willen dat ze leuk en lief overkomt, terwijl dit naar mijn bescheiden mening niet zo is.quote:dat jullie niks anders doen dan iedere zeiken over hoe slecht barbara wel niet is. vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. kan ergere personages bedenken zoals nina en naud.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je tegen Ludo mag zijn, mag je ook tegen Barbara zijn, uiteraard om je eigen redenen.
[..]
WIE IS ER TEGEN LUDO DAN ?
[..]
Als je nou weer eens een keer wel keek zou je misschien zien waarom Barbara zo vervelend is![]()
[..]
HAHA INDERDAAD, IK VOLG HET EERLIJK GEZEGD AL EEN TIJDJE NIET MEER
VOND HAAR VROEGER ANDERS BEST LEUK
[..]
Het vervelende bij Barbara is dat de makers juist schijnen te willen dat ze leuk en lief overkomt, terwijl dit naar mijn bescheiden mening niet zo is.
Nina en Noud worden ook als typische, extreme tieners neergezet, zij zijn juist bedoeld om dingen te doen die kijkers tegen de borst stuiten.
PRECIES DAAROM KIJK IK DUS NIET MEER
Ik niet in ieder geval, maar er zullen vast wel mensen tegen hem zijn, jij was ooit wel tegen hem, dat probeerde ik nooit af te kappen, ik had wel een andere mening.quote:
quote:HAHA INDERDAAD, IK VOLG HET EERLIJK GEZEGD AL EEN TIJDJE NIET MEER
VOND HAAR VROEGER ANDERS BEST LEUK
Toch jammerquote:PRECIES DAAROM KIJK IK DUS NIET MEER
ga pas weer kijken als martine hafkamp gespeeld door inge ipenburg terugkeert in GTST.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, maar er zullen vast wel mensen tegen hem zijn, jij was ooit wel tegen hem, dat probeerde ik nooit af te kappen, ik had wel een andere mening.![]()
[..]
[..]
Toch jammer![]()
GTST is nog de hele maand juni te zien. Vrijdag 29 juni is de zomercliffhanger.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Wanneer is het nou einde van seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |