Ik vrees dat duizenden trouwe kijkers dat afgelopen nacht in hun eigen huis gedaan hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Frey het volgende:
Straks gaat Dorothea weer doordraaien en 's nachts frikandellen op de muren tekenen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vrees dat duizenden trouwe kijkers dat afgelopen nacht in hun eigen huis gedaan hebben.
inderdaad wie gaat er nou zoiets zingenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Frey het volgende:
Ik wist niet eens dat het een bestaand liedje was![]()
misschien gaan ze nu wel kroketten bakken, blijf kijken!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
Ik sla deze uitzending maar eens een keer over.
En het gebeurd ook nogquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Als Morris nu bijkomt is het nog slechter dan die 7 keer dat Buffy uit de dood terugkwam.
Okay, het is slechter dan Buffy.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Als Morris nu bijkomt is het nog slechter dan die 7 keer dat Buffy uit de dood terugkwam.
Ik was aan het bidden dat het verhaal zo zou lopen.quote:
hallo denk is om je taalgebruikquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef TrenTs het volgende:
En wat is dat een dom kankerjankwijf.
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was aan het bidden dat het verhaal zo zou lopen.
Ook weer zo voorspelbaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja tuurlijk hij zegt Nina ...
gut stel je aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo denk is om je taalgebruik
die ziekte hoeft er toch niet bij![]()
Dan heeft god dus niet naar jou geluisterdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
M'n schietgebedje is niet verhoord.![]()
Ik denk ook zeker om mijn taalgebruik, de 'kanker' in 'kankerjankwijf' heeft niks te maken met de 'kanker' die één van jouw familieleden vast gehad heeft en waardoor je nu tegen iedereen roept dat ze het niet mogen roepen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo denk is om je taalgebruik
die ziekte hoeft er toch niet bij![]()
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Torio het volgende:
was dat daarnet de stem van Dian bij de Cillit Bang reclame?
En Arnie, dan worden ze helemaal gek .......quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.![]()
Het is gewoon een zielige krachterm voor de anders verbaal zo zwakke medemens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker om mijn taalgebruik, de 'kanker' in 'kankerjankwijf' heeft niks te maken met de 'kanker' die één van jouw familieleden vast gehad heeft en waardoor je nu tegen iedereen roept dat ze het niet mogen roepen.
Nee, het is een term waar alleen huilies over meuten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een zielige krachterm voor de anders verbaal zo zwakke medemens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |