Ik vrees dat duizenden trouwe kijkers dat afgelopen nacht in hun eigen huis gedaan hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Frey het volgende:
Straks gaat Dorothea weer doordraaien en 's nachts frikandellen op de muren tekenen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vrees dat duizenden trouwe kijkers dat afgelopen nacht in hun eigen huis gedaan hebben.
inderdaad wie gaat er nou zoiets zingenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Frey het volgende:
Ik wist niet eens dat het een bestaand liedje was![]()
misschien gaan ze nu wel kroketten bakken, blijf kijken!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
Ik sla deze uitzending maar eens een keer over.
En het gebeurd ook nogquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Als Morris nu bijkomt is het nog slechter dan die 7 keer dat Buffy uit de dood terugkwam.
Okay, het is slechter dan Buffy.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Als Morris nu bijkomt is het nog slechter dan die 7 keer dat Buffy uit de dood terugkwam.
Ik was aan het bidden dat het verhaal zo zou lopen.quote:
hallo denk is om je taalgebruikquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef TrenTs het volgende:
En wat is dat een dom kankerjankwijf.
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was aan het bidden dat het verhaal zo zou lopen.
Ook weer zo voorspelbaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja tuurlijk hij zegt Nina ...
gut stel je aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo denk is om je taalgebruik
die ziekte hoeft er toch niet bij![]()
Dan heeft god dus niet naar jou geluisterdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
M'n schietgebedje is niet verhoord.![]()
Ik denk ook zeker om mijn taalgebruik, de 'kanker' in 'kankerjankwijf' heeft niks te maken met de 'kanker' die één van jouw familieleden vast gehad heeft en waardoor je nu tegen iedereen roept dat ze het niet mogen roepen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Torio het volgende:
was dat daarnet de stem van Dian bij de Cillit Bang reclame?
En Arnie, dan worden ze helemaal gek .......quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.![]()
Het is gewoon een zielige krachterm voor de anders verbaal zo zwakke medemens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker om mijn taalgebruik, de 'kanker' in 'kankerjankwijf' heeft niks te maken met de 'kanker' die één van jouw familieleden vast gehad heeft en waardoor je nu tegen iedereen roept dat ze het niet mogen roepen.
Nee, het is een term waar alleen huilies over meuten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een zielige krachterm voor de anders verbaal zo zwakke medemens.
Bonnie ben jij dat ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef digispeed het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen barbara
vind haar juist cool op dit moment.
ja zou bijna wensen dat je zelf die ziekte is ondervindt dan piep je wel anders denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, het is een term waar alleen huilies over meuten.
Oh nou wens je me nog de kanker toe ook?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja zou bijna wensen dat je zelf die ziekte is ondervindt dan piep je wel anders denk ik
kun je ook lezen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh nou wens je me nog de kanker toe ook?![]()
Nou, je wenst me toch indirect de kanker toe? Wens me het nu dan toe of hou verder op met jenken.quote:
kop dicht of ik knijp hem dicht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, je wenst me toch indirect de kanker toe? Wens me het nu dan toe of hou verder op met jenken.
Zo is `tquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Dit topic is boeiender dan gtst op het moment.
OMG moet ik hier nog op reageren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
kop dicht of ik knijp hem dicht.
Ik zei in het vorige topic al dat ik dat nog liever zag, dus wie weet komt die voorspelling ook uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
We krijgen dat papier prikken ook nog te zien ook![]()
totdat ze opeens geld nodig heeft en we haar terug zien in GTSTquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Ingeborg Wieten, beter bekend als Suzanne Balk in GTST, heeft kort geleden een interview gegeven aan een bekend vrouwenblad. Hier vertelde ze onder andere; 'In 2000 ben ik uit GTST vertrokken. Spijt heb ik nooit gehad van mijn vertrek. Na de introductie van vele nieuwe karakters (Barbara, Morris, Charlie red.) was voor mijn gevoel een beetje de chemie van de serie verdwenen'
Was dat niet die hoer met die paardenbek die een tijdje in een woonboot zat en het met oude mannen moest doen om ogen voor kinderen te bekostigen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Ingeborg Wieten, beter bekend als Suzanne Balk in GTST, heeft kort geleden een interview gegeven aan een bekend vrouwenblad. Hier vertelde ze onder andere; 'In 2000 ben ik uit GTST vertrokken. Spijt heb ik nooit gehad van mijn vertrek. Na de introductie van vele nieuwe karakters (Barbara, Morris, Charlie red.) was voor mijn gevoel een beetje de chemie van de serie verdwenen'
In 2000 pas, je zou eerder zeggen 1996 ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bid dan ook even dat Martine terugkomt.![]()
Ja die ook een kut rol trouwensquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Was dat niet die hoer met die paardenbek die een tijdje in een woonboot zat en het met oude mannen moest doen om ogen voor kinderen te bekostigen?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Kan god de serie uitgeschreven worden. ?![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef markisboer het volgende:
godverdome wat is gtst saai
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Frey ik zit er aan te denken te stoppen met kijken ...
quote:
Stommeling! Uilskuiken! Frikandel!
Ik kijk wel weer als er gepost wordt dat het weer megaspannend is gewordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben het met Digispeed eensquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef digispeed het volgende:
Nee man, in 1996 zat er nog veel origineels in, onder andere Frits en Ludo moest nog komen, die toen in de ogen van veel van jullie nog wel goed was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef pberends het volgende:
In 2000 pas, je zou eerder zeggen 1996 ofzo.
Ik al vanaf vorige cliff, maar de verslaving was tot nu toe te sterk, maar dat is nu aan het veranderenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Langzaamaan kick je af, omdat je er je plezier niet meer uithaalt..het lijkt allemaal zo zinloos....Zoiets?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik al vanaf vorige cliff, maar de verslaving was tot nu toe te sterk, maar dat is nu aan het veranderen![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet gewoon in GTST?![]()
Aydin is dus half Turks, half Marokkaans... en hij heeft 3 kinderen. Niet nog meer kids in GTST!quote:Interview met Walid
Walid Benmbarek
januari 2007
Rechercheur Aydin ondervraagt Laura in verband met de illegale dvd-handel van Fos en Noud. Maar hij houdt zich met meer zaken bezig. Hij onderzoekt ook de moordaanslag op Ludo. Om achter de antwoorden te komen, gebruikt hij soms manieren die niet altijd juist zijn. Verder vindt hij Dian een boeiende vrouw…Walid Benmbarek speelt de rechercheur en wij vroegen hem het hemd van zijn gespierde lijf!
Je speelt in GTST rechercheur Aydin. Wie is Aydin?
‘Rechercheur Aydin is een gescheiden man en heeft drie kinderen. Hij is aardig, maar heeft duidelijk een harde kant. Hij gebruikt voor zijn werk soms manieren die niet volgens het boekje zijn om zijn doelen te bereiken. Hij houdt van zijn werk, maar ook van vrouwen. Hij is echt een womanizer.’
Je bent, net als Aydin, een mengeling van nationaliteiten. Maakt dit het voor jou makkelijker om deze rol te spelen?
‘Aydin is half Turks, half Marokkaans. Ik ben zelf ook een mengeling van nationaliteiten. Mijn vader is half Frans en half Marokkaans. Mijn moeder is ook half Marokkaans en half Tunesisch. Ik vind het wel moeilijk om de nationaliteit van Aydin te spelen. Ik ben namelijk gewend om rollen te spelen die puur op uiterlijk gebaseerd zijn. Ik was dan ook verrast dat ik deze rol kreeg en vind het echt een uitdaging. Als rechercheur moet ik netjes praten, echt ABN dus. Ook dit is echt een uitdaging. Ik praat zelf namelijk best wel plat Amsterdams. Ik vind het een heel leerzaam proces om iemand anders te spelen dan ik zelf ben.’
Aydin is soms erg hard tegen mensen. Lijk je eigenlijk op hem?
‘Aan de ene kant lijk ik op hem. We zijn allebei allochtoon en hard tegen mensen. Maar we zijn ook altijd eerlijk. En ook ik heb een zwak voor vrouwen…
Qua kleding lijk ik totaal niet op hem. Aydin draagt vooral casual kleding, terwijl ik meer voor de hippe look ga. Ik houd bijvoorbeeld van gescheurde spijkerbroeken. Dat zou Aydin nooit dragen.’
Je bent even weggeweest uit GTST. Wat heb je in de tussentijd gedaan?
‘Ik ben meteen op vakantie gegaan. Ik heb met de motor door Tunesië, Italië en Zwitserland getoerd. Daarna ben ik met mijn vriendin vier weken naar Rusland geweest. Ik heb geen tijd gehad om iets anders te gaan doen met acteren, want toen ik terug was, werd ik meteen weer gebeld door GTST.'
Wat zijn je toekomstplannen?
‘Ik wil sowieso verder gaan in dit vak. Ik ben er sinds twee jaar druk mee bezig. Ik stond ingeschreven als figurant bij Harry Klooster en op een dag belde ik ze op met de vraag of ik een screentest mocht doen. Zij hebben mij gezien in een toneelstuk en zagen dat ik talent had. Na de screentest kreeg ik verschillende gastrollen. In de film, Loverboy, had ik een grote bijrol. Dit was mijn eerste echte kennismaking met de camera. Om mezelf verder te ontwikkelen heb ik workshops gedaan. Tijdens het acteren volgde ik ook opleiding luchtvaarttechniek. Ik ben hiervoor afgestudeerd en ben nu ingenieur.’
Hoe vind je het bij GTST?
‘Ik vind het super hier en heb het steeds meer naar mijn zin. Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom, maar na een tijdje ga je elkaar echt kennen. Ik ben in de groep opgenomen en het wordt alleen maar gezelliger!’
bron
Ze dachten bij GTST: een Turk en een Marokkaan, never nooit! Maar we willen ook niet discrimineren, dus doen me maar een half-half-bloedje erinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aydin is dus half Turks, half Marokkaans... en hij heeft 3 kinderen. Niet nog meer kids in GTST!![]()
Tis te merkenquote:Als rechercheur moet ik netjes praten, echt ABN dus. Ook dit is echt een uitdaging.
quote:‘Aan de ene kant lijk ik op hem. We zijn allebei allochtoon en hard tegen mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |