Jottem!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:
Van de website van GTST:
[..]
Voor zij die niet weten hoe ze ook zo'n cool frikadellenfeest moeten houden: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kadellenvanlaura.xml
Oh! Ik was zeker in slaap gevallen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef suus21 het volgende:
[..]
jawel het stond in de krant...in de scene met charlie en nick
Dit is zo over the top. In tijden niet meer zo gelachen om GTST.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:
Van de website van GTST:
Voor zij die niet weten hoe ze ook zo'n cool frikadellenfeest moeten houden: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kadellenvanlaura.xml
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog meer B&A, athans het nummer heeft wel wat met ze te maken volgens Adriaan![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gemist gisteren. Was het nog wat?
Hoezo dat dan? Omdat ze de eerste minderjarigen zijn die veroodeeld zijn wegens illegaal kopierenquote:Fos en Noud zijn er goed vanaf gekomen tijdens de rechtzaak. Om dit te vieren eten ze allemaal bij Laura thuis frikadellen!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef BettyR het volgende:
Ik wil een broodje frikandel...
My god.
Euh... nee... of je moet van Anita-Dennis-Noud gezeik houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hou wel van frikandellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Euh... nee... of je moet van Anita-Dennis-Noud gezeik houden. Of frikandellen
.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef Pelgrim het volgende:
Over die foto's op die site van GTST. Komen die lui alleen maar op kermissen ofzo?
Kermissen en snackbars (voor de frikandellen).quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef Pelgrim het volgende:
Over die foto's op die site van GTST. Komen die lui alleen maar op kermissen ofzo?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Kermissen en snackbars (voor de frikandellen).
Ik vrees dat ie al onder de zoden zou liggen als hij wist wat het niveau nu was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:49 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het met wik is eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |