Zijn die twee ook in het echt bevriend?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef pberends het volgende:
Echter, een flink deel van de GTST-kijkers vond het een uitstekende aflevering!
[afbeelding]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)portage/fanfotos.xml
Ja dat geloof komt ook steeds ineens de kop opsteken, verder zie je haar nooit bidden of wat dan ook..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:43 schreef alors het volgende:
Nou krijgen we dat weer, Sjors weer into het geloof![]()
Wat doet soaps kijken met de geest?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zijn die twee ook in het echt bevriend?
Ik heb nog wel ergens een grote worstquote:
Ja, zo'n collega-vriendschap waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zijn die twee ook in het echt bevriend?
Daar snap ik het verband niet zo tussen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat doet soaps kijken met de geest?
Dan zing je toch gewoon het nummer 'Friet met Majonaise' van Johnny Hoes.quote:
quote:Friet met Majonaise
refrein
Wij willen friet met majonaise
Niet met saté niet met haché maar majonaise
Friet met majonaise
En geen kroket of kotelet met 'n kwak bejonaise
Voor ons geen bal gehakt of frikandellen
Maar friet mag je voor ons altijd bestellen
Wij willen friet met majonaise
Niet met saté niet met haché maar majonaise
Friet met majonaise
En geen kroket of kotelet met 'n kwak bejonaise
Ik bestel nooit geen soep
Eet geen kreeft uit een coupe
En hou niet van een kip á la pompadour
Op de hoek van de straat
Waar een friettentje staat
Ga ik eens leffe ekker op de Belse toer
Ik eet en zing voor twee
En iedereen zingt mee
refrein
Ik bestel geen paté
Hou niet van consumé
Ik eet geen tournedos a la provencale
Op de hoek van de straat
Waar een friettentje staat
Trakteer ik op een lekker Belgisch maal
Ik eet en zing voor twee
En iedereen zingt mee
refrein
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan zing je toch gewoon het nummer 'Friet met Majonaise' van Johnny Hoes.
[..]
1 keer in der tieten bijten en je mag meteen een kind opvoeden bij Florienquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Daar snap ik het verband niet zo tussen.
Alhoewel ik die Florien nog wel es goed in d'r tieten zou kunnen bijten.
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
1 keer in der tieten bijten en je mag meteen een kind opvoeden bij Florien.
Florien en Nina kunnen de serie wel uit met hun grafkoppen, dat grietje van de sapbar was nog beterquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja.De laatste tijd valt ze ook wel wat tegen eigenlijk, toen ze een paar keer opgedirkt was was het toch beter.
Die ken ik zo niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Florien en Nina kunnen de serie wel uit met hun grafkoppen, dat grietje van de sapbar was nog beter.
jawel het stond in de krant...in de scene met charlie en nickquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef pberends het volgende:
Nog opmerkelijker: de cliffhanger van gister was van Bar en die journalist, dat zij alles aan hem ging vertellen.
Maar daar hebben we NIETS van teruggezien!!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een grote worst.
Voor zij die niet weten hoe ze ook zo'n cool frikadellenfeest moeten houden: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kadellenvanlaura.xmlquote:Fos en Noud zijn er goed vanaf gekomen tijdens de rechtzaak. Om dit te vieren eten ze allemaal bij Laura thuis frikadellen! Wij hebben voor jou een leuk recept gemaakt. Dat wordt dus smullen. En natuurlijk zing je tijdens het eten: Ik wil een broodje frikadel!
Nog meer B&A, athans het nummer heeft wel wat met ze te maken volgens Adriaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan zing je toch gewoon het nummer 'Friet met Majonaise' van Johnny Hoes.
[..]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:40 schreef nWo4Life het volgende:
Charlie en Nick: "we hebben wat te vieren, Rosa, haal de wijn!"
We vieren dat mijn broer, die zijn vader wilde vermoorden, is neergeschoten door zijn zus. We vieren dat ons kind pas geleden is ontvoerd door een Belgische gek. We vieren dat onze families elkaar haten. We vieren dat we elkaar nooit vertrouwen. We vieren dat we samen moeten wonen met een stelletje criminelen. Moet ik doorgaan...?
Jottem!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:
Van de website van GTST:
[..]
Voor zij die niet weten hoe ze ook zo'n cool frikadellenfeest moeten houden: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kadellenvanlaura.xml
Oh! Ik was zeker in slaap gevallen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef suus21 het volgende:
[..]
jawel het stond in de krant...in de scene met charlie en nick
Dit is zo over the top. In tijden niet meer zo gelachen om GTST.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:
Van de website van GTST:
Voor zij die niet weten hoe ze ook zo'n cool frikadellenfeest moeten houden: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kadellenvanlaura.xml
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog meer B&A, athans het nummer heeft wel wat met ze te maken volgens Adriaan![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gemist gisteren. Was het nog wat?
Hoezo dat dan? Omdat ze de eerste minderjarigen zijn die veroodeeld zijn wegens illegaal kopierenquote:Fos en Noud zijn er goed vanaf gekomen tijdens de rechtzaak. Om dit te vieren eten ze allemaal bij Laura thuis frikadellen!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef BettyR het volgende:
Ik wil een broodje frikandel...
My god.
Euh... nee... of je moet van Anita-Dennis-Noud gezeik houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hou wel van frikandellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Euh... nee... of je moet van Anita-Dennis-Noud gezeik houden. Of frikandellen
.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef Pelgrim het volgende:
Over die foto's op die site van GTST. Komen die lui alleen maar op kermissen ofzo?
Kermissen en snackbars (voor de frikandellen).quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef Pelgrim het volgende:
Over die foto's op die site van GTST. Komen die lui alleen maar op kermissen ofzo?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Kermissen en snackbars (voor de frikandellen).
Ik vrees dat ie al onder de zoden zou liggen als hij wist wat het niveau nu was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:49 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het met wik is eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |