Deze opmerking verwachtte ik al, maar je kan het toch wel aardig zien (hoe waardeloos de acteurs ook zijn).quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:07 schreef vanOekelen het volgende:
Zou je bij alle foto's er even kunnen bijzetten wie er nou eigenlijk de "bn-ner" is?
Met alle respect, maar wat maakt jou zo verschillend van al deze mensen??quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef pberends het volgende:
Een GTST verhaal
Volgens mij doet de jeugd hier niet anders hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef jagermeister1 het volgende:
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music."
Duh.. maar ik denk dat er niet veel zijn die zich hebben laten inspireren door het spelen van Pac Manquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Volgens mij doet de jeugd hier niet anders hoor![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Volgens mij doet de jeugd hier niet anders hoor![]()
Nee, volgens mij wil de TS dat bewijzen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef Nosh het volgende:
[..]!
En wat wíl je met dit topic? Bewijzen dat mensen die zich fanatiek met iets bezighouden niet altijd vooraan stonden bij het uitdelen van stralende uiterlijkheden? Hetzelfde gaat op voor modeltreinbaan-enthousiastelingen, mensen die een kleine 30.000 posts op ieder willekeurig forum proppen en de algehele Wolter Kroes-fanclub.
Vertel eens iets nieuws.
Het duurde even, maar dat was de enige die ik herkende als zijnde een acteur uit een soap, al die andere mensen heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef R34L-SIcK het volgende:
[afbeelding]
Wie is die stomme man die naast Laura staat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |