En ondertussen heeft 'ie toch nog z'n vrouw liggen krikken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Heleen17 het volgende:
In het begin deed Bing vet vaag nog tegen Milan, omdat hij het niet vertrouwde en nu zijn ze opeens de beste vrienden?
Dat zie altijd wanneer er vreemd wordt gegaan in deze soap, de bedrogen partner gaat dan ineens nog aardiger en meelevender doen dan normaalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Heleen17 het volgende:
In het begin deed Bing vet vaag nog tegen Milan, omdat hij het niet vertrouwde en nu zijn ze opeens de beste vrienden?
Wauw, ik heb duidelijk wat gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ondertussen heeft 'ie toch nog z'n vrouw liggen krikken.
Milan en Sjors hebben liggen rampetampen, Nick en Jack dachten heel veel na over elkaarquote:
Die vraag heb ik hier ook al 100 keer gesteld maar geen antwoord gekregenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Gaat Babs nou wel of niet dood?
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze gewoon blijft leven!
Alsof ze hier lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.
Bij mij ook niet.quote:Ik zal ditmaal slechts voor mezelf spreken: bij mij is dat niet gelukt, integendeel zelfs![]()
Heb ik ergens gezegd dat ze het hier vandaan halen? Maar dan nog, zoals Now4Live al een keer zei zal het niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.quote:
Gelukkig maarquote:Bij mij ook niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt ook flink spannend!Een heer met stijl
Je zei: "een groot deel van de users hier".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ze het hier vandaan halen? Maar dan nog, zoals Now4Live al een keer zei zal het niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.![]()
Ja ik zie het, deels omdat ik toch denk dat er af en toe meegelezen wordt, misschien niet door de makers zelf, dan wel door mensen die met ze in contact staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zei: "een groot deel van de users hier".![]()
Ik ben daar best wel benieuwd naar, maar dat zullen we wel nooit weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik zie het, deels omdat ik toch denk dat er af en toe meegelezen wordt, misschien niet door de makers zelf, dan wel door mensen die met ze in contact staan.
De schrijvers van ONM in ieder geval wèl... en aangezien die behoren tot dezelfde club (Scriptstudio) als de schrijvers van GTST...quote:
Ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers van ONM in ieder geval wèl... en aangezien die behoren tot dezelfde club (Scriptstudio) als de schrijvers van GTST...
bar is leuk, die blijft heus wel in leven. dat is in ieder geval wel te hopen !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.
Ik zal ditmaal slechts voor mezelf spreken: bij mij is dat niet gelukt, integendeel zelfs![]()
Zo precies dat! En dan zit ze met zo een opgeruimde smoel naar dat programma te kijken alsof ze wil zeggen 'zo dat hebben we weer mooi voor elkaar!'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:08 schreef Frey het volgende:
En het is me weer gelukt om me te ergeren aan Barbara. Zij zal wel even bepalen of Robert mee mag werken met het interview of niet![]()
En dan is ze straks natuurlijk weer verontwaardigd als het uitkomt dat Robert toch akkoord is gegaan.
Haha, ja, dat kijk ik ook elke avond. Eén van de betere comedies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk geen gtst meer. Ik kijk tegenwoordig That 70's Show.
Ik dacht even dat je het behang van Barbara en Roberts slaapkamer bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk geen gtst meer. Ik kijk tegenwoordig That 70's Show.
Ik heb het de afgelopen 2 weken al niet meer gezien, zelfs dat boeit me niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kijk ik ook elke avond. Eén van de betere comedies.
In GTST is alleen die verhaallijn met Nick/Jack en Vadim nog interessant om te volgen. Nick die Vadim naar de keel vliegt. Oh my...!
Vond ik ook wel een goeiequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo die Jack gewoon stiekem heeft herkend![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |