SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door GSMboy op 29-05-2007 00:08:21 ]
Mwa, toen ze net in GTST kwam zag ze er echt heel leuk uit. Sinds ze dat korte haar heeft vind ik haar wat minder. Maar het blijft wel een leuk meisje om te zien. Maar geef mij maar Florien en Lorenaquote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Cerubo het volgende:
Sjors zag er goed uit vandaag moet ik zeggen
Ja en dan wil hij niet dat iemand naar de politie gaat, maar hij zegt dat hij samen werkt met de politiequote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef BettyR het volgende:
Ik snap er niks meer van! Wie is Jack's vijand, wie is zijn handlanger?
Ik erger me dood aan sjors, misschien omdat ze gristen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa, toen ze net in GTST kwam zag ze er echt heel leuk uit. Sinds ze dat korte haar heeft vind ik haar wat minder. Maar het blijft wel een leuk meisje om te zien. Maar geef mij maar Florien en Lorena
Ik vind het ook wel raar dat je haar nu niet ziet bidden voor vergeving ofzo, dat deed ze vroeger nog wel eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef mosterman het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan sjors, misschien omdat ze gristen is.
Vreselijik!!1 Ik heb dat soort mensen bij mij in de klas zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:40 schreef Beach het volgende:
Wat kan nina toch een afschuwelijke bek trekken zeg![]()
Misschien vind god haar niet goed meer omdat ze vreemdging. Ag zo vreemd is vreemdgaan niet in gtstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel raar dat je haar nu niet ziet bidden voor vergeving ofzo, dat deed ze vroeger nog wel eens
huh? waar he jij het over?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef mouschy het volgende:
Je hebt ook 1 keer de vrouw van Vadim gezien, dat was die vrouw die Robinson gewonnen had! enig idee of ze nog een keer terug komt?
O die, zo te zien heb ik het wel 3 dagen gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef BettyR het volgende:
Olga, idd. de vrouw/vriendin van Vadim. Zou zij niet degene zijn die Charlie dr kamer binnenkwam toen ze stond te douchen?
Dat is toch Nina's tekst?!quote:Florien Fischer: "Moet je zien wat voor wallen ik heb." (tegen Noud Mulder)
Als je de GTST promo bekijkt dan zie je wie dat was die binnenkwam..niet Olga iig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef BettyR het volgende:
Olga, idd. de vrouw/vriendin van Vadim. Zou zij niet degene zijn die Charlie dr kamer binnenkwam toen ze stond te douchen?
Nee dat kunnen ze niet. Lorenaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Cerubo het volgende:
Kunne ze die Lorena aub uit de serie schrijven. Gigi is zoooooooo talentloos in acteren, ik erger me zowat over iedere scene waar ze in speelt.
Deel 1 van m'n verhaallijn is uitgekomen: Valentijn is Valentijn niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alexandra/Lieve...
Tering laat haar alsjeblieft niet terug komen.
Ik ben benieuwd of ze deel 2 ook overgenomen hebben: Nick is niet de vader van Valentijn. DNA test!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef alors het volgende:
Dat komt voor mij ook niet geheel onverwacht. Nouja, beter nu dan straks weer zo'n Arnie/Dennis verhaallijn, die was helemaal dolletjes
Charlie niet. Die wist helemaal niet meer hoe het kind eruit zag omdat ze gedrogeerd was door Lieve/Alexandra.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef GSMboy het volgende:
Tuurlijk, Charlie kent haar kind toch wel na 2 weken ontvoering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |