Dat slaat idd nergens op.quote:
Ik mis Oom Govert en zijn keukentje ook jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Dat keukentje had altijd wel wat jaMaar niet zonder meneer Harmsen erin
![]()
Ja dat vond ik ook vaag, ik dacht dat hij of Havo deed of een jaar lager zat..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Ici-Paris het volgende:
als Fos al VWO doet wat doet Florien dan??
Florien is ouder en wijzer en Fos is onnozeler ( wat wel is gebleken tijdens het vervalsen van de cijfers )
En dan heb je nog Fay er tussen??
Er klopt helemaal niks van
Ik dacht eerder aan iets van Gerard ofzo...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:54 schreef suus21 het volgende:
nee het ww van anita op de school computer is helen helmink![]()
![]()
![]()
Echt he, zo'n goede vriendin dat zelfs haar wachtwoord er naar vernoemd is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:50 schreef suus21 het volgende:
waarom hebben we Helen niet gezien als ze wel een collega en goede vriendin van Anita is...wat is gtst toch cheap ass...
Fos, Florien en Nina doen HAVOquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:42 schreef ReWinD het volgende:
[..]
En dat doet VWO, geen wonder dat ie niet geslaagd is![]()
Fos en Florien doen alle 2 HAVO, zitten bijelkaar in de klas. Florien is een keer blijven zitten na de dood van hun moeder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Ici-Paris het volgende:
als Fos al VWO doet wat doet Florien dan??
Florien is ouder en wijzer en Fos is onnozeler ( wat wel is gebleken tijdens het vervalsen van de cijfers )
En dan heb je nog Fay er tussen??
Er klopt helemaal niks van
Helen woont in Canada samen met haar broer Martin, met "collega" bedoelen ze gewoon dat zij ook lerares is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:50 schreef suus21 het volgende:
waarom hebben we Helen niet gezien als ze wel een collega en goede vriendin van Anita is...wat is gtst toch cheap ass...
Oh, dat heb k helemaal gemist, maar hoe kwam diegene dan erbij dat Fos VWO doet??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:58 schreef NasiRamesSpeciaal het volgende:
[..]
Fos en Florien doen alle 2 HAVO, zitten bijelkaar in de klas. Florien is een keer blijven zitten na de dood van hun moeder.
Misschien wel, maar dat manipuleren betekent natuurlijk nog niet dat hij weer helemaal de oude wordt, bijvoorbeeld Queen Stephanie uit the Bold is een manipulator eerste klas, maar die heeft nooit uitgehaald wat Ludo allemaal heeft uitgehaald als het gaat om misdadenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie ook het gevoel dat ludo zo langzamerhand dat "peace man" gedoe achter zich begint te laten en weer richting manipulatie gaat?
toen ik hem zo tegen robert hoorde over dat opa ludo en opa robert was hij toch weer een beetje op de oude voet bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |