quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Zuster Vincenza en Lieve/Alexandra moeten z.s.m. met proefverlof uit die TBS kliniek en Meerdijk onveilig komen maken. Dat zou echt een topduo zijn.![]()
![]()
ik geloof dat verhaal niet zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef GSMboy het volgende:
Oh jah, iemand die ik ken gaat morgen naar de Cliffhanger van GTST toe als figurant.
het schijnt in het Archeon af te spelen![]()
![]()
![]()
Ik heb die scènes nietquote:
Dat was laatst een keer tegen Dian.quote:En waneer zei Ludo zoiets van:
"Als ik jouw zou vragen wat je anders zou doen in je leven, dan zou je zeggen dat je mij met rust zou hebben gelaten", was dat ook in die martine-boot scene?
DNA test er tegenaan knallen dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Charlie niet. Die wist helemaal niet meer hoe het kind eruit zag omdat ze gedrogeerd was door Lieve/Alexandra.
Geen idee, maar daar zullen we vast achterkomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Maar als Valentijn Valentijn niet is, wie is Valentijn dan?![]()
Beter zo. Worden we misschien weer eens verrast met iets echt spannends.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
valt me trouwens op dat er 3 a 4 weken voordat de cliff wordt uitgezonden nog steeds zo weinig over bekend is.
Iemand anders dan Valentijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Die gekke Lieve zal wel een andere baby ergens hebben gejat en die 2 hebben omgeruild.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Lijkt me te voor de hand liggend, maar we zullen zien. Jammer dat ik het vanavond weer moet missen. Ben dan in de sportschool.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Die gekke Lieve zal wel een andere baby ergens hebben gejat en die 2 hebben omgeruild.
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Die gekke Lieve zal wel een andere baby ergens hebben gejat en die 2 hebben omgeruild.
Ik help nou eenmaal graagquote:
Dan kom je maar bij mij kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:09 schreef Lauzie het volgende:
Ik heb al een week geen tver is iets met de aansluiting..mn huisbaas gaat het hopelijk vandaag fixen.. en anders wordt het weer bijlezen.
dat meen je nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:38 schreef JOO het volgende:
Er komt een nieuw karakter in gtst, de zoon van Aydin.
Hij gaat proberen Dian helemaal kapot te maken.
En zou hij een groot geheim met zich meedragen dat te maken heeft met Martine Hafkamp en Isabella .
Ik hoop ook dat het onzin is. Zit daar echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat meen je niet
Krijg je zo'n jonge Maroc in de serie
Een jonge gast vind ik nog het minst erge eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie het al voor me.
'eick sweer je wolla'
Maar ten eerste weer zo'n jonge gast erbij.
Dat lijkt me dan wél weer tof.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:38 schreef JOO het volgende:
En zou hij een groot geheim met zich meedragen dat te maken heeft met Martine Hafkamp en Isabella .
Nee woon niet in Amsterdamquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Laat me raden, je woont in Amsterdam? Dat is mij te ver![]()
Het is tenminste wel realistisch. They're everywhere ya knowquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat meen je niet
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Youssef uit ONM is wel leuk hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat meen je niet
Bing en Dorothea mogen ze er zo uitschoppenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Het is tenminste wel realistisch. They're everywhere ya knowdus ook in Meerdijk! Ik vind het sowieso maar raar dat vrijwel iedereen in GTST autochtoon is, behalve Bing en Dorothea.
Racistquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bing en Dorothea mogen ze er zo uitschoppen
Als ie de looks van zn vader heeft, laat maar komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:38 schreef JOO het volgende:
Te grote cast ofzo. Had dan die Milan weggelaten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Als ie de looks van zn vader heeft, laat maar komen![]()
Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom Aydin zomaar eruit moest toen![]()
Dat is al gebeurt toen Charlie zwanger was, dus dat Valentijn zijn zoon is klopt dus welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze deel 2 ook overgenomen hebben: Nick is niet de vader van Valentijn. DNA test!
De cliff is al bekentquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Beter zo. Worden we misschien weer eens verrast met iets echt spannends.
Vanaf vrijdag dus jouw zoontje? Tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
Is misschien ook leuk om te vertellen dat mijn zoontje Valentijn speelt in Juni!![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
De cliff is al bekentals je op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl kijkt kan je het lezen! er is ook al een foto van vrijgegeven. Het speelt zich niet af in NL in iedergeval
![]()
Is misschien ook leuk om te vertellen dat mijn zoontje Valentijn speelt in Juni!![]()
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
![]()
Aaarrrrggghhh WTF, ik lees daar dat Mark hier op de kermis was een paar weken geleden. Heb ik dat weer gemist.quote:
Hahaha nou vanaf volgende week dus niet he hihihiquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef suus21 het volgende:
dat zijn altijd honds lelijke baby's..
Cool, maar is dat dan wel de echte Valentijn die nu dus ontvoerd is of degene die ze al die tijd voor Valentijn aan hebben gezien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
De cliff is al bekentals je op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl kijkt kan je het lezen! er is ook al een foto van vrijgegeven. Het speelt zich niet af in NL in iedergeval
![]()
![]()
Zit jou kindje toevallig op Kinderdagverblijf Kindergarden?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef mouschy het volgende:
[..]
Hahaha nou vanaf volgende week dus niet he hihihi![]()
6 juni komt hij voor het eerst op TV in Charlie's droom, en daarna nog een paar keer![]()
In Charlie's droom komt hij als eerst in beeld, hij heeft een rode Snoopy shirt aan, en is de enige die niet huilt, want er zijn nog veel meer baby's in die scene![]()
Tof. Ik ga er oplettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef mouschy het volgende:
[..]
6 juni komt hij voor het eerst op TV in Charlie's droom, en daarna nog een paar keer![]()
In Charlie's droom komt hij als eerst in beeld, hij heeft een rode Snoopy shirt aan, en is de enige die niet huilt, want er zijn nog veel meer baby's in die scene![]()
Hmm ja ze hadden Aydin prima kunnen verwerken in de Jack//Nick/Vadim lijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Te grote cast ofzo. Had dan die Milan weggelaten.
In de serie Sam Buena, in het echt Ajman Anwar. Hij schijnt echt de slechterik van het stuk te wordenquote:
Haha de Mocro moet weer de crimineel spelen hoor.. *zucht*quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
In de serie Sam Buena, in het echt Ajman Anwar. Hij schijnt echt de slechterik van het stuk te worden![]()
Een beetje realisme in soaps kan geen kwaad...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha de Mocro moet weer de crimineel spelen hoor.. *zucht*
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:41 schreef Frey het volgende:
Die vork![]()
Hij dacht zeker: die vrouw is om op te vreten.
je woont in Zwolle of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef mouschy het volgende:
[..]
Check je PM ffquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha de Mocro moet weer de crimineel spelen hoor.. *zucht*
Nee mijn kindje zit niet op een kdv, ik ben lekker thuis met hem! ik ben zelf gastouder en vang dus kids op hier thuis.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Zit jou kindje toevallig op Kinderdagverblijf Kindergarden?!
Wel onwijs leuk dat jou kindje daarin speelt..
nee wij wonen in Noord Holland....quote:
Oud kamermeisje van de Rozenboom die spullen heeft gestolen van gasten. Woont in een of ander kraakpand en Laura wil nu dat ze daar weggaat en probeert haar te helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef MissJ het volgende:
Wie de fuck is trouwens Vicky?
ik heb geloof ik iets gemist ofzo..
Een nieuwe verhaallijn: Meerdijk wordt geterroriseerd door een kannibaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een ongemanierde vlerk was die junk. Iemand bedreigen doe je met mes èn vork.![]()
Ok, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Oud kamermeisje van de Rozenboom die spullen heeft gestolen van gasten. Woont in een of ander kraakpand en Laura wil nu dat ze daar weggaat en probeert haar te helpen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Frey het volgende:
Een nieuwe verhaallijn: Meerdijk wordt geterroriseerd door een kannibaal.
Een kin-ky ideetje van Jack.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
WTF dennis in een kooi ?
lijkt me heerlijk, kruip ik erbij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
WTF dennis in een kooi ?
Veel kannibalisme de laatste tijd hier, maar als je hem maar helemaal opvreet tot er niets meer over is, hoor jij mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk, kruip ik erbij.
het blijft nml een lekker hapje die dennis
![]()
Toen Alice de Boer terugkeerde en op datzelfde moment Martin Helmink (Helens broer) naar Canada ging om af te kicken van de heroïne besloot Helen met hem mee te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef countergirl het volgende:
Dat hele verhaal van Jack vind ik wel mooi geweest. Ik vind de serie zo ingezakt. Wanneer wordt het nu echt weer eens ouderwets spannend! Kunnen ze Laura niet zo'n opvanghuis laten beginnen, zoals vroeger Daniel Daniel. En laat eens weer zo'n zeikert in de serie zoals Helen Helmink die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Zou mooi zijn als ze ineens bij Anita voor de deur staat. Trouwens waar is Helen en die vriendin Wil eigenlijk gebleven??
Ik mis het ook steeds, het doet me eingelijk niks. maar nu zie ik iedereen om fos lachen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gemist. En vanavond weer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef mosterman het volgende:
[..]
Ik mis het ook steeds, het doet me eingelijk niks. maar nu zie ik iedereen om fos lachen.
Dronken, en heeft de hack in de schoolcomputer waar hij zijn cijfers heeft veranders verteld aan Barbara...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat was er met Fos dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Frey het volgende:
We zijn erin getrapt, de cliffhanger is niet op de tafelberg![]()
Maar dit ziet er spannend uit
Het bericht dat alles op z'n kop gaat zetten is natuurlijk dat niet Nick maar Ludo de vader is van Valentijn #2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Frey het volgende:
We zijn erin getrapt, de cliffhanger is niet op de tafelberg![]()
Maar dit ziet er spannend uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
wtf is lduo weer vreemd gegaan ofzo ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het bericht dat alles op z'n kop gaat zetten is natuurlijk dat niet Nick maar Ludo de vader is van Valentijn #2.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |