Was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, nog een mini-meet, Groningen-style?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef Soempie het volgende:
Zo word je wel steeds handiger in het openen van topics
Kan gebeuren hoor. You pulled a Soempie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zei de eigenaar ook
Ik blijf duimen....... en me schamen
Ik durf niet te beslissne eigenlijk want ik wil iedereen wel eens zien, ik denk dat we maar een poll moeten makenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ach jee wie is het slachtoffer?
Een poll wie thuis moet blijven? Dat vind ik nou laagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik durf niet te beslissne eigenlijk want ik wil iedereen wel eens zien, ik denk dat we maar een poll moeten maken
De meest onpopulaire user mag niet komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een poll wie thuis moet blijven? Dat vind ik nou laag
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een poll wie thuis moet blijven? Dat vind ik nou laag
Ja, Yuri en Etcetera voelen zich opgejut door de mod die zei dat er andere SC's zijn die 5 topics per dag openenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Tering wat gaan jullie weer hard vandaag. Bijlezen wordt haast een dagtaak
?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
prut!
Nooit van gehoord, is dat Gronings?quote:
Ik doe dat nooit want dan mis ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mij is ooit uitgelegd dat je altijd je medeproosters moet aankijken. Sindsdien doe ik dat met een zo eng mogelijke grijns op m'n gezicht
ja, dat doen we ook altijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mij is ooit uitgelegd dat je altijd je medeproosters moet aankijken. Sindsdien doe ik dat met een zo eng mogelijke grijns op m'n gezicht
Die is goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg altijd: Ajetó. Net als Buurman en Buurman
Hoera, zeven jaar seks!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, dat doen we ook altijd.Anders heb je 7 jaar slechte seks.
![]()
![]()
Dat zeggen ze hier dus hè.
Losse martini smaakt ook naar bisolvon, en dat is niet mijn favo hoestdrankquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
Ik drink alleen bier, wijn of een baco.
Laatst kreeg ik een martini van iemand. Wat een bocht![]()
quote:
Daarom deed ik het eerst ook niet. Truc is eerst glazen positioneren en daarna rustig naar voren bewegenquote:
Kom je ook naar de meet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik heb jongleerballen gekocht...die vriend waarmee ik ging lunchen ging jongleren met de fietslampjes, vet knapDat wilde ik dus ook.
![]()
Maargoed het vordert nog niet echt. Ben nu bezig met twee balletjes. Vier lukt ook, maar dan elke hand apart twee. Als ik ze van m'n ene naar de andere hand wil doen knallen ze steeds tegen elkaar![]()
![]()
Maar, voor de meet wil ik het kunnen.![]()
Tips iemand? Op de verpakking stond: instructies ingesloten, maar niet dus.![]()
Je waagt het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik het toch maar eens bespreken met Cynix![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteits bagger en in die topics is het allemaal onzin![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan gebeuren hoor. You pulled a Soempie.![]()
Niet te hard schamen![]()
Kijkcijferkanonquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De meest onpopulaire user mag niet komen![]()
of we maken er een tv show van bij sbs6![]()
Die wil ik allebei graag zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef Soempie het volgende:
Oeh! Ik wil naar Zodiac en volgende week naar Pirates of the Caribbean 3
Ik wil veel vaker naar de bios, maar tegenwoordig zijn al m'n vrienden deel van een stelletje (dus, te druk met samen in bed liggen of op de bank hangen) of ze vinden er niks aan of ze wonen te ver weg.quote:
Er was een datum, maar op die dag konden te weinig mensenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef Homdeck het volgende:
dus er staat nog steeds geen meetdatum vast? jullie weten ook niet wat jullie willen
lichte?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens Soempie, nog last van lichte brakheid? Een huisgenoot en ik voelen ons nog niet helemaal 100%
goed om te horenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn vrouwtje is lekker weer thuis. Ze moet wel vaker voor controle en haar predisonkuur afmaken, maar verder gaat het gelukkig weer beter.
Vorig jaar hadden ze grotere glazen... Bij mij is het ook niet zo dat ik niks meer kan/wil, maar toch niet helemaal okay. Maar zo te horen/lezen gaat het dus wel redelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lichte?
Dex schrok wel een beetje van m'n brakheid geloof ik. Heel erg duizelig. Pas na het ontbijt en nadat ik even buiten had gezeten ging het wel weer oke.Maar volgens mij meer omdat ik niet zoveel gegeten had gister...
En ik zat net even naar die beker te kijken. Die is hugeEn behoorlijk vaak bijgevuld gister
![]()
ja, nu gaat het prima. Alleen wel erg moe.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorig jaar hadden ze grotere glazen... Bij mij is het ook niet zo dat ik niks meer kan/wil, maar toch niet helemaal okay. Maar zo te horen/lezen gaat het dus wel redelijk
Fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn vrouwtje is lekker weer thuis. Ze moet wel vaker voor controle en haar predisonkuur afmaken, maar verder gaat het gelukkig weer beter.
Eentje ernaast, wel in die serie jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef Soempie het volgende:
Trouwens Tim, woon jij dan in dat gebouw met die smurf?
Ik wilde één puntje halen in de nieuwe lijst, maar ik wist de antwoorden niet tot nu toequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef ChrisJX het volgende:
Nu de vraag: quizzen jullie nog wel eens mee?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een stuk lopen. Het is veels te warm in huis
Dat had je nog niet gezien?quote:
komt bij mijn saldo op en kan ik overboeken naar mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En krijg je die ook echt?
Jij bent Marcel@123 dus?
Netjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
komt bij mijn saldo op en kan ik overboeken naar mijn bankrekening
en ja ik heet marcel![]()
oja shit weer vergetenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit Top Gear te kijken, maar zelfs ík ken deze aflevering al
Eens moet de eerste keer zijn hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben overigens best gaar en 't lijkt me heerlijk om al in bed te kruipen, maar ik vertik het om voor elven naar bed te gaan, dat heb ik volgens mij echt al jaren niet meer gedaan namelijk
zo kan ik het het beste zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kingsize resolutie op je beeldscherm ingesteld staan joh?
ik heb slechte ogen jeweetsquote:
Ik ben net terug. Heerlijk gelopen. Fris windje en toch was het warm.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik liep rond in trui en jas. Viel ff tegen
Volgende weekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is t pinksteren trouwens?
Ik ben pro een minimeet in Grunn!
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is t pinksteren trouwens?
Ik ben pro een minimeet in Grunn!
Ik geloof nooit dat jij op komt draven natuurlijk...quote:
als ik kan ben ik dabei, vorige keer was ik op wintersportquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij op komt draven natuurlijk...
en ik dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Er staat sowieso 1 minimeet in Groningen op de planning geloof ik.
Iets met Soempie, Etcetera en ijs
is Soempie and Moiquote:
That 70's showquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is Soempie and Moi
ik zit Comedy Central te kijken (goddank is er éindelijk 's avonds/ 's nachts iets op televisie wat a) leuk is b) geen constante sexadds heeft
oh boyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net afleveringen 23 en 24 van Grey's Anatomy zitten kijken:
Ik ben geshockeerd
nou ja dat mag van mij welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als ik nou 2 units ben en jerry's meeneem dan?
That 70's showquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef erkel het volgende:
[..]
That 70's showDie showbizz show met David Spade
owjah en Scrubs
(alleen dat heb ik nog steeds gemist
)
Reno911 is weer wat minder trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hier was/ is het ook heel lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net terug. Heerlijk gelopen. Fris windje en toch was het warm.
Alleen een trui trouwens.
Maar ik kan me voorstellen dat het in andere gebieden in Nederland wat kouder is
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik ben ook vroeger thuis dan ik gedacht had; wilde me eigenlijk gaan bezatten met een vriendin, maar daar dacht zij duidelijk anders over. Wilde vroeg naar bed omdat ze morgen de hele dag gaat volleyballen.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier was/ is het ook heel lekker![]()
Ik ben lekker vroeg thuis.Moet nu alleen wachten tot de wasmachine klaar is.
![]()
daar heb ik ook zo'n hekel aan, moet je altijd oppassen met wat je zegt enzo en geforceerd pratenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
Wat voor feestjes zijn het dan? Zo'n kringfeestje?![]()
Gezellig! Waar men de plank met cake doorgeeft en een punthoedje opheeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
Wat voor feestjes zijn het dan? Zo'n kringfeestje?![]()
Cake......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezellig! Waar men de plank met cake doorgeeft en een punthoedje opheeft
Ik vind ze afschuwelijk. Zeker als iedereen elkaar kent. Want dan moet je rustig blijven zitten terwijl je juist een beetje gang wilt maken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
Kan heel gezellig zijn als iedereen elkaar kent, anders kun je beter een dansfeestje doen, of iig staan
En limonade me een rietjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezellig! Waar men de plank met cake doorgeeft en een punthoedje opheeft
Op sommige kringfeestjes hoef je niet rustig te bljiven zitten. Gewoon af en toe ergens tussen ploffenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind ze afschuwelijk. Zeker als iedereen elkaar kent. Want dan moet je rustig blijven zitten terwijl je juist een beetje gang wilt maken...
Ik ga er dan ook niet heen
Bij ons eindigen ze altijd in sexgerelateerde onderwerpen. Krijg je zo'n kringetje van Goh, Sander. Heb jij wel eens anale sex gehad? Nextquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
En limonade me een rietje![]()
Sommige kringfeestjes zijn wel tof.![]()
en dan kom ik terug van de WC en zit jij op mijn plek op de bankquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op sommige kringfeestjes hoef je niet rustig te bljiven zitten. Gewoon af en toe ergens tussen ploffen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en dan kom ik terug van de WC en zit jij op mijn plek op de bank![]()
Mja...dat versta ik nou niet onder heel gezellig. Meestal zijn het dus van die feestjes waarbij de muziek heel zacht moet want de oma van de buren moet slapen ofzo. En er mag geen vuiltje op de grond belanden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op sommige kringfeestjes hoef je niet rustig te bljiven zitten. Gewoon af en toe ergens tussen ploffen
Juistquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en dan kom ik terug van de WC en zit jij op mijn plek op de bank![]()
Oh, ik heb het over andere kringfeestjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja...dat versta ik nou niet onder heel gezellig. Meestal zijn het dus van die feestjes waarbij de muziek heel zacht moet want de oma van de buren moet slapen ofzo. En er mag geen vuiltje op de grond belanden.
Dat vind ik niet leuk
Whehehe ja daar eindigde een feestje bij ons vorige keer ook meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Bij ons eindigen ze altijd in sexgerelateerde onderwerpen. Krijg je zo'n kringetje van Goh, Sander. Heb jij wel eens anale sex gehad? Next
Soempie bedoelt dit:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik heb het over andere kringfeestjes.![]()
en dan zeggen dat wij mannen oversext zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ja daar eindigde een feestje bij ons vorige keer ook mee
Toen zat het groepje vrouwen te keuvelen en te pimpelen.
quote:
Achter de verwarming bedekt met stof en groene schimmel?quote:
Ik klikte op quote maar je had het al aangepastquote:
Ja, we moeten toch 5 topics vol krijgen. Ik denk, ik meld het even.quote:
Slaap lekkerquote:
wil je m'n zus hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:32 schreef LadyBlack het volgende:ik heb dat allemaal nooit
Geen broertjes of zusjes
Ik zit nu niet in Enschede.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Achter de verwarming bedekt met stof en groene schimmel?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wil je m'n zus hebbenik ben bereid om geld toe te betalen
ben alleen niet heel erg rijk dus veel zal dat niet kunnen zijn
Probleem daarmee is dat niemand precies weet wat er nou achter ligt en hoe lang dat daar al ligt... maar nu ga ik echt naar bed, heb besloten dat ik nog 1 aflevering Simpsons ga kijken en dan zap ik de pc uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit nu niet in Enschede.Daar ligt echt veel achter de verwarming
Volgens mij kun je er zo een week van eten.
(
)
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:39 schreef Etcetera het volgende:
oh da is een lang zeikverhaal geworden zeg
nou ja, de samenvatting: ik mag m'n zus niet zo
Ze passen ook goed bij elkaar?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
en tegen m'n vriend doet ze tegenwoordig heel aardig
oh ja ze heeft zelf ook een vriend
Slappe Zak, zal ik 'm zo noemen? als m'n zus naar de kelder gaat om wat drinken te pakken LOOPT HIJ HAAR ACHTERNA
loopt ze naar de keuken om het in te schenken LOOPT HIJ HAAR ACHTERNA
echt stupid, alsof ze een hondje heeft
en hij ligt in z'n auto ipv zittenzo kun je toch niet rijden
en dan zit ze er naast, rechtop en hij ligt halfziet er niet uit
oftewel: dit is onze FOK!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:44 schreef Soempie het volgende:
Dit is gewoon onze R&P, General Chat, Onzin, School & Studie, Flora en Fauna, etc, etc.
neequote:
quote:
Ooooohhh dat is wel ergquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we vermoeden dat ze bij elkaar blijven om toch een relatie met iemand te hebben
Druk aan het paintenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:48 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is je zus?
24 volgens de wetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent op dreef!![]()
Hoe oud is je zus?
ja het gaat meer om het idee 'Erwten op een plankje' zeg maarquote:
het gaat om het idee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
En ze heeft een enorm lang bovenlichaam en korte pootjes
Kijk jij bij mensen achter de verwarming?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit nu niet in Enschede.Daar ligt echt veel achter de verwarming
Volgens mij kun je er zo een week van eten.
(
)
Ja, altijd even checken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk jij bij mensen achter de verwarming?
zusjes zijn liefquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
Vroeger wilde ik graag een zusje, maar nu ben ik blij dat ik er geen heb![]()
met de zus van m'n vriend kan ik het goed vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
Vroeger wilde ik graag een zusje, maar nu ben ik blij dat ik er geen heb![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:57 schreef LadyBlack het volgende:
Hahahaha de zusterliefde is ver te zoeken inderdaad
En jullie wonen allebei nog thuis?
Zie mijn schema van gisteren. Ze zit nu dus in de fatjes-fasequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
en tegen m'n vriend doet ze tegenwoordig heel aardig
oh ja ze heeft zelf ook een vriend
Slappe Zak, zal ik 'm zo noemen? als m'n zus naar de kelder gaat om wat drinken te pakken LOOPT HIJ HAAR ACHTERNA
loopt ze naar de keuken om het in te schenken LOOPT HIJ HAAR ACHTERNA
echt stupid, alsof ze een hondje heeft
en hij ligt in z'n auto ipv zittenzo kun je toch niet rijden
en dan zit ze er naast, rechtop en hij ligt halfziet er niet uit
dit is volgens mij (ja daar let ik echt niet op hoor) haar eerste echte vriendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie mijn schema van gisteren. Ze zit nu dus in de fatjes-fase
Nee...na 2 maanden houdt ze het voor gezien en gaat ze voor een stoere binkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit is volgens mij (ja daar let ik echt niet op hoor) haar eerste echte vriend
en ze willen samenwonen
gaat het nog goed komen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook weer een vriend met een leuk zusje! Met de zus van mn ex heb ik nog regelmatig msn-gesprekjes, tof kind
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zusjes zijn liefik heb er nog één van 16
dat zie ik hier niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een broer en we hadden vroeger altijd ruzie. Tegenwoordig vrijwel nooit meer eigenlijk
2 maandenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...na 2 maanden houdt ze het voor gezien en gaat ze voor een stoere bink
Misschien kletsen ze wel terwijl hij haar achterna loopt naar de keuken en gaat hij in de keuken achter haar staan, armen om haar heen, knuffelen..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2 maanden
het is al minstens 2 jaar aan
Een forum van mn koorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Etcetera het volgende:
waar zit jij nog meer te forummen dan LB?
Nee Miep, als ze 2 maanden samen wonenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2 maanden
het is al minstens 2 jaar aan
dat durf ik daadwerkelijk te betwijfelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kletsen ze wel terwijl hij haar achterna loopt naar de keuken en gaat hij in de keuken achter haar staan, armen om haar heen, knuffelen..![]()
Ja, dat is een lastig verhaal. Dat is hier andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zie ik hier niet gebeuren
het is heel simpel: ze is anders dan* ik
ze denkt anders dan* ik
ze heeft andere opvattingen dan* ik
ze heeft een ander leven dan* ik
we botsen gewoon keihard
*of als
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee Miep, als ze 2 maanden samen wonen
ah is ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een forum van mn koorNiet zo'n actief forum....
Met ca 950 posts sinds februari 2004 ben ik de grootste spammer daar
Ohja..met die mooie 1 april grapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah is ook zo
ik ben nog mod op een ander forum
en ik zit nog op een harry potter forum (:@)
best tof iddquote:
Dat kunnen alle vrouwen toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
Waar halen jullie dan nog de tijd vandaan om hier nog zo vaak te zijn![]()
Jullie kunnen meerdere dingen tegelijkertijd zeker.![]()
Ik voer gewoon geen hol uit de rest van de dagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
FF tabjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef LadyBlack het volgende:
En het is natuurlijk alleen maar leuk als de nieuwevan mn ex er zoveel maakt
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kunnen alle vrouwen toch?
En ik toevallig ook
Nee zeker nietquote:
Mja, bij mij loopt dan vaak een van de dingen in de soep.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kunnen alle vrouwen toch?
En ik toevallig ook
Er is natuurlijk altijd baas boven baas. Vrouwen zijn nu eenmaal beter in multitaskingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ooit 's van mijn neef gewonnen met flipperen, doordat we tegelijkertijd diep in gesprek waren
Maar de rest lukt welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, bij mij loopt dan vaak een van de dingen in de soep.![]()
Ach, 't kon mij niet echt schelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee zeker nietEen jaar geleden heb ik het uitgemaakt, zeer goeie beslissing geweest!
Alleen het is nooit leuk als de ander al na een maand een nieuwe vriendin heeft toch?
Hé hé..rustig hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Etcetera het volgende:
en dan pull je een soempie![]()
@ LB niet echt tof nee
mannen
Whehehe dat is echt laagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, 't kon mij niet echt schelen.Vind het alleen maar leuk voor m'n ex. En hij is een beetje een slettebak geworden, maar dat mag ik niet zeggen.
![]()
![]()
en van andere mannen ook hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met uitzondering van je eigen liefie natuurlijk?
Jaweeeel, dat mag best! Manwhore vind ik zo'n goeiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, 't kon mij niet echt schelen.Vind het alleen maar leuk voor m'n ex. En hij is een beetje een slettebak geworden, maar dat mag ik niet zeggen.
![]()
![]()
Nee..een he-bitch!quote:
Op die manier word ik ook het liefst actief wakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:05 schreef Soempie het volgende:
Er lag trouwens een jongen op de bank in de keuken. Echt met rode oogjes onderuitgezakt Nederland in beweging te kijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZU9M58Du3WI
Vanaf 2 minuut 23 zie je hem in actie. Dat kun je gewoon niet winnen![]()
Sowieso die acties in dat filmpje![]()
quote:
1,4379562043795620437956204379562 om precies te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een gemiddeld topic loopt ong 2 dagen idd
fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef RoofingBurner het volgende:
quote:
quote:
Eens, werd tijd ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit Comedy Central te kijken (goddank is er éindelijk 's avonds/ 's nachts iets op televisie wat a) leuk is b) geen constante sexadds heeft
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja dat mag van mij wel
maar dan kom ik niet
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Wat zijn fatjes nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie mijn schema van gisteren. Ze zit nu dus in de fatjes-faseHet beurt je op als je ziet dat ze veel spelfouten maakt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef LadyBlack het volgende:ik doe dat niet.... mensen moeten hun eigen spelfouten maar editen
En het is natuurlijk alleen maar leuk als de nieuwevan mn ex er zoveel maakt
![]()
![]()
Ahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Etcetera het volgende:
Addison is van Grey's Anatomydie schold Mark (ook van GA) van de week uit voor manwhore
Komt ook uit Deuce Bigalow. Maar blijft goed om af en toe te gebruikenquote:
Softies, kwee-tjes, zachte eitjes.quote:
En dan strak met zn 'right-now plan' aankomenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:21 schreef Etcetera het volgende:
Mark: What do you consider your weaknesses?
Addison: Weaknesses? I don't have any. I'm that good. What are yours?
Mark: I'm an easy mark for evil redheads.
Addison: Oh, trust me, you have more weaknesses than that. Obviously, you are a manwhore.
Mark: Correction: Was a manwhore.
Addison: Right. Well, while you're bragging about that to the board, Colin Marlow is presenting them his ten year plan.
Ik mag het niet tegen hem zeggen, bedoel ik. Hij reageerde zo:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaweeeel, dat mag best! Manwhore vind ik zo'n goeie
ah Slappe Zak indeedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Softies, kwee-tjes, zachte eitjes.
quote:
dat vond ik best wel stom eigenlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan strak met zn 'right-now plan' aankomen
Die blik van Bailey was goud waard
fat (de ~ (m.), ~ten)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Softies, kwee-tjes, zachte eitjes.
daar zou ik zo'n schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mag het niet tegen hem zeggen, bedoel ik. Hij reageerde zo:!! NIET!! Er was alleen iets met...en met....en dit nu met ... tja en met..is het uit hoor... blabla
En ik maar zo kijken:![]()
![]()
Trusten LB!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy, ik moet echt naar bed nu, mn ogen vallen dicht![]()
Het was mij zeer aangenaam kletsen...... tot de volgende!!![]()
![]()
Slaap lekker! Was gezelligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy, ik moet echt naar bed nu, mn ogen vallen dicht![]()
Het was mij zeer aangenaam kletsen...... tot de volgende!!![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar zou ik zo'n schijt aan hebbenen over andere meiden zeker wel beweren dat ze een slet zijn
Ja..dat is een fat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
fat (de ~ (m.), ~ten)
1 overdreven ijdele man => dandy, een aangeklede aap, pronker
Dus hij maakt grappen over zichzelf? Nee..dat is intelligentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorEn het kan me ook niks schelen, maar vind het wel grappig om hem er mee te plagen.
![]()
Ten slotte doet hij hetzelfde bij mij.Keiharde grappen maken over mijn mislukte liefdes
![]()
oh dan is hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorEn het kan me ook niks schelen, maar vind het wel grappig om hem er mee te plagen.
![]()
Ten slotte doet hij hetzelfde bij mij.Keiharde grappen maken over mijn mislukte liefdes
![]()
Scherpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dus hij maakt grappen over zichzelf? Nee..dat is intelligent
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Etcetera het volgende:
ik denk trouwens dat mijnen ik best vreemd zijn
Moet je nagaan waar ik toe in staat ben als ik wakker benquote:
we kunnen elkaar keihard afzeiken, zitten elkaar regelmatig te meppen (of dat nou in huis, op straat of in de kroeg is, maakt niks uit) kunnen elkaar gezellig in de maling nemen, hebben een heel typisch gevoel voor humorquote:
Ben benieuwd morgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan waar ik toe in staat ben als ik wakker ben
Ik val hier ook bijna omquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het niet lang meer uithouden hier trouwens
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we kunnen elkaar keihard afzeiken, zitten elkaar regelmatig te meppen (of dat nou in huis, op straat of in de kroeg is, maakt niks uit) kunnen elkaar gezellig in de maling nemen, hebben een heel typisch gevoel voor humor(elkaar aankijken en niet meer kunnen stoppen met lachen, zit de rest echt van: ehm ja... wat is er zo grappig?)
we zijn gewoon maf
Ik ook en dat is helemaal niet goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Etcetera het volgende:
voor mijn doen ben ik nog redelijk wakker
Ik ben helemaal niet van plan om morgen wakker te zijnquote:
Ik wilde morgen een potje worms doen tegen je.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan om morgen wakker te zijn
Ik spuug het nooit uit, maar wel redelijk vaak dat het door m'n neus naar buiten komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens zo hard moeten lachen (met net een slok drinken in je mond) dat je het weer uit moest spugen?
ík nu 2x
en de eerste keer ging de chocolademelk via m'n neus er weer uit. en dát is ranzig
coolquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vet!
http://teletekst.nos.nl/gif/127-01.html
gister was het stikken of spugen, ik kon echt niet meer doorslikkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik spuug het nooit uit, maar wel redelijk vaak dat het door m'n neus naar buiten komt.Vooral met bier is dat niet fijn.
![]()
Meestal ben ik de veroorzakerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens zo hard moeten lachen (met net een slok drinken in je mond) dat je het weer uit moest spugen?
ík nu 2x
en de eerste keer ging de chocolademelk via m'n neus er weer uit. en dát is ranzig
Dat moet lukkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde morgen een potje worms doen tegen je.![]()
Tof! Ben je morgenavond online? Voor morgenmiddag en ochtend heb ik afgesproken in de UB.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet lukken
Ik ben al aan het oefenen geweest. Ik heb het echt al heel lang niet gespeeld
Als ik niet in het café zit wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof! Ben je morgenavond online? Voor morgenmiddag en ochtend heb ik afgesproken in de UB.![]()
Okequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik niet in het café zit wel ja
Ik wil dit weekend een beetje rustig aan doen dus je kunt er wel vanuit gaan
Ja, dat was heel vetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke![]()
Heb je dat filmpje gezien? Ik raak dan altijd een beetje ontmoedigd.![]()
Ja, in een paar seconden van de ene kant van het veld naar de andere kantquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat was heel vet
Vooral die ninja rope slingers
Ik ben weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |