Van Ane Brun niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, niet echt veel te vinden zeg.....
Op YouTube was de vangst groter
Ssssssssomebody sssstop me!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
hooopppellaaaaa, daar gaaaaat 'ie weer
![]()
Gingen best aardig. Had een slecht gevoel over wiskunde, maar dat lijkt mee te vallen, heb het ff snel nagekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He B, hoe gingen je eerste examens (of kan ik dat maar beter niet vragen)?
Oeh, doen! Meetjes zijn tof, ik heb dus MaJo ontmoet in Londen door zo'n meet. En zij is weer via mij en m'n vrouw met Asmo bevriend geraakt. En Nembrionic via Asmo/MaJo/mij weer met ons persoonlijk. En PhysicsRules en DaviniaHR zijn hele goede vrienden van m'n vrouw en mij, en ze kennen Asmo en MaJo ook heel goed. MaJo en PhysicsRules waren de ceremoniemeesters op ons huwelijk... volg je het nog?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef B.ertha het volgende:
Oké, nou wil ik zeker naar de meet! Jullie houden allemaal mini-meetjes en ik ken nog helemaal niemand![]()
Halfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, doen! Meetjes zijn tof, ik heb dus MaJo ontmoet in Londen door zo'n meet. En zij is weer via mij en m'n vrouw met Asmo bevriend geraakt. En Nembrionic via Asmo/MaJo/mij weer met ons persoonlijk. En PhysicsRules en DaviniaHR zijn hele goede vrienden van m'n vrouw en mij, en ze kennen Asmo en MaJo ook heel goed. MaJo en PhysicsRules waren de ceremoniemeesters op ons huwelijk... volg je het nog?![]()
En MaJo en Asmo hebben samen met m'n broertjes een bandje opgericht voor die ene avond!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, doen! Meetjes zijn tof, ik heb dus MaJo ontmoet in Londen door zo'n meet. En zij is weer via mij en m'n vrouw met Asmo bevriend geraakt. En Nembrionic via Asmo/MaJo/mij weer met ons persoonlijk. En PhysicsRules en DaviniaHR zijn hele goede vrienden van m'n vrouw en mij, en ze kennen Asmo en MaJo ook heel goed. MaJo en PhysicsRules waren de ceremoniemeesters op ons huwelijk... volg je het nog?![]()
Zie, allemaal dikke vrienden! Zou echt cool zijn, als we met de hele zooi hier een groep zouden vormen, ook buiten Fok!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En MaJo en Asmo hebben samen met m'n broertjes een bandje opgericht voor die ene avond!
En DaviniaHR is m'n oude danspartner van vroeger![]()
Asmo en ik gaan zo'n 17jaar terug inmiddels
![]()
mijn vriend is geen fatjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst vallen ze op een fatje.
Die is dan weer niet stoer genoeg.
Dan vallen ze -in de rebound- op een stoere bink maar die is niet vrouwelijk genoeg.
Daarna vallen ze op een onwijze eikel die heel stoer is maar ze inpakt met ontzettend zoete praatjes
Daarna zijn ze 40 en worden ze ge-emancipeerde, chagrijnige tenaladies en gaan ze klagen dat er geen geschikte mannen zijn
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Ze heeft van kinds af aan astma en vandaag kwam ze er thuis met haar medicijnen niet meer uit. We zijn naar de huisartsenpost geweest en die stuurden ons door naar het ziekenhuis, waar de longarts besloot dat ze moest blijven. Ze krijgt nu predsison toegedient via een infuus. Waarschijnlijk mag ze mogen weer naar huis. Echt vervelend die rot astma, iedere keer komt dat op de meest vreemde momenten om de hoek kijken. Als er maar iets gebeurt is het weer mis. Alleen als we zoals laatst een lange tijd warm en droog weer hebben knapt ze helemaal op.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Gek eigenlijk dat je na meer drank nuchterder wordtOf misschien dat ik aan het begin van de avond aangeschoten was doordat het zo snel achter elkaar ging. En trouwens, het is niet handig als je allerlei mensen opeens lief vindt
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
sssst!niks gebeurd hoor!
alleen geknuffeld.
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al die plaatjes trekt de FOK!server niet![]()
Ik heb de wiki zo aangepast dat jullie nu niet meer eerst op wijzigen hoeve te drukken. Jullie kunnen nu gewoon gelijk de tekst kopieren![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor vandaag zit ik al op drie![]()
- van m'n stoel gevallen
- handdoek vergeten mee te nemen in de badkamer. Probeer maar eens een panty aan te doen als je je niet hebt afgedroogd..
- kreeg het pak hagelslag niet open. Gevolg: overal hagelslag.![]()
- Wilde een kamer in en stond aan de deur te trekken. Vervolgens beetje verongelijkt achterom kijken 'hij zit op slot'en er dan achter komen dat je moet duwen.
4 dus.![]()
Voor er geruchten komen: Soempie is niet met mij meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga lekker Enschede in en lunchen met iemand.![]()
![]()
Tot vanavond!![]()
Ik dacht al, zou hetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor er geruchten komen: Soempie is niet met mij mee
Overigens vind ik Mika wél gaaf, heb nu Love Today op staan. Fijn vrolijk nummer![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook, vind Love Today en Big Girls duidelijk leuker dan Stuck in the Middle
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
CD is ondertussen afgelopen en Winamp vond het nodig om Finntroll daarna aan te zetten. Nogal anders qua genre
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eén van de vele bands die boze-Finnen-muziek maakt
tip: parkeren bij IKEA, en dan een stadsbus pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Groningen is een kutstad om auto te rijden....Net zou ik 'even' iets ergens ophalen en ergens anders weer afzetten. Nu, tweeëneenhalf uur later ben ik weer thuis
![]()
Allemaal gezeik met éénrichting enzo
werkse B.quote:
Hè? Nee, ik woon in de stad en moest ook in de stad wat ophalen en wegbrengen. Dus bus was niet handigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tip: parkeren bij IKEA, en dan een stadsbus pakken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu boze-Duitser-muziek aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |