Wat is je planning voor vandaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:43 schreef iamredleader het volgende:
En ja, Fok! kan soms heel slecht voor de planning zijn![]()

Voor vandaag zit ik al op driequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Soempie-acties gaan tellen.

ja, beetje wel he.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsjonge Soempie, had je misschien niet beter wat langer kunnen slapen? Je bent wat hyper nu

Mij werd verteld dat jij Cathy was... eerste gedachte "Huh, Cathy? Ik ken geen Cathy hier in de buurt" en toen zag ik je en kwamen de foto's weer naar boven, toen wist ik over wie hij het hadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:50 schreef DeX090 het volgende:
[..]
onverwachte minimeets zijn zeker tofIk wist alleen niet of je zou weten wie ik was en er was best veel herrie. Maar je herkende me best wel snel
![]()

En dat terwijl ik hem niet eens kendequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat jij Cathy was... eerste gedachte "Huh, Cathy? Ik ken geen Cathy hier in de buurt" en toen zag ik je en kwamen de foto's weer naar boven, toen wist ik over wie hij het had

Klotewerk vandaag. In het kort: relaties zitten in zogenaamde stelsels. Bijvoorbeeld de en/of rekeningen/leningen op 1 relatienummer, en de rekening van zoonlief op een ander relatienummer. Nu hoort de "doelgroepcode" van de "moeder" van het stelsel op D te eindigen en de rest van het stelse op dezelfde twee eerste letters, maar met S op het eind. En natuurlijk hoort dan dezelfde banker voor het hele stelsel in het systeem te staan. En een relatie die is "vervallen" hoort niet meer in het stelsel.quote:

Ik denk dat we handen tekort gaan komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Soempie-acties gaan tellen.

zie je pmquote:

huh? er staat wel een dingetje naast je naam.quote:

Nee laat maar, hij is al binnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
huh? er staat wel een dingetje naast je naam.![]()
msn dan maar, moment

quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor vandaag zit ik al op drie![]()
- van m'n stoel gevallen
- handdoek vergeten mee te nemen in de badkamer. Probeer maar eens een panty aan te doen als je je niet hebt afgedroogd..
- kreeg het pak hagelslag niet open. Gevolg: overal hagelslag.![]()
- Wilde een kamer in en stond aan de deur te trekken. Vervolgens beetje verongelijkt achterom kijken 'hij zit op slot'en er dan achter komen dat je moet duwen.
4 dus.![]()

quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dilemma: ik wil koffie zetten maar ik wil ook minder koffie gaan drinken. Wat te doen..wat te doen

Gewoon de koffie zetten en dan niet opdrinkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dilemma: ik wil koffie zetten maar ik wil ook minder koffie gaan drinken. Wat te doen..wat te doen

quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de koffie zetten en dan niet opdrinken![]()

quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de koffie zetten en dan niet opdrinken![]()

Ik vind het ook lullig om een datum te plannen dat een van de al eerder opgegeven users niet kanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oplossing? Gewoon een datum prikken. Wie komt, die komt, wie niet... heeft pech![]()

quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
Nem, dan kunnen we worms spelen tegen elkaargeniaal

Whehehehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrrrrr ik had deze koffie beter niet kunnen maken
Zat nog beetje in de perculator van een uur geleden, dat is dus echt niet lekker meer

wie gaat er dan ook oude koffie drinkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrrrrr ik had deze koffie beter niet kunnen maken
Zat nog beetje in de perculator van een uur geleden, dat is dus echt niet lekker meer

Moet jij niet aan het werk Yurithemaster?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig staat hier zo'n handige automaat![]()

Heb toch nog 5 minuten pauzequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet jij niet aan het werk Yurithemaster?

Wat is dat toch????? Ik mis iets geloof ik........quote:

Nee, je mist niets..geloof mequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is dat toch????? Ik mis iets geloof ik........
Je mist wat hoorquote:Ohja, en Ane Brun, daar denk ik nog over na

Dat wordt echt heeeel lastig uitleggenquote:

Je vergeet roflcopter, wtfbbq, lollercopter enz.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt echt heeeel lastig uitleggen
Dan moet ik de geschiedenis van "0wned", "lol", "lolz", "lollerz", "loller", "C1000", "loller1000" en Maikuuul gaan uitleggen

quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je vergeet roflcopter, wtfbbq, lollercopter enz.![]()

Is ook mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Laat maar zo dan
Ik ga es wat meer nummertjes van Ane Brun luisteren, heb nu alleen steeds dat liftconcert op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |