Absoluutquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eens op zoek naar UT voor de mac.
Kan ik dat ook sporadisch eens spelen
Heel erg goed bezig kerelquote:
Het enige wat ervoor zorgt dat je niet gewoon rondjes kunt draaien en schieten, is dat je de plekken moet weten van je ammoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
Niet teveel nadenken, als het beweegt moet je dr op schiten
Ik zie het staan tot deel 186quote:
Ergens onderaan denk ik, dus nog onder de dienstmededelingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, zoek maar een plekje uit
wheheh...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het enige wat ervoor zorgt dat je niet gewoon rondjes kunt draaien en schieten, is dat je de plekken moet weten van je ammoEn dat je daar ook heen moet
ik laat geen kans meer aan me voorbij gaan....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het staan tot deel 186![]()
Wel mooi trouwens dat JJ eerst altijd degene wilde zijn die het nieuwe deel opende en nu doet ze het om de haverklap
typen tijdens een lan is ook echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh...
gister ook.. vriend van me lag de hele tijd op hetzelfde plekje te campen met een sniper... ik via een omweg daarheen... roep (IRL) "Harm, kijk eens achter je!" Boem
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik laat geen kans meer aan me voorbij gaan....![]()
![]()
![]()
lennnartquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen Lenny.....!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Whehe... ook zo mooi:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
typen tijdens een lan is ook echt
Vooral om dan in het echt te schreeuwen is mooi idd
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ook zo mooi:
"Wie schoot mij nou weer neer?"
"Ik. Ik liep al zeker een halve minuut achter je aan"
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ook zo mooi:
"Wie schoot mij nou weer neer?"
"Ik. Ik liep al zeker een halve minuut achter je aan"
quote:
LANnen is zeker mooi, mits niet te vaak, en met een gezellige groep vriendenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Stiekem is lannen best mooi.
Ik deed dat hier thuis vroeger ook geregeld met maten, altijd UT spelen over het netwerk.
Maar op een gegeven moment vonden ze het niet leuk meer omdat ze nooit konden winnen
precies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
LANnen is zeker mooi, mits niet te vaak, en met een gezellige groep vrienden
WAArom?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Oh, en die shift toets 3 toetsen lang ingedrukt houden gaat me te ver
Whehe... maare, ik ben dr weer van tussen, eens kijken of mijn pc er nog staat en of er nog ander schietvlees isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Oh, en die shift toets 3 toetsen lang ingedrukt houden gaat me te ver
Té cool!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh...
gister ook.. vriend van me lag de hele tijd op hetzelfde plekje te campen met een sniper... ik via een omweg daarheen... roep (IRL) "Harm, kijk eens achter je!" Boem
hoi jj!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen Lenny.....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker!quote:
ja dusquote:
doedoei lieverd...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... maare, ik ben dr weer van tussen, eens kijken of mijn pc er nog staat en of er nog ander schietvlees is
Tot later, ik kom vast nog wel ekkes langsfietsen
daaaaaaaaaaaaaaaag
Ik niet, ik heb dit weekend een LANquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja dusop t laatst wel wat van de kaart
![]()
jij dan?
Daaag schatjequote:
Haha, was jij zó goed dan??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Stiekem is lannen best mooi.
Ik deed dat hier thuis vroeger ook geregeld met maten, altijd UT spelen over het netwerk.
Maar op een gegeven moment vonden ze het niet leuk meer omdat ze nooit konden winnen
Dan ben je er nog aardig vroeg bij vriend!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoi jj!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
zeker!bij jou ook?
[..]
ja dusop t laatst wel wat van de kaart
![]()
jij dan?
hangt er vanaf, of ie het laat gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ben je er nog aardig vroeg bij vriend!
OAquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef OA het volgende:
Goedemorgen koffieleuten!!![]()
Eenvoor iedereen, zodat ik dat iet 86 keer hoef te herhalen!!
![]()
Dus......quote:
's middags begonnen met cross inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hangt er vanaf, of ie het laat gemaakt heeft.
Hij en cross (cross was toch ook mee lenny?) gingen 's middags al an de zuup
Nee, dat niet...quote:
OAquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef OA het volgende:
Goedemorgen koffieleuten!!![]()
Eenvoor iedereen, zodat ik dat iet 86 keer hoef te herhalen!!
![]()
Mooie tijd wel! Maar als je gezopen hebt, is het vaak lastig wakker wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
's middags begonnen met cross inderdaad, 's avonds was ik al om 2u thuis
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat niet...![]()
Al druk in de weer... Boodschapen gedaan, bij het reisbureau geweest en zo naar DHom een wegenkaart van Chili te vinden!
Je hebt het er maar druk mee maat!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef OA het volgende:
Dan vanmiddag fietsonderdelen kopen, naar de postbankenzulks...
![]()
Whehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef OA het volgende:
Dan vanmiddag fietsonderdelen kopen, naar de postbankenzulks...
![]()
Nah, dat vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooie tijd wel! Maar als je gezopen hebt, is het vaak lastig wakker worden
Ik moet ook zo aan de slag, niet leren maar wel voor studie! Twee weken kerel en je bent er vanaf!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik wel meevallen.
Het hangt er echt vanaf hoelaat je in je mand ligt.
Godver, ik moet echt gaan leren zo, maar geen zin
Wat zijn boodschapen? Kan je daar kebap tegen zeeziekte van maken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat niet...![]()
Al druk in de weer... Boodschapen gedaan, bij het reisbureau geweest en zo naar DHom een wegenkaart van Chili te vinden!
Kebab tegen zeekziekte??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat zijn boodschapen? Kan je daar kebap tegen zeeziekte van maken?
Goeiemorgen iedereen![]()
oeh, taartquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
De afwas van afgelopen week is gedaan. Ik heb nu wel een appeltaartpunt ofzo verdiend
.
Wie is er jarig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
oeh, taart
Ik heb dat nog hier.
Dat is dan ook wel het enige voordeel van verjaardagen
Och erm.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik vergat gewoon een PI door de shock Cross..
Ach so! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
mein bruder war jarig gister.
[sorry voor de brakke duitse spelling
Hee kerel!quote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik vergat gewoon een PI door de shock Cross..
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef crossover het volgende:
Wat lief!
weet je al welke?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Wij gaan vandaag lekker een DVD'tje huren en luiwammessen op de bank.
Zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat zijn boodschapen? Kan je daar kebap tegen zeeziekte van maken?
Goeiemorgen iedereen![]()
Voor filmpkeuzes mag je gerust bij mij aankloppenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik.
oeh oeh een kenner? raad me eens wat aan dan..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor filmpkeuzes mag je gerust bij mij aankloppen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ligt eraan welk genre je leuk vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oeh oeh een kenner? raad me eens wat aan dan..
Vanmiddag pas!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Luie flikkers! Ga eens werken!
ehm, neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Luie flikkers! Ga eens werken!
jij werkt ook nooitquote:
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ligt eraan welk genre je leuk vindt natuurlijk
films als fight club, braveheart, crash, fear and loathing in las vegas, trainspotting, 25th hour enzo vind ik ook goed.. en nu die aanraders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..
trainspottingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..
hoezo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hihi wat toevallig dat je die nu net noemt![]()
Zolang de gouden kooi blijft vind ik alles goedquote:
Ik zal ff nadenken en in de kast kijken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
films als fight club, braveheart, crash, fear and loathing in las vegas, trainspotting, 25th hour enzo vind ik ook goed.. en nu die aanraders!![]()
Ik mag dinsdag weerquote:
Ja tuurlijk moet je die kijken! En de afloop is op zich niet eens het leukste aan de film, de hele geschiedenis die eraan voorafgaat is top!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
One Flew over the Cuckoo's Nest moet ik toch eens kijken sinds hij was aangeraden door m'n psychologie docente.. Al weet ik de afloop al
quote:
John Q. is wel weer een erg sterke film van Samuel L. Jackson! Held voor mij wat betreft filmsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
One flew over the cuckoo's nest is wel een toffe film ja
Changing lanes vond ik ook wel relaxed, donnie brasco ook idd, gump was gister op tv, man of fire von dik niet zo, gister nog even snatch gekeken.
Lenny, heb je L4YER CAKE gezien?
Zeker! Heel cool einde! Maar wel een beetje cliché verloop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
The Bourne Identity en The Bourne Supremacy zijn ook erg goed! Evenals The Butterfly Effect. Maar ook Next, nu in de bioscoop, is aan te raden!
Ja dat wel een beetje, maakt voor mij de film niet minder overigens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker! Heel cool einde! Maar wel een beetje cliché verloop.
quote:
whehe ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zitten ze in Pulp Fiction niet koffie te drinken alvorens ze de zaak gaan overvallen?
Met dat hilarische hysterische wijf
Jaahaaa!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe ja.
ANY OF YOU FUCKING, PIGS, MOVE, AND I'LL EXECUTE EVERY MOTHERFUCKING LAST ONE OF YOU!
Maar fok is jouw werk toch?quote:
ff kijken en daarna zoeken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CKGnUd6D6Pg
betreffende stukje
Van wie is die muziek ookweer?
aint got no time...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ff kijken en daarna zoeken!
Misschien ff een kleine koffiebreak @ jouw crib straks? Een heel korte dan hè
nee joh, die heb ik opgezocht, en dat is 'm niet...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kool & The Gang - Jungle Boogie
Spijtag!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aint got no time...
Ik moet straks met zusters naar affa.
En daarna ga ik weer verder leren...
die is het wel iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan is het deze: Dick Dale (& The Del Tones) - Misirlou
Kun je hier beluisteren
Surfmuziek!
collateral is wel aardig opzich, voor 1 keerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Collateral, Changing Lanes, Godsend, Donnie Brasco, Forrest Gump, Godsend, Man of Fire, Mindhunters, One Flew over the Cuckoo's Nest
Moet ik nog doorgaan
ga L4YER CAKE kijken lenny 14.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
collateral is wel aardig opzich, voor 1 keer
changing lanes niet zo super
godsend vond ik best wel slecht
donnie brasco is zeker gaaf
forrest gump ook
man on fire heb ik neit gezien
mindhunters ook niet
one flew over the cuckoos nest is ook wel goed
ga maar door hoor..
heb ik inderdaad nog niet gezien, zal hem binnekort eens downloaden aanschaffenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga L4YER CAKE kijken lenny 14.
downl koop 'm even
ja, toffe filmquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb ik inderdaad nog niet gezien, zal hem binnekort eens downloaden aanschaffen
heb je nog eens wat om weg te geven @ een verjaardag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja maar die andere 2 films heb ik al
Niet echt Kool & The Gang idd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die is het wel idd
![]()
niet bepaald kool en z'n gang he
wat een goed idee! ik ga tosti's maken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik heb ff 2 broodjes kaas onder de grill gelegen:'):9~
wat is daar mee?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, je UI!
Zei de man die geen cadeautjes weggeeft bij verjaardagenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je nog eens wat om weg te geven @ een verjaardag.
Cadeautje van 3,33, is niet veel toch
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, je UI!
edit: oh, hij doet het weer:)
neuh, maar ik ben dondersgoed in tips weggevenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zei de man die geen cadeautjes weggeeft bij verjaardagen
ja dat kun je wel ja....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neuh, maar ik ben dondersgoed in tips weggeven
quote:
Hehe!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neuh, maar ik ben dondersgoed in tips weggeven
yep, maar ga even tosti's eten, de was draaien, andere was opruimen, sporttas inpakken, spullen klaarzetten om ramen te zemen en dichtplakken met plakfolie, lekker muziekje op, beetje boel opruimen hier en naja, zulks dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar...maar...je bent er net...;(
ah ok....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, maar ga even tosti's eten, de was draaien, andere was opruimen, sporttas inpakken, spullen klaarzetten om ramen te zemen en dichtplakken met plakfolie, lekker muziekje op, beetje boel opruimen hier en naja, zulks dus
heb jij zusjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even tv kijken waarna ik weer wegmoet met zusters.
Het toeval wil dat ik net een bakkie gemaakt heb!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
zit ik nu helemaal alleen koffie te drinken
Waar moet je motivatie voor opbrengen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn motivatie begint weg te zijpelen
voor....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn motivatie begint weg te zijpelen
Arbeitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar moet je motivatie voor opbrengen dan?
Baggertijd zeg voor de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Houniet het volgende:
ik moet zo ook, gelukkig maar van 1800 tm 2100
automastiseringquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Baggertijd zeg voor de vrijdagavond!![]()
Wat voor werk doe je?
Ja een 'daagje' vrij is ook wel eens lekker!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
automastisering
normaal moet ik de hele dag, alleen vandaag niet! dus wel lekker een keertje
kan je die van mij ook niet doenquote:
de kat van onze buren zit heel vaak bij ons binnen (beestje wordt verwaarloosd omdat ze een nieuwe hond hebben waar ie bang voor is) en dan krijgt ie van een van ons weleens te eten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach Muckie...![]()
![]()
..wat heb je nou weer gedaan...
???????
Dat is wel goed klote, die beesten moeten dat gewoon ff aankondigen wanneer ze dat willen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
de kat van onze buren zit heel vaak bij ons binnen (beestje wordt verwaarloosd omdat ze een nieuwe hond hebben waar ie bang voor is) en dan krijgt ie van een van ons weleens te eten.
Nu dacht ie dat het slim was om midden op de trap te gaan zitten en mij kopjes te geven, terwijl ik met de was in mijn handen liep, dus de hele kat niet gezien had
game... checkquote:
mauw dan even naar me ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel goed klote, die beesten moeten dat gewoon ff aankondigen wanneer ze dat willen.
Jaloezie: checkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Halve liter fanta on the rocks, present
Stukje boterkoek: check
boterhammen et honing en gebraden gehakt...sjekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
euh, ja... hoezo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij weet heel zeker dat je niet uit ter aar komt?
wil ik oooooookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gebraden gehakt met honing?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
boterhammen et honing en gebraden gehakt...sjek...koffie...sjek
....bezoek...
...sjek...
![]()
![]()
ehm, je hebt honing + gehakt op 1 boterham?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
boterhammen et honing en gebraden gehakt...sjek...koffie...sjek
....bezoek...
...sjek...
![]()
![]()
goed is dat hequote:
Marvin Gayequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed is dat he
Alleen m'n halve liter fanta is alweer bijna op..
ik kan niet zo goed langzaam drinken
Ik heb de hele dag al dit in m'n hoofd
Ikvind wel dat zij een mooie stem heeft
dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed is dat he
Alleen m'n halve liter fanta is alweer bijna op..
ik kan niet zo goed langzaam drinken
heeft ze ook welquote:
I heard in through the grapevine kun je proberen, of whats going on, zijn bekendste nummersquote:
haha, dat heb ik dus ook altijd precies...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd
dan drink ik een hele tijd niks, om vervolgens een heel glas naar binnen te gieten
[..]
heeft ze ook wel
Sexual Healingquote:
heard it trough the grapevine is toch van CCR...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
I heard in through the grapevine kun je proberen, of whats going on, zijn bekendste nummers
wtfquote:
Oh ja, hoe kon ik die vergeten, geschreven in oostendequote:
je weet zeker dat je niet gewoon een mannelijke muckie bent?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, dat heb ik dus ook altijd precies...
Maar ik kan ook met een gerust hart anderhalve liter wegwerken binnen no time.
En dan moet ik weer pissen de hele tijd
En dan drink ik weer een tijd niks
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heard it trough the grapevine is toch van CCR...
Die vind ik wel beter...quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zocht op 'lekker wijf' op images.google.com...
ik schrok alquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kon ik die vergeten, geschreven in oostende
Het orgineel is zelfs niet van Marvin trouwensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die vind ik wel beter...
deze dus: http://youtube.com/watch?v=P3_vL1Eui08
Sorry voor de karige geluidskwaliteit
Third that!quote:
is dat niet van GTA.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
pwnage
Dit vind ik ook als ik daarop zoek:
Waar is dit van
[afbeelding]
ohja, niet naar de filename kijken
Al kan ik de plaatjes niet zien, ze zijn van photobucket zie ik, die wordt hier gefilterdquote:
hoezo njiet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
ik kan ook geen plaatjes zien...
Ik zie Duke Nukem staan in de filenaam: The Duke > GTAquote:
oooooh, ik dacht dat je het over een nieuw plaatje had!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo njiet?
je vroeg net nog wie dat was...
zie je wel....IK HEB ALTIJD GELIJK.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie Duke Nukem staan in de filenaam: The Duke > GTA
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zocht op 'lekker wijf' op images.google.com...
Ik zie het plaatje dan niet en eerik zegt dat je niet naar de filenaam moet kijken, dus ik zal thuis wel even kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel....IK HEB ALTIJD GELIJK.....![]()
![]()
![]()
nou ja...bijna dan...![]()
The Duke -> GTA?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie Duke Nukem staan in de filenaam: The Duke > GTA
duke nukem ooit gespeeld?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje dan niet en eerik zegt dat je niet naar de filenaam moet kijken, dus ik zal thuis wel even kijken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
The Duke -> GTA?
wtf?
Ik bedoelde de oldskool Duke Nukem 3D, daar kon je ook geld gooien naar hoeren
En gifvaten laten exploderen enzo.
En tegen jezelf praten in de spiegel
Tof spel was dat
Ja, daarom zeg ik dat Duke > GTA. GTA is een slap aftreksel.quote:
zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
The Duke -> GTA?
wtf?
Ik bedoelde de oldskool Duke Nukem 3D, daar kon je ook geld gooien naar hoeren
En gifvaten laten exploderen enzo.
En tegen jezelf praten in de spiegel
Tof spel was dat
meen ik echtquote:
je hoeft dat plaatje niet specifiek te zien, ik doel ook wel op de ouwe duke nukem he...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dat Duke > GTA. GTA is een slap aftreksel.
Ik kan alleen je plaatjes niet zien, door een webfilter op het werk.
Hij heeft teveel koffie op, denk ik. Of hij gebruikt geen firefoxquote:
gebruik je FF zekerquote:
Ik zie niks.quote:
Ja, ik ken het. En die oneliners van hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hoeft dat plaatje niet specifiek te zien, ik doel ook wel op de ouwe duke nukem he...
Niet op die nieuwe zooi.
Maar als ik zeg duke, stripteasetent, geld en pistolen weet je voldoende
Briljant spel.quote:It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all out of gum...
ja, dat is hetquote:
whehe, van die blokjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
tss, de duke nukem die ik speelde was nog ouder![]()
2d platformerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
tss, de duke nukem die ik speelde was nog ouder![]()
magnificent iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. En die oneliners van hem.
[..]
Briljant spel.
Dat kan niet zuigen, die is al 10 jaar in ontwikkeling. Alsof ie ooit nog gaat uitkomenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat is het
Alleen was mijn plaatje dan toevallig van de nieuwe versie, maarr die zuigt waarschijnlijk
ja, maar er zijn wel screenshots vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet zuigen, die is al 10 jaar in ontwikkeling. Alsof ie ooit nog gaat uitkomen![]()
ik zit tegelijk ook te gamenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MPG, ik had een degelijkere reactie van jou verwacht
Van teveel versies al ja, eerst Quake engine, toen UT engine, dan weer Doom 3 engine, dan weer eigen engine. En nog niets af hebbenquote:
Carmageddonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |