Absoluutquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eens op zoek naar UT voor de mac.
Kan ik dat ook sporadisch eens spelen
Heel erg goed bezig kerelquote:
Het enige wat ervoor zorgt dat je niet gewoon rondjes kunt draaien en schieten, is dat je de plekken moet weten van je ammoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
Niet teveel nadenken, als het beweegt moet je dr op schiten
Ik zie het staan tot deel 186quote:
Ergens onderaan denk ik, dus nog onder de dienstmededelingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, zoek maar een plekje uit
wheheh...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het enige wat ervoor zorgt dat je niet gewoon rondjes kunt draaien en schieten, is dat je de plekken moet weten van je ammoEn dat je daar ook heen moet
ik laat geen kans meer aan me voorbij gaan....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het staan tot deel 186![]()
Wel mooi trouwens dat JJ eerst altijd degene wilde zijn die het nieuwe deel opende en nu doet ze het om de haverklap
typen tijdens een lan is ook echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh...
gister ook.. vriend van me lag de hele tijd op hetzelfde plekje te campen met een sniper... ik via een omweg daarheen... roep (IRL) "Harm, kijk eens achter je!" Boem
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik laat geen kans meer aan me voorbij gaan....![]()
![]()
![]()
lennnartquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen Lenny.....!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Whehe... ook zo mooi:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
typen tijdens een lan is ook echt
Vooral om dan in het echt te schreeuwen is mooi idd
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ook zo mooi:
"Wie schoot mij nou weer neer?"
"Ik. Ik liep al zeker een halve minuut achter je aan"
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ook zo mooi:
"Wie schoot mij nou weer neer?"
"Ik. Ik liep al zeker een halve minuut achter je aan"
quote:
LANnen is zeker mooi, mits niet te vaak, en met een gezellige groep vriendenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Stiekem is lannen best mooi.
Ik deed dat hier thuis vroeger ook geregeld met maten, altijd UT spelen over het netwerk.
Maar op een gegeven moment vonden ze het niet leuk meer omdat ze nooit konden winnen
precies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
LANnen is zeker mooi, mits niet te vaak, en met een gezellige groep vrienden
WAArom?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Oh, en die shift toets 3 toetsen lang ingedrukt houden gaat me te ver
Whehe... maare, ik ben dr weer van tussen, eens kijken of mijn pc er nog staat en of er nog ander schietvlees isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Oh, en die shift toets 3 toetsen lang ingedrukt houden gaat me te ver
Té cool!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh...
gister ook.. vriend van me lag de hele tijd op hetzelfde plekje te campen met een sniper... ik via een omweg daarheen... roep (IRL) "Harm, kijk eens achter je!" Boem
hoi jj!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen Lenny.....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker!quote:
ja dusquote:
doedoei lieverd...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... maare, ik ben dr weer van tussen, eens kijken of mijn pc er nog staat en of er nog ander schietvlees is
Tot later, ik kom vast nog wel ekkes langsfietsen
daaaaaaaaaaaaaaaag
Ik niet, ik heb dit weekend een LANquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja dusop t laatst wel wat van de kaart
![]()
jij dan?
Daaag schatjequote:
Haha, was jij zó goed dan??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Stiekem is lannen best mooi.
Ik deed dat hier thuis vroeger ook geregeld met maten, altijd UT spelen over het netwerk.
Maar op een gegeven moment vonden ze het niet leuk meer omdat ze nooit konden winnen
Dan ben je er nog aardig vroeg bij vriend!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoi jj!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
zeker!bij jou ook?
[..]
ja dusop t laatst wel wat van de kaart
![]()
jij dan?
hangt er vanaf, of ie het laat gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ben je er nog aardig vroeg bij vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |