quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik vergat gewoon een PI door de shock Cross..
Ach so! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
mein bruder war jarig gister.
[sorry voor de brakke duitse spelling
Hee kerel!quote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik vergat gewoon een PI door de shock Cross..
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef crossover het volgende:
Wat lief!
weet je al welke?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Wij gaan vandaag lekker een DVD'tje huren en luiwammessen op de bank.
Zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat zijn boodschapen? Kan je daar kebap tegen zeeziekte van maken?
Goeiemorgen iedereen![]()
Voor filmpkeuzes mag je gerust bij mij aankloppenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik.
oeh oeh een kenner? raad me eens wat aan dan..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor filmpkeuzes mag je gerust bij mij aankloppen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ligt eraan welk genre je leuk vindt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oeh oeh een kenner? raad me eens wat aan dan..
Vanmiddag pas!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Luie flikkers! Ga eens werken!
ehm, neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Luie flikkers! Ga eens werken!
jij werkt ook nooitquote:
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ligt eraan welk genre je leuk vindt natuurlijk
films als fight club, braveheart, crash, fear and loathing in las vegas, trainspotting, 25th hour enzo vind ik ook goed.. en nu die aanraders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..
trainspottingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..
hoezo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hihi wat toevallig dat je die nu net noemt![]()
Zolang de gouden kooi blijft vind ik alles goedquote:
Ik zal ff nadenken en in de kast kijken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
films als fight club, braveheart, crash, fear and loathing in las vegas, trainspotting, 25th hour enzo vind ik ook goed.. en nu die aanraders!![]()
Ik mag dinsdag weerquote:
Ja tuurlijk moet je die kijken! En de afloop is op zich niet eens het leukste aan de film, de hele geschiedenis die eraan voorafgaat is top!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
One Flew over the Cuckoo's Nest moet ik toch eens kijken sinds hij was aangeraden door m'n psychologie docente.. Al weet ik de afloop al
quote:
John Q. is wel weer een erg sterke film van Samuel L. Jackson! Held voor mij wat betreft filmsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
One flew over the cuckoo's nest is wel een toffe film ja
Changing lanes vond ik ook wel relaxed, donnie brasco ook idd, gump was gister op tv, man of fire von dik niet zo, gister nog even snatch gekeken.
Lenny, heb je L4YER CAKE gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |