ehm, neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Luie flikkers! Ga eens werken!
jij werkt ook nooitquote:
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ligt eraan welk genre je leuk vindt natuurlijk
films als fight club, braveheart, crash, fear and loathing in las vegas, trainspotting, 25th hour enzo vind ik ook goed.. en nu die aanraders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..
trainspottingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Diepzinnige films met een goed verhaal. Big fish, eternal sunshine of the potless mind, requiem for a dream, pi, etc..
hoezo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hihi wat toevallig dat je die nu net noemt![]()
Zolang de gouden kooi blijft vind ik alles goedquote:
Ik zal ff nadenken en in de kast kijken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
films als fight club, braveheart, crash, fear and loathing in las vegas, trainspotting, 25th hour enzo vind ik ook goed.. en nu die aanraders!![]()
Ik mag dinsdag weerquote:
Ja tuurlijk moet je die kijken! En de afloop is op zich niet eens het leukste aan de film, de hele geschiedenis die eraan voorafgaat is top!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
One Flew over the Cuckoo's Nest moet ik toch eens kijken sinds hij was aangeraden door m'n psychologie docente.. Al weet ik de afloop al
quote:
John Q. is wel weer een erg sterke film van Samuel L. Jackson! Held voor mij wat betreft filmsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
One flew over the cuckoo's nest is wel een toffe film ja
Changing lanes vond ik ook wel relaxed, donnie brasco ook idd, gump was gister op tv, man of fire von dik niet zo, gister nog even snatch gekeken.
Lenny, heb je L4YER CAKE gezien?
Zeker! Heel cool einde! Maar wel een beetje cliché verloop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
The Bourne Identity en The Bourne Supremacy zijn ook erg goed! Evenals The Butterfly Effect. Maar ook Next, nu in de bioscoop, is aan te raden!
Ja dat wel een beetje, maakt voor mij de film niet minder overigens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker! Heel cool einde! Maar wel een beetje cliché verloop.
quote:
whehe ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zitten ze in Pulp Fiction niet koffie te drinken alvorens ze de zaak gaan overvallen?
Met dat hilarische hysterische wijf
Jaahaaa!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe ja.
ANY OF YOU FUCKING, PIGS, MOVE, AND I'LL EXECUTE EVERY MOTHERFUCKING LAST ONE OF YOU!
Maar fok is jouw werk toch?quote:
ff kijken en daarna zoeken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CKGnUd6D6Pg
betreffende stukje
Van wie is die muziek ookweer?
aint got no time...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ff kijken en daarna zoeken!
Misschien ff een kleine koffiebreak @ jouw crib straks? Een heel korte dan hè
nee joh, die heb ik opgezocht, en dat is 'm niet...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kool & The Gang - Jungle Boogie
Spijtag!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aint got no time...
Ik moet straks met zusters naar affa.
En daarna ga ik weer verder leren...
die is het wel iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan is het deze: Dick Dale (& The Del Tones) - Misirlou
Kun je hier beluisteren
Surfmuziek!
collateral is wel aardig opzich, voor 1 keerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Collateral, Changing Lanes, Godsend, Donnie Brasco, Forrest Gump, Godsend, Man of Fire, Mindhunters, One Flew over the Cuckoo's Nest
Moet ik nog doorgaan
ga L4YER CAKE kijken lenny 14.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
collateral is wel aardig opzich, voor 1 keer
changing lanes niet zo super
godsend vond ik best wel slecht
donnie brasco is zeker gaaf
forrest gump ook
man on fire heb ik neit gezien
mindhunters ook niet
one flew over the cuckoos nest is ook wel goed
ga maar door hoor..
heb ik inderdaad nog niet gezien, zal hem binnekort eens downloaden aanschaffenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga L4YER CAKE kijken lenny 14.
downl koop 'm even
ja, toffe filmquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb ik inderdaad nog niet gezien, zal hem binnekort eens downloaden aanschaffen
heb je nog eens wat om weg te geven @ een verjaardag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja maar die andere 2 films heb ik al
Niet echt Kool & The Gang idd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die is het wel idd
![]()
niet bepaald kool en z'n gang he
wat een goed idee! ik ga tosti's maken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik heb ff 2 broodjes kaas onder de grill gelegen:'):9~
wat is daar mee?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, je UI!
Zei de man die geen cadeautjes weggeeft bij verjaardagenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je nog eens wat om weg te geven @ een verjaardag.
Cadeautje van 3,33, is niet veel toch
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, je UI!
edit: oh, hij doet het weer:)
neuh, maar ik ben dondersgoed in tips weggevenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zei de man die geen cadeautjes weggeeft bij verjaardagen
ja dat kun je wel ja....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neuh, maar ik ben dondersgoed in tips weggeven
quote:
Hehe!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neuh, maar ik ben dondersgoed in tips weggeven
yep, maar ga even tosti's eten, de was draaien, andere was opruimen, sporttas inpakken, spullen klaarzetten om ramen te zemen en dichtplakken met plakfolie, lekker muziekje op, beetje boel opruimen hier en naja, zulks dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar...maar...je bent er net...;(
ah ok....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, maar ga even tosti's eten, de was draaien, andere was opruimen, sporttas inpakken, spullen klaarzetten om ramen te zemen en dichtplakken met plakfolie, lekker muziekje op, beetje boel opruimen hier en naja, zulks dus
heb jij zusjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even tv kijken waarna ik weer wegmoet met zusters.
Het toeval wil dat ik net een bakkie gemaakt heb!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
zit ik nu helemaal alleen koffie te drinken
Waar moet je motivatie voor opbrengen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn motivatie begint weg te zijpelen
voor....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn motivatie begint weg te zijpelen
Arbeitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar moet je motivatie voor opbrengen dan?
Baggertijd zeg voor de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Houniet het volgende:
ik moet zo ook, gelukkig maar van 1800 tm 2100
automastiseringquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Baggertijd zeg voor de vrijdagavond!![]()
Wat voor werk doe je?
Ja een 'daagje' vrij is ook wel eens lekker!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
automastisering
normaal moet ik de hele dag, alleen vandaag niet! dus wel lekker een keertje
kan je die van mij ook niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |