quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou wel willen, maar de OP is steeds niet meer aan te passen.... database-problemen
Welterusten!
Als je een topic hebt met een hele grote OP zoals deze dan pas je aan wat je wilt veranderen, kopieer je alles uit het tekstvak druk je op delete en ram je op invoeren. Nu is de OP leeg, klik je weer op wijzigen en nu plak je de aangepaste OP weer in het tekstvlak en ram je wederom op invoeren en klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, Surv-Fiets...is er al iets meer bekend over dat database probleem?
Wat wou je doen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een modweg jij hier mogen geen mods komen
![]()
Die slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag het wel aan een van onze eigen mods![]()
Okay dan, thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Als je een topic hebt met een hele grote OP zoals deze dan pas je aan wat je wilt veranderen, kopieer je alles uit het tekstvak druk je op delete en ram je op invoeren. Nu is de OP leeg, klik je weer op wijzigen en nu plak je de aangepaste OP weer in het tekstvlak en ram je wederom op invoeren en klaar![]()
Laffer roepen dat je op zijn turf zitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat wou je doen...Mijn posts verwijderen ?
Al die plaatjes trekt de FOK!server nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan, thanks
Ik dacht al dat de OP te groot was
SaskiaR is meer het 'probleem' (quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De overige weekenden in juni kunnen wat mij betreft overigens wel, net zoals eigenlijk alle weekenden in juli. Alleen 23/24 juni heb ik plannen, en dan in augustus weer
Kan je heeel hard roepenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laffer roepen dat je op zijn turf zit
Dan trekken we cynix maar uit zn bedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je heeel hard roepen![]()
[MED} Ik ben een tijdje afwezig.
Neeeee!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan ik trouwens nu geen spoedmodje worden want cynix redt het nooit in zn eentje om al die reltopics hier te sluitenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke reltopicsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan ik trouwens nu geen spoedmodje worden want cynix redt het nooit in zn eentje om al die reltopics hier te sluiten![]()
die allemaal weg zijn dakzij cynix'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke reltopics![]()
Dat moet je aan cynix vragen![]()
Nu haal je je eigen argument onderuitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die allemaal weg zijn dakzij cynix's![]()
Dat van die reltopics was toch niet seriues bedoeltquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen argument onderuit![]()
Vraag het cynix morgen maar eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat van die reltopics was toch niet seriues bedoelt![]()
![]()
![]()
onverwachte minimeets zijn zeker tofquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inderdaad, zo dronken kwam je niet over. Kan ook schelen dat ik zelf al 1.5 liter bier op had...
Onverwachte minimeets zijn tof!Soempie ook!
![]()
veel herrie om redelijk verstaanbaar mezelf voor te stellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:50 schreef DeX090 het volgende:
[..]
onverwachte minimeets zijn zeker tofIk wist alleen niet of je zou weten wie ik was en er was best veel herrie. Maar je herkende me best wel snel
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon een man in pak, maar niet te strak, die er lekker uit ziet, iets langer haar, lief en toch mannelijk.
Ja, dat is cliché, ik weet het![]()
Oplossing? Gewoon een datum prikken. Wie komt, die komt, wie niet... heeft pechquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga naar bed
Morgen kijk ik wel naar een oplossing voor de meetdatum
Er wordt nu ontbijt gehaaldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup.
doet wonderen op de vroege ochtend.
en een koud bureau ook![]()
Hm.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er wordt nu ontbijt gehaaldVolgens mij is er geen koffie, maar er wordt jus d' orange geregeld.
![]()
Volgens mij is Dex nog nooit zo vroeg z'n bed uit gekomen op een vrije dag![]()
amateurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm.ik moet zelf ontbijt regelen elke dag
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:12 schreef Soempie het volgende:
Ik ga douchen. Zit nu in een shirt met een skelet op de voorkant. How charming..
Tinuviel heeft het gewoon goed geregeld.quote:
Ja, Tinuviel mag af en toe niet klagen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tinuviel heeft het gewoon goed geregeld.![]()
![]()
En pics...gaat helaas niet lukken hier.![]()
Dat kun je toch best eisen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:18 schreef iamredleader het volgende:
En het zou lullig zijn als zij dan uit bed moest alleen maar omdat ik moet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:21 schreef Soempie het volgende:
ik ben net van m'n stoel gelazerd.Wilde achteruit zitten, maar niet veel rugleuning te bekennen.
Douche tijd!![]()
Nee, ik vind dat je dat niet kan eisen. Da's toch niet aardig?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:23 schreef Soempie het volgende:
Dat kun je toch best eisen.![]()
Shit, nu moet ik nog douchen, maar het ontbijt is er al.Fok! is niet goed voor m'n planning.
![]()
![]()
nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:43 schreef iamredleader het volgende:
Nee, ik vind dat je dat niet kan eisen. Da's toch niet aardig?
Wat is je planning voor vandaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:43 schreef iamredleader het volgende:
En ja, Fok! kan soms heel slecht voor de planning zijn![]()
Voor vandaag zit ik al op driequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Soempie-acties gaan tellen.
ja, beetje wel he.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsjonge Soempie, had je misschien niet beter wat langer kunnen slapen? Je bent wat hyper nu
Mij werd verteld dat jij Cathy was... eerste gedachte "Huh, Cathy? Ik ken geen Cathy hier in de buurt" en toen zag ik je en kwamen de foto's weer naar boven, toen wist ik over wie hij het hadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:50 schreef DeX090 het volgende:
[..]
onverwachte minimeets zijn zeker tofIk wist alleen niet of je zou weten wie ik was en er was best veel herrie. Maar je herkende me best wel snel
![]()
En dat terwijl ik hem niet eens kendequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat jij Cathy was... eerste gedachte "Huh, Cathy? Ik ken geen Cathy hier in de buurt" en toen zag ik je en kwamen de foto's weer naar boven, toen wist ik over wie hij het had
Klotewerk vandaag. In het kort: relaties zitten in zogenaamde stelsels. Bijvoorbeeld de en/of rekeningen/leningen op 1 relatienummer, en de rekening van zoonlief op een ander relatienummer. Nu hoort de "doelgroepcode" van de "moeder" van het stelsel op D te eindigen en de rest van het stelse op dezelfde twee eerste letters, maar met S op het eind. En natuurlijk hoort dan dezelfde banker voor het hele stelsel in het systeem te staan. En een relatie die is "vervallen" hoort niet meer in het stelsel.quote:
Ik denk dat we handen tekort gaan komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Soempie-acties gaan tellen.
zie je pmquote:
huh? er staat wel een dingetje naast je naam.quote:
Nee laat maar, hij is al binnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
huh? er staat wel een dingetje naast je naam.![]()
msn dan maar, moment
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor vandaag zit ik al op drie![]()
- van m'n stoel gevallen
- handdoek vergeten mee te nemen in de badkamer. Probeer maar eens een panty aan te doen als je je niet hebt afgedroogd..
- kreeg het pak hagelslag niet open. Gevolg: overal hagelslag.![]()
- Wilde een kamer in en stond aan de deur te trekken. Vervolgens beetje verongelijkt achterom kijken 'hij zit op slot'en er dan achter komen dat je moet duwen.
4 dus.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dilemma: ik wil koffie zetten maar ik wil ook minder koffie gaan drinken. Wat te doen..wat te doen
Gewoon de koffie zetten en dan niet opdrinkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dilemma: ik wil koffie zetten maar ik wil ook minder koffie gaan drinken. Wat te doen..wat te doen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de koffie zetten en dan niet opdrinken![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de koffie zetten en dan niet opdrinken![]()
Ik vind het ook lullig om een datum te plannen dat een van de al eerder opgegeven users niet kanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oplossing? Gewoon een datum prikken. Wie komt, die komt, wie niet... heeft pech![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
Nem, dan kunnen we worms spelen tegen elkaargeniaal
Whehehehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrrrrr ik had deze koffie beter niet kunnen maken
Zat nog beetje in de perculator van een uur geleden, dat is dus echt niet lekker meer
wie gaat er dan ook oude koffie drinkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrrrrr ik had deze koffie beter niet kunnen maken
Zat nog beetje in de perculator van een uur geleden, dat is dus echt niet lekker meer
Moet jij niet aan het werk Yurithemaster?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig staat hier zo'n handige automaat![]()
Heb toch nog 5 minuten pauzequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet jij niet aan het werk Yurithemaster?
Wat is dat toch????? Ik mis iets geloof ik........quote:
Nee, je mist niets..geloof mequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is dat toch????? Ik mis iets geloof ik........
Je mist wat hoorquote:Ohja, en Ane Brun, daar denk ik nog over na
Dat wordt echt heeeel lastig uitleggenquote:
Je vergeet roflcopter, wtfbbq, lollercopter enz.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt echt heeeel lastig uitleggen
Dan moet ik de geschiedenis van "0wned", "lol", "lolz", "lollerz", "loller", "C1000", "loller1000" en Maikuuul gaan uitleggen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je vergeet roflcopter, wtfbbq, lollercopter enz.![]()
Is ook mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Laat maar zo dan
Ik ga es wat meer nummertjes van Ane Brun luisteren, heb nu alleen steeds dat liftconcert op
Van Ane Brun niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, niet echt veel te vinden zeg.....
Op YouTube was de vangst groter
Ssssssssomebody sssstop me!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
hooopppellaaaaa, daar gaaaaat 'ie weer
![]()
Gingen best aardig. Had een slecht gevoel over wiskunde, maar dat lijkt mee te vallen, heb het ff snel nagekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He B, hoe gingen je eerste examens (of kan ik dat maar beter niet vragen)?
Oeh, doen! Meetjes zijn tof, ik heb dus MaJo ontmoet in Londen door zo'n meet. En zij is weer via mij en m'n vrouw met Asmo bevriend geraakt. En Nembrionic via Asmo/MaJo/mij weer met ons persoonlijk. En PhysicsRules en DaviniaHR zijn hele goede vrienden van m'n vrouw en mij, en ze kennen Asmo en MaJo ook heel goed. MaJo en PhysicsRules waren de ceremoniemeesters op ons huwelijk... volg je het nog?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef B.ertha het volgende:
Oké, nou wil ik zeker naar de meet! Jullie houden allemaal mini-meetjes en ik ken nog helemaal niemand![]()
Halfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, doen! Meetjes zijn tof, ik heb dus MaJo ontmoet in Londen door zo'n meet. En zij is weer via mij en m'n vrouw met Asmo bevriend geraakt. En Nembrionic via Asmo/MaJo/mij weer met ons persoonlijk. En PhysicsRules en DaviniaHR zijn hele goede vrienden van m'n vrouw en mij, en ze kennen Asmo en MaJo ook heel goed. MaJo en PhysicsRules waren de ceremoniemeesters op ons huwelijk... volg je het nog?![]()
En MaJo en Asmo hebben samen met m'n broertjes een bandje opgericht voor die ene avond!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, doen! Meetjes zijn tof, ik heb dus MaJo ontmoet in Londen door zo'n meet. En zij is weer via mij en m'n vrouw met Asmo bevriend geraakt. En Nembrionic via Asmo/MaJo/mij weer met ons persoonlijk. En PhysicsRules en DaviniaHR zijn hele goede vrienden van m'n vrouw en mij, en ze kennen Asmo en MaJo ook heel goed. MaJo en PhysicsRules waren de ceremoniemeesters op ons huwelijk... volg je het nog?![]()
Zie, allemaal dikke vrienden! Zou echt cool zijn, als we met de hele zooi hier een groep zouden vormen, ook buiten Fok!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En MaJo en Asmo hebben samen met m'n broertjes een bandje opgericht voor die ene avond!
En DaviniaHR is m'n oude danspartner van vroeger![]()
Asmo en ik gaan zo'n 17jaar terug inmiddels
![]()
mijn vriend is geen fatjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst vallen ze op een fatje.
Die is dan weer niet stoer genoeg.
Dan vallen ze -in de rebound- op een stoere bink maar die is niet vrouwelijk genoeg.
Daarna vallen ze op een onwijze eikel die heel stoer is maar ze inpakt met ontzettend zoete praatjes
Daarna zijn ze 40 en worden ze ge-emancipeerde, chagrijnige tenaladies en gaan ze klagen dat er geen geschikte mannen zijn
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Ze heeft van kinds af aan astma en vandaag kwam ze er thuis met haar medicijnen niet meer uit. We zijn naar de huisartsenpost geweest en die stuurden ons door naar het ziekenhuis, waar de longarts besloot dat ze moest blijven. Ze krijgt nu predsison toegedient via een infuus. Waarschijnlijk mag ze mogen weer naar huis. Echt vervelend die rot astma, iedere keer komt dat op de meest vreemde momenten om de hoek kijken. Als er maar iets gebeurt is het weer mis. Alleen als we zoals laatst een lange tijd warm en droog weer hebben knapt ze helemaal op.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Gek eigenlijk dat je na meer drank nuchterder wordtOf misschien dat ik aan het begin van de avond aangeschoten was doordat het zo snel achter elkaar ging. En trouwens, het is niet handig als je allerlei mensen opeens lief vindt
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
sssst!niks gebeurd hoor!
alleen geknuffeld.
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al die plaatjes trekt de FOK!server niet![]()
Ik heb de wiki zo aangepast dat jullie nu niet meer eerst op wijzigen hoeve te drukken. Jullie kunnen nu gewoon gelijk de tekst kopieren![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor vandaag zit ik al op drie![]()
- van m'n stoel gevallen
- handdoek vergeten mee te nemen in de badkamer. Probeer maar eens een panty aan te doen als je je niet hebt afgedroogd..
- kreeg het pak hagelslag niet open. Gevolg: overal hagelslag.![]()
- Wilde een kamer in en stond aan de deur te trekken. Vervolgens beetje verongelijkt achterom kijken 'hij zit op slot'en er dan achter komen dat je moet duwen.
4 dus.![]()
Voor er geruchten komen: Soempie is niet met mij meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga lekker Enschede in en lunchen met iemand.![]()
![]()
Tot vanavond!![]()
Ik dacht al, zou hetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor er geruchten komen: Soempie is niet met mij mee
Overigens vind ik Mika wél gaaf, heb nu Love Today op staan. Fijn vrolijk nummer![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook, vind Love Today en Big Girls duidelijk leuker dan Stuck in the Middle
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
CD is ondertussen afgelopen en Winamp vond het nodig om Finntroll daarna aan te zetten. Nogal anders qua genre
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eén van de vele bands die boze-Finnen-muziek maakt
tip: parkeren bij IKEA, en dan een stadsbus pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Groningen is een kutstad om auto te rijden....Net zou ik 'even' iets ergens ophalen en ergens anders weer afzetten. Nu, tweeëneenhalf uur later ben ik weer thuis
![]()
Allemaal gezeik met éénrichting enzo
werkse B.quote:
Hč? Nee, ik woon in de stad en moest ook in de stad wat ophalen en wegbrengen. Dus bus was niet handigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tip: parkeren bij IKEA, en dan een stadsbus pakken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu boze-Duitser-muziek aan
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Geweldig dat jij Stad gebruiktIk vind dat zo'n fantastische term voor Groningen
![]()
Had je maar niet moeten FOK!en tijdens je werk hequote:
Wat doe jij hier steeds trouwens ga eens wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten FOK!en tijdens je werk he![]()
Ik hoef toch niet rob geus langs te sturen he?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Ik pas dit weekend op het huis van m'n ex en heb dus internet.![]()
Alleen moet ik nu eerst even terug naar m'n eigen hok voor het huishoudhoogtepunt van de week: de afwas.![]()
Yuri!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat doe jij hier steeds trouwens ga eens weg
kennen jullie elkaar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat doe jij hier steeds trouwens ga eens weg
liever die twee dames die alles schoonmaken.. je weet wel, die met die afschuwelijke paarse fluffy huishoudhandschoenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet rob geus langs te sturen he?![]()
Maar het nadeel is dat hele nederland jr huis dan ook zietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
liever die twee dames die alles schoonmaken.. je weet wel, die met die afschuwelijke paarse fluffy huishoudhandschoenen.![]()
je mag ze ook nog wel even langs mij sturen. Ik haalde vanmiddag de koelkast van de muur. Wat past daar een hoop stof onder zegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
liever die twee dames die alles schoonmaken.. je weet wel, die met die afschuwelijke paarse fluffy huishoudhandschoenen.![]()
Om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef Etcetera het volgende:
hey fiets, leuk dat je komt koekenmaar is dat omdat we hier zo aan het baggeren zijn soms (heeeeel soms
) ofomdat je laffer even vervangt
oh ja sc'ers zijn nieuwsgierig ja
Cynix is hier toch nooitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn
Ik zocht een plek om te baggeren en aangezien laffer er niet is, is de kans dat er een andere mod langs komt heeel erg klein dus vandaar![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn
Ik zocht een plek om te baggeren en aangezien laffer er niet is, is de kans dat er een andere mod langs komt heeel erg klein dus vandaar![]()
baggeren is hier helemaal niet leuk. 't Mag gewoon..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn
Behalve m'n enorme afwas is het wel netjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar het nadeel is dat hele nederland jr huis dan ook ziet![]()
* Wacht op de eerste soempie actiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik heb jongleerballen gekocht...die vriend waarmee ik ging lunchen ging jongleren met de fietslampjes, vet knapDat wilde ik dus ook.
![]()
Maargoed het vordert nog niet echt. Ben nu bezig met twee balletjes. Vier lukt ook, maar dan elke hand apart twee. Als ik ze van m'n ene naar de andere hand wil doen knallen ze steeds tegen elkaar![]()
![]()
Maar, voor de meet wil ik het kunnen.![]()
Tips iemand? Op de verpakking stond: instructies ingesloten, maar niet dus.![]()
zakdoekjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik heb jongleerballen gekocht...die vriend waarmee ik ging lunchen ging jongleren met de fietslampjes, vet knapDat wilde ik dus ook.
![]()
Maargoed het vordert nog niet echt. Ben nu bezig met twee balletjes. Vier lukt ook, maar dan elke hand apart twee. Als ik ze van m'n ene naar de andere hand wil doen knallen ze steeds tegen elkaar![]()
![]()
Maar, voor de meet wil ik het kunnen.![]()
Tips iemand? Op de verpakking stond: instructies ingesloten, maar niet dus.![]()
Die moet je ook niet verplaatsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je mag ze ook nog wel even langs mij sturen. Ik haalde vanmiddag de koelkast van de muur. Wat past daar een hoop stof onder zeg![]()
De instructies zitten IN de balletjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
Mooi dan kan ik hier ongestoord baggerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Cynix is hier toch nooiten laffer ook niet trouwens
Het mag hier ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
baggeren is hier helemaal niet leuk. 't Mag gewoon..![]()
oh dus zo maak jij schoonquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De instructies zitten IN de balletjes
tuurlijk. Maargoed, Yuri is dan ook nog niet aan de macht.quote:
nou ja als je soms ziet hoe het er hier aan toe gaat en niemand zegt er wat vanquote:
quote:
Dat zeg ik niemand komt hier nooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja als je soms ziet hoe het er hier aan toe gaat en niemand zegt er wat van
Yuri wil mod worden ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
tuurlijk. Maargoed, Yuri is dan ook nog niet aan de macht.![]()
en dat houden we graag zo dus word jij maar geen modquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik n iemand komt hier nooi![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja als je soms ziet hoe het er hier aan toe gaat en niemand zegt er wat van
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Niet aan de grote klok hangen hoor, fiets.![]()
Straks komen ze hier allemaal..![]()
Ik word heus geen Stasimod hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat houden we graag zo dus word jij maar geen mod
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Etcetera het volgende:
het scheelt dat we alleen hier baggeren denk ik
een gemiddeld topic loopt ong 2 dagen iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
als soempie er is 3/4?
Oow dan valt het ook nog wel een klein beetje mee met de baggerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een gemiddeld topic loopt ong 2 dagen idd
Doei soempiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
Tot later![]()
Ik heb vanavond een borrel, maar ga het denk ik niet trekken om daar lang te bljiven hangen.![]()
Daar komen ook meer mensenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oow dan valt het ook nog wel een klein beetje mee met de baggerEr zijn SC reeksen met 5 topics per dag
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oow dan valt het ook nog wel een klein beetje mee met de baggerEr zijn SC reeksen met 5 topics per dag
![]()
Maar hier is kwaliteits bagger en in die topics is het allemaal onzinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar moeten we wat aan doen jongensmeer posten
![]()
Kunst, daar kan ik wel wat meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:44 schreef Etcetera het volgende:
en dan is er ook nog de kunst
Helemaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:45 schreef Etcetera het volgende:
van het maken van een echte
hey fiets, je verpest m'n soempie
minsten 3quote:
Ik leer elke dag nog iets nieuwsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
minsten 3
en dan heb je nog een sheep, dat is meerdere reacties in 1 post stoppen en er op reageren
Dat krijg je ervan als je werkloos thuis zitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben nog geen dag in dit topic en gelijk is mijn gemiddelde weer met 1 post per dag gestegenAantal posts: 32696 (gemiddeld 89 per dag)
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Homdeck het volgende:
Gaan er morgen trouwens nog meer mensen hierheen?![]()
quote:
Dan had je toch wel een papiertje onder de ruitenwisser?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nu maar hopen dat er niet gecontroleerd is vandaag
dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan had je toch wel een papiertje onder de ruitenwisser?
Misschien handig als je even heen gaat dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Diegene zit nu in Duitsland.... die ging wél mee naar Bremen. Auto staat aan de andere kant van de stad, kan t zo niet zien dus
9 uur. Zo eerst douchen. Ik ben die stomme balletjes kwijtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
hey Soempmoet jij niet borrelendronkenwordenraredingentypen
![]()
We duimen voor jequote:
dat was een groot succesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
9 uur. Zo eerst douchen. Ik ben die stomme balletjes kwijt![]()
succesquote:
Daar heb ik al gekeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was een groot succes
ik zeg: onder de bank
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Wacht op de eerste soempie actie
Nee, in de buis van de katten. Rotbeestenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, in de buis van de katten. Rotbeesten![]()
![]()
Nee. Het is moeilijker dan het lijkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Etcetera het volgende:
kun je het al een beetje?
De katten vinden het vooral érg leuk. Zitten met grote ogen te kijken en proberen naar de balletjes te hengelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:ik ben nu al benieuwd naar je filmpje
incl bloopers aub
Ga je nog de stad in vanavond?quote:
Je hebt hem niet ergens anders neergezet waar het wel mag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
De auto stond er nog!!!
Nu hopen dat de eigenaar snel thuiskomt en er veilig mee wegrijdt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |