quote:
Dan had je toch wel een papiertje onder de ruitenwisser?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nu maar hopen dat er niet gecontroleerd is vandaag
dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan had je toch wel een papiertje onder de ruitenwisser?
Misschien handig als je even heen gaat dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Diegene zit nu in Duitsland.... die ging wél mee naar Bremen. Auto staat aan de andere kant van de stad, kan t zo niet zien dus
9 uur. Zo eerst douchen. Ik ben die stomme balletjes kwijtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
hey Soempmoet jij niet borrelendronkenwordenraredingentypen
![]()
We duimen voor jequote:
dat was een groot succesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
9 uur. Zo eerst douchen. Ik ben die stomme balletjes kwijt![]()
succesquote:
Daar heb ik al gekeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was een groot succes
ik zeg: onder de bank
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Wacht op de eerste soempie actie
Nee, in de buis van de katten. Rotbeestenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, in de buis van de katten. Rotbeesten![]()
![]()
Nee. Het is moeilijker dan het lijkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef Etcetera het volgende:
kun je het al een beetje?
De katten vinden het vooral érg leuk. Zitten met grote ogen te kijken en proberen naar de balletjes te hengelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:ik ben nu al benieuwd naar je filmpje
incl bloopers aub
Ga je nog de stad in vanavond?quote:
Je hebt hem niet ergens anders neergezet waar het wel mag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
De auto stond er nog!!!
Nu hopen dat de eigenaar snel thuiskomt en er veilig mee wegrijdt......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |