Of ze het geld krijgt is nog maar de vraag.quote:Een 12-jarig meisje uit Chicago eist een schadevergoeding omdat ze een trauma opliep tijdens het bekijken van de homo-film Brokeback Mountain. De 12-jarige Jessica Turner zag de film op school en heeft samen met haar grootouders de school aangeklaagd. Ze zou emotionele schade hebben overgehouden aan Brokeback mountain. Jessica en haar grootouders, die de voogdij over het meisje hebben, eisen 370.000 euro schadevergoeding van de Ashburn Community Elementary School. "Het is belangrijk dat mijn kinderen niet aan dit soort dingen worden blootgesteld", stelt grootvader Kenneth Richardson. "De lerares wist dat ze dit niet mocht laten zien." Brokeback mountain heeft in de VS het etiket 'Restricted' gekregen. De film wordt niet geschikt geacht voor kinderen onder de 17 jaar, zonder begeleiding van een volwassene.
film- en videokeuring?quote:
Homo's. *neuriet onheilspellend muziekje.*quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Aan de andere kant vraag ik me af wat er zo vreselijk traumatisch kan zijn. (Ik heb hem nog niet gezien)
Nou, als die dochter nu besluit lesbisch te worden, wordt opa en oma een achterkleinkind ontzegd en daar willen ze vast een voorschot op de emotionele schade.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef Etcetera het volgende:
hoe halen ze in het in hun hoofd om van die mega bedragen te vragen
en wie bepaalt dat die emotionele schade in dat bedrag kan worden vergoed?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, als die dochter nu besluit lesbisch te worden, wordt opa en oma een achterkleinkind ontzegd en daar willen ze vast een voorschot op de emotionele schade.
ik zie wel een hele nieuwe generatie country muziek opkomen: "he left me for that other woman"quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:08 schreef Aoristus het volgende:
Terecht, de generaties voor ons zijn groot gebracht met de Marlboro man als role model voor de cowboy. Dat imago ga je niet afbreken op de lagere school.
en dan ook nog een suggestieve film naam: gebroken rug berg. Die school zou toch beter moeten weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie wel een hele nieuwe generatie country muziek opkomen: "he left me for that other woman"
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
en dan ook nog een suggestieve film naam: gebroken rug berg. Die school zou toch beter moeten weten.
Ja, die essays van jou kennen we onderhand wel, maar ik hou het wel bij Wipneus en Pim als je het niet erg vind, daar zit tenminste nog enige vorm van intelligentie in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.²
Ja maar jouw visie daarop is nogal verstoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.²
Daar had ik helemaal overheen gelezen. Basisschool is inderdaad wel erg vroeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:44 schreef PJORourke het volgende:
Waarom moet zo'n film getoond worden op een lagere school?
Wat was de strekking? Hoofd naar beneden van een gebouw gooien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat was de strekking? Hoofd naar beneden van een gebouw gooien?![]()
nee, kots jij nog maar even door.
Toch jammer dat je zo bekrompen door het leven gaat jongen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Een normale uitgebreide OP heet tegenwoordig een essay?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Olifantenziekte naar het schijnt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef Lucille het volgende:
Welke emotionele schade heeft ze dan opgelopen?
Nou, dat dingetje van Heath Ledger was toch niet echt een slurf ofzo...quote:
Ze is pot gewordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef Lucille het volgende:
Welke emotionele schade heeft ze dan opgelopen?
Ik zou, als je deze opvatingen hebt, toch even goed nadenken of jij niet ook tot de homo club hoort!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Ja maar hee, homo's zijn ook gewoon vies. Het is maar goed dat er in de Verenigde Staten van Amerika zoveel mensen wonen die een hekel aan homosexuelen hebben. Het is toch mooi dat er in de VS nog mensen zijn die tijdens de begrafenissen van homo's komen demonstreren om de nabestaanden te vertellen dat de overledene nu fijn voor altijd in de hel zal branden. De VS is gewoon een land vol brave Christenen, die hun mening halen uit een heel mooi oud boek. Daar moet je niet zo op neer kijken. Ze hebben zelfs een hele slimme president die homo's minderwaardig vindt. En terecht, want zonder homo's zou alles veel beter zijn in de wereld. Gelukkig maar dat er zoveel Amerikanen zijn die dat inzien. Daar kunnen die moslimbroeders nog wat van leren.
HAHAHAHAHA, ik heb hem gelezen, HAHAHHAHA, ik kan niet bijkomen van het lachen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
FF extensie misschien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
en wtf, ik heb spellingcontrole op fok?!![]()
wat een enorm sneu essay zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, ik heb hem gelezen, HAHAHHAHA, ik kan niet bijkomen van het lachen.
Eigenlijk weet ik nu niet of ik beledigd moet zijn of niet. Maar vermakelijk is het zeker!
Meen je nou echt dat je dit echt vindt? In het uiterste geval kun je het nog een vooroordeel noemen, maar tis gewoon te absuurd....HAHAHAHA, ik blijf niet uitgelachen....
Ja tuurlijk gek, ga tapijtjes likken of zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou ik als overtuigde 12 jarige lesbische chick dan ook een schadevergoeding van m'n middelbare school kunnen eisen als mij een ' heterofilm' voorgeschoteld wordt, waar ik emotionele schade aan over heb gehouden?
hij heeft wel 100% gelijk anders en ik vond het daarnaast een erg rake vergelijking.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gek, ga tapijtjes likken of zo.![]()
Jouw concept van 'essay' verraadt een beetje dat je het niet verder hebt geschopt dan VMBOquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je het over de Phelps? Heel representatief voor Amerika ja, die meest gehate familie van Amerikaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Het is toch mooi dat er in de VS nog mensen zijn die tijdens de begrafenissen van homo's komen demonstreren om de nabestaanden te vertellen dat de overledene nu fijn voor altijd in de hel zal branden.
Fred Phelps heeft tenminste begrepen hoe de Bijbel in elkaar zit. Jammer genoeg gaan er lang niet zoveel mensen net zo ver als Phelps en zijn volgelingen. Gelukkig had Jerry Falwell (rip) ook een enorme tyfushekel aan homo's en heeft hij wel enorm veel volgelingen. In praktijk was Falwell niet zo extreem als Phelps, maar stiekem dacht hij wel net zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je het over de Phelps? Heel representatief voor Amerika ja, die meest gehate familie van Amerika
nou idd!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Aventura het volgende:
DE film zit inderdaad vol keiharde homoseks.
Niet 1, niet 2, maar 3 keer????????!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou idd!!![]()
Heb de film 3 x gezien dus ik denk dat ik maar ff een belletje ga plegen naar mn psychiater. Heb vast diepliggende emotionele schade opgelopen![]()
jouw toetsenbord moet wel erg onder de kots zitten onderhand.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet 1, niet 2, maar 3 keer????????!!!!!![]()
Hoe handel je dat?²
Nou gewoon, emmer popcorn in de ene hand, snikkel in de andere, en gaaaaan met die banaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe handel je dat?²
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe handel je dat?²
Nee hoor, zoiets kan ook in Nederland natuurlijk.quote:
Kom op zoalshetis, je kunt van normale mensen niet eisen dat ze het een prachtig beeld vinden, ik moet enkel bij het denken aan zulks zedeloos gedrag al de kots richting adamsappel voelen gaan.quote:
Jij hebt als religie het homoïsme gekozen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja sommige films raken je gewoon en deze film deed dat bij mij.
![]()
Kun je ook verklaren waarom je er zo tegen bent? Je sprookjesboek als argument aanvoeren telt niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op zoalshetis, je kunt van normale mensen niet eisen dat ze het een prachtig beeld vinden, ik moet enkel bij het denken aan zulks zedeloos gedrag al de kots richting adamsappel voelen gaan.²
Zielig hoor, vragen naar de bekende weg en dan zeggen dat die bekende weg niet als argument aangevoerd mag worden. Beetje jammer van je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kun je ook verklaren waarom je er zo tegen bent? Je sprookjesboek als argument aanvoeren telt niet.
valt me mee dat je tegen adamsappel geen ahmedappel zegtquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op zoalshetis, je kunt van normale mensen niet eisen dat ze het een prachtig beeld vinden, ik moet enkel bij het denken aan zulks zedeloos gedrag al de kots richting adamsappel voelen gaan.²
Iedereen mag wel denken wat ie wil, maar dan vind ik het niet meer dan redelijk om er een argumentatie bij te vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zielig hoor, vragen naar de bekende weg en dan zeggen dat die bekende weg niet als argument aangevoerd mag worden. Beetje jammer van je.
Waarom mag dat sprookjesboek niet als argument aangevoerd worden? Ik geef toe, het is een slecht argument, maar hebben mensen soms niet meer het recht om te denken wat ze willen?
Omdat zo'n sterke afkeer wel een gegronde reden moet hebben. Als meneer de extremistische moslim met geen enkel daadwerkelijk persoonlijk argument kan komen, komt zijn haat alleen voort uit dat sprookjesboek. En is het dus nauwelijks zijn eigen mening, maar is er alleen tegen omdat het dan 'zo hoort'quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zielig hoor, vragen naar de bekende weg en dan zeggen dat die bekende weg niet als argument aangevoerd mag worden. Beetje jammer van je.
Waarom mag dat sprookjesboek niet als argument aangevoerd worden? Ik geef toe, het is een slecht argument, maar hebben mensen soms niet meer het recht om te denken wat ze willen?
Nou, daar geef je al antwoord op je eigen vraag. Ik geef toe, homo's haten omdat het in de bijbel of de koran staat is wat mij betreft absoluut een slecht argument, maar waarom zou het niet aangedragen mogen worden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat zo'n sterke afkeer wel een gegronde reden moet hebben. Als meneer de extremistische moslim met geen enkel daadwerkelijk persoonlijk argument kan komen, komt zijn haat alleen voort uit dat sprookjesboek. En is het dus nauwelijks zijn eigen mening, maar is er alleen tegen omdat het dan 'zo hoort'
wij verschillen qua mening van homofilie. jij vindt het verwerpelijk vanuit godsdienst. ik vind het acceptabel vanuit mijn humanistische. individualistische standpunten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat dat nauwelijks een argument isquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Nielsch het volgende:
Nou, daar geef je al antwoord op je eigen vraag. Ik geef toe, homo's haten omdat het in de bijbel of de koran staat is wat mij betreft absoluut een slecht argument, maar waarom zou het niet aangedragen mogen worden?
Is het een keuze dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
Ja, maar bestialiteit en homoseksualiteit zijn twee hele verschillende dingen en een vergelijking is nauwelijks op z'n plaats.quote:De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
hoezo verhevenheid, het is hier normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.²
om in jouw termen te blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.²
Arm meisjequote:Ze zou emotionele schade hebben overgehouden
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Documentaire gezien van de MPA (die de keuringen verzorgd in de States). Films met homo-topics krijgen standaard de R-rating. Als je dezelfde film over een man en vrouw zou maken zou die gewoon PG-rating krijgen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef hierissiedan het volgende:
jeeutje 17 jaar en ouder omdat er 2 homo's in voorkomen??? vraag me af welke restrictie will and grace heeft....
zoek geen steun in natuurlijke vergelijkingen. je bent gewoon een mens dat liefde nodig heeft. wie moet zich druk maken om jouw liefdeskeuze? niemand. en zeker geen geloof dat liefde predikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.
Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje.
sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet dat gelovigen liefde niet hoger in achting hebben staan. Als twee mensen van elkaar houden, hoe fout kan dat zijn? Als ze gelijkwaardig om elkaar geven, ongedwongen, waarom zou een eventuele God zoiets kapot willen maken?
Jongen, jij begrijpt er niets van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.
Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
god is toch sterker dan de duivel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
om in jouw termen te blijven![]()
Het past wel met een reisstekker of een verloopstekker![]()
Overigens heeft hij wel enigzins gelijk evolutionair is het niet echt goed.
En die vrouw (de faghagquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld.Er komen geen nageslachten uit voort.
Wie zegt dat het geen manier is om juist te zorgen dat anderen voor het nageslacht kunnen zorgen?
vb: 1 vrouw, 3 mannen. 3 mannen zouden die vrouw willen. Ruzie, geweld, doden. en misschien de vrouw wel. gevolg: geen nageslacht. maar: 2 mannen krijgen wat. 1 man en vrouw krijgen wat. gevolg. 2 gelukigge stellen en nageslacht.![]()
en zo zijn er nog steeds mooie vrouwen over![]()
precies. Net als de duivel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd.
ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.²
Ik ga mezelf quoten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.²
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sex met kinderen is heel wat anders.
Als twee volwassen mensen, vrijwillig van elkaar houden, of seks met elkaar hebben (want dat is waar jij blijkbaar meteen aan denkt) dan mag dat in de Europese unie. Dit is dan ook voor niemand schadelijk.
Seks met kinderen is iets van heel andere orde.
En op seks met dieren ga ik helemaal niet in.![]()
Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.
kuddedier dat je er bent.
Bij het "homoïsme" (quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie bepaalt de norm eigenlijk? De meerderheid?quote:Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.²
Nee. Bij pedofilie en bestialiteit is er alleen maar liefde van 1 kant.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.²
ja maar lieve jongen hoe kun je nou je hele leven een spiegel willen voorhouden, dan zie je zelf niks meer van je eigen omgeving.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.²
Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Bij pedofilie en bestialiteit is er alleen maar liefde van 1 kant.
dat kun je niet met elkaar vergelijke, want homo's kiezen voor elkaar en een kind is geestelijk niet volwassen genoeg om een keuze te kunnen maken. Datzelfde geldt voor een dier. Dus pedo + kind en mens + dier = eenrichtingsverkeer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
anders scheer je even alle homo's over één kamquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.
Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.²
En nog, op de parkeerplaatsen wordt niemand verkracht, of tegen zijn zin overgehaald om dat te doen. Het gaat om de instemming van beide partijen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.
"verkeerde" lusten? Wat is er verkeerd aan als ze het allebei graag doen met elkaar? Ze schaden er niemand mee.quote:Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.²
jij vindt echt dat twee mannen die elkaar liefhebben net zoveel maatschappelijke schade toebrengen als pedoseksuelen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.²
Hetero's zouden zoiets nooit doen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga maar door hoor. Het is nog steeds onzin namelijk. Een pedofiel is er misschien mee geboren, maar hij doet andere mensen pijn, dus hij moet zichzelf inhouden.quote:Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.²
Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vindt echt dat twee mannen die elkaar liefhebben net zoveel maatschappelijke schade toebrengen als pedofielen?
Dude, je blijft volhouden, ook al zijn je argumenten al 10 keer weerlegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.
Ik ben consequent, ik ben er beiden tegen.²
Lees je de argumenten over de liefde wel? Dat homo's van ELKAAR houden op hetzelfde niveau, en dat daar bij pedo's geen sprake van is? Lees je überhaupt wel iets van wat iedereen hiet typt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.
Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hetero's zouden zoiets nooit doen natuurlijk.![]()
Dus homo's mogen van jouw wel klef doen als ze getrouwd zijn?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.²
hou maar op. je hebt namelijk alleen maar je koran als leidraad in je leven. dat terwijl het leven zo veel mooier en normaler is als je eens zonder die woorden van mensen in een oud boek zou leven.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.²
Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo?Hoe bedoel je bekrompen, mijn oma is nog ruimdenkender dan jij bent
![]()
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.
Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.
Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje.
Jeetje nou... het is zooo 2006, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!![]()
Dat zeker. Maar meer vanwege de grootouders dan vanwege de film!quote:
Pedofilie is ernstig, omdat er een machtsverschil is, een ongelijkwaardigheid. En, mede door het maatschappelijk taboe en de geheimhouding en zo, wordt er aan kinderen echt grote schade berokkend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien moet jij opletten bij biologie. Hoe kan een wereld nu bestaan uit alleen maar mannenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.
Maar dat twee mannetjes hun kroost beter kunnen beschermenHebben die psychologen wel goed opgelet bij biologie? Als dat waar was zou toch de hele wereld uit mannetjes bestaan, trouwens?
Misschien eerst het bericht van Viking84 lezen:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien moet jij opletten bij biologie. Hoe kan een wereld nu bestaan uit alleen maar mannen![]()
Daarnast heb je nog het punt dat verschillende vormen van leven samen meer kans op overleven hebben dan 1.
He ff een vraagje, toen jij opgroeide, dacht jij toen van goed, nu is de keuze om te kiezen voor welk geslacht ik wil gaan, of was dat een opgelegde keuze, of voelde je dit zo aan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij hebt liever dat we allemaal een en de zelfde persoon zijn, geen respect meer voor het individu? Uberhaupt geen plaats meer voor de persoon, maar alleen voor de maatschappij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
wie had het over religie? Ik had het over de filmquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt als religie het homoïsme gekozen?²
Het moet van 2 kanten komen verhaal snap jij niet helemaal hequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat ze per ongeuk Bareback Mountain in de video hadden gestopt, dan had ze een punt.
http://www.ifilm.com/video/2686449
Je vindt mij toch wel lief?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen anders denken dan jij. Het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!![]()
Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen anders denken dan jij. Het zou verboden moeten worden.
True, maar dat is iets waarvoor ze zelf gekozen hebben. Kiezen staat ook vrij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'
Ik zeg het nog maar eens, religie beperkt je alleen maar. Daarom doe ik er niet aan mee, die reli-crap.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het punt dus. Die mensen denken niet voor zichzelf, maar laten de regeltjes van hun religie voor hen 'denken'
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.quote:
Nee lieverd. Ik heb er niet voor gekozen, het geschiedde.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik nog leuker vinden als je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.²
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.²
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een aardige kerel. Edoch zou ik het nog leuker vinden als je je zou hechten aan een (mooie krolse) dame. De kans is degelijk en aanzienlijk dat je je dan laat bekeren tot de wereld der heteroïsten. Waarom waag je de gok niet? Ik neem aan dat je ook liever als hetero door het leven gaat? Ik begrijp ook niet helemaal waarom je voor de andere geaardheid hebt gekozen.²
waarom spreekt gij zo plechtig?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
nu komt Bansheeboy waarschijnlijk met het argument dat er ook mensen zijn die keurig getrouwd waren en dan toch nog voor een relatie met iemand met hetzelfde geslacht kozenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom spreekt gij zo plechtig?
Ow en idd.. je kiest niet voor je geaarheid. Dat zit in je. Zelf ben ik hetero en there's no way dat je mij zou kunnen laten bekeren tot lesbisch. En voor een die lesbisch of homo is geldt dat, neem ik aan, precies hetzelfde![]()
Succesvol?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef DOGMAN het volgende:
wat een onzin
in de verenigde staten zijn er tal van (christelijke) organisaties die zich succesvol bezigheiden met het afleren van deze incorrecte opvattingen over seksualiteit
Ik denk het wel. Je ziet vaak stellen die gelukkig getrouwd zijn waarvan de man (of vrouw) ineens 180 graden draait en voor een partner van hetzelfde geslacht gaat. En hoe kan deze vermeende homo ooit een vrouw zwanger maken zonder sexueel opgewonden te raken van de vrouw? Terwijl dit toch wel degelijk gebeurd. Het is gewoon een trend waar veel midlife crisislijders aan deel nemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom spreekt gij zo plechtig?
Ow en idd.. je kiest niet voor je geaarheid. Dat zit in je. Zelf ben ik hetero en there's no way dat je mij zou kunnen laten bekeren tot lesbisch. En voor een die lesbisch of homo is geldt dat, neem ik aan, precies hetzelfde![]()
Over oogkleppen gesproken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Je ziet vaak stellen die gelukkig getrouwd zijn waarvan de man (of vrouw) ineens 180 graden draait en voor een partner van hetzelfde geslacht gaat. En hoe kan deze vermeende homo ooit een vrouw zwanger maken zonder sexueel opgewonden te raken van de vrouw? Terwijl dit toch wel degelijk gebeurd. Het is gewoon een trend waar veel midlife crisislijders aan deel nemen.²
ik voel me anders kiplekker en niemand heeft er last van, behalve een christen / moslimfundamentalist. Maar weet je: zo zijn er ook mensen die vinden dat religieuze fanatici ziek zijn in hun hoofd. Zo heeft iedereen wel wat hèquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:08 schreef DOGMAN het volgende:
deze mensen zijn gewoon ziek, en wie ziek is moet naar de dokter
dat is verder geen schande maar je moet er wel wat aan doen
en dan komt ook genezing
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Je ziet vaak stellen die gelukkig getrouwd zijn waarvan de man (of vrouw) ineens 180 graden draait en voor een partner van hetzelfde geslacht gaat. En hoe kan deze vermeende homo ooit een vrouw zwanger maken zonder sexueel opgewonden te raken van de vrouw? Terwijl dit toch wel degelijk gebeurd. Het is gewoon een trend waar veel midlife crisislijders aan deel nemen.²
Ja klopt, je hebt me aan de argumentatie geholpen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Omg, je bent zó voorspelbaar. Ik heb een paar posts geleden al gezegd dat jij dit zou gaan zeggen...
.
Ja, gaaf! Of als ze zo helemaal in elkaar geslagen worden door christenen en moslims. Wow, wat een eenheid tussen twee religies. Echt megagaaf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Stel ze ziet twee vozende homoseksuele mannen over straat lopen, lijkt me gaaf als de hele familie eropaf dendert en een schadeclaim van een half miljoen maakt
Ik ook niet en ik hoef 'm ook niet te zien. Maar voor 370.000 pietermannen wil ik 'm best even bekijken, hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is natuurlijk een beetje dom om aan een groep 12-jarigen een film te laten zien die als leeftijd minimaal 17 heeft meegekregen. Aan de andere kant vraag ik me af wat er zo vreselijk traumatisch kan zijn. (Ik heb hem nog niet gezien)
Ga nou niet op die gozer in, joh. Hij is moslim en vreselijk goed gebekt; we winnen 't tóch niet van 'm. Overal waar hij z'n minaret (lees: neus) laat zien moet-ie 't laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Dat punt van jou, Bansheeboy, is dan ook van toepassing op mensen die op latere leeftijd voor een andere religie kiezen. Hoe zou je dat willen verklaren dan? Stel dat iemand in een chr gezin geboren is en zo ook opgevoed wordt, maar later allah zou gaan vereren. Is het dan ook een keuze of zit de keuze voor allah dan al in hem?
Herstel: Ga nou niet op die gozer in, joh. Hij is moslim en HELAAS vreselijk goed gebekt; we winnen 't tóch niet van 'm. Overal waar hij z'n minaret (lees: neus) laat zien moet-ie 't laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef progrock het volgende:
[..]
Ga nou niet op die gozer in, joh. Hij is moslim en vreselijk goed gebekt; we winnen 't tóch niet van 'm. Overal waar hij z'n minaret (lees: neus) laat zien moet-ie 't laatste woord hebben.
hey! dat zijn twee nieuwe dieren waarvan ik niet wist dat ze haram waren. ik ken juist veel moslims met katten. paarden houden is een beetje lastig op drie hoog in west.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef progrock het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik hoef 'm ook niet te zien. Maar voor 370.000 pietermannen wil ik 'm best even bekijken, hoor.
En BSB, iedereen hier weet dat jij moslim bent en jij daarom homo's, lesbo's, honden, paarden, katten, varkens en koeien vies vindt, dus om dat hier weer op te rakelen is zonde van je kostbare tijd.
Ja inderdaad. Is exact hetzelfde. Je maakt zelf de keuze om Christen te BLIJVEN of MOslim te WORDEN. Je voorbeeld ondersteunt mijn betoog en zorgt voor een extra gefundeerd stuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Dat punt van jou, Bansheeboy, is dan ook van toepassing op mensen die op latere leeftijd voor een andere religie kiezen. Hoe zou je dat willen verklaren dan? Stel dat iemand in een chr gezin geboren is en zo ook opgevoed wordt, maar later allah zou gaan vereren. Is het dan ook een keuze of zit de keuze voor allah dan al in hem?
nou, dan houd ik maar gauw m'n mondquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is exact hetzelfde. Je maakt zelf de keuze om Christen te BLIJVEN of MOslim te WORDEN. Je voorbeeld ondersteunt mijn betoog en zorgt voor een extra gefundeerd stuk.²
Gewoon keihard gaan fantaseren dat je t met een man doet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
yeauh maak geen gaybasher van me, het lijkt me komisch als ze voor zoiets compleet irrelevants (zoals nu ook gebeurd is) een hoop geld gaan vragen. Homoseksualiteit bestaat nu eenmaal en vroeg of laat komt je kind er toch wel achter dat het mogelijk is en misschien zelfs dat hij/zij zich daar prettiger bij voelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, gaaf! Of als ze zo helemaal in elkaar geslagen worden door christenen en moslims. Wow, wat een eenheid tussen twee religies. Echt megagaaf.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, dan houd ik maar gauw m'n mond.
Dus jij hebt ervoor gekozen hetero te zijn? Is dat niet gewoon een andere manier om te zeggen dat je in de kast zit?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is exact hetzelfde. Je maakt zelf de keuze om Christen te BLIJVEN of MOslim te WORDEN. Je voorbeeld ondersteunt mijn betoog en zorgt voor een extra gefundeerd stuk.²
Het is wel de vraag of de Islam toestaat dat Christenen zich bekeren tot moslim. Volgens de islam is het aanbidden van meerdere goden het ergste wat er is en is het een misdrijf waarvoor geen vergeving is. Volgens dezelfde Islam aanbidden Christenen 3 Godenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is inderdaad een keuze of je hetero of homo bent. Ik weet nog dat mijn vader op een goede dag naar me toe kwam en me mee nam voor een goed gesprek. Zittende aan de keukentafel zei hij: "Zoon", zei hij, "Zoon, vandaag ben je precies 10 jaar en 6 maanden oud. Dit is de dag waarop alle jongens en meisjes in Nederland kiezen of ze homo of hetero zijn". Hij gaf mij toen een boekje waarin de termen homo en hetero werden uitgelegd. "Als je dit gelezen hebt, ontvang ik graag vanavond voor het avondeten je keuze". Ik nam het boekje mee naar mijn slaapkamer waar ik het op mijn bed een aantal keer door las. Daarna legde ik het boekje weg en besloot nog maar eens even Super Mario World te gaan spelen. Een paar uur later riep mijn moeder dat het bijna etenstijd was. Ik liep naar beneden, waar mijn vader al klaar stond. "En?" vroeg hij?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef Fides het volgende:
Er was toch begeleiding van een lerar(a)r(es) neem ik aan? Dan is er toch gewoon aan dat 'retricted' vereisde gedaan?
Meen je dat nou serieusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is inderdaad een keuze of je hetero of homo bent. Ik weet nog dat mijn vader op een goede dag naar me toe kwam en me mee nam voor een goed gesprek. Zittende aan de keukentafel zei hij: "Zoon", zei hij, "Zoon, vandaag ben je precies 10 jaar en 6 maanden oud. Dit is de dag waarop alle jongens en meisjes in Nederland kiezen of ze homo of hetero zijn". Hij gaf mij toen een boekje waarin de termen homo en hetero werden uitgelegd. "Als je dit gelezen hebt, ontvang ik graag vanavond voor het avondeten je keuze". Ik nam het boekje mee naar mijn slaapkamer waar ik het op mijn bed een aantal keer door las. Daarna legde ik het boekje weg en besloot nog maar eens even Super Mario World te gaan spelen. Een paar uur later riep mijn moeder dat het bijna etenstijd was. Ik liep naar beneden, waar mijn vader al klaar stond. "En?" vroeg hij?
"Hetero" zei ik.
Zo gaat het inderdaad bij iedereen, oftewel, het is absoluut je eigen keuze![]()
Het gaat bij iedereen anders. Ik vind het een leuk verhaal, maar ik geloof hem op zijn woord. Bij mij is dat een op zichzelf staande keuze geweest, ik heb me daarbij niet laten motiveren of beïvloeden door derden.quote:
Brokeback mountain is absoluut niet pornografisch... In de gemiddelde film die in amerika word getoond zonder restrictie zit meer explicitere beelden van hetro's!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Wat een kut-OP trouwens "homofilm"je zou haast denken dat ze aanzienlijk pronografischer materiaal aan die tere zieltjes hebben voorgeschoteld
Waarom geloof je hem wel op zijn woord en mij niet als ik zeg dat het geen keuze is geweest? Doe je dat alleen omdat zijn woord jouw opvattingen ondersteund?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het gaat bij iedereen anders. Ik vind het een leuk verhaal, maar ik geloof hem op zijn woord. Bij mij is dat een op zichzelf staande keuze geweest, ik heb me daarbij niet laten motiveren of beïvloeden door derden.²
Uiteraard geloof ik jou ook. Ik maak geen onderscheid, alleen heb ik bij jou wel het feitelijke gevoel dat er meer sprake is van perceptie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom geloof je hem wel op zijn woord en mij niet als ik zeg dat het geen keuze is geweest? Doe je dat alleen omdat zijn woord jouw opvattingen ondersteund?
omdat het niet in je straatje voorkomt, simpelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard geloof ik jou ook. Ik maak geen onderscheid, alleen heb ik bij jou wel het feitelijke gevoel dat er meer sprake is van perceptie.²
Gast, ik heb het allemaal uit mijn dikke duim gezogen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het gaat bij iedereen anders. Ik vind het een leuk verhaal, maar ik geloof hem op zijn woord. Bij mij is dat een op zichzelf staande keuze geweest, ik heb me daarbij niet laten motiveren of beïvloeden door derden.²
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is inderdaad een keuze of je hetero of homo bent. Ik weet nog dat mijn vader op een goede dag naar me toe kwam en me mee nam voor een goed gesprek. Zittende aan de keukentafel zei hij: "Zoon", zei hij, "Zoon, vandaag ben je precies 10 jaar en 6 maanden oud. Dit is de dag waarop alle jongens en meisjes in Nederland kiezen of ze homo of hetero zijn". Hij gaf mij toen een boekje waarin de termen homo en hetero werden uitgelegd. "Als je dit gelezen hebt, ontvang ik graag vanavond voor het avondeten je keuze". Ik nam het boekje mee naar mijn slaapkamer waar ik het op mijn bed een aantal keer door las. Daarna legde ik het boekje weg en besloot nog maar eens even Super Mario World te gaan spelen. Een paar uur later riep mijn moeder dat het bijna etenstijd was. Ik liep naar beneden, waar mijn vader al klaar stond. "En?" vroeg hij?
"Hetero" zei ik.
Zo gaat het inderdaad bij iedereen, oftewel, het is absoluut je eigen keuze![]()
Er zit een wezenlijk verschil tussen goed gebekt zijn en verstandig overkomen en goed gebekt zijn en gewoon een joekel van een plaat voor je harses hebben en dientengevolge ontzettend dom blaten, als een kip zonder kop zeg maar. Misschien zie jij het verschil niet zo, maar ik wel. Natasia uit de gouden kooi is ook goed gebekt, maar als je daar een half uur naar moet luisteren zijn er meer hersencellen afgestorven dan je kwijt zou zijn na het legen van een fles Johnny Walker. Zo is het bij onze vriend hier ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:31 schreef progrock het volgende:
[..]
Herstel: Ga nou niet op die gozer in, joh. Hij is moslim en HELAAS vreselijk goed gebekt; we winnen 't tóch niet van 'm. Overal waar hij z'n minaret (lees: neus) laat zien moet-ie 't laatste woord hebben.
Het klonk anders aardig oprecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gast, ik heb het allemaal uit mijn dikke duim gezogen.
Suske en Wiske. Ik las ze van jongs af aan. Ik genoot van de manier waarop beide stripfiguren met elkaar omgingen. Het was gewoon erg natuurlijk en het gaf me een fris en wederzijds gevoel bij het lezen en zien van dergelijke albums.quote:Maar leg mij dan eens uit waarom en wanneer jij hebt gekozen om hetero te zijn.
wel liefquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Suske en Wiske. Ik las ze van jongs af aan. Ik genoot van de manier waarop beide stripfiguren met elkaar omgingen. Het was gewoon erg natuurlijk en het gaf me een fris en wederzijds gevoel bij het lezen en zien van dergelijke albums.²
Effe neuzen in het DGK subforum hier op FOK en je bent helemaal op de hoogte. Maar geloof me, je wil het niet weten.quote:
Dan heb je je dus wel laten beinvloeden door derden, ook al zeg je zelf van niet. Je hebt je namelijk laten beinvloeden door Willy Vandersteen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klonk anders aardig oprecht.
[..]
Suske en Wiske. Ik las ze van jongs af aan. Ik genoot van de manier waarop beide stripfiguren met elkaar omgingen. Het was gewoon erg natuurlijk en het gaf me een fris en wederzijds gevoel bij het lezen en zien van dergelijke albums.²
Oh die heb ik meteen uit m'n AT gesloopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Effe neuzen in het DGK subforum hier op FOK en je bent helemaal op de hoogte. Maar geloof me, je wil het niet weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |