Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo?Hoe bedoel je bekrompen, mijn oma is nog ruimdenkender dan jij bent
![]()
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.
Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.
Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje.
Jeetje nou... het is zooo 2006, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!![]()
Dat zeker. Maar meer vanwege de grootouders dan vanwege de film!quote:
Pedofilie is ernstig, omdat er een machtsverschil is, een ongelijkwaardigheid. En, mede door het maatschappelijk taboe en de geheimhouding en zo, wordt er aan kinderen echt grote schade berokkend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoďsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.˛
Misschien moet jij opletten bij biologie. Hoe kan een wereld nu bestaan uit alleen maar mannenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.
Maar dat twee mannetjes hun kroost beter kunnen beschermenHebben die psychologen wel goed opgelet bij biologie? Als dat waar was zou toch de hele wereld uit mannetjes bestaan, trouwens?
Misschien eerst het bericht van Viking84 lezen:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien moet jij opletten bij biologie. Hoe kan een wereld nu bestaan uit alleen maar mannen![]()
Daarnast heb je nog het punt dat verschillende vormen van leven samen meer kans op overleven hebben dan 1.
He ff een vraagje, toen jij opgroeide, dacht jij toen van goed, nu is de keuze om te kiezen voor welk geslacht ik wil gaan, of was dat een opgelegde keuze, of voelde je dit zo aan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.˛
Jij hebt liever dat we allemaal een en de zelfde persoon zijn, geen respect meer voor het individu? Uberhaupt geen plaats meer voor de persoon, maar alleen voor de maatschappij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoďsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.˛
wie had het over religie? Ik had het over de filmquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt als religie het homoďsme gekozen?˛
Het moet van 2 kanten komen verhaal snap jij niet helemaal hequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.˛
Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat ze per ongeuk Bareback Mountain in de video hadden gestopt, dan had ze een punt.
http://www.ifilm.com/video/2686449
Je vindt mij toch wel lief?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.
Ik ben consequent, ik ben er beiden tegen.˛
Vervelend he als mensen anders denken dan jij. Het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |