abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 18 mei 2007 @ 00:27:01 #121
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49498419
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo? Hoe bedoel je bekrompen, mijn oma is nog ruimdenkender dan jij bent
Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:30:58 #122
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49498516
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!
My boobs are ok ! :D
pi_49498912
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.

Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje .
Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.
Maar dat twee mannetjes hun kroost beter kunnen beschermen Hebben die psychologen wel goed opgelet bij biologie? Als dat waar was zou toch de hele wereld uit mannetjes bestaan, trouwens?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49499143
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!
Jeetje nou... het is zooo 2006, vind je ook niet?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49499177
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef Gabry het volgende:

[..]

Arm meisje
Dat zeker. Maar meer vanwege de grootouders dan vanwege de film!
pi_49499530
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoďsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

˛
Pedofilie is ernstig, omdat er een machtsverschil is, een ongelijkwaardigheid. En, mede door het maatschappelijk taboe en de geheimhouding en zo, wordt er aan kinderen echt grote schade berokkend.

Met bestialiteit heb ik minder problemen: ik geloof niet dat dieren morele problemen hebben met sexueel verkeer met mensen. Ik denk niet dat Hector door de andere honden verketterd wordt omdat hij af en toe het vrouwtje neemt of dat Mina24 zich bezoedeld voelt door de boerenknecht. Fris is anders, maar ieder zijn meug. Plassex vind ik ook niet fris.
Homofilie, of niet eens dat, eerder liefde tussen mensen van hetzelfde geslacht, is gelijkwaardig. Zelfs gelijkwaardiger dan liefde tussen mensen van verschillend geslacht. Sex is daarbij niet eens het overheersende. (Ze zitten allebei te smelten bij het zien van een mooie man.) Ik mag het van nabij meemaken en het is werkelijk prachtig om te zien. Ze zijn zorgzaam voor elkaar en streng voor elkaar. Er zijn dingen mogelijk die tussen een van beiden en mij niet mogelijk waren. Heel mooi en ik heb er zelf veel profijt van.
Ik begrijp uit diverse reacties op je, dat je moslim bent. Maar staat in de qoraan niet, dat Allah alle mensen geschapen heeft en weet wat er in hun hart leeft? En dat iedereen afgerekend wordt naar zijn eigen gedrag? En ook de vermaning dat je je niet te druk moet maken om de zondaar, want Allah heeft zelf zijn hart gesloten?
Ik begrijp dat je het beste met de mensen voorhebt, maar moet niet iedereen zijn/haar eigen weg gaan?

Oh ja: tegen de kots in je toetsenbord: ik heb een dunne plastic folie over mijn toetsenbord. Scchelt veel problemen en is niet lastig.
pi_49499577
¤ 370.000 maar? Rond $ 400.000? In de VSvA? In 2007?
Wat een losers mietjes!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:15:28 #128
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49499592
Ik las de TT en ik dacht meteen: USA natuurlijk weer.

Only in America!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:16:12 #129
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49499611
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.
Maar dat twee mannetjes hun kroost beter kunnen beschermen Hebben die psychologen wel goed opgelet bij biologie? Als dat waar was zou toch de hele wereld uit mannetjes bestaan, trouwens?
Misschien moet jij opletten bij biologie. Hoe kan een wereld nu bestaan uit alleen maar mannen
Daarnast heb je nog het punt dat verschillende vormen van leven samen meer kans op overleven hebben dan 1.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49500103
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:16 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Misschien moet jij opletten bij biologie. Hoe kan een wereld nu bestaan uit alleen maar mannen
Daarnast heb je nog het punt dat verschillende vormen van leven samen meer kans op overleven hebben dan 1.
Misschien eerst het bericht van Viking84 lezen:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
  vrijdag 18 mei 2007 @ 02:41:22 #131
161756 hierissiedan
second first impression
pi_49500806
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?

De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.

Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.

˛
He ff een vraagje, toen jij opgroeide, dacht jij toen van goed, nu is de keuze om te kiezen voor welk geslacht ik wil gaan, of was dat een opgelegde keuze, of voelde je dit zo aan?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 02:55:24 #132
161756 hierissiedan
second first impression
pi_49500912
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoďsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

˛
Jij hebt liever dat we allemaal een en de zelfde persoon zijn, geen respect meer voor het individu? Uberhaupt geen plaats meer voor de persoon, maar alleen voor de maatschappij.

Maar even een serieuze tip, haal de neus achter de koran vandaan, neem de bus/tram/metro/whatever en ga de stad in, laat je voor een dag gaan, stel je open voor de dingen in de wereld. Leer opnieuw te kijken, niet vanuit bekrompenheid en tunnelvisie, maar vanuit een standpunt dat je alles eerst wilt erveran venuit de eigen hand en daarna je mening er over te geven. Ga uit van je hart en je gevoel, niet van wat je denk dat moet, dus je wat je hesenen je ingeven.
Ik zelf ben homo, ik weet dat er ergens in de bijbel en de koran saat dat dit een zonde is en weet je waarom? Omdat god zijn volgenlingen op de aarde wilt zetten, voor nageslacht zorgen. En als homosexueel zul je dit waarschijnlijk niet doen. Maar buiten dat denk ik dat het belangrijker is dat je de liefde van god uitstraalt, goed doet, openstaat voor anderen, als je dat doet, stel je je hart open voor god en zo zul je hem ontvangen. Laat je dus niet leiden door wat er alleen in de bijbel staat, het is enkel een leidraad waarna je moet leven.
Even een stukje christendom: Jezus was juist het voorbeeld van iemand die doorbrak met de traditie en met de gedachte dat iedereen maar zo moest leven zoals het geschtreven stond.

Hebt uw naaste lief
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_49503415
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij hebt als religie het homoďsme gekozen?

˛
wie had het over religie? Ik had het over de film
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:57:15 #134
102466 cappp
Ondertitel
pi_49504288
Homo's zijn tof, amerikanen daarin tegen...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_49505097
Ik dacht dat ze per ongeuk Bareback Mountain in de video hadden gestopt, dan had ze een punt.

http://www.ifilm.com/video/2686449
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:31:43 #136
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49505253
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.

˛
Het moet van 2 kanten komen verhaal snap jij niet helemaal he
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49505391
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat ze per ongeuk Bareback Mountain in de video hadden gestopt, dan had ze een punt.

http://www.ifilm.com/video/2686449
Als je het niet erg vindt klik ik even niet op de link. Maar als het is wat ik denk dat het is dan zou het de perfecte naturalisatiefilm zijn voor 'homoseksuele' Iraniërs. Zijn ze in staat hem uit te kijken dan is hun verhaal ongelogen.
pi_49505399
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.

Ik ben consequent, ik ben er beiden tegen.

˛
Je vindt mij toch wel lief?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:40:28 #139
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_49505531
Ik vind de claim overtrokken. Maar een land wat toch leeft om schadeclaims, daar ga je niet op school films laten zien aan kinderen die het niet eens mogen zien. Dat is vragen om ellende.
pi_49505542
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Vervelend he als mensen anders denken dan jij. Het zou verboden moeten worden.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')