Is het een keuze dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
Ja, maar bestialiteit en homoseksualiteit zijn twee hele verschillende dingen en een vergelijking is nauwelijks op z'n plaats.quote:De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
hoezo verhevenheid, het is hier normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.²
om in jouw termen te blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.²
Arm meisjequote:Ze zou emotionele schade hebben overgehouden
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Documentaire gezien van de MPA (die de keuringen verzorgd in de States). Films met homo-topics krijgen standaard de R-rating. Als je dezelfde film over een man en vrouw zou maken zou die gewoon PG-rating krijgen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef hierissiedan het volgende:
jeeutje 17 jaar en ouder omdat er 2 homo's in voorkomen??? vraag me af welke restrictie will and grace heeft....
zoek geen steun in natuurlijke vergelijkingen. je bent gewoon een mens dat liefde nodig heeft. wie moet zich druk maken om jouw liefdeskeuze? niemand. en zeker geen geloof dat liefde predikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.
Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje.
sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet dat gelovigen liefde niet hoger in achting hebben staan. Als twee mensen van elkaar houden, hoe fout kan dat zijn? Als ze gelijkwaardig om elkaar geven, ongedwongen, waarom zou een eventuele God zoiets kapot willen maken?
Jongen, jij begrijpt er niets van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.
Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
god is toch sterker dan de duivel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
om in jouw termen te blijven![]()
Het past wel met een reisstekker of een verloopstekker![]()
Overigens heeft hij wel enigzins gelijk evolutionair is het niet echt goed.
En die vrouw (de faghagquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld.Er komen geen nageslachten uit voort.
Wie zegt dat het geen manier is om juist te zorgen dat anderen voor het nageslacht kunnen zorgen?
vb: 1 vrouw, 3 mannen. 3 mannen zouden die vrouw willen. Ruzie, geweld, doden. en misschien de vrouw wel. gevolg: geen nageslacht. maar: 2 mannen krijgen wat. 1 man en vrouw krijgen wat. gevolg. 2 gelukigge stellen en nageslacht.![]()
en zo zijn er nog steeds mooie vrouwen over![]()
precies. Net als de duivel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd.
ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.²
Ik ga mezelf quoten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.²
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sex met kinderen is heel wat anders.
Als twee volwassen mensen, vrijwillig van elkaar houden, of seks met elkaar hebben (want dat is waar jij blijkbaar meteen aan denkt) dan mag dat in de Europese unie. Dit is dan ook voor niemand schadelijk.
Seks met kinderen is iets van heel andere orde.
En op seks met dieren ga ik helemaal niet in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |