abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:01:06 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49493208
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?

De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.

Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:04:14 #82
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49493289
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
Is het een keuze dan?
quote:
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Ja, maar bestialiteit en homoseksualiteit zijn twee hele verschillende dingen en een vergelijking is nauwelijks op z'n plaats.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:06:05 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493339
quote:

Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.

²
hoezo verhevenheid, het is hier normaal.
en idd is het een groot goed als je een verworvenheid hebt die zover gaat dat mensen liefde als grootste goed zien, inplaats van geslacht, de kudde of geloof.

daarnaast keihard doorfokken met je aangetrouwde boerennicht is ook niet echt verstandig als je de aarde een beetje wilt beschermen. we zijn al met teveel gekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 17-05-2007 22:12:39 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49493463
quote:

²
om in jouw termen te blijven

Het past wel met een reisstekker of een verloopstekker

Overigens heeft hij wel enigzins gelijk evolutionair is het niet echt goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:13:32 #85
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49493598
quote:
Ze zou emotionele schade hebben overgehouden
Arm meisje
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:14:53 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49493644
quote:

²
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.

Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:16:30 #87
12621 tcr
*nix 4ever
pi_49493708
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef hierissiedan het volgende:
jeeutje 17 jaar en ouder omdat er 2 homo's in voorkomen??? vraag me af welke restrictie will and grace heeft....
Documentaire gezien van de MPA (die de keuringen verzorgd in de States). Films met homo-topics krijgen standaard de R-rating. Als je dezelfde film over een man en vrouw zou maken zou die gewoon PG-rating krijgen...
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:16:49 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493721
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.

Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje .
zoek geen steun in natuurlijke vergelijkingen. je bent gewoon een mens dat liefde nodig heeft. wie moet zich druk maken om jouw liefdeskeuze? niemand. en zeker geen geloof dat liefde predikt.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:18:42 #89
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49493781
Ik snap ook niet dat gelovigen liefde niet hoger in achting hebben staan. Als twee mensen van elkaar houden, hoe fout kan dat zijn? Als ze gelijkwaardig om elkaar geven, ongedwongen, waarom zou een eventuele God zoiets kapot willen maken?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:19:43 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493819
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet dat gelovigen liefde niet hoger in achting hebben staan. Als twee mensen van elkaar houden, hoe fout kan dat zijn? Als ze gelijkwaardig om elkaar geven, ongedwongen, waarom zou een eventuele God zoiets kapot willen maken?
sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.
pi_49493930
quote:

²
Jongen, jij begrijpt er niets van.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:24:56 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49494009
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:28:23 #93
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49494186
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:31:21 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49494334
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

god is toch sterker dan de duivel?
en de duivel zie je toch pas als je naar petrus gaat?

of niet natuurlijk omdat alles vergeven wordt door je eigen schepper. dat staat in het boek. hooguit even het vagevuur.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:35:00 #95
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49494497
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

om in jouw termen te blijven

Het past wel met een reisstekker of een verloopstekker

Overigens heeft hij wel enigzins gelijk evolutionair is het niet echt goed.
Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Er komen geen nageslachten uit voort.
Wie zegt dat het geen manier is om juist te zorgen dat anderen voor het nageslacht kunnen zorgen?

vb: 1 vrouw, 3 mannen. 3 mannen zouden die vrouw willen. Ruzie, geweld, doden. en misschien de vrouw wel. gevolg: geen nageslacht. maar: 2 mannen krijgen wat. 1 man en vrouw krijgen wat. gevolg. 2 gelukigge stellen en nageslacht.

en zo zijn er nog steeds mooie vrouwen over
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:36:07 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49494545
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Er komen geen nageslachten uit voort.
Wie zegt dat het geen manier is om juist te zorgen dat anderen voor het nageslacht kunnen zorgen?

vb: 1 vrouw, 3 mannen. 3 mannen zouden die vrouw willen. Ruzie, geweld, doden. en misschien de vrouw wel. gevolg: geen nageslacht. maar: 2 mannen krijgen wat. 1 man en vrouw krijgen wat. gevolg. 2 gelukigge stellen en nageslacht.

en zo zijn er nog steeds mooie vrouwen over
En die vrouw (de faghag ) heeft 3 mannen om haar en haar kindjes te beschermen tegen de grote boze buitenwereld!
!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:36:59 #97
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49494584
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.
precies. Net als de duivel.

Je bent almachtig of niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:41:31 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49494795
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd.
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:43:41 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49494890
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

²
ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.

kuddedier dat je er bent.
pi_49494930
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik ga mezelf quoten.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sex met kinderen is heel wat anders.

Als twee volwassen mensen, vrijwillig van elkaar houden, of seks met elkaar hebben (want dat is waar jij blijkbaar meteen aan denkt) dan mag dat in de Europese unie. Dit is dan ook voor niemand schadelijk.

Seks met kinderen is iets van heel andere orde.

En op seks met dieren ga ik helemaal niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')