abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49490740
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Aventura het volgende:
DE film zit inderdaad vol keiharde homoseks.
nou idd!!

Heb de film 3 x gezien dus ik denk dat ik maar ff een belletje ga plegen naar mn psychiater. Heb vast diepliggende emotionele schade opgelopen
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:03:53 #62
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49491008
Zo iets kan alleen in Amerika
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:08:48 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49491216
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou idd!!

Heb de film 3 x gezien dus ik denk dat ik maar ff een belletje ga plegen naar mn psychiater. Heb vast diepliggende emotionele schade opgelopen
Niet 1, niet 2, maar 3 keer????????!!!!!

Hoe handel je dat?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:16:58 #64
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49491574
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe handel je dat?

²
jouw toetsenbord moet wel erg onder de kots zitten onderhand.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49491612
quote:

[..]

Hoe handel je dat?

²
Nou gewoon, emmer popcorn in de ene hand, snikkel in de andere, en gaaaaan met die banaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49491649
quote:

[..]

Hoe handel je dat?

²
Ja sommige films raken je gewoon en deze film deed dat bij mij.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 21:19:56 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_49491685
Tuurlijk, dat meisje heeft helemaal zelf bedacht dat ze schadevergoeding moest eisen. Die grootouders zijn gewoon een stelletje geldwolven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:22:07 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49491771
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Zo iets kan alleen in Amerika
Nee hoor, zoiets kan ook in Nederland natuurlijk.

't Is maar de vraag of ze het ook krijgen hè?

Oh wacht, dat was de standaard Martijnreactie op het woord 'Amerika'
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:22:26 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49491787
ik hoop dat de ouders als schadevergoeding de volgende straf worden opgelegd. 10 keer achter elkaar de film zien met stokjes tussen hun oogleden.

smerige homofobe niksnutten zijn het.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:40:14 #70
13462 BansheeBoy
pi_49492481
quote:
[b]Op donderdag 17 mei 2007 21:22

smerige homofobe niksnutten zijn het.
Kom op zoalshetis, je kunt van normale mensen niet eisen dat ze het een prachtig beeld vinden, ik moet enkel bij het denken aan zulks zedeloos gedrag al de kots richting adamsappel voelen gaan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:42:06 #71
13462 BansheeBoy
pi_49492533
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ja sommige films raken je gewoon en deze film deed dat bij mij.
Jij hebt als religie het homoïsme gekozen?

²
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:42:49 #72
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49492548
Niemand heeft het over prachtig, maar om een school nou aan te klagen voor zo veel geld is toch wel ietwat overtrokken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Donald Duck held donderdag 17 mei 2007 @ 21:43:22 #73
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49492570
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kom op zoalshetis, je kunt van normale mensen niet eisen dat ze het een prachtig beeld vinden, ik moet enkel bij het denken aan zulks zedeloos gedrag al de kots richting adamsappel voelen gaan.

²
Kun je ook verklaren waarom je er zo tegen bent? Je sprookjesboek als argument aanvoeren telt niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49492744
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Kun je ook verklaren waarom je er zo tegen bent? Je sprookjesboek als argument aanvoeren telt niet.
Zielig hoor, vragen naar de bekende weg en dan zeggen dat die bekende weg niet als argument aangevoerd mag worden. Beetje jammer van je.

Waarom mag dat sprookjesboek niet als argument aangevoerd worden? Ik geef toe, het is een slecht argument, maar hebben mensen soms niet meer het recht om te denken wat ze willen?
PWBF
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:50:08 #75
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49492797
quote:

[..]

²
valt me mee dat je tegen adamsappel geen ahmedappel zegt

Hoe erg stinkt het naar kots in je huis?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:50:40 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49492815
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zielig hoor, vragen naar de bekende weg en dan zeggen dat die bekende weg niet als argument aangevoerd mag worden. Beetje jammer van je.

Waarom mag dat sprookjesboek niet als argument aangevoerd worden? Ik geef toe, het is een slecht argument, maar hebben mensen soms niet meer het recht om te denken wat ze willen?
Iedereen mag wel denken wat ie wil, maar dan vind ik het niet meer dan redelijk om er een argumentatie bij te vragen.
En om de bijbel een sprookjesboek te noemen vind ik ook wat ver gaan. Wat ik interessanter vind is deze link., waar het bijbelargument weerlegd wordt.
Hoogachtend,
Erik.
  Donald Duck held donderdag 17 mei 2007 @ 21:50:59 #77
46149 __Saviour__
pi_49492833
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat zo'n sterke afkeer wel een gegronde reden moet hebben. Als meneer de extremistische moslim met geen enkel daadwerkelijk persoonlijk argument kan komen, komt zijn haat alleen voort uit dat sprookjesboek. En is het dus nauwelijks zijn eigen mening, maar is er alleen tegen omdat het dan 'zo hoort'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49492917
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Omdat zo'n sterke afkeer wel een gegronde reden moet hebben. Als meneer de extremistische moslim met geen enkel daadwerkelijk persoonlijk argument kan komen, komt zijn haat alleen voort uit dat sprookjesboek. En is het dus nauwelijks zijn eigen mening, maar is er alleen tegen omdat het dan 'zo hoort'
Nou, daar geef je al antwoord op je eigen vraag. Ik geef toe, homo's haten omdat het in de bijbel of de koran staat is wat mij betreft absoluut een slecht argument, maar waarom zou het niet aangedragen mogen worden?
PWBF
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:55:25 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493003
quote:

[..]

²
wij verschillen qua mening van homofilie. jij vindt het verwerpelijk vanuit godsdienst. ik vind het acceptabel vanuit mijn humanistische. individualistische standpunten.

anders zou ik nog maar weinig kunnen accepteren, tenzij het gelijk is aan jezelf. kuddegedrag is heel eng. je wordt zo vertrappeld als je niet mee doet.
  Donald Duck held donderdag 17 mei 2007 @ 21:55:35 #80
46149 __Saviour__
pi_49493006
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Nielsch het volgende:
Nou, daar geef je al antwoord op je eigen vraag. Ik geef toe, homo's haten omdat het in de bijbel of de koran staat is wat mij betreft absoluut een slecht argument, maar waarom zou het niet aangedragen mogen worden?
Omdat dat nauwelijks een argument is

"Waarom vind je dat?"
- "Nou dat boek zegt het"
"Maar wat is je eigen mening?"
- "Heb ik niet, ik volg alleen dat boek"
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:01:06 #81
13462 BansheeBoy
pi_49493208
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?

De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.

Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.

²
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:04:14 #82
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49493289
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch. Ik heb geen enkel boek nodig om mij te vertellen dat het niet hoort. Stekker en stekker werkt gewoon niet. Ik snap ook niet waarom ze daarvoor kiezen? Het is toch niet zo dat de wereld geen mooie vrouwen meer kent toch?
Is het een keuze dan?
quote:
De menselijke geest wil steeds meer zaken als normaal gaan beschouwen. Het is toch van den zotte dat bestialiteit legaal is in Nederland.
Ja, maar bestialiteit en homoseksualiteit zijn twee hele verschillende dingen en een vergelijking is nauwelijks op z'n plaats.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:06:05 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493339
quote:

Maar ja, onder het mom van westerse verhevenheid en verworvenheden moet het allemaal maar kunnen.

²
hoezo verhevenheid, het is hier normaal.
en idd is het een groot goed als je een verworvenheid hebt die zover gaat dat mensen liefde als grootste goed zien, inplaats van geslacht, de kudde of geloof.

daarnaast keihard doorfokken met je aangetrouwde boerennicht is ook niet echt verstandig als je de aarde een beetje wilt beschermen. we zijn al met teveel gekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 17-05-2007 22:12:39 ]
pi_49493463
quote:

²
om in jouw termen te blijven

Het past wel met een reisstekker of een verloopstekker

Overigens heeft hij wel enigzins gelijk evolutionair is het niet echt goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:13:32 #85
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49493598
quote:
Ze zou emotionele schade hebben overgehouden
Arm meisje
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:14:53 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49493644
quote:

²
Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.

Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:16:30 #87
12621 tcr
*nix 4ever
pi_49493708
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef hierissiedan het volgende:
jeeutje 17 jaar en ouder omdat er 2 homo's in voorkomen??? vraag me af welke restrictie will and grace heeft....
Documentaire gezien van de MPA (die de keuringen verzorgd in de States). Films met homo-topics krijgen standaard de R-rating. Als je dezelfde film over een man en vrouw zou maken zou die gewoon PG-rating krijgen...
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:16:49 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493721
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.

Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje .
zoek geen steun in natuurlijke vergelijkingen. je bent gewoon een mens dat liefde nodig heeft. wie moet zich druk maken om jouw liefdeskeuze? niemand. en zeker geen geloof dat liefde predikt.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:18:42 #89
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49493781
Ik snap ook niet dat gelovigen liefde niet hoger in achting hebben staan. Als twee mensen van elkaar houden, hoe fout kan dat zijn? Als ze gelijkwaardig om elkaar geven, ongedwongen, waarom zou een eventuele God zoiets kapot willen maken?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:19:43 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49493819
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet dat gelovigen liefde niet hoger in achting hebben staan. Als twee mensen van elkaar houden, hoe fout kan dat zijn? Als ze gelijkwaardig om elkaar geven, ongedwongen, waarom zou een eventuele God zoiets kapot willen maken?
sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.
pi_49493930
quote:

²
Jongen, jij begrijpt er niets van.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:24:56 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49494009
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sterker nog. hun god heeft die mensen zo gemaakt.
Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:28:23 #93
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49494186
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat geloven ze niet allemaal, de duivel wordt er soms ook bij betrokken. Maar zelfs dan zou God het de duivel kwalijk moeten nemen, en niet de mensen die de dupe zijn.
Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:31:21 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49494334
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

god is toch sterker dan de duivel?
en de duivel zie je toch pas als je naar petrus gaat?

of niet natuurlijk omdat alles vergeven wordt door je eigen schepper. dat staat in het boek. hooguit even het vagevuur.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:35:00 #95
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49494497
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

om in jouw termen te blijven

Het past wel met een reisstekker of een verloopstekker

Overigens heeft hij wel enigzins gelijk evolutionair is het niet echt goed.
Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Er komen geen nageslachten uit voort.
Wie zegt dat het geen manier is om juist te zorgen dat anderen voor het nageslacht kunnen zorgen?

vb: 1 vrouw, 3 mannen. 3 mannen zouden die vrouw willen. Ruzie, geweld, doden. en misschien de vrouw wel. gevolg: geen nageslacht. maar: 2 mannen krijgen wat. 1 man en vrouw krijgen wat. gevolg. 2 gelukigge stellen en nageslacht.

en zo zijn er nog steeds mooie vrouwen over
And that is the news.''
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:36:07 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49494545
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Evolutionair niet goed zou betekenen dat het evolutietechnisch niet zou kunnen. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Er komen geen nageslachten uit voort.
Wie zegt dat het geen manier is om juist te zorgen dat anderen voor het nageslacht kunnen zorgen?

vb: 1 vrouw, 3 mannen. 3 mannen zouden die vrouw willen. Ruzie, geweld, doden. en misschien de vrouw wel. gevolg: geen nageslacht. maar: 2 mannen krijgen wat. 1 man en vrouw krijgen wat. gevolg. 2 gelukigge stellen en nageslacht.

en zo zijn er nog steeds mooie vrouwen over
En die vrouw (de faghag ) heeft 3 mannen om haar en haar kindjes te beschermen tegen de grote boze buitenwereld!
!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:36:59 #97
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49494584
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als er een god is hoeft hij niet te wijken voor de menselijke visie over gerechtigheid.
precies. Net als de duivel.

Je bent almachtig of niet.
And that is the news.''
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:41:31 #98
13462 BansheeBoy
pi_49494795
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd.
En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

²
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:43:41 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49494890
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

²
ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.

kuddedier dat je er bent.
pi_49494930
quote:

[..]

²
Ik ga mezelf quoten.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sex met kinderen is heel wat anders.

Als twee volwassen mensen, vrijwillig van elkaar houden, of seks met elkaar hebben (want dat is waar jij blijkbaar meteen aan denkt) dan mag dat in de Europese unie. Dit is dan ook voor niemand schadelijk.

Seks met kinderen is iets van heel andere orde.

En op seks met dieren ga ik helemaal niet in.
pi_49494936
Ik koester niet vaak een diepgewortelde weerzin en haat jegens een ander mens, maar BansheeBoy is een uitzondering.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:46:39 #102
13462 BansheeBoy
pi_49494996
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.

kuddedier dat je er bent.
Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.

²
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:48:31 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49495063
quote:

[..]

Bij het "homoïsme" ( ) gaat het om twee personen die gelijkwaardig van elkaar houden, als het goed is. Dat is totaal iets anders dan een volwassene/kind-relatie en een mens/dier-relatie. Dat moet zelfs jij toch wel inzien.
quote:

²
Wie bepaalt de norm eigenlijk? De meerderheid?
Hoogachtend,
Erik.
pi_49495091
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.

²
Nee. Bij pedofilie en bestialiteit is er alleen maar liefde van 1 kant.

Het andere individu ondervindt schade.

Bij homoseksualiteit is dat niet zo.

opgelost, slotje.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:49:48 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49495106
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
ja maar lieve jongen hoe kun je nou je hele leven een spiegel willen voorhouden, dan zie je zelf niks meer van je eigen omgeving.

homoseksualiteit bestaat, ook jouw god heeft dat gecreëerd, want het is.

bestialiteit bestaat ook idd. zeker op het platteland, zeg maar als alternatief redlight district.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 17-05-2007 22:55:31 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:54:31 #106
13462 BansheeBoy
pi_49495260
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee. Bij pedofilie en bestialiteit is er alleen maar liefde van 1 kant.
Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.

Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.

²
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:55:09 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49495286
quote:

[..]

²
dat kun je niet met elkaar vergelijke, want homo's kiezen voor elkaar en een kind is geestelijk niet volwassen genoeg om een keuze te kunnen maken. Datzelfde geldt voor een dier. Dus pedo + kind en mens + dier = eenrichtingsverkeer.

Ik berokken mezelf geen schade, hoor. Het is alleen maar goed voor de mensheid dat ik geen kinderen wens . Verder vind ik juist dat jouw soort de mensheid schade berokkent.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:56:14 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49495326
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.

Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.

²
anders scheer je even alle homo's over één kam .
Ik heb zelf nog nooit met een vrouw in de bosjes gelegen, hoor . Wel eens op het strand, maar goed, normaal gesproken gebeurt alles keurig thuis in bed of op de bank . We zijn heel normale mensen.

Oh en trouwens: een homo kan net zo goed verliefd worden als een hetero en een homo kan ook net zo goed als een hetero pure lustgevoelens hebben. Ik werd verliefd op een vrouw toen ik een jaar of 12 was. No way dat ik toen al aan seks dacht. Ik wilde alleen maar bij haar zijn. Mijn liefde voor een vrouw is net zo heftig en oprecht als jouw liefde voor een vrouw.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:56:54 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49495347
quote:

[..]

En nog, op de parkeerplaatsen wordt niemand verkracht, of tegen zijn zin overgehaald om dat te doen. Het gaat om de instemming van beide partijen.
quote:
²
"verkeerde" lusten? Wat is er verkeerd aan als ze het allebei graag doen met elkaar? Ze schaden er niemand mee.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:57:17 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49495364
quote:

[..]

²
jij vindt echt dat twee mannen die elkaar liefhebben net zoveel maatschappelijke schade toebrengen als pedoseksuelen?
pi_49495425
quote:

[..]

Hetero's zouden zoiets nooit doen natuurlijk.

En je moet niet iedereen over één kam scheren. Net als wanhopige hetero's zijn er wanhopige homo's.
quote:

²
Ga maar door hoor. Het is nog steeds onzin namelijk. Een pedofiel is er misschien mee geboren, maar hij doet andere mensen pijn, dus hij moet zichzelf inhouden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:01:00 #112
13462 BansheeBoy
pi_49495481
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij vindt echt dat twee mannen die elkaar liefhebben net zoveel maatschappelijke schade toebrengen als pedofielen?
Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.

Ik ben consequent, ik ben er beiden tegen.

²
pi_49495498
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.

²
Dude, je blijft volhouden, ook al zijn je argumenten al 10 keer weerlegd.

De schade die kinderen door pedofielen krijgen boeit jou dus niet. Het gaat jou alleen maar om het feit dat het van normaal afwijkt. Grappig.
pi_49495541
Eerst een rechter die 47 miljoen dollar wil omdat zn broek kwijt geraakt was bij een stomerij, en nu een meisje wat het te hoog in haar bol zit...

Retards ..
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:03:22 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49495558
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Lees je de argumenten over de liefde wel? Dat homo's van ELKAAR houden op hetzelfde niveau, en dat daar bij pedo's geen sprake van is? Lees je überhaupt wel iets van wat iedereen hiet typt?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:05:24 #116
13462 BansheeBoy
pi_49495638
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hetero's zouden zoiets nooit doen natuurlijk.
Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.

²
pi_49495732
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.

²
Dus homo's mogen van jouw wel klef doen als ze getrouwd zijn?
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:14:40 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49495986
quote:

[..]

²
hou maar op. je hebt namelijk alleen maar je koran als leidraad in je leven. dat terwijl het leven zo veel mooier en normaler is als je eens zonder die woorden van mensen in een oud boek zou leven.

maar dat is natuurlijk eng, dat begrijp ik niet, maar voel het wel.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:16:31 #119
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49498074
quote:

[..]

²
Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo? Hoe bedoel je bekrompen, mijn oma is nog ruimdenkender dan jij bent
My boobs are ok ! :D
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:26:22 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_49498401
quote:

[..]

²
Wat een hark zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')