abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49494936
Ik koester niet vaak een diepgewortelde weerzin en haat jegens een ander mens, maar BansheeBoy is een uitzondering.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:46:39 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49494996
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dat je nu 'berbers met marokkanen vergelijkt'.

kuddedier dat je er bent.
Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:48:31 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49495063
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".
Bij het "homoïsme" ( ) gaat het om twee personen die gelijkwaardig van elkaar houden, als het goed is. Dat is totaal iets anders dan een volwassene/kind-relatie en een mens/dier-relatie. Dat moet zelfs jij toch wel inzien.
quote:
Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

²
Wie bepaalt de norm eigenlijk? De meerderheid?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49495091
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt met hetzelfde argument (lees: liefde) ook bestialiteit en pedofilie goedkeuren. Wat ik doe is een spiegel voorplaatsen, je alleen laten leiden door liefde kan fouten en problemen veroorzaken, zoals ook eerder genoemde voorbeelden aantonen.

²
Nee. Bij pedofilie en bestialiteit is er alleen maar liefde van 1 kant.

Het andere individu ondervindt schade.

Bij homoseksualiteit is dat niet zo.

opgelost, slotje.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:49:48 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49495106
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
ja maar lieve jongen hoe kun je nou je hele leven een spiegel willen voorhouden, dan zie je zelf niks meer van je eigen omgeving.

homoseksualiteit bestaat, ook jouw god heeft dat gecreëerd, want het is.

bestialiteit bestaat ook idd. zeker op het platteland, zeg maar als alternatief redlight district.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 17-05-2007 22:55:31 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:54:31 #106
13462 BansheeBoy
pi_49495260
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee. Bij pedofilie en bestialiteit is er alleen maar liefde van 1 kant.
Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.

Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:55:09 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49495286
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En sommigen hebben het gevoel dat ze jonge romige kinderen moeten "nemen". Anderen hebben het gevoel dat ze een paard "tevreden moeten stellen".

Bestialiteit, homoïsme, pedofilie: allemaal een afwijking op de norm. En ik vind het jammer dat de mens zich op deze manier veel schade berokkent.

²
dat kun je niet met elkaar vergelijke, want homo's kiezen voor elkaar en een kind is geestelijk niet volwassen genoeg om een keuze te kunnen maken. Datzelfde geldt voor een dier. Dus pedo + kind en mens + dier = eenrichtingsverkeer.

Ik berokken mezelf geen schade, hoor. Het is alleen maar goed voor de mensheid dat ik geen kinderen wens . Verder vind ik juist dat jouw soort de mensheid schade berokkent.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:56:14 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49495326
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jammer ook dat veel homo's elkaar plezieren op krolse edoch smerige wijze zonder elkaar ook maar ooit gezien te hebben. Ja 1 keer, op een parkeerplaats, en dat is meteen genoeg voor een degelijke bruinwerkstage.

Nee dus, dat is geen liefde. Dat is "verkeerde" lusten botvieren. Homoïsten roepen zelf vaak dat ze er zo mee geboren worden, helaas voor hen roepen pedofiielen dat ook, dat is dus parallel 2. Ik kan nog wel even doorgaan, maar zo is het ruim voldoende me dunkt.

²
anders scheer je even alle homo's over één kam .
Ik heb zelf nog nooit met een vrouw in de bosjes gelegen, hoor . Wel eens op het strand, maar goed, normaal gesproken gebeurt alles keurig thuis in bed of op de bank . We zijn heel normale mensen.

Oh en trouwens: een homo kan net zo goed verliefd worden als een hetero en een homo kan ook net zo goed als een hetero pure lustgevoelens hebben. Ik werd verliefd op een vrouw toen ik een jaar of 12 was. No way dat ik toen al aan seks dacht. Ik wilde alleen maar bij haar zijn. Mijn liefde voor een vrouw is net zo heftig en oprecht als jouw liefde voor een vrouw.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:56:54 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49495347
quote:

[..]

En nog, op de parkeerplaatsen wordt niemand verkracht, of tegen zijn zin overgehaald om dat te doen. Het gaat om de instemming van beide partijen.
quote:
²
"verkeerde" lusten? Wat is er verkeerd aan als ze het allebei graag doen met elkaar? Ze schaden er niemand mee.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:57:17 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49495364
quote:

[..]

²
jij vindt echt dat twee mannen die elkaar liefhebben net zoveel maatschappelijke schade toebrengen als pedoseksuelen?
pi_49495425
quote:

[..]

Hetero's zouden zoiets nooit doen natuurlijk.

En je moet niet iedereen over één kam scheren. Net als wanhopige hetero's zijn er wanhopige homo's.
quote:

²
Ga maar door hoor. Het is nog steeds onzin namelijk. Een pedofiel is er misschien mee geboren, maar hij doet andere mensen pijn, dus hij moet zichzelf inhouden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:01:00 #112
13462 BansheeBoy
pi_49495481
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij vindt echt dat twee mannen die elkaar liefhebben net zoveel maatschappelijke schade toebrengen als pedofielen?
Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.

Ik ben consequent, ik ben er beiden tegen.

²
pi_49495498
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je als argumenten "liefde" en "zo geboren worden" gebruikt je consequent moet zijn en het ook moet accepteren van pedofielen.

²
Dude, je blijft volhouden, ook al zijn je argumenten al 10 keer weerlegd.

De schade die kinderen door pedofielen krijgen boeit jou dus niet. Het gaat jou alleen maar om het feit dat het van normaal afwijkt. Grappig.
pi_49495541
Eerst een rechter die 47 miljoen dollar wil omdat zn broek kwijt geraakt was bij een stomerij, en nu een meisje wat het te hoog in haar bol zit...

Retards ..
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:03:22 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49495558
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Lees je de argumenten over de liefde wel? Dat homo's van ELKAAR houden op hetzelfde niveau, en dat daar bij pedo's geen sprake van is? Lees je überhaupt wel iets van wat iedereen hiet typt?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:05:24 #116
13462 BansheeBoy
pi_49495638
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hetero's zouden zoiets nooit doen natuurlijk.
Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.

²
pi_49495732
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier wilde ik je dus hebben. Sex buiten het huwelijk valt wat mij betreft net zo in die categorie.

²
Dus homo's mogen van jouw wel klef doen als ze getrouwd zijn?
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:14:40 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49495986
quote:

[..]

²
hou maar op. je hebt namelijk alleen maar je koran als leidraad in je leven. dat terwijl het leven zo veel mooier en normaler is als je eens zonder die woorden van mensen in een oud boek zou leven.

maar dat is natuurlijk eng, dat begrijp ik niet, maar voel het wel.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:16:31 #119
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49498074
quote:

[..]

²
Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo? Hoe bedoel je bekrompen, mijn oma is nog ruimdenkender dan jij bent
My boobs are ok ! :D
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:26:22 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_49498401
quote:

[..]

²
Wat een hark zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Donald Duck held vrijdag 18 mei 2007 @ 00:27:01 #121
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49498419
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Jeetje......kom jij uit de middeleeuwen ofzo? Hoe bedoel je bekrompen, mijn oma is nog ruimdenkender dan jij bent
Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:30:58 #122
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49498516
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Hij volgt de koran, dus dat komt wel zo'n beetje daar op neer.
Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!
My boobs are ok ! :D
pi_49498912
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat kan mij het nou schelen dat jij het niet logisch vindt? Ik volg gewoon mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat ik van vrouwen houd. Of het logisch is of tegennatuurlijk zal mij aan mijn reet roesten. Als ik maar gelukkig ben. Verder geloof ik er niet in dat ik verantwoordelijkheid moet afleggen aan een god. Als een god mij tegen mijn wil met een man wil verenigen, hoef ik die god niet eens te kennen.

Verder heb ik eens gelezen (in psychologie magazine, meen ik) dat homoseksualiteit ook in de dierenwereld voorkomt en het schijnt ook veel voordelen te hebben: zo zijn twee mannetjes beter in staat hun kroost te beschermen dan een mannetje en een vrouwtje .
Dat eerste daar heb ik het niet over: moet je helemaal zelf weten.
Maar dat twee mannetjes hun kroost beter kunnen beschermen Hebben die psychologen wel goed opgelet bij biologie? Als dat waar was zou toch de hele wereld uit mannetjes bestaan, trouwens?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49499143
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ooooh zo...walgelijk als mensen zich laten sturen door een boek wat al eeuwen oud is en niet meer van deze tijd dus. Doe je ogen open en zie dat de wereld verandert is, en doe gezellig met die moderne wereld mee!
Jeetje nou... het is zooo 2006, vind je ook niet?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49499177
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef Gabry het volgende:

[..]

Arm meisje
Dat zeker. Maar meer vanwege de grootouders dan vanwege de film!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')