Ik zou, als je deze opvatingen hebt, toch even goed nadenken of jij niet ook tot de homo club hoort!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Ja maar hee, homo's zijn ook gewoon vies. Het is maar goed dat er in de Verenigde Staten van Amerika zoveel mensen wonen die een hekel aan homosexuelen hebben. Het is toch mooi dat er in de VS nog mensen zijn die tijdens de begrafenissen van homo's komen demonstreren om de nabestaanden te vertellen dat de overledene nu fijn voor altijd in de hel zal branden. De VS is gewoon een land vol brave Christenen, die hun mening halen uit een heel mooi oud boek. Daar moet je niet zo op neer kijken. Ze hebben zelfs een hele slimme president die homo's minderwaardig vindt. En terecht, want zonder homo's zou alles veel beter zijn in de wereld. Gelukkig maar dat er zoveel Amerikanen zijn die dat inzien. Daar kunnen die moslimbroeders nog wat van leren.
HAHAHAHAHA, ik heb hem gelezen, HAHAHHAHA, ik kan niet bijkomen van het lachen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"˛
FF extensie misschien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
en wtf, ik heb spellingcontrole op fok?!![]()
wat een enorm sneu essay zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.˛
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"˛
Bedankt voor de tip! Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, ik heb hem gelezen, HAHAHHAHA, ik kan niet bijkomen van het lachen.
Eigenlijk weet ik nu niet of ik beledigd moet zijn of niet. Maar vermakelijk is het zeker!
Meen je nou echt dat je dit echt vindt? In het uiterste geval kun je het nog een vooroordeel noemen, maar tis gewoon te absuurd....HAHAHAHA, ik blijf niet uitgelachen....
Ja tuurlijk gek, ga tapijtjes likken of zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou ik als overtuigde 12 jarige lesbische chick dan ook een schadevergoeding van m'n middelbare school kunnen eisen als mij een ' heterofilm' voorgeschoteld wordt, waar ik emotionele schade aan over heb gehouden?
hij heeft wel 100% gelijk anders en ik vond het daarnaast een erg rake vergelijking.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gek, ga tapijtjes likken of zo.![]()
Jouw concept van 'essay' verraadt een beetje dat je het niet verder hebt geschopt dan VMBOquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.˛
Heb je het over de Phelps? Heel representatief voor Amerika ja, die meest gehate familie van Amerikaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Het is toch mooi dat er in de VS nog mensen zijn die tijdens de begrafenissen van homo's komen demonstreren om de nabestaanden te vertellen dat de overledene nu fijn voor altijd in de hel zal branden.
Fred Phelps heeft tenminste begrepen hoe de Bijbel in elkaar zit. Jammer genoeg gaan er lang niet zoveel mensen net zo ver als Phelps en zijn volgelingen. Gelukkig had Jerry Falwell (rip) ook een enorme tyfushekel aan homo's en heeft hij wel enorm veel volgelingen. In praktijk was Falwell niet zo extreem als Phelps, maar stiekem dacht hij wel net zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je het over de Phelps? Heel representatief voor Amerika ja, die meest gehate familie van Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |