abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:18:12 #41
161756 hierissiedan
second first impression
pi_49487097
jeeutje 17 jaar en ouder omdat er 2 homo's in voorkomen??? vraag me af welke restrictie will and grace heeft....
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:21:53 #42
161756 hierissiedan
second first impression
pi_49487235
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Ja maar hee, homo's zijn ook gewoon vies. Het is maar goed dat er in de Verenigde Staten van Amerika zoveel mensen wonen die een hekel aan homosexuelen hebben. Het is toch mooi dat er in de VS nog mensen zijn die tijdens de begrafenissen van homo's komen demonstreren om de nabestaanden te vertellen dat de overledene nu fijn voor altijd in de hel zal branden. De VS is gewoon een land vol brave Christenen, die hun mening halen uit een heel mooi oud boek. Daar moet je niet zo op neer kijken. Ze hebben zelfs een hele slimme president die homo's minderwaardig vindt. En terecht, want zonder homo's zou alles veel beter zijn in de wereld. Gelukkig maar dat er zoveel Amerikanen zijn die dat inzien. Daar kunnen die moslimbroeders nog wat van leren.
Ik zou, als je deze opvatingen hebt, toch even goed nadenken of jij niet ook tot de homo club hoort!

(heeft iets mee te maken, dat mensen die het meest protesteren er iets mee te maken hebben)
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:22:51 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49487274
hier past maar 1 antwoord: only in America .

en wtf, ik heb spellingcontrole op fok?!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:29:13 #44
161756 hierissiedan
second first impression
pi_49487511
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

˛
HAHAHAHAHA, ik heb hem gelezen, HAHAHHAHA, ik kan niet bijkomen van het lachen.
Eigenlijk weet ik nu niet of ik beledigd moet zijn of niet. Maar vermakelijk is het zeker!
Meen je nou echt dat je dit echt vindt? In het uiterste geval kun je het nog een vooroordeel noemen, maar tis gewoon te absuurd....HAHAHAHA, ik blijf niet uitgelachen....
pi_49487661
Een trauma? Die film is hartstikke lief.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:35:46 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49487734
ja! men moet de liefde uitbannen! ook als ie tussen twee mannen of vrouwen zou zijn! gadverdamme alleen het idee al. liefde tussen twee mensen. dan maar een tiet afhakken rond een uur of 5 's middags.

ik denk trouwens vooral dat haar ouders rijk willen worden. samen met nog wat 'verontruste' ouders...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49487956
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
en wtf, ik heb spellingcontrole op fok?!
FF extensie misschien?
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:44:54 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49488034
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.

˛
wat een enorm sneu essay zeg . Mag niet eens essay genoemd worden. Mensen van middelbare leeftijd kiezen ervoor om homoseksueel te worden. Yeah right .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:46:59 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49488113
DE film zit inderdaad vol keiharde homoseks.
pi_49488137
Belachelijk.

Ik vind 't 'n zeer smakelijke en mooie film overigens
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:50:31 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49488234
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, je hebt hem niet gelezen? Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

˛
. "Essay".

OT, tja, belachelijk, maar het is en blijft preuts Amerika.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49488364
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA, ik heb hem gelezen, HAHAHHAHA, ik kan niet bijkomen van het lachen.
Eigenlijk weet ik nu niet of ik beledigd moet zijn of niet. Maar vermakelijk is het zeker!
Meen je nou echt dat je dit echt vindt? In het uiterste geval kun je het nog een vooroordeel noemen, maar tis gewoon te absuurd....HAHAHAHA, ik blijf niet uitgelachen....
Bedankt voor de tip! Je hebt gelijk.
Als ik het goed begrijp had die lerares dus een demonstratiekoppel moeten uitnodigen om het "goed" voor te doen! Stel het eens voor aan Plasterk (onderwijs) of Rouvoet (gezinszaken).
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49488518
En dat ging dan nog bijna 300 berichten door! Wat jammer dat ik toen nog niet hier kwam!
En dan die mensen die hem serieus namen en beledigd waren
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:15:11 #54
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_49489087
Zou ik als overtuigde 12 jarige lesbische chick dan ook een schadevergoeding van m'n middelbare school kunnen eisen als mij een ' heterofilm' voorgeschoteld wordt, waar ik emotionele schade aan over heb gehouden?
pi_49489132
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou ik als overtuigde 12 jarige lesbische chick dan ook een schadevergoeding van m'n middelbare school kunnen eisen als mij een ' heterofilm' voorgeschoteld wordt, waar ik emotionele schade aan over heb gehouden?
Ja tuurlijk gek, ga tapijtjes likken of zo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49489559

En voor iedereen die zit te zeuren over Amerika: het is een Amerikaanse film
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:29:59 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49489634
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja tuurlijk gek, ga tapijtjes likken of zo.
hij heeft wel 100% gelijk anders en ik vond het daarnaast een erg rake vergelijking.

er is geen flikker te zien in bbm. in ieder geval niks offensifs
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49489805
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp de meid wel hoor. Bij de gedachte alleen al moet ik overgeven. Ik heb er ooit een essay over gepost hier op Fok!.

˛
Jouw concept van 'essay' verraadt een beetje dat je het niet verder hebt geschopt dan VMBO
pi_49489890
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Nielsch het volgende:
Het is toch mooi dat er in de VS nog mensen zijn die tijdens de begrafenissen van homo's komen demonstreren om de nabestaanden te vertellen dat de overledene nu fijn voor altijd in de hel zal branden.
Heb je het over de Phelps? Heel representatief voor Amerika ja, die meest gehate familie van Amerika
pi_49490695
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Heb je het over de Phelps? Heel representatief voor Amerika ja, die meest gehate familie van Amerika
Fred Phelps heeft tenminste begrepen hoe de Bijbel in elkaar zit. Jammer genoeg gaan er lang niet zoveel mensen net zo ver als Phelps en zijn volgelingen. Gelukkig had Jerry Falwell (rip) ook een enorme tyfushekel aan homo's en heeft hij wel enorm veel volgelingen. In praktijk was Falwell niet zo extreem als Phelps, maar stiekem dacht hij wel net zo.

Okee, maar even serieus: Phelps is natuurlijk niet representatief, net zomin zoals de homohatende moslims representatief zijn voor alle moslims in NL. Maar omdat rechts dat lijntje graag doortrekt, doe ik dat nu ook fijn eventjes.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')