quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Broccoli lijkt teveel op E-coli, gooi maar weg.
Ehehehequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Jumbo was altijd mn favoriete klant toen ik nog bij de beschuitfabriek werktewaar andere klanten 10 dozen per keer bestelden, bestelde Jumbo doodleuk een stuk of 30 volle pallets
Kun je ten minste lekker doorknallen ipv de hele dag lopen te stapelen
Je bent het dus eens met de TT, mooi zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Jumbo was altijd mn favoriete klant toen ik nog bij de beschuitfabriek werktewaar andere klanten 10 dozen per keer bestelden, bestelde Jumbo doodleuk een stuk of 30 volle pallets
Liever Van der Meulen dan Bolletjequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liever Van der Meulen dan Bolletje![]()
Das een hele goeie en heel aardige fietsenmakert.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liever Van der Meulen dan Bolletje![]()
Daar zullen ze hele mooie traktordingen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ooit, op een dag, ga ik naar Veghel, en dan ga ik foto's maken bij het Jumbo DistributieCentrum!
Het ging hier om beschuitenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das een hele goeie en heel aardige fietsenmakert.
Ja, maar ik ken alleen die fietsenmaker die zo heet, oh, en een autoverkoop ding vlakbij de ikea en praxis.quote:
Euh, dat denk ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar zullen ze hele mooie traktordingen hebben.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, dat denk ik niet
Misschien morgen ff, dan ga ik bij ijsmeis langs, ben ik toch in het zuiden
Waar je allemaal wel niet op letquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen die fietsenmaker die zo heet, oh, en een autoverkoop ding vlakbij de ikea en praxis.
Neem je wel een leuke plastieken zak mee?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, dat denk ik niet
Misschien morgen ff, dan ga ik bij ijsmeis langs, ben ik toch in het zuiden
Ja, ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar je allemaal wel niet op let![]()
Waarom dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem je wel een leuke plastieken zak mee?
Dat roze is zo zo zo Alexxxxx.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, roze, oranje zijn te nederlands.
Wel liev doen tegen ijsmeisquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kan je die over der kop aantrekken.
Het is een bitch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel liev doen tegen ijsmeishe
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kan je die over der kop aantrekken.
Wou je nou zeggen dat je naar een meisje toegaat om vrachtwagens te fotograferen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Ik ga naar haar toe om vrachtwagens te fotograferen, niet om te neuken
En al ging ik neuken, dan was een zak niet nodig geweest
Doe je nu achter alle vrouwennamenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel liev doen tegen ijsmeishe
Nog niet onderweg?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef Sebasser het volgende:
Nou, daaaahaaaaag.
Nee, ik dacht zo van kom laat ik chipszak maar lekker laten wachten daar, ik blijf lekker hier.quote:
Nee, dat niet, alleen als ik er zin in hebquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe je nu achter alle vrouwennamen?
das van der Molen klungel!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen die fietsenmaker die zo heet, oh, en een autoverkoop ding vlakbij de ikea en praxis.
Jumbo is in ieder geval een stukje goedkoper, alleen wel wat langer fietsen voor mijquote:
Ik ga naar haar dorp toe om vrachtwagens te fotograferen, en als ik daar toch ben kan ik toch net zo goed even langs gaan? Bovendien kan ik hara orp makkelijk bvinden, de routeplanner van de vorige keer licht nog in de vensterbankquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wou je nou zeggen dat je naar een meisje toegaat om vrachtwagens te fotograferen?
Of houdt ijsmeis ook van vrachtwagens?
Dat verklaard haar mannelijke gedoe enzo.
In vrouwen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, alleen als ik er zin in heb
Weet jij meer dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Amootje het volgende:
[..]
das van der Molen klungel!!
Jumbo Euroborg is trouwens een kwestie van tijd, geniet er maar van zolang het nog kan...
Alleen als je zin hebt in de betreffende vrouw? Vieslak!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, alleen als ik er zin in heb
Als het even kan, ja.quote:
spuit 11quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als je zin hebt in de betreffende vrouw? Vieslak!
Wel erg kort door de bocht, maar ja ze hebben zeker mijn interesse. Maar ja het hoort bij de leeftijd hequote:
Ze zitten daar ook in de middle of nowhere en dan neem je toch een risico, dat dus misschien verkeerd uit zal pakken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Amootje het volgende:
Ik ging van de grootste AH in Groningen naar Jumbo Euroborg, na 2 maanden ging ik weer fijn terug naar AH en maar goed ook!! Wij zien omzetstijging, zij daling... wij draaien winst per week, zijn nog niet eens quite!!
Tis dat Jumbo centraal er geld in pompt, maar zodra ze het alleen moeten doen wordt de huur alleen al een ondraaglijke last met die minimale omzet daaro:P
Wanneer worden die flats daar eigenlijjk geplaatst?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zitten daar ook in de middle of nowhere en dan neem je toch een risico, dat dus misschien verkeerd uit zal pakken.
Ik weet iig dat ze minimaal 4 a 5 ton per week omzet moeten draaien om quite te spelen en 6 a 7 ton om winst te kunnen maken.quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wanneer worden die flats daar eigenlijjk geplaatst?
Ook lekkerquote:
Dat is eigenlijk voor het eerst sinds tijden dat de Jumboformule ergens niet aanslaat. En ja die huur is echt belachelijk hoog, zo te horen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Amootje het volgende:
[..]
AH Helpman had de noodscenario's al klaar liggen mocht het echt dramatisch worden door de komst van Jumbo, maar uiteindelijk heeft Jumbo noodscenario's nodig en AH niet
Ik vind het niet zo erg eigenlijk... als je 4 jaar bij AH werkt ben je automatisch AH-aanhangerquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk voor het eerst sinds tijden dat de Jumboformule ergens niet aanslaat. En ja die huur is echt belachelijk hoog, zo te horen.
Ey manou, al twee topics achter elkaar aanwezig...goed bezigquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef manou het volgende:
oh ik was net ook in de jumbo...fruit halen....niet dat iemand mij zou herkennen maar een meet in jumbo was leuk geweest...
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ey manou, al twee topics achter elkaar aanwezig...goed bezig![]()
mwaaaa lig voor pampus en af en toe strompel ik ff naar de pc ff rond kijken en weer plat....ben niet echt veel waard vandaag.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ben je al wat aan de beterende hand?
Waar sloeg deze ook alweer op?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval is het verdomde jammer dat je een vent bent.
Ach, aan de ene kant is een beetje frisse lucht wel goed voor mequote:
Voetballen op het strandquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ze voorspellen voor zaterdag en zondag in ieder geval droog weer
Ameland!quote:
Dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En zeker 's avonds stomdronken of niet?
Njah, ik had geen zin in wat uitgebreids dus heb maar twee broodjes bapao meegenomen. Heb zelf nog wel wat sla liggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef teigan het volgende:
Wij eten vanavond dus gewoon wat we in de kast hadden liggen.
Heb net lekker een tijd liggen lezen, en straks nog ff de deur uit denk ik..
Volgens mij is het redelijk duur. Bovendien moet je al geruime tijd van te voren reserveren, zeker in de zomervakantie. Kijk voor de tarieven even op de site van wagenborg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Waddendiamant. Al een tijdeje neit meer geweest. Lijkt me op zich wel tof mn auto kelm te rijden op zo'n duinfietspad. is dat een beetje betaalbaar, met de auto naar Ameland?
Ik ging totaal vrijwilligquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Sebasser het volgende:
Zo, astrid heb ik mijn huis uitgeschopt. [afbeelding]
quote:
Wraps maken, jaja, noem je het zo!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Niet weer zon roddel.
Nee, niets aan het handj.
We zouden samen wraps maken, omdat vorige x de poffertjs zon succes waren (ahum) .
Alleen het ei had dingen vergeten te kopen die ze ook niet @ de Jumbo hadden.
.. Dus dan maar zure bommen mee genomen
Ojaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Helemaal naar Limburg, naar IJsmeis
Jap !quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wraps maken, jaja, noem je het zo!![]()
Nee dat is ook niet iets voor beginnersquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jap !![]()
Maar zoals j hoorde las is dat niets geworden.
Dus toen gezellig maar iets anders gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jap !![]()
Maar zoals j hoorde las is dat niets geworden.
ik ben wallpapers aanhet uploaden, en dat trekt mninternetlijn niet helemaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar is Alexxxx heen eigenlijkz?
Nee, das morgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Helemaal naar Limburg, naar IJsmeis
Had even niet in de gaten dat het morgen pas is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, das morgenEn naar veghel is het 48 minuten en 60 kilometer bij haar huis vandaan!
duizenden jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Is die achterstand nu nog niet weggewerkt?
Dan moet je wel heel veel foto's nog op je pc hebben![]()
Voel je je nu gevleid?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben wallpapers aanhet uploaden, en dat trekt mninternetlijn niet helemaalDus geen MSn aan, en amper op fok.
En je had me kunnen bellen om dat te vragen
Wel lief dat je me mist
Hoi !quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Was zeker neit de bedoeling he?:')
Welke AH is de grootste?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Amootje het volgende:
Ik ging van de grootste AH in Groningen naar Jumbo Euroborg, na 2 maanden ging ik weer fijn terug naar AH en maar goed ook!! Wij zien omzetstijging, zij daling... wij draaien winst per week, zijn nog niet eens quite!!
Tis dat Jumbo centraal er geld in pompt, maar zodra ze het alleen moeten doen wordt de huur alleen al een ondraaglijke last met die minimale omzet daaro:P
Dat is iig wel een mooie AH.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen zit ie in Helpman
Vinkhuizenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, welke moet nog meer mooi zijn dan?
Je maakt een punt Alex.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, ik lach Rene uit
Is dat ook goed?
Veel plezier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:47 schreef S-Two het volgende:
O, trouwens jongens. Rustig aan dit weekend hé, ik ga straks mn bedje in en dan morgen naar Ameland.
Zal er aan denkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:47 schreef S-Two het volgende:
O, trouwens jongens. Rustig aan dit weekend hé, ik ga straks mn bedje in en dan morgen naar Ameland.
Weet ikquote:
half 7 = wekkertijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef Grulez het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in?
Slaap lekker, ik duik zo ook maar eens mijn nest inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal mijn bed zo ook opzoeken
Trusten![]()
Dat is zo te lezen 48 uur gewordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:03 schreef MaxMark het volgende:
Ok, 24 uur afkoelen voor jou, meneer Sebasser.
Heb je geen ramen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:51 schreef manou het volgende:
rrukzooi! ik ben nog steeds ziek!!! wie verteld mij hoe lekker het weer buiten is?
Ja dat ga ik nog net niet reddenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:12 schreef Alexxxxx het volgende:
#38 Bosbeetle 61414
#39 Alexxxxx 61154
#40 Slarioux 60648
Ik ben de top 40 binnen gekomen
mogge, ik ga meteen door naar de Holland Tour
Voor deze maand zijn we best goed bezigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef teigan het volgende:
Hm, dan moe tik nog ergens boven jou staan Peterselieman, ik heb (nog) meer posts dan jou..
edit: even gekeken, en ik ben net de top 2000 binnengekomen..
quote:Maandcijfers voor mei 2007 (t/m 17 mei)
33. 1313 Alexxxxx
52. 1124 Renesite
76. 946 Peterselieman
276. 456 Grulez
570. 268 teigan
685. 228 MaxMark
809. 192 Tangarine
Euh. Elke ochtend een rondje, en na 5 uur hier en daar totaan een uurtje of 1. Niet constant or what. Maar ik moet indiret ook wel als modquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef manou het volgende:
wwaar halen jullie toch de tijd vandaan om zoveel te posten gedurende de dag?
Awwquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:36 schreef Whizzkith het volgende:
Zo, weer 3 zuurstokdingen kunnen inslaan![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Yumm.
Je kunt ze ook bij de Jumbo krijgen!
hoi ik ben er ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
Het is hier rustig nu.. Er zullen wel veel mensen weg zijn ofzo
Ga je weer skaten vanavond? Ik wil ook nog een keertje meedoen, maar niet vanavond.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
Het is hier rustig nu.. Er zullen wel veel mensen weg zijn ofzo
haha dat was ik net aan het typen, mm 19 km valt nog wel te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
Ik ga zo nog ff FFS'en denk ik..
Maok, vanavond een tochtje wat heel goed te doen is, maar 19 km over goed wegdek...
Ik ben er, jij (jullie ook?)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef teigan het volgende:
ja, bij jantje zag eens pruimen hangen..
goed van mij hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef teigan het volgende:
Ja, wij ook..
Vriendje zei net al: Nu moet je dus wel hè
even zoeken of ik dat nog heb, is het erg om het niet te hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
Heel goed maok..
Denk je nog even aan iets van verlichting? Kan handig zijn op de terugweg.
Jahquote:
niet heel erg hoor..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef maok het volgende:
[..]
even zoeken of ik dat nog heb, is het erg om het niet te hebben?
Doei !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef teigan het volgende:
[..]
niet heel erg hoor..
Tot zo, wij gaan zo denk ik!
Bij mij zijn ook alle boeiende mensen weg jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Nah zeg!
Iedereen gaat offlineNu blijf ik met de saaie mensen op msn achter.
![]()
Heb ik weer.
Dik verneuktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bij mij zijn ook alle boeiende mensen weg ja
Is er iets leuks te doen in de stad ofzo!
quote:
quote:
Goed voor jou!quote:
Nou, ik heb een maandje geen werk hoor, sta meteen weer boven in de statistiekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor deze maand zijn we best goed bezig![]()
[..]
mn MSN staat uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Whizzkith het volgende:
Idd, wat een gespam. Doe dat even lekker op msn![]()
Bij een paar lagertjes wel maar ze gingen er minder soepel van draaien, dus alleen het zand en de bossen haar er uit gehaald.quote:
Normaal gesproken mee eens maar in dit geval werkte het dus niet. Gelukkig hebben mijn skeelers die andere zaken niet nodig.quote:
Toch minstens 220 van die 228 zijn in Groningen-topics gemaaktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor deze maand zijn we best goed bezig![]()
[..]
Dat voel ik aan mijn waterquote:
Ik ga wel eens met een vriend skaten in het stadspark, buiten de ring. Daar heb je perfect gladde wegen waar vrijwel geen auto's rijden. Ideaal om rustig te (leren) skatenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef manou het volgende:
ohhh ok nou opzich zou ik dat moeten kunnen maar vriendin van mij denk ik niet,, ff nog oefenen dus haha! maar tnx for the info
Hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen.
Iedereeen krijgt de groetjes van DevilsAndDust, vanuit Frankrijk!
goede tip TNX!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ga wel eens met een vriend skaten in het stadspark, buiten de ring. Daar heb je perfect gladde wegen waar vrijwel geen auto's rijden. Ideaal om rustig te (leren) skaten
Mss welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef Whizzkith het volgende:
De Jumbo is tegenwoordig de ontmoetingsplek voor Fok!ers?
Waar danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel.
Ze hebben er iig wel zuurstokken.
Dan ga je vast voor een IKEA inrichting.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef LeT0W het volgende:
Over 2 jaar ga ik ook in Groningen stad wonen
Heb een appartement gekocht. het project: De kop van oost
JAH!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waar danIk heb ze nog nooit gezien!
Wel de korreweg?
Heheh juistquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef maok het volgende:
[..]
Dan ga je vast voor een IKEA inrichting.![]()
Maar leuke plek om te wonen denk ik, mooi dicht bij het centrum en station. Is dat project pas over 2 jaar klaar dan?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:39 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Dan weet ik al waar ik vanaf nu langs ga op de weg naar huis
Fuck mijn tanden!
Oke dankjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als het goed is, links onder.
(waar het ligt @ de snoep )
Nee nooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:55 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Oke dankjeKoop jij ook vaak zuurstokken dan?
![]()
Waar ga je dan heenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee nooit.
Ik kom daar nooit.![]()
![]()
![]()
Ik kwam er alleen voor de wraps.
Gaaf!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef LeT0W het volgende:
[..]
Heheh juistEn 3 x raden wat mn avond eten gaat worden
Als het goed beginnen ze met opleveren eind 2008 begin 2009. En dan vanaf 1 kant. ik zit iets voorbij het midden dus zou een beetje later zijn.
Maar dan heb ik nog mooi 2 jaar aan tijd om mn inboedel bijelkaar te sparen. Want ik heb nog helemaal niets.
Kan ik een half uur gaan fietsen, bekijk t effequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:05 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waar ga je dan heenAlles dat geen Jumbo is zuigt
![]()
Ik heb 1 van 96.000quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf!
Maar als ik op de site kijk: Zijn er ZOVEEL verschillende appartementen? Vanaf 130.000 ofzo?![]()
quote:
zonde van de ruimte en het lijkt er op dat de voordeur links boven in zit of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Maar dan word je slaapkamer misschien wat te klein (al zal dat toch wel meevallen?)
Had je ook geen mogelijkheid tot een frans balkon? (Al word je huis dan ook gelijk weer zo prijzig)
De Jumbo heeft het grootste vegatarische aanbod!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan ik een half uur gaan fietsen, bekijk t effe
Wij wonen pal naast een Aldi en het winkelcentrum van de wijk is 5 min. verderop, ik ga daar wel heen alsk iets zoek.
De Jumbo Euroborg heeft er voor gezorgt dat ik geen supermakrt onder mn huis kan krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het grootste vegatarische aanbod!
Daar slaap ik wel doorheenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je een supermarkt onder je huis willen? Je beleeft er plezier aan iedere ochtend om 4 uur wakker te worden van het geluid van rolcontainers?
Dan zou je een muur kunnen doortrekken, daardoor word je kamer wel 1 meter 10 minder breed, maar alsnog zou je dan een bed van 1.80 kunnen neerzettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:46 schreef LeT0W het volgende:
Ik had de verkeerde platte grond
dus snel ff slecht in paint aangepast
Mn voordeur zit in de zelfde draai als de deur van de meterkast (alleen niet getekend)
Verder heb ik idd een frans balkon
Ik kon er voor kiezen om een loggia te nemen, maar dan ging er 1,25 meter nog weer van mn
woonkamer af. Dus vandaar dat ik dat niet heb gedaan.
Iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou nog liever naast een vliegveld wonen dan boven een supermarkt!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het grootste vegatarische aanbod!
Friezen ook altijd te zeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om de vliegende panters maar weer eens aan te halen:
Nou, dat denk ik niet hoooor!
HALLO!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou nog liever naast een vliegveld wonen dan boven een supermarkt!
Juist, mn woonkamer zit op het zuidenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zou je een muur kunnen doortrekken, daardoor word je kamer wel 1 meter 10 minder breed, maar alsnog zou je dan een bed van 1.80 kunnen neerzetten![]()
Verder is een frans balkon ook wel lekker hoor! Deuren open zetten en lekker liggen in de zonDat is dan een win-win situatie. Vooral als je op het zuiden woont.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef LeT0W het volgende:
[..]
Juist, mn woonkamer zit op het zuiden![]()
Ik ben ook van plan om er een wandje in te maken, of iets met een gordijn ofzo. Maar dat moet ik allemaal maar eens bekijken als ik er woon.
300 meterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
IddMaar niet 1 km van het vliegveld, want DAN heb je wel last van een vliegveld
JA HOI SORRY AT IK MN MSN NIET AAN HEB MAAR DAT IS DOOR DAT IK MET 500 DINGEN TEGELIJK BEZIG BEN EN DAT KAN MIJN COMPUTER NIET AAN EN TOT OVERMAAT VAN RAMP STATA MN CAPS LOCK AAN!quote:
En WAT voor vliegveld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
300 meterPerfect geisoleerd alles hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |