Weet jij meer dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Amootje het volgende:
[..]
das van der Molen klungel!!
Jumbo Euroborg is trouwens een kwestie van tijd, geniet er maar van zolang het nog kan...
Alleen als je zin hebt in de betreffende vrouw? Vieslak!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, alleen als ik er zin in heb
Als het even kan, ja.quote:
spuit 11quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als je zin hebt in de betreffende vrouw? Vieslak!
Wel erg kort door de bocht, maar ja ze hebben zeker mijn interesse. Maar ja het hoort bij de leeftijd hequote:
Ze zitten daar ook in de middle of nowhere en dan neem je toch een risico, dat dus misschien verkeerd uit zal pakken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Amootje het volgende:
Ik ging van de grootste AH in Groningen naar Jumbo Euroborg, na 2 maanden ging ik weer fijn terug naar AH en maar goed ook!! Wij zien omzetstijging, zij daling... wij draaien winst per week, zijn nog niet eens quite!!
Tis dat Jumbo centraal er geld in pompt, maar zodra ze het alleen moeten doen wordt de huur alleen al een ondraaglijke last met die minimale omzet daaro:P
Wanneer worden die flats daar eigenlijjk geplaatst?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zitten daar ook in de middle of nowhere en dan neem je toch een risico, dat dus misschien verkeerd uit zal pakken.
Ik weet iig dat ze minimaal 4 a 5 ton per week omzet moeten draaien om quite te spelen en 6 a 7 ton om winst te kunnen maken.quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wanneer worden die flats daar eigenlijjk geplaatst?
Ook lekkerquote:
Dat is eigenlijk voor het eerst sinds tijden dat de Jumboformule ergens niet aanslaat. En ja die huur is echt belachelijk hoog, zo te horen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Amootje het volgende:
[..]
AH Helpman had de noodscenario's al klaar liggen mocht het echt dramatisch worden door de komst van Jumbo, maar uiteindelijk heeft Jumbo noodscenario's nodig en AH niet
Ik vind het niet zo erg eigenlijk... als je 4 jaar bij AH werkt ben je automatisch AH-aanhangerquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk voor het eerst sinds tijden dat de Jumboformule ergens niet aanslaat. En ja die huur is echt belachelijk hoog, zo te horen.
Ey manou, al twee topics achter elkaar aanwezig...goed bezigquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef manou het volgende:
oh ik was net ook in de jumbo...fruit halen....niet dat iemand mij zou herkennen maar een meet in jumbo was leuk geweest...
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ey manou, al twee topics achter elkaar aanwezig...goed bezig![]()
mwaaaa lig voor pampus en af en toe strompel ik ff naar de pc ff rond kijken en weer plat....ben niet echt veel waard vandaag.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ben je al wat aan de beterende hand?
Waar sloeg deze ook alweer op?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval is het verdomde jammer dat je een vent bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |