Waarom dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem je wel een leuke plastieken zak mee?
Dat roze is zo zo zo Alexxxxx.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, roze, oranje zijn te nederlands.
Wel liev doen tegen ijsmeisquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kan je die over der kop aantrekken.
Het is een bitch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel liev doen tegen ijsmeishe
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kan je die over der kop aantrekken.
Wou je nou zeggen dat je naar een meisje toegaat om vrachtwagens te fotograferen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Ik ga naar haar toe om vrachtwagens te fotograferen, niet om te neuken
En al ging ik neuken, dan was een zak niet nodig geweest
Doe je nu achter alle vrouwennamenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel liev doen tegen ijsmeishe
Nog niet onderweg?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef Sebasser het volgende:
Nou, daaaahaaaaag.
Nee, ik dacht zo van kom laat ik chipszak maar lekker laten wachten daar, ik blijf lekker hier.quote:
Nee, dat niet, alleen als ik er zin in hebquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe je nu achter alle vrouwennamen?
das van der Molen klungel!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken alleen die fietsenmaker die zo heet, oh, en een autoverkoop ding vlakbij de ikea en praxis.
Jumbo is in ieder geval een stukje goedkoper, alleen wel wat langer fietsen voor mijquote:
Ik ga naar haar dorp toe om vrachtwagens te fotograferen, en als ik daar toch ben kan ik toch net zo goed even langs gaan? Bovendien kan ik hara orp makkelijk bvinden, de routeplanner van de vorige keer licht nog in de vensterbankquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wou je nou zeggen dat je naar een meisje toegaat om vrachtwagens te fotograferen?
Of houdt ijsmeis ook van vrachtwagens?
Dat verklaard haar mannelijke gedoe enzo.
In vrouwen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, alleen als ik er zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |