Ga je weer skaten vanavond? Ik wil ook nog een keertje meedoen, maar niet vanavond.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef teigan het volgende:
Het is hier rustig nu.. Er zullen wel veel mensen weg zijn ofzo
haha dat was ik net aan het typen, mm 19 km valt nog wel te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
Ik ga zo nog ff FFS'en denk ik..
Maok, vanavond een tochtje wat heel goed te doen is, maar 19 km over goed wegdek...
Ik ben er, jij (jullie ook?)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef teigan het volgende:
ja, bij jantje zag eens pruimen hangen..
goed van mij hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef teigan het volgende:
Ja, wij ook..
Vriendje zei net al: Nu moet je dus wel hè
even zoeken of ik dat nog heb, is het erg om het niet te hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
Heel goed maok..
Denk je nog even aan iets van verlichting? Kan handig zijn op de terugweg.
Jahquote:
niet heel erg hoor..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef maok het volgende:
[..]
even zoeken of ik dat nog heb, is het erg om het niet te hebben?
Doei !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef teigan het volgende:
[..]
niet heel erg hoor..
Tot zo, wij gaan zo denk ik!
Bij mij zijn ook alle boeiende mensen weg jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Nah zeg!
Iedereen gaat offlineNu blijf ik met de saaie mensen op msn achter.
![]()
Heb ik weer.
Dik verneuktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Bij mij zijn ook alle boeiende mensen weg ja
Is er iets leuks te doen in de stad ofzo!
quote:
quote:
Goed voor jou!quote:
Nou, ik heb een maandje geen werk hoor, sta meteen weer boven in de statistiekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor deze maand zijn we best goed bezig![]()
[..]
mn MSN staat uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Whizzkith het volgende:
Idd, wat een gespam. Doe dat even lekker op msn![]()
Bij een paar lagertjes wel maar ze gingen er minder soepel van draaien, dus alleen het zand en de bossen haar er uit gehaald.quote:
Normaal gesproken mee eens maar in dit geval werkte het dus niet. Gelukkig hebben mijn skeelers die andere zaken niet nodig.quote:
Toch minstens 220 van die 228 zijn in Groningen-topics gemaaktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor deze maand zijn we best goed bezig![]()
[..]
Dat voel ik aan mijn waterquote:
Ik ga wel eens met een vriend skaten in het stadspark, buiten de ring. Daar heb je perfect gladde wegen waar vrijwel geen auto's rijden. Ideaal om rustig te (leren) skatenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef manou het volgende:
ohhh ok nou opzich zou ik dat moeten kunnen maar vriendin van mij denk ik niet,, ff nog oefenen dus haha! maar tnx for the info
Hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen.
Iedereeen krijgt de groetjes van DevilsAndDust, vanuit Frankrijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |