Ach, aan de ene kant is een beetje frisse lucht wel goed voor mequote:
Voetballen op het strandquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ze voorspellen voor zaterdag en zondag in ieder geval droog weer
Ameland!quote:
Dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En zeker 's avonds stomdronken of niet?
Njah, ik had geen zin in wat uitgebreids dus heb maar twee broodjes bapao meegenomen. Heb zelf nog wel wat sla liggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef teigan het volgende:
Wij eten vanavond dus gewoon wat we in de kast hadden liggen.
Heb net lekker een tijd liggen lezen, en straks nog ff de deur uit denk ik..
Volgens mij is het redelijk duur. Bovendien moet je al geruime tijd van te voren reserveren, zeker in de zomervakantie. Kijk voor de tarieven even op de site van wagenborg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Waddendiamant. Al een tijdeje neit meer geweest. Lijkt me op zich wel tof mn auto kelm te rijden op zo'n duinfietspad. is dat een beetje betaalbaar, met de auto naar Ameland?
Ik ging totaal vrijwilligquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Sebasser het volgende:
Zo, astrid heb ik mijn huis uitgeschopt. [afbeelding]
quote:
Wraps maken, jaja, noem je het zo!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Niet weer zon roddel.
Nee, niets aan het handj.
We zouden samen wraps maken, omdat vorige x de poffertjs zon succes waren (ahum) .
Alleen het ei had dingen vergeten te kopen die ze ook niet @ de Jumbo hadden.
.. Dus dan maar zure bommen mee genomen
Ojaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Helemaal naar Limburg, naar IJsmeis
Jap !quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wraps maken, jaja, noem je het zo!![]()
Nee dat is ook niet iets voor beginnersquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jap !![]()
Maar zoals j hoorde las is dat niets geworden.
Dus toen gezellig maar iets anders gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jap !![]()
Maar zoals j hoorde las is dat niets geworden.
ik ben wallpapers aanhet uploaden, en dat trekt mninternetlijn niet helemaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar is Alexxxx heen eigenlijkz?
Nee, das morgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Helemaal naar Limburg, naar IJsmeis
Had even niet in de gaten dat het morgen pas is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, das morgenEn naar veghel is het 48 minuten en 60 kilometer bij haar huis vandaan!
duizenden jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Is die achterstand nu nog niet weggewerkt?
Dan moet je wel heel veel foto's nog op je pc hebben![]()
Voel je je nu gevleid?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben wallpapers aanhet uploaden, en dat trekt mninternetlijn niet helemaalDus geen MSn aan, en amper op fok.
En je had me kunnen bellen om dat te vragen
Wel lief dat je me mist
Hoi !quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Was zeker neit de bedoeling he?:')
Welke AH is de grootste?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Amootje het volgende:
Ik ging van de grootste AH in Groningen naar Jumbo Euroborg, na 2 maanden ging ik weer fijn terug naar AH en maar goed ook!! Wij zien omzetstijging, zij daling... wij draaien winst per week, zijn nog niet eens quite!!
Tis dat Jumbo centraal er geld in pompt, maar zodra ze het alleen moeten doen wordt de huur alleen al een ondraaglijke last met die minimale omzet daaro:P
Dat is iig wel een mooie AH.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen zit ie in Helpman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |