quote:
zonde van de ruimte en het lijkt er op dat de voordeur links boven in zit of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Maar dan word je slaapkamer misschien wat te klein (al zal dat toch wel meevallen?)
Had je ook geen mogelijkheid tot een frans balkon? (Al word je huis dan ook gelijk weer zo prijzig)
De Jumbo heeft het grootste vegatarische aanbod!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan ik een half uur gaan fietsen, bekijk t effe
Wij wonen pal naast een Aldi en het winkelcentrum van de wijk is 5 min. verderop, ik ga daar wel heen alsk iets zoek.
De Jumbo Euroborg heeft er voor gezorgt dat ik geen supermakrt onder mn huis kan krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het grootste vegatarische aanbod!
Daar slaap ik wel doorheenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je een supermarkt onder je huis willen? Je beleeft er plezier aan iedere ochtend om 4 uur wakker te worden van het geluid van rolcontainers?
Dan zou je een muur kunnen doortrekken, daardoor word je kamer wel 1 meter 10 minder breed, maar alsnog zou je dan een bed van 1.80 kunnen neerzettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:46 schreef LeT0W het volgende:
Ik had de verkeerde platte grond
dus snel ff slecht in paint aangepast
Mn voordeur zit in de zelfde draai als de deur van de meterkast (alleen niet getekend)
Verder heb ik idd een frans balkon
Ik kon er voor kiezen om een loggia te nemen, maar dan ging er 1,25 meter nog weer van mn
woonkamer af. Dus vandaar dat ik dat niet heb gedaan.
Iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou nog liever naast een vliegveld wonen dan boven een supermarkt!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het grootste vegatarische aanbod!
Friezen ook altijd te zeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om de vliegende panters maar weer eens aan te halen:
Nou, dat denk ik niet hoooor!
HALLO!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou nog liever naast een vliegveld wonen dan boven een supermarkt!
Juist, mn woonkamer zit op het zuidenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zou je een muur kunnen doortrekken, daardoor word je kamer wel 1 meter 10 minder breed, maar alsnog zou je dan een bed van 1.80 kunnen neerzetten![]()
Verder is een frans balkon ook wel lekker hoor! Deuren open zetten en lekker liggen in de zonDat is dan een win-win situatie. Vooral als je op het zuiden woont.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef LeT0W het volgende:
[..]
Juist, mn woonkamer zit op het zuiden![]()
Ik ben ook van plan om er een wandje in te maken, of iets met een gordijn ofzo. Maar dat moet ik allemaal maar eens bekijken als ik er woon.
300 meterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
IddMaar niet 1 km van het vliegveld, want DAN heb je wel last van een vliegveld
JA HOI SORRY AT IK MN MSN NIET AAN HEB MAAR DAT IS DOOR DAT IK MET 500 DINGEN TEGELIJK BEZIG BEN EN DAT KAN MIJN COMPUTER NIET AAN EN TOT OVERMAAT VAN RAMP STATA MN CAPS LOCK AAN!quote:
En WAT voor vliegveld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
300 meterPerfect geisoleerd alles hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |