Nah zeg!quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef iamredleader het volgende:
Utrecht voor de meet is uitstekend, Asmo woont vlakbij een hele goede Irish Pub waar we al een keer een meet hebben georganiseerd. MaJo woont daar ook niet ver vandaan, dus crashen is denk ik dan geen probleem. Bovendien was het centraal en kwamen er veel mensen. Weet echt niet meer hoeveel, een stuk of 10 geloof ik.
Zullen we anders een poll in het volgende topic zetten met suggesties voor datum en locatie?
Trouwens, tijd voor
ah joh *schouders ophaaltquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:24 schreef iamredleader het volgende:
Shit, heel dat plaatje ziet er niet uit... en ik ga zo lunchen, geen tijd om er echt mee te klooien. Later misschien![]()
Mja, ik moet zo ook naar Zwolle en heb dus weinig tijd om bij te lezen.quote:
Wachten ze niet op je dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Was beetje last-minute actie want ik moest nog werken....
Als ik uit voorzorg gisteravond tóch maar een tas had gepakt en nét iets harder door had gewerkt had ik het gehaald!
dan heb je vast gemist dat ik the curious accident heb gekochtquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik moet zo ook naar Zwolle en heb dus weinig tijd om bij te lezen.![]()
Nee, dat heb ik nog meegekregenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:31 schreef Soempie het volgende:
Oh, trouwens, Etcetera...over volgende week vrijdag...Volgens mij is het de bedoeling dat we vrijdag naar Limburg vertrekken eni k weet niet precies hoe laat.
Maargoed, ik kan alleen voor 12 uur 's middags dan.Shit
Wat is het volgende vak eigenlijk voor je?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit -voor de verandering- weer eens tijd te rekken
Er gaat maar 1x in de 2 uur een trein, en dan komen we meteen weer zo laat in Bremen aan.... En ik zou eigenlijk helemaal niet meegaan, dus beetje lullig om iedereen op me te laten wachten.quote:
Lijkt me wel danquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vertel mij wat, ik wou het nog ff melden maar je was maar niet online
mijn rooster is zodanig veranderd dat ik niet erg veel tijd hebzou ik een beetje jammer vinden
nieuwe datum prikken?
Management & Organisatie (M&O dus)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat is het volgende vak eigenlijk voor je?
En waarom beginnen examens de dag voor hemelvaart![]()
O ja, das wel zo dan. Toch jammer..quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er gaat maar 1x in de 2 uur een trein, en dan komen we meteen weer zo laat in Bremen aan.... En ik zou eigenlijk helemaal niet meegaan, dus beetje lullig om iedereen op me te laten wachten.
haal eerst je voedingskabel eens los dan, zo raakt ie nooit leegquote:
Jajaquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haal eerst je voedingskabel eens los dan, zo raakt ie nooit leeg
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera schopt B. naar haar leerboeken
ik ga een vaatwasser leeghalen
tis er?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Is die topicindex weer gaar. Zit als sinds 12:16 op een nieuwe te wachten. Maak ik net een nieuwe aan, bestaat het topic al LANG
Ik zat ook al te wachten ja. En maar F5'enquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Is die topicindex weer gaar. Zit als sinds 12:16 op een nieuwe te wachten. Maak ik net een nieuwe aan, bestaat het topic al LANG
Dus ik ben niet de enige die een topic soms niet kan vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, das vaak met nieuwe topicsquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die een topic soms niet kan vinden
Ik dacht dat ik gewoon scheel was af en toe, maar het ligt dus niet aan mij![]()
En daarom kun je beter degene aanklikken die het nieuwe topic opent.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb overigens de wikipagina aangepastquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef iamredleader het volgende:
Frack, "er kon geen verbinding worden gemaakt met de MySQL server"... en ik had net de OP netjes bijgewerkt!
Gelukkig control-c ik zulke dingen altijd
Mja. Maar ik mag toch wel verwachten dat een topic 20(!!) minuten na het aanmaken wel in de index verschijnt, no? En dat na menig maal refreshen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En daarom kun je beter degene aanklikken die het nieuwe topic opent.![]()
Succesquote:
quote:Amerika in Irak
3 rode kaarten
geen wisselspelers meer
3-2 achter
En dan nog niet
willen toegeven dat
je verloren hebt
Hoe kan je die nou missen? Ze zijn groot en in Nederland meestal geel met blauwe strepen. Vrij makkelijk te herkennen hoorquote:
/Dafquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou missen? Ze zijn groot en in Nederland meestal geel met blauwe strepen. Vrij makkelijk te herkennen hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, deze spreuk van Loesje vind ik geniaal
[..]
Of bedoel je meer "Lief treintje, wat heb ik jou lang niet gezien!quote:
Ik dacht hetzelfdequote:
quote:
Is goedquote:
Goed ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
handig...
[..]
Is goedmaar zelf heb ik al een suggestie voor het toetje:
Creme Brulee. M'n lieve vrouw heeft een setje schaaltjes gekocht, en m'n schoonouders hebben ons zo'n toffe gasbrander cadeau gedaan... en het moet een tijdje koud blijven, dus dan zou Tinuviel het mee kunnen nemen op maandagmiddag naar Utrecht, als ik het op zondag maak![]()
Ohja..dat was hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:50 schreef iamredleader het volgende:
En ik had MaJo haar voicemail ingesproken, maar nog niks gehoord. Zal haar vandaag even bellen
Wist je dat je 3 spinnen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
ik had gister een spin op m'n bed lopen
net toen ik er in kroop
snel van m'n bed afgeklopten kon 'm daarna niet vinden
(de eerste die komt met spinnen eten in je slaap doe ik wat)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wist je dat je 3 spinnen....
Oh wacht
da's al een tijdje zo, de OP kun je iig in MEN nauwelijks aanpassenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Van ons team? Geen idee, zodra ik met MaJo dit heb afgestemd (en haar adres weer het opgeschreven) bel ik iedereen. Maar er komt wel een aardige groep, hoop ik.
Trouwens, is er echt wat mis met Fok! ? Want ik krijg steeds die foutmelding als ik m'n OP wil bewerken.
Ach, forget it: ik post hem gewoon nog een keertje:
Hmquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's al een tijdje zo, de OP kun je iig in MEN nauwelijks aanpassen
Okay dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Van ons team? Geen idee, zodra ik met MaJo dit heb afgestemd (en haar adres weer het opgeschreven) bel ik iedereen. Maar er komt wel een aardige groep, hoop ik.
Trouwens, is er echt wat mis met Fok! ? Want ik krijg steeds die foutmelding als ik m'n OP wil bewerken.
Ach, forget it: ik post hem gewoon nog een keertje:
quote:
10 euro lijkt me een mooi budget jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Nou. Dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer
Trouwens, Nem, al een idee gehad voor een voorgerecht? Ik dacht zelf aan wat makkelijks, bijvoorbeeld een fruitsalade, honingmeloen met zalm of iets in die richting. Wel lekker, niet moeilijk.
En wat het budget betreft: ik denk dat we 10 euro per persoon moeten kunnen vragen, toch? Anders kunnen we net zo goed macaroni met kaas maken... hoewel dat natuurlijk ook lekker is
Statler & Waldorfquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
"Wake up you fool! You slept through the whole show"
-"Fool? You watched the whole show"
HAHAHAH
Nee, maar gister nog nagevraagd aan een supermarktmedewerker..hij zei dat ze wel open zouden zijn.quote:
Sue the bastard!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar gister nog nagevraagd aan een supermarktmedewerker..hij zei dat ze wel open zouden zijn.
Niet dus![]()
Ohquote:
Own3d bai da loller1000!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar gister nog nagevraagd aan een supermarktmedewerker..hij zei dat ze wel open zouden zijn.
Niet dus![]()
Nemquote:
Wat doen we trouwens voor wijn/fris? Ik heb niet veel echt goeds in huis, maar de C1000 had een tijdje terug een ontzettend goede witte Spaetlese uit Duitsland, fris, lichtzoet en niet te sterkquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10 euro lijkt me een mooi budget ja
Als er wat van over is kan daar altijd nog een rondje van worden gehaald
Ik zit nu met mijn boeken voor mij. Salade of soep is inderdaad het gemakkelijkst. Ik ga even puzzelen.
quote:
Als het als een grap kan dienen wel jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sjeez, spreek jij ook al Maaikuuul-taal?![]()
Ik heb 0,0 verstand van wijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens voor wijn/fris? Ik heb niet veel echt goeds in huis, maar de C1000 had een tijdje terug een ontzettend goede witte Spaetlese uit Duitsland, fris, lichtzoet en niet te sterk![]()
Eend is wat ingewikkeld... je weet wel waaromquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 verstand van wijn
Ik ben een bierdrinker
Ik heb trouwens een mooi recept gevonden voor krokant gebraden eend.
Een andere optie is mooie stukjes lam uit de oven.
Eend ook niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eend is wat ingewikkeld... je weet wel waarommaar lam is een goede optie! Alleen wat we ook doen, ik moet het vandaag of morgen bestellen en zondag halen...
![]()
Ik probeer MaJo zometeen nog even te bellen. Dan hebben we weer 1 stap genomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eend ook niet?
Ik blader nog even door maar schrijf het lam op als grote kanshebber. Tot hoe laat heb je om te bestellen? 16:00u ofso? Want dan blader ik nog even verder indien er een andere optie is
Dan moeten we maar gewoon een knoop doorhakken
Is lam zo duur dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef iamredleader het volgende:
Lam is een probleem vanwege de prijs
Eend is van tevoren bestelbaar, levertijd een week minimaal.
En jij spreekt dus lollerMaaiks met een hendig sjiek accent?![]()
Weheheh nou, het lijkt me gewoon leuk om eens iets anders te maken dan standaard biefstuk of kipfilet. Daarbij is lam lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef iamredleader het volgende:
Jij bent echt helemaal van de lam, he? Weet je wat? Ik spring even op de fiets en kijk of de winkel hier om de hoek open is. Dan kom ik terug en laat ik je weten wat ik heb gekocht, als dat tenminste gaat. En dan ga jij met dat stuk vlees een recept samenstellen.
Overigens, je aardappel-voorstel is goedgekeurd door de chef
Lam is DUUR. Tenzij je puur bot wilt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kijk net naar wat prijzen en dan zit lamsvlees tussen de 6 en 16 euro per KILO (afhankelijk van het product). Dus dat valt nog best mee.
Dat is dan wel bij een gewone slachterij maar dat zal niet zoveel verschillen denk ik.
En schenkels gaan in de soepquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Als je dan toch gaat, kijk even of ze dan die schenkels hebben
Ja ik dacht dat het wel meeviel (gezien de prijzen die ik al postte)quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lam is DUUR. Tenzij je puur bot wilt.
[..]
Ja, als het van een koe is welquote:En schenkels gaan in de soep
Oh, nou ja, bij ons is het duurquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het wel meeviel (gezien de prijzen die ik al postte)
[..]
Ja, als het van een koe is wel
Van een lam niet.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Supersheep het volgende:
Pindarotsje
quote:
Ik wil eigenlijk toch echt wat doen, opruimen en dat soort leuke dingenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef Etcetera het volgende:
oh ja sheep, waarom zou je nog iets moeten doen vandaaghet is zondag
* trapt sheepquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb gewoon een trap onder m'n kont nodig
neequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Je weet niet, misschien is ie al druk aan het opruimen!
Ik ben te luiquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie nou wel, LB!
Sheep, gaat nou eens aan de slag mźn, lamstraal!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit eenzaam achter de pc te eten......
Gelukkig is er Fok (![]()
) en gelukkig ga ik vanavond kroegen
Eten met een stuk of 8 jongens is best apartquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is dat festival trouwens?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Inderdaad. Nou mn zusje en ik nog jongens meenemen, lekker vol
Sja.... technische uni van oorsprong he, dan krijg je datquote:
't is gratis.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soempie, naar Enschede afgereisd dus? Doe t stadje de groetjes van me
Ohh ik had vandaag alleen een appel gegtetn. Dus het komt wel goed aan.quote:
Hoe leef je daarop????quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
Ohh ik had vandaag alleen een appel gegtetn. Dus het komt wel goed aan.
Ik kreeg net te horen dat 1 biertje gelijk stond aan twee boterhammen.quote:
Ik gok eerder op een fles appelciderquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ohh ik had vandaag alleen een appel gegtetn. Dus het komt wel goed aan.
quote:
Je hebt gehoord waar het gezellig is....quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
En ik verveel me wederom het apenlazarus
Ik ga denk maar eens een rondje lopen ofso
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt gehoord waar het gezellig is....![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Je hebt gehoord waar het gezellig is....![]()
Nou..dat dat nog wel een eindje weg is voor mequote:
detail..quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dat dat nog wel een eindje weg is voor me
Is dat zeldzaam dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij zaten weer eens ouderwets gezellig met zn zessen vandaag
Want? Je kon het niet ophouden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
wel schoon ondergoed trouwens
:' ) te veel informatie, he. Sorrie hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef Plasterk het volgende:
Nu ik weer vrijgezel ben mogen de SC-dames zich weer aanbieden. Promo-praatje op verzoek![]()
Jammer voor je Jayhawkquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat 1 biertje gelijk stond aan twee boterhammen.![]()
![]()
Dat is sarcasme hoop ik?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat een onverwachte reactie van je Nem
Dat doen alle vrouwen in eerste instantiequote:
explainquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen in eerste instantie
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vrouwen vallen op mannen met vrouwelijke trekjes
Eerst vallen ze op een fatje.quote:
Bertha doet meequote:
Fijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst vallen ze op een fatje.
Die is dan weer niet stoer genoeg.
Dan vallen ze -in de rebound- op een stoere bink maar die is niet vrouwelijk genoeg.
Daarna vallen ze op een onwijze eikel die heel stoer is maar ze inpakt met ontzettend zoete praatjes
Daarna zijn ze 40 en worden ze ge-emancipeerde, chagrijnige tenaladies en gaan ze klagen dat er geen geschikte mannen zijn
Ze moeten idd lang zijn, in ieder geval langer dan ik dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik val op lange mannen (langer dan 1.80)![]()
En of hij nou bruin/blond/rood/zwart haar heeft, maakt mij echt niks uit.
Dat is inderdaad lelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef SaskiaR het volgende:
Maar geen lang haar, als ik ergens op afknap is het dat wel
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan vallen ze -in de rebound- op een stoere bink maar die is niet vrouwelijk genoeg.
Daarna vallen ze op een onwijze eikel die heel stoer is maar ze inpakt met ontzettend zoete praatjes
Daarna zijn ze 40 en worden ze ge-emancipeerde, chagrijnige tenaladies en gaan ze klagen dat er geen geschikte mannen zijn
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon een man in pak, maar niet te strak, die er lekker uit ziet, iets langer haar, lief en toch mannelijk.
Ja, dat is cliché, ik weet het![]()
De zwerverlookquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef SaskiaR het volgende:
soms staat het wel mooi, maar de meeste mannen hebben gewoon haar dat niet geschikt is om lang te laten worden, en dan is het echt lelijk.
AKQ Slowchat #135 - De meet wordt georganiseerd!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef SaskiaR het volgende:
wie is mika??
Maar jij bent oud...dan mag hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben ernstig beledigd, ik heb namelijk lang haar.nooit meer doen dames.
Wat is er? Gaat toch niet slecht hoop ik hč?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb mijn vrouw net achter moeten laten in het ziekenhuis.
Als je morgen een afspraak hebt met een klant lijkt een fles wijn me niet de oplossingquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit me te bezatten met een fles wijnIk heb mijn vrouw net achter moeten laten in het ziekenhuis.
De kindertjes slapen bij oma omdat ik morgenochtend een afspraak heb met een klant. Ik ben helemaal van slag.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit me te bezatten met een fles wijnIk heb mijn vrouw net achter moeten laten in het ziekenhuis.
De kindertjes slapen bij oma omdat ik morgenochtend een afspraak heb met een klant. Ik ben helemaal van slag.
Ook zoiets, ik ontmoet morgen, samen met mijn baas, in Volendam een klant. Ik zou samen met mijn vrouw en kinderen komen, hun afzetten in het centrum, meeting bijwonen en daarna samen lunchen, op kosten van de zaak natuurlijk. Hierna hadden we nog tijd voor een foto van de familie in Volendammer klederdracht en een boottocht van Volendam naar Marken. Dit zal helaas ook niet doorgaan. Verschrikkelijk is het. Nou zit ik hier helemaal alleen met een laptop op schoot, een kokertje pringles en een fles rooie Cabernet, die trouwens wel verschrikkelijk lekker is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je morgen een afspraak hebt met een klant lijkt een fles wijn me niet de oplossing
Inderdaad vervelend maar ik denk dat je beter kunt denken dat het relatief gezien allemaal redelijk meevaltquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef RoofingBurner het volgende:
De afspraak is om 11 uur dus vroeg hoef ik niet op. Het is gewoon een kutidee dat mijn lieffie nou op een zaaltje ligt met drie oude vrouwen die hun longen uit hun lijf hoesten.
inderdaad...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar bed en Roof, jij kunt beter ook gaan. Probeer er niet te veel aan te denken, het is heel vervelend, maar ik denk niet dat zij wil dat jij daarom slecht slaapt. Ze heeft je waarschijnlijk liever zonder zorgen
Welterusten
En bij mij gaat dat allemaal wat versneld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
oke..nouja, sterkte danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga nog niet naar bed ben ik bang...
Ik heb Tim gesprokenquote:
Je bent nu al een ge-emancipeerde, chagrijnige tenalady?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
En bij mij gaat dat allemaal wat versneld.![]()
![]()
oh yeahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent nu al een ge-emancipeerde, chagrijnige tenalady?![]()
Nou, ik herkende hem, maar wist het niet zeker...quote:
Aan die smiley dacht ik ookquote:
Ze vonden jou niet lief?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Gek eigenlijk dat je na meer drank nuchterder wordtOf misschien dat ik aan het begin van de avond aangeschoten was doordat het zo snel achter elkaar ging. En trouwens, het is niet handig als je allerlei mensen opeens lief vindt
![]()
jawelquote:
welterustenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef RoofingBurner het volgende:
ik ga toch slapen, slaap lekker allemaal, enne.... maak het niet te laat. Morgen weer een drukke dag natuurlijk.
sssst!quote:
Succes morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef RoofingBurner het volgende:
ik ga toch slapen, slaap lekker allemaal, enne.... maak het niet te laat. Morgen weer een drukke dag natuurlijk.
Met Tim?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
sssst!niks gebeurd hoor!
alleen geknuffeld.
![]()
Gaat lukken, klant is architect en daar kan ik gelukkig goed mee. Project is al bijna in de pocket, maar mijn baas vindt het moeilijk om alleen te gaan als het om geld gaat. Beetje een sukkel is dat.quote:
Inderdaad, zo dronken kwam je niet over. Kan ook schelen dat ik zelf al 1.5 liter bier op had...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Gek eigenlijk dat je na meer drank nuchterder wordtOf misschien dat ik aan het begin van de avond aangeschoten was doordat het zo snel achter elkaar ging. En trouwens, het is niet handig als je allerlei mensen opeens lief vindt
![]()
Met Dex denk ik... of met de barman, zodat ze voor kon dringen!quote:
23 juni is nou net het énige weekend in juni dat ik al wel plannen hebquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Meet info update
De meet wordt gehouden op zaterdag 23 juni in Utrecht
opgegeven users tot nu toe
Yurithemaster
B.ertha
SaskiaR
Neleos
Hawaii_Tim
Slaapplaatsen
Is nog geen zekerheid over
Vragen en/of opmerkingen
Stuur maar een pm naar Yuri (niet gewoon posten want yuri leest niet altijd terug)
Kutquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
23 juni is nou net het énige weekend in juni dat ik al wel plannen heb
En augustus wordt mogelijk weer tricky voor mij, want dan moet ik verhuizen (als ik dan een kamer heb), op vakantie naar het buitenland en introductie volgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan vrees ik dat we naar augustus moeten verhuizen anders past het niet![]()
Hmm dan wordt het allemaal wel heel lastigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En augustus wordt mogelijk weer tricky voor mij, want dan moet ik verhuizen (als ik dan een kamer heb), op vakantie naar het buitenland en introductie volgen
Ik probeer het zo te plannen dat de al opgegeven users wel kunnen op de niewe datumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:32 schreef LadyBlack het volgende:
Als je er vanuit gaat dat iedereen gaat komen wordt dat geheid een teleurstelling ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |