Ik probeer MaJo zometeen nog even te bellen. Dan hebben we weer 1 stap genomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eend ook niet?
Ik blader nog even door maar schrijf het lam op als grote kanshebber. Tot hoe laat heb je om te bestellen? 16:00u ofso? Want dan blader ik nog even verder indien er een andere optie is
Dan moeten we maar gewoon een knoop doorhakken
Is lam zo duur dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef iamredleader het volgende:
Lam is een probleem vanwege de prijs
Eend is van tevoren bestelbaar, levertijd een week minimaal.
En jij spreekt dus lollerMaaiks met een hendig sjiek accent?![]()
Weheheh nou, het lijkt me gewoon leuk om eens iets anders te maken dan standaard biefstuk of kipfilet. Daarbij is lam lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef iamredleader het volgende:
Jij bent echt helemaal van de lam, he? Weet je wat? Ik spring even op de fiets en kijk of de winkel hier om de hoek open is. Dan kom ik terug en laat ik je weten wat ik heb gekocht, als dat tenminste gaat. En dan ga jij met dat stuk vlees een recept samenstellen.
Overigens, je aardappel-voorstel is goedgekeurd door de chef
Lam is DUUR. Tenzij je puur bot wilt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kijk net naar wat prijzen en dan zit lamsvlees tussen de 6 en 16 euro per KILO (afhankelijk van het product). Dus dat valt nog best mee.
Dat is dan wel bij een gewone slachterij maar dat zal niet zoveel verschillen denk ik.
En schenkels gaan in de soepquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Als je dan toch gaat, kijk even of ze dan die schenkels hebben
Ja ik dacht dat het wel meeviel (gezien de prijzen die ik al postte)quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lam is DUUR. Tenzij je puur bot wilt.
[..]
Ja, als het van een koe is welquote:En schenkels gaan in de soep
Oh, nou ja, bij ons is het duurquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het wel meeviel (gezien de prijzen die ik al postte)
[..]
Ja, als het van een koe is wel
Van een lam niet.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef Supersheep het volgende:
Pindarotsje
quote:
Ik wil eigenlijk toch echt wat doen, opruimen en dat soort leuke dingenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef Etcetera het volgende:
oh ja sheep, waarom zou je nog iets moeten doen vandaaghet is zondag
* trapt sheepquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb gewoon een trap onder m'n kont nodig
neequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Je weet niet, misschien is ie al druk aan het opruimen!
Ik ben te luiquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie nou wel, LB!
Sheep, gaat nou eens aan de slag mên, lamstraal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |