Nah zeg!quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef iamredleader het volgende:
Utrecht voor de meet is uitstekend, Asmo woont vlakbij een hele goede Irish Pub waar we al een keer een meet hebben georganiseerd. MaJo woont daar ook niet ver vandaan, dus crashen is denk ik dan geen probleem. Bovendien was het centraal en kwamen er veel mensen. Weet echt niet meer hoeveel, een stuk of 10 geloof ik.
Zullen we anders een poll in het volgende topic zetten met suggesties voor datum en locatie?
Trouwens, tijd voor
ah joh *schouders ophaaltquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:24 schreef iamredleader het volgende:
Shit, heel dat plaatje ziet er niet uit... en ik ga zo lunchen, geen tijd om er echt mee te klooien. Later misschien![]()
Mja, ik moet zo ook naar Zwolle en heb dus weinig tijd om bij te lezen.quote:
Wachten ze niet op je dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Was beetje last-minute actie want ik moest nog werken....
Als ik uit voorzorg gisteravond tóch maar een tas had gepakt en nét iets harder door had gewerkt had ik het gehaald!
dan heb je vast gemist dat ik the curious accident heb gekochtquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik moet zo ook naar Zwolle en heb dus weinig tijd om bij te lezen.![]()
Nee, dat heb ik nog meegekregenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:31 schreef Soempie het volgende:
Oh, trouwens, Etcetera...over volgende week vrijdag...Volgens mij is het de bedoeling dat we vrijdag naar Limburg vertrekken eni k weet niet precies hoe laat.
Maargoed, ik kan alleen voor 12 uur 's middags dan.Shit
Wat is het volgende vak eigenlijk voor je?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit -voor de verandering- weer eens tijd te rekken
Er gaat maar 1x in de 2 uur een trein, en dan komen we meteen weer zo laat in Bremen aan.... En ik zou eigenlijk helemaal niet meegaan, dus beetje lullig om iedereen op me te laten wachten.quote:
Lijkt me wel danquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vertel mij wat, ik wou het nog ff melden maar je was maar niet online
mijn rooster is zodanig veranderd dat ik niet erg veel tijd hebzou ik een beetje jammer vinden
nieuwe datum prikken?
Management & Organisatie (M&O dus)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat is het volgende vak eigenlijk voor je?
En waarom beginnen examens de dag voor hemelvaart![]()
O ja, das wel zo dan. Toch jammer..quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er gaat maar 1x in de 2 uur een trein, en dan komen we meteen weer zo laat in Bremen aan.... En ik zou eigenlijk helemaal niet meegaan, dus beetje lullig om iedereen op me te laten wachten.
haal eerst je voedingskabel eens los dan, zo raakt ie nooit leegquote:
Jajaquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haal eerst je voedingskabel eens los dan, zo raakt ie nooit leeg
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera schopt B. naar haar leerboeken
ik ga een vaatwasser leeghalen
tis er?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Is die topicindex weer gaar. Zit als sinds 12:16 op een nieuwe te wachten. Maak ik net een nieuwe aan, bestaat het topic al LANG
Ik zat ook al te wachten ja. En maar F5'enquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Is die topicindex weer gaar. Zit als sinds 12:16 op een nieuwe te wachten. Maak ik net een nieuwe aan, bestaat het topic al LANG
Dus ik ben niet de enige die een topic soms niet kan vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, das vaak met nieuwe topicsquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die een topic soms niet kan vinden
Ik dacht dat ik gewoon scheel was af en toe, maar het ligt dus niet aan mij![]()
En daarom kun je beter degene aanklikken die het nieuwe topic opent.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb overigens de wikipagina aangepastquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef iamredleader het volgende:
Frack, "er kon geen verbinding worden gemaakt met de MySQL server"... en ik had net de OP netjes bijgewerkt!
Gelukkig control-c ik zulke dingen altijd
Mja. Maar ik mag toch wel verwachten dat een topic 20(!!) minuten na het aanmaken wel in de index verschijnt, no? En dat na menig maal refreshen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En daarom kun je beter degene aanklikken die het nieuwe topic opent.![]()
Succesquote:
quote:Amerika in Irak
3 rode kaarten
geen wisselspelers meer
3-2 achter
En dan nog niet
willen toegeven dat
je verloren hebt
Hoe kan je die nou missen? Ze zijn groot en in Nederland meestal geel met blauwe strepen. Vrij makkelijk te herkennen hoorquote:
/Dafquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou missen? Ze zijn groot en in Nederland meestal geel met blauwe strepen. Vrij makkelijk te herkennen hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, deze spreuk van Loesje vind ik geniaal
[..]
Of bedoel je meer "Lief treintje, wat heb ik jou lang niet gezien!quote:
Ik dacht hetzelfdequote:
quote:
Is goedquote:
Goed ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
handig...
[..]
Is goedmaar zelf heb ik al een suggestie voor het toetje:
Creme Brulee. M'n lieve vrouw heeft een setje schaaltjes gekocht, en m'n schoonouders hebben ons zo'n toffe gasbrander cadeau gedaan... en het moet een tijdje koud blijven, dus dan zou Tinuviel het mee kunnen nemen op maandagmiddag naar Utrecht, als ik het op zondag maak![]()
Ohja..dat was hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:50 schreef iamredleader het volgende:
En ik had MaJo haar voicemail ingesproken, maar nog niks gehoord. Zal haar vandaag even bellen
Wist je dat je 3 spinnen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
ik had gister een spin op m'n bed lopen
net toen ik er in kroop
snel van m'n bed afgeklopten kon 'm daarna niet vinden
(de eerste die komt met spinnen eten in je slaap doe ik wat)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wist je dat je 3 spinnen....
Oh wacht
da's al een tijdje zo, de OP kun je iig in MEN nauwelijks aanpassenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Van ons team? Geen idee, zodra ik met MaJo dit heb afgestemd (en haar adres weer het opgeschreven) bel ik iedereen. Maar er komt wel een aardige groep, hoop ik.
Trouwens, is er echt wat mis met Fok! ? Want ik krijg steeds die foutmelding als ik m'n OP wil bewerken.
Ach, forget it: ik post hem gewoon nog een keertje:
Hmquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's al een tijdje zo, de OP kun je iig in MEN nauwelijks aanpassen
Okay dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Van ons team? Geen idee, zodra ik met MaJo dit heb afgestemd (en haar adres weer het opgeschreven) bel ik iedereen. Maar er komt wel een aardige groep, hoop ik.
Trouwens, is er echt wat mis met Fok! ? Want ik krijg steeds die foutmelding als ik m'n OP wil bewerken.
Ach, forget it: ik post hem gewoon nog een keertje:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |