Ze moeten idd lang zijn, in ieder geval langer dan ik dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik val op lange mannen (langer dan 1.80)![]()
En of hij nou bruin/blond/rood/zwart haar heeft, maakt mij echt niks uit.
Dat is inderdaad lelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef SaskiaR het volgende:
Maar geen lang haar, als ik ergens op afknap is het dat wel
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst vallen ze op een fatje.
Die is dan weer niet stoer genoeg.
Dan vallen ze -in de rebound- op een stoere bink maar die is niet vrouwelijk genoeg.
Daarna vallen ze op een onwijze eikel die heel stoer is maar ze inpakt met ontzettend zoete praatjes
Daarna zijn ze 40 en worden ze ge-emancipeerde, chagrijnige tenaladies en gaan ze klagen dat er geen geschikte mannen zijn
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gewoon een man in pak, maar niet te strak, die er lekker uit ziet, iets langer haar, lief en toch mannelijk.
Ja, dat is cliché, ik weet het![]()
De zwerverlookquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef SaskiaR het volgende:
soms staat het wel mooi, maar de meeste mannen hebben gewoon haar dat niet geschikt is om lang te laten worden, en dan is het echt lelijk.
AKQ Slowchat #135 - De meet wordt georganiseerd!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef SaskiaR het volgende:
wie is mika??
Maar jij bent oud...dan mag hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben ernstig beledigd, ik heb namelijk lang haar.nooit meer doen dames.
Wat is er? Gaat toch niet slecht hoop ik hè?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb mijn vrouw net achter moeten laten in het ziekenhuis.
Als je morgen een afspraak hebt met een klant lijkt een fles wijn me niet de oplossingquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit me te bezatten met een fles wijnIk heb mijn vrouw net achter moeten laten in het ziekenhuis.
De kindertjes slapen bij oma omdat ik morgenochtend een afspraak heb met een klant. Ik ben helemaal van slag.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit me te bezatten met een fles wijnIk heb mijn vrouw net achter moeten laten in het ziekenhuis.
De kindertjes slapen bij oma omdat ik morgenochtend een afspraak heb met een klant. Ik ben helemaal van slag.
Ook zoiets, ik ontmoet morgen, samen met mijn baas, in Volendam een klant. Ik zou samen met mijn vrouw en kinderen komen, hun afzetten in het centrum, meeting bijwonen en daarna samen lunchen, op kosten van de zaak natuurlijk. Hierna hadden we nog tijd voor een foto van de familie in Volendammer klederdracht en een boottocht van Volendam naar Marken. Dit zal helaas ook niet doorgaan. Verschrikkelijk is het. Nou zit ik hier helemaal alleen met een laptop op schoot, een kokertje pringles en een fles rooie Cabernet, die trouwens wel verschrikkelijk lekker is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je morgen een afspraak hebt met een klant lijkt een fles wijn me niet de oplossing
Inderdaad vervelend maar ik denk dat je beter kunt denken dat het relatief gezien allemaal redelijk meevaltquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef RoofingBurner het volgende:
De afspraak is om 11 uur dus vroeg hoef ik niet op. Het is gewoon een kutidee dat mijn lieffie nou op een zaaltje ligt met drie oude vrouwen die hun longen uit hun lijf hoesten.
inderdaad...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar bed en Roof, jij kunt beter ook gaan. Probeer er niet te veel aan te denken, het is heel vervelend, maar ik denk niet dat zij wil dat jij daarom slecht slaapt. Ze heeft je waarschijnlijk liever zonder zorgen
Welterusten
En bij mij gaat dat allemaal wat versneld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst vallen ze op een fatje.
Die is dan weer niet stoer genoeg.
Dan vallen ze -in de rebound- op een stoere bink maar die is niet vrouwelijk genoeg.
Daarna vallen ze op een onwijze eikel die heel stoer is maar ze inpakt met ontzettend zoete praatjes
Daarna zijn ze 40 en worden ze ge-emancipeerde, chagrijnige tenaladies en gaan ze klagen dat er geen geschikte mannen zijn
oke..nouja, sterkte danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga nog niet naar bed ben ik bang...
Ik heb Tim gesprokenquote:
Je bent nu al een ge-emancipeerde, chagrijnige tenalady?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
En bij mij gaat dat allemaal wat versneld.![]()
![]()
oh yeahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent nu al een ge-emancipeerde, chagrijnige tenalady?![]()
Nou, ik herkende hem, maar wist het niet zeker...quote:
Aan die smiley dacht ik ookquote:
Ze vonden jou niet lief?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Gek eigenlijk dat je na meer drank nuchterder wordtOf misschien dat ik aan het begin van de avond aangeschoten was doordat het zo snel achter elkaar ging. En trouwens, het is niet handig als je allerlei mensen opeens lief vindt
![]()
jawelquote:
welterustenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef RoofingBurner het volgende:
ik ga toch slapen, slaap lekker allemaal, enne.... maak het niet te laat. Morgen weer een drukke dag natuurlijk.
sssst!quote:
Succes morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef RoofingBurner het volgende:
ik ga toch slapen, slaap lekker allemaal, enne.... maak het niet te laat. Morgen weer een drukke dag natuurlijk.
Met Tim?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
sssst!niks gebeurd hoor!
alleen geknuffeld.
![]()
Gaat lukken, klant is architect en daar kan ik gelukkig goed mee. Project is al bijna in de pocket, maar mijn baas vindt het moeilijk om alleen te gaan als het om geld gaat. Beetje een sukkel is dat.quote:
Inderdaad, zo dronken kwam je niet over. Kan ook schelen dat ik zelf al 1.5 liter bier op had...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Gek eigenlijk dat je na meer drank nuchterder wordtOf misschien dat ik aan het begin van de avond aangeschoten was doordat het zo snel achter elkaar ging. En trouwens, het is niet handig als je allerlei mensen opeens lief vindt
![]()
Met Dex denk ik... of met de barman, zodat ze voor kon dringen!quote:
23 juni is nou net het énige weekend in juni dat ik al wel plannen hebquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Meet info update
De meet wordt gehouden op zaterdag 23 juni in Utrecht
opgegeven users tot nu toe
Yurithemaster
B.ertha
SaskiaR
Neleos
Hawaii_Tim
Slaapplaatsen
Is nog geen zekerheid over
Vragen en/of opmerkingen
Stuur maar een pm naar Yuri (niet gewoon posten want yuri leest niet altijd terug)
Kutquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
23 juni is nou net het énige weekend in juni dat ik al wel plannen heb
En augustus wordt mogelijk weer tricky voor mij, want dan moet ik verhuizen (als ik dan een kamer heb), op vakantie naar het buitenland en introductie volgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan vrees ik dat we naar augustus moeten verhuizen anders past het niet![]()
Hmm dan wordt het allemaal wel heel lastigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En augustus wordt mogelijk weer tricky voor mij, want dan moet ik verhuizen (als ik dan een kamer heb), op vakantie naar het buitenland en introductie volgen
Ik probeer het zo te plannen dat de al opgegeven users wel kunnen op de niewe datumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:32 schreef LadyBlack het volgende:
Als je er vanuit gaat dat iedereen gaat komen wordt dat geheid een teleurstelling ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |