quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Neckface x UARM shirt (ja in spiegelbeeld door de cam)
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ miss s
leuk jurkje maar ik zou het touwtje er uit halen
en een rode of witte brede (stoffen) taille riem op je
"zwembandje" doen dan lijk je optisch slanker
die peep toes heb ik ook
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej, naar Amsterdam geweest![]()
2 shirts van Diesel
Overhemd ofzo, I dunno hoe het heetvan Adidas
Broek van de WE
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Elvanera het volgende:
Zo flink geshopt vandaag en erg goed geslaagd.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef dialMforMonkey het volgende:
Enkele shirts van Freshcotton.com, waaronder dit erg dope Run DMC shirt.
Het valt echter vrij strak om mijn borst, met enkele plooien onder mijn oksels. Wat zeggen de experts, maatje groter of valt het goed zo?
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef GlazenKaak het volgende:
STOCKHOLM![]()
Ik had mezelf beloofd dat ik *iets* van Tiger of Sweden zou kopen, helaas begonnen de prijzen van kledingstukken pas bij ¤50 ofzo (en dan had je een singlet, nou wow) dus heb ik maar een mannenonderbroek gekochtHij past wel om m'n middel maar het hangt verder wel een beetje
![]()
Björn Borg onderbroek van veuls te veul euro, maar het was een kado van m'n reismaatje en gratis dingen zeg ik geen nee tegen.![]()
Pac-Man, konijntjes en egeltjes sokken van de Topshop (HOI WAAROM HEEFT STHLM WEL EEN TOPSHOP EN A'DAM NIET)
![]()
Cheap Monday singlet + closeup![]()
Cheap Monday shirtje + closeup
Weekday singlet![]()
WESC singletjes
Ik had niet zo heel veel geld dus ik wil nog een keer terug met duizend euro ofzo![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef starbeach het volgende:
Nieuw shirt Paul Smith:
En nog eens:
O, en ik had nog een Nudie Bootcut Ola op de kop weten te tikken voor weinig geld![]()
quote:
meid tochquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 3 post gemaakt en sta er niet eens in maar oudere posts wel
Waar gekocht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef loehoes het volgende:
Al een tijdje geleden gekocht, maar toch even showen!
[afbeelding]
Die kon ik natuurlijk niet laten liggen![]()
Naja 475% ongeveer danquote:
Je bedoelt 79% kortingquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ben daarstraks naar de PL-Line supersale geweest.
Niet superveel kleren, was maar 20 minuten geweest.
Maar kortingen van 400%
Een jasje van 1400 naar 300
Morgen ga ik maar eens rustig kijken, goedkope Prada etc t-shirts voor een eurotje of 40
klik hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:47 schreef ThomazZ87 het volgende:
.. waar zit die winkel?
quote:
Iets te vaak op je hoofd gevallen als baby?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Maar kortingen van 400%
Een jasje van 1400 naar 300
AA?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
neue satin skinny pants
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niet bewustquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:16 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Oh mein gott, je hebt mijn ava gehijacked en gemuteert
Outlet roermond?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
sup
Zoo York + Levi's Tee
[afbeelding]
backside
[afbeelding]
Levi's 512
[afbeelding]
I know, helemaal geniaal omdat ik vanaf volgend jaar in Rotterdam woonquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Sinds kort ook in Rotterdam gevestigd.
yep, zo vaak kom ik daar niet. Ik had t-shirts nodig en spijkerbroeken nodig. Zo moeilijk doe ik daar niet over.quote:
pfff. Elke "sophisticated" (quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:00 schreef grasmat het volgende:
waar kan je cheap monday voor heren online kopen?
Dokkum, Fries stadje. We hebben wel een paar sport-zaken, maar niet grote ketens. Time-out is de grootste qua naam denk ik. Heeft niet zoveel soeps. Wel leuke schoenen, maar niet veel van die merken als All-star...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
En daar hebben jullie geen sportzaken? Waar woon je dan?
Heel mooi.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Roellio het volgende:
Net gekocht: Trainingsjack van Gio-Goi
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Sick.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Roellio het volgende:
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Denk van niet, gio-goi is vrij underground hier in Nederland.. anders doe je een weekendje Engelandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:44 schreef revolutionx het volgende:
iemand een normale winkel waar ze em hebben hangen?
leuk shirtje, ik heb dezelfde alleen dan andere print, (is namelijk het zelfde model)quote:
45 euro, vond het best meevallen aangezien de meeste Replay-shirtjes tegenwoordig 60 euro kosten (en dat is me dan weer net te gortig).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor zo'n shirt nu eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
leuk shirtje, ik heb dezelfde alleen dan andere print, (is namelijk het zelfde model)
ze vallen goed!
45 euro hiervoor? Is net een Metallica shirtje man. Wat vind je er zo mooi aan?quote:
waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:45 schreef geefomditkind het volgende:
[afbeelding]
deze jas heb ik laatst gekocht, heb er alleen spijt van nu ik die van gio gio heb gezien hierboven
Volgens mij hebben ze 55DSL zomerjacks bij Funkie House.quote:
geweldig die wil ik ook!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
Nieuw jurkje uit China
Dan ken jij het rode jurkje vast ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
Nieuw jurkje uit China
waar heb je die gekocht? in een winkel? of op internet?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Roellio het volgende:
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Nee ik ook niet! Rood is niet zo mijn kleur denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die heb ik niet gekocht hoor
Of had jij die gekocht ahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef cultheld het volgende:
Leuk...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eroptof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar besteld?Love will tear us apart (Joy Division)
chill die moet ik ff onthouden, hoeveel was je kwijt voor alles etc? Maak iig een foto als je em binnen hebt, ik ben benieuwd hoe die staat en dan bestel ik em misschien ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:04 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.threadless.com/product/844/Spoilt#zoom
Ik heb daar al vaker iets besteld en is meestal wel binnen 2 weken binnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
chill die moet ik ff onthouden, hoeveel was je kwijt voor alles etc? Maak iig een foto als je em binnen hebt, ik ben benieuwd hoe die staat en dan bestel ik em misschien ook
ja gewoon stippenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Mooi
Wat voor patroon is het, gewoon stippen?
Komt dat shirtje met Elmo bij de H&M vandaan, of bij 80stees? (en is dat een site ofzo? Zo ja, kan je me misschien de link gevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Bij 80stees wat dingen besteld om te kijken of het me ook past, zodat ik wat vaker dingen kan bestellen. En bij de H&M nog een hempje gekocht, want ik had kleingeld nodig
en ik kan het toch altijd gebruiken (die zitten ook zo lekker!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die komt van 80stees.com vandaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Komt dat shirtje met Elmo bij de H&M vandaan, of bij 80stees? (en is dat een site ofzo? Zo ja, kan je me misschien de link gevenVind het echt een stoer shirt en ben Elmo-fan
)
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eropNiet bang dat mensen je gaan slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Roellio het volgende:
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eropMooi mooi mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
Leuke shirts, zeker voor die prijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat voor maar 29,85 bij elkaar![]()
Is die Low?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn nieuwe Nudie Low Slim Jim
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over 1 maandje heb je een baggy bjorn ipv van een slim jim. Ze stretchen echt té erg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alsof nudie ook maar iets speciaals isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:22 schreef Pie.cr het volgende:
Jammer dat tegenwoordig zelfs armani paupers in Nudies lopen.
Paar jaartjes terug wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
alsof nudie ook maar iets speciaals is![]()
Wtf is een ijshoortje als beenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Sowieso lelijk die slim broeken, lijkt wel alsof je ijshoortjes als benen hebt
Regular Ralf, Loose Frank en Baggy Bjorn van Nudie
quote:
Dude!! Kunnen die beentjes het gewicht van de rest van je wel dragen??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is die niet voor de vrouwtjesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je het zelf niet?
Schattigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef Pearl22 het volgende:
[afbeelding]
De Hunkemoller had weer leuke dingetjes.
Waar bestel jij die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit jurkje in blauw en roze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ze nog wel binnenkrijgen
Nee, dat is de Slim Kim, het zou wat zijn als onze Maik daarmee thuis was gekomen zegquote:
Dan heb je straks een hart afdruk op jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe bikini, in het zwart.
Ook niet. Slim Kim is gewoon de Slim Jim in in stretch uitvoering maar nog steeds unisex.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, dat is de Slim Kim, het zou wat zijn als onze Maik daarmee thuis was gekomen zeg![]()
ja maar wie showt er nu een broek zonder er schoenen onder te dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef revolutionx het volgende:
laat ze maar lullen, broek is mooi hoor maikull
Nee. Nudie verkoopt enkele raw denim modellen, broeken zonder wassing, en die faden idd mooier als je ze niet wast. Broeken worden sowieso nooit mooier van machinewassen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef stijn_ het volgende:
Geldt het voor alle Nudie Jeans dat je ze zolang mogelijk niet moet wassen etc. Dus dat het 'gebruikersslijtage' aanneemt?
Ik zal het eens bekijken, hoewel ik zelf meer zoek naar een broek zonder dit raw denim idee. maar vind de kleur van die Nudies gewoon zo mooi, dus zou ik niet willen dat dat allemaal vervaagt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nee. Nudie verkoopt enkele raw denim modellen, broeken zonder wassing, en die faden idd mooier als je ze niet wast. Broeken worden sowieso nooit mooier van machinewassen.
Anyway. Aangezien de gemiddelde bacoboy na 2 maanden toch liever zijn nieuwe gstar broekje aantrekt heeft het niet wassen totaal geen nut gehad. Voordat een broek echt goed en mooi versleten is ben je toch al snel 8 maanden tot een jaar van dagelijks dragen verder.
ps. Check de merken Pace, APC of Dior Homme eens voor raw denim jeans. Vetter, en het is een stuk exclusiever.
Dan moet je ze laten stomen, kan tegenwoordig bij de albert heijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:49 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken, hoewel ik zelf meer zoek naar een broek zonder dit raw denim idee. maar vind de kleur van die Nudies gewoon zo mooi, dus zou ik niet willen dat dat allemaal vervaagt.
Dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef revolutionx het volgende:
laat ze maar lullen, broek is mooi hoor maikull
Oeh, leuke sitequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Bij 80stees wat dingen besteld om te kijken of het me ook past, zodat ik wat vaker dingen kan bestellen. En bij de H&M nog een hempje gekocht, want ik had kleingeld nodig
en ik kan het toch altijd gebruiken (die zitten ook zo lekker!)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eropaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love it! En helemaal niet duur, ondanks die shipping costs.
jawel, het houdt je kleding op of straks..whateverquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nieuwe tailleriem
of is dat geen kleding
[afbeelding]
Daar heb ik nou nog geen enkel moment aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan heb je straks een hart afdruk op je
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eropWaar kun je zulke shirts bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is zoooquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe bikini, in het zwart.
Ik vind het ook niet echt mooi dat soort broekenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:16 schreef manny het volgende:
toch knap dat ze dat in de mode hebben gekregen.
Best leuke broek.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding] en dan met zwarte allstars
Bij vrouwen staat het inderdaad vaak wel...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:47 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi maar zou het persoonlijk nooit dragen
ik heb ook diezelfde slim jim als jij hebt, (die je volgens mij ook al gepost hebt)maar de thin finn zit wel wat strakker ja. maar het zit heerlijk als je hem een beetje baggy draagtquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Best leuke broek.
Ik vind mijn Slim Jim er best vele op lijken, alleen zit deze minder strak
nou ik heb geen dikke bovenbenen hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
heb je echt van die dikke bovenbenen of is het een baggyskinny?
iig geen goed figuur voor een skinnyquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ik heb geen dikke bovenbenen hoor![]()
[afbeelding] met mn allstars ^^
niks mis meequote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
iig geen goed figuur voor een skinny
waarom niet eigenlijk. Ik vind het wel mooi staanquote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
iig geen goed figuur voor een skinny
je boven benen "heupen" steken zo raar uitquote:Op maandag 28 mei 2007 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk. Ik vind het wel mooi staan
Je snapt waarom het "wortelbroek" heet he?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je boven benen "heupen" steken zo raar uit
Die retro sport jasjes in foute kleuren zie je best veel bij new rave scene kiddo's.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
blergh wat een verhipt lelijke jas heeft die bovenste aan *krijgt rillingen*
maar dat neemt niet weg dat ze oerlelijk zijn (net als die nikejasjes in 2 verschillende kleurenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Die retro sport jasjes in foute kleuren zie je best veel bij new rave scene kiddo's.
nou ja, dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, mijn Sergio Tacchini is veel vetter dan die gare nike jasjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij vind de gare Nike jasjes leukquote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja, dat wil ik nou ook weer niet zeggen![]()
het gaat om de broek sufhoofdquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
blergh wat een verhipt lelijke jas heeft die bovenste aan *krijgt rillingen*
ja weet ikquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het gaat om de broek sufhoofd
het jasje was 15 cent en kwam van een markt uit bulgarije
lijkt net een zwerverquote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat waren trouwens nog fatsoenlijke fotos
[afbeelding]
mwah dat vind ik er nog wel cool uitzienquote:Op maandag 28 mei 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
Kaffella (35)
"My style is a 'homeless look'. Homeless people inspire me.
Tonight I'm in a tender state of mind. I'm just wearing clothes that I happened to find at home.
The capital of style is Copenhagen. Donatella Versace is the queen of style."
Hahahaha.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke sjaaltjesquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
11 & 12 jaar, schattige jochies.![]()
wat een poepiesquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
omg die jasquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef jovink het volgende:
Principessa.Farfalla het volgende:[/b]
Okee maar bij jongens met dunne benen en meisjes met niet te brede heupen vind ik ze wel leuk staan
[afbeelding]
deze is dus echt wel motherfokkin vet
Staat je goed hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
smaken verschillen, mijn kind, post zelf dan eens foto's van je nieuwe kleding, misschien vinden wij dat wel helemaal niks aan xDquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:
godverdegodver, kan iedereen nou AUB stoppen met die afschuwelijke skinny-broeken. Het is toch ECHT geen gezicht, echt niet, geloof me nou maar...![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
''check deze g star truitje, mooi kraagje, ketting..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem destijds ook voor 190 gekocht.... dus heb geen idee waar ie voor 170 zou liggen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef 455H07E het volgende:
Ik heb gister mijn blue blood broek verpest! Er zit een gat in
Het gaat om deze:
[afbeelding]
Nu wil ik vanmiddag de stad in om dezelfde nog een keer te kopen (woon in Rotterdam en heb ook tijd om naar A'dam/Den Haag te gaan). Vond deze echt superlekker zitten. Ik heb er toen 190 voor betaald. Ik kan mij herinneren dat hier ooit gepost was dat hij ergens voor 170 te koop was. Nu vind ik het merk relaxed,maar ik blijf een cheapo, dus als ik hem goedkoper kan krijg dan graag.
Dus weet iemand nog waar hij te koop was/is voor 170?
Sold!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds ook voor 190 gekocht.... dus heb geen idee waar ie voor 170 zou liggen....
Weet niet welke maat je hebt, maar anders mag je hem wel voor 185 overnemen
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Proximo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen dan in het groen.
Ben er blij mee
Waar zit precies het gat erin, en wat is je maat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef 455H07E het volgende:
Ik heb gister mijn blue blood broek verpest! Er zit een gat in
Het gaat om deze:
[afbeelding]
Nu wil ik vanmiddag de stad in om dezelfde nog een keer te kopen (woon in Rotterdam en heb ook tijd om naar A'dam/Den Haag te gaan). Vond deze echt superlekker zitten. Ik heb er toen 190 voor betaald. Ik kan mij herinneren dat hier ooit gepost was dat hij ergens voor 170 te koop was. Nu vind ik het merk relaxed,maar ik blijf een cheapo, dus als ik hem goedkoper kan krijg dan graag.
Dus weet iemand nog waar hij te koop was/is voor 170?
Als ik twee zonen zou krijgen, dan zouden ze er zo uit zien!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben dat zelf niet hoorOverigens gaat de groene terug, omvang 75 was toch te groot.
Krakers... Straatschoffies...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Als ik twee zonen zou krijgen, dan zouden ze er zo uit zien!
Ik had hem 1 maat groter gekocht omdat hij ander niet lekker zat, daar heb ik nu wel spijt van..kan hem alleen nog aan met een riem aangespannenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Pie.cr het volgende:
nice, maar levi's stretched als een motherfucker.
verder is het wel een hele mooie broekquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef RT85 het volgende:
[..]
Ik had hem 1 maat groter gekocht omdat hij ander niet lekker zat, daar heb ik nu wel spijt van..kan hem alleen nog aan met een riem aangespannen![]()
Klopt, Ik heb een levi's 511 slim in dezelfde washing al hierboven. In het begin zat die echt mega strak nu zit hij steeds beter. Totdat hij echt perfect zit over een tijdje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Pie.cr het volgende:
nice, maar levi's stretched als een motherfucker.
Dit soort broeken doen me denken aan Suskequote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
verklaar je naderquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit soort broeken doen me denken aan Suske
quote:
Maar je moet er wel de benen voor hebben, dunne beentjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind het trouwens niet lelijk hoor. En ik hou ook wel van mannen die met de mode durven mee te gaan. Beter dan al die aardappelzakken die ik elke dag op kantoor zie.
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit soort broeken doen me denken aan Suske
Maar hoe bedoel je dan, dat noel gallagher die niet heeft of..?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Maar je moet er wel de benen voor hebben, dunne beentjes![]()
het staat mij gewoon vet geilquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je dan, dat noel gallagher die niet heeft of..?
Mij valt het niet op verder.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:30 schreef GSbrder het volgende:
maar ze zitten fijn, en daar gaat het om
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die polo zeker slecht, alleen ik heb helemaal niets met chasin behalvre de boxershorts'
ehh.. nee, 30 euro, hoezo ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef revolutionx het volgende:
ze zitten fijn, daarom betaal je er 50 eu per stuk voor![]()
???quote:
kep dezelfde broek alleen is die van mij een 506 model, dat is straight.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef RT85 het volgende:
jay, nieuwe broek
[afbeelding]
[afbeelding]
Levi's 501 slim
chasin' kopieert alles van andere merken, best triestquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die polo zeker niet slecht, alleen ik heb helemaal niets met chasin'
Je moet een wit hempje bij de H&M kopen en die eronder doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Niet nieuw, heb hem al een tijdje mijn mooie hugo boss slim fit blouse maarja gek had nog geen foto dervan
Kank ook me armani pakken gek, me armani underwear wat ik ook gewoon in de zomer zonder blouse ga dragen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je moet een wit hempje bij de H&M kopen en die eronder doen
Ik snap d'r niet zoveel van wat je typt, niks eronder is misschien wel lekker koel maar t staat zo raar met een blank velletjequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kank ook me armani pakken gek, me armani underwear wat ik ook gewoon in de zomer zonder blouse ga dragen.
Ik vind het wel relax zo, niks eronder lekker koel
Boeie gek, binnenkort zomer dus benk wat bruiner.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap d'r niet zoveel van wat je typt, niks eronder is misschien wel lekker koel maar t staat zo raar met een blank velletje
mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Niet nieuw, heb hem al een tijdje mijn mooie hugo boss slim fit blouse maarja gek had nog geen foto dervan
Vertel me alsjeblieft waar je dat RS shirt vandaan hebt!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef RT85 het volgende:
jay, nieuwe broek
[afbeelding]
[afbeelding]
Levi's 501 slim
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft waar je dat RS shirt vandaan hebt!!![]()
![]()
Oja: NOOOOIT, iets onder een overhemd dragen, zeker niet als je hem open draagt.
dus ook geen ketting
www.asos.com ak me niet vergisquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft waar je dat RS shirt vandaan hebt!!![]()
![]()
Oja: NOOOOIT, iets onder een overhemd dragen, zeker niet als je hem open draagt.
dus ook geen ketting
Daar had ik overheen gekeken, maar dat vind ik wel tof jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef Clausewitz het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn outfit, want daar houdt iedereen z'n bakkes over!?
stylowz geck, echt dope shaize! mooi gebroken wit.... shirtje,,,zwart shirtje dr onder... broekje..leren schoentjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef Clausewitz het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn outfit, want daar houdt iedereen z'n bakkes over!?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:45 schreef jovink het volgende:
[..]
stylowz geck, echt dope shaize! mooi gebroken wit.... shirtje,,,zwart shirtje dr onder... broekje..leren schoentjes
jewaaaaaaaid
enwaarom nou 2 dezelfde shirtjes?? dat snap ik echt niet of je moet de 2de er voor bijna kratis bij krijgen..
geen dankquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Clausewitz het volgende:
[..].
Twee dezelfde omdat ik eerst die blauwige aan had, maar die is eigenlijk alleen mooi op lichtere jeans en ik heb veel donkere. Dus ik dacht, dan vat ik die witte er ook bij! Die blauwe is dan weer mooi met 'n wit shirtje er onder. Maar - dit meen ik oprecht - onwijs bedankt voor je feedback, nu durf ik er mee de straat op.
Ben jij een mongool? Of doe je een wanstaltige poging tot humor? Ik vond je wel sympathiek, maar ik had het blijkbaar niet bij het goede eind.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef jovink het volgende:
[..]
geen dank
hbe je nog een samenvatting van dat laatste stukje btw? leuk dat er ook een redenatie bij zit. vind ik wel goed dat je er over nadenkt.
hbe je nog een samenvatting van dat laatste stukje btw?
zonde van die ketting, die verpest het echt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Staat in OP, ik zag hem toen ik het topic opende, zoeken is een groot woordquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat je dat op gaat zoeken om hem maar af te kraken![]()
![]()
excuses. zou weer normaal doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ben jij een mongool? Of doe je een wanstaltige poging tot humor? Ik vond je wel sympathiek, maar ik had het blijkbaar niet bij het goede eind.
Zielig kind.
Waar besteld? Heb pas ook weer een Adidas vest gekocht, bevalt wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Besteld. Maak wel een foto als hij binnen is.
Danke schonquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Pie.cr het volgende:
Adidas en gabber?.
Besteld bij frontlineshop.com. Duits bedrijf maar erg vriendelijke service.
Een hempje is wat anders dan een t shirtquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lutsers die hier Maikuuul aanraden om een shirt onder z'n overhemd te doen. Stijlloos!
Mocht je het over die Adidas vesten hebben. Heb een M en een S, waar ik normaal L heb. Valt dus best smal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:06 schreef Pie.cr het volgende:
Vallen ze trouwens ruim of smal?
hou er maar een australian jack bij en waar het leafje nu zit zit dan een kangaroequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Pie.cr het volgende:
Adidas en gabber?.
Besteld bij frontlineshop.com. Duits bedrijf maar erg vriendelijke service.
Geen idee, hij valt zelf zo die kraag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Clausewitz het volgende:
Maikuuul, wat heb je trouwens met die kraag gedaan man? Hangt er zo slapjes bij.
Ik heb dat overhemd ook, waarschijnlijk exact dezelfde, maar je moet die kraag niet omlaag duwen o.i.d. Doe je dat? Gewoon goed strijken en zorgen dat ie stevig blijft. Veel mooier man.
top, die heb ik ook maar dan in het rood. Had voor twee tientjes opgepikt. Adidas Originalsquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Besteld. Maak wel een foto als hij binnen is.
Chasin is gewoon het score huismerk. Nadat score een aantal jaar g-star verkocht dachten ze gewoon dat maken we gewoon ook zelf dan hebben we meer winstmarge. Dus ze kopieren gewoon de hele collectie van g-star maar dan een seizoen later (nu zullen ze dat wel redelijk gelijk hebben). Maar het blijft idd gewoon een kopie merk. Net als brunotti. Dat vind ik ook zo'n o'neill kopie merk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
chasin' kopieert alles van andere merken, best triest![]()
Het wordt toch ook alleen maar verkocht bij score? En bij die Chasin' stores zelf dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Chasin is gewoon het score huismerk. Nadat score een aantal jaar g-star verkocht dachten ze gewoon dat maken we gewoon ook zelf dan hebben we meer winstmarge. Dus ze kopieren gewoon de hele collectie van g-star maar dan een seizoen later (nu zullen ze dat wel redelijk gelijk hebben). Maar het blijft idd gewoon een kopie merk. Net als brunotti. Dat vind ik ook zo'n o'neill kopie merk.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Chasin is gewoon het score huismerk. Nadat score een aantal jaar g-star verkocht dachten ze gewoon dat maken we gewoon ook zelf dan hebben we meer winstmarge. Dus ze kopieren gewoon de hele collectie van g-star maar dan een seizoen later (nu zullen ze dat wel redelijk gelijk hebben). Maar het blijft idd gewoon een kopie merk. Net als brunotti. Dat vind ik ook zo'n o'neill kopie merk.
Score Wholesale B.V.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
en mensen willen mij gewoon niet geloven als ik zeg dat het huismerk is van score
Klopt maar zoals je leest zijn er nog genoeg mensen die het niet weten of geloven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het wordt toch ook alleen maar verkocht bij score? En bij die Chasin' stores zelf dan.
Ach ik wist ook niet dat t van Score wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Score Wholesale B.V.
Marketing 31
6921 RE Duiven
The Netherlands
T +31(0)26 3193450
F +31(0)26 3121088
E-mail info@score.nl
Website www.score.nl
Chasin Denim
Marketing 31
6921 RE
6921 Duiven
The Netherlands
T +31(0)26 3193457
F +31(0)26 3121088
E-mail info@chasin.nl
Website www.chasin.nl
Toeval ik dacht het niet.
[..]
Klopt maar zoals je leest zijn er nog genoeg mensen die het niet weten of geloven.
draag je daar nu een goude oorbel bij?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
vrouwen in zulke shirtsquote:
Ik vind zwarte overhemden sexy, en slim fits ook, dus dit hemd vind ik erg oke. Jammer van je sieraden...Zo'n hemd behoeft eenvoud. O ja, en er moet geen shirt onder...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 06:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen idee, hij valt zelf zo die kraag.
Khad er 70 euro voor betaald.
Tis een Boss Slim Fit model
Ik zie dat je iig goed in de zwarte jassen zitquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind zwarte overhemden sexy, en slim fits ook, dus dit hemd vind ik erg oke. Jammer van je sieraden...Zo'n hemd behoeft eenvoud. O ja, en er moet geen shirt onder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |