Jij vind de gare Nike jasjes leukquote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ja, dat wil ik nou ook weer niet zeggen![]()
het gaat om de broek sufhoofdquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
blergh wat een verhipt lelijke jas heeft die bovenste aan *krijgt rillingen*
ja weet ikquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het gaat om de broek sufhoofd
het jasje was 15 cent en kwam van een markt uit bulgarije
lijkt net een zwerverquote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat waren trouwens nog fatsoenlijke fotos
[afbeelding]
mwah dat vind ik er nog wel cool uitzienquote:Op maandag 28 mei 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
Kaffella (35)
"My style is a 'homeless look'. Homeless people inspire me.
Tonight I'm in a tender state of mind. I'm just wearing clothes that I happened to find at home.
The capital of style is Copenhagen. Donatella Versace is the queen of style."
Hahahaha.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, mijn Sergio Tacchini is veel vetter dan die gare nike jasjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke sjaaltjesquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
11 & 12 jaar, schattige jochies.![]()
wat een poepiesquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
omg die jasquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef jovink het volgende:
Principessa.Farfalla het volgende:[/b]
Okee maar bij jongens met dunne benen en meisjes met niet te brede heupen vind ik ze wel leuk staan
[afbeelding]
deze is dus echt wel motherfokkin vet
Staat je goed hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ik heb geen dikke bovenbenen hoor![]()
[afbeelding] met mn allstars ^^
smaken verschillen, mijn kind, post zelf dan eens foto's van je nieuwe kleding, misschien vinden wij dat wel helemaal niks aan xDquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef mister_popcorn het volgende:
godverdegodver, kan iedereen nou AUB stoppen met die afschuwelijke skinny-broeken. Het is toch ECHT geen gezicht, echt niet, geloof me nou maar...![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |