Leuke shirts, zeker voor die prijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat voor maar 29,85 bij elkaar![]()
Is die Low?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn nieuwe Nudie Low Slim Jim
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over 1 maandje heb je een baggy bjorn ipv van een slim jim. Ze stretchen echt té erg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alsof nudie ook maar iets speciaals isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:22 schreef Pie.cr het volgende:
Jammer dat tegenwoordig zelfs armani paupers in Nudies lopen.
Paar jaartjes terug wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
alsof nudie ook maar iets speciaals is![]()
Wtf is een ijshoortje als beenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Sowieso lelijk die slim broeken, lijkt wel alsof je ijshoortjes als benen hebt
Regular Ralf, Loose Frank en Baggy Bjorn van Nudie
quote:
Dude!! Kunnen die beentjes het gewicht van de rest van je wel dragen??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is die niet voor de vrouwtjesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je het zelf niet?
Schattigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef Pearl22 het volgende:
[afbeelding]
De Hunkemoller had weer leuke dingetjes.
Waar bestel jij die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit jurkje in blauw en roze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ze nog wel binnenkrijgen
Nee, dat is de Slim Kim, het zou wat zijn als onze Maik daarmee thuis was gekomen zegquote:
Dan heb je straks een hart afdruk op jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe bikini, in het zwart.
Ook niet. Slim Kim is gewoon de Slim Jim in in stretch uitvoering maar nog steeds unisex.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, dat is de Slim Kim, het zou wat zijn als onze Maik daarmee thuis was gekomen zeg![]()
ja maar wie showt er nu een broek zonder er schoenen onder te dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef revolutionx het volgende:
laat ze maar lullen, broek is mooi hoor maikull
Nee. Nudie verkoopt enkele raw denim modellen, broeken zonder wassing, en die faden idd mooier als je ze niet wast. Broeken worden sowieso nooit mooier van machinewassen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef stijn_ het volgende:
Geldt het voor alle Nudie Jeans dat je ze zolang mogelijk niet moet wassen etc. Dus dat het 'gebruikersslijtage' aanneemt?
Ik zal het eens bekijken, hoewel ik zelf meer zoek naar een broek zonder dit raw denim idee. maar vind de kleur van die Nudies gewoon zo mooi, dus zou ik niet willen dat dat allemaal vervaagt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nee. Nudie verkoopt enkele raw denim modellen, broeken zonder wassing, en die faden idd mooier als je ze niet wast. Broeken worden sowieso nooit mooier van machinewassen.
Anyway. Aangezien de gemiddelde bacoboy na 2 maanden toch liever zijn nieuwe gstar broekje aantrekt heeft het niet wassen totaal geen nut gehad. Voordat een broek echt goed en mooi versleten is ben je toch al snel 8 maanden tot een jaar van dagelijks dragen verder.
ps. Check de merken Pace, APC of Dior Homme eens voor raw denim jeans. Vetter, en het is een stuk exclusiever.
Dan moet je ze laten stomen, kan tegenwoordig bij de albert heijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:49 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken, hoewel ik zelf meer zoek naar een broek zonder dit raw denim idee. maar vind de kleur van die Nudies gewoon zo mooi, dus zou ik niet willen dat dat allemaal vervaagt.
Dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef revolutionx het volgende:
laat ze maar lullen, broek is mooi hoor maikull
Oeh, leuke sitequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Bij 80stees wat dingen besteld om te kijken of het me ook past, zodat ik wat vaker dingen kan bestellen. En bij de H&M nog een hempje gekocht, want ik had kleingeld nodig
en ik kan het toch altijd gebruiken (die zitten ook zo lekker!)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eropaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love it! En helemaal niet duur, ondanks die shipping costs.
jawel, het houdt je kleding op of straks..whateverquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nieuwe tailleriem
of is dat geen kleding
[afbeelding]
Daar heb ik nou nog geen enkel moment aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan heb je straks een hart afdruk op je
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Besteld
[afbeelding]
Dit staat eropWaar kun je zulke shirts bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is zoooquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe bikini, in het zwart.
Ik vind het ook niet echt mooi dat soort broekenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:16 schreef manny het volgende:
toch knap dat ze dat in de mode hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |