Best leuke broek.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding] en dan met zwarte allstars
Bij vrouwen staat het inderdaad vaak wel...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:47 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi maar zou het persoonlijk nooit dragen
ik heb ook diezelfde slim jim als jij hebt, (die je volgens mij ook al gepost hebt)maar de thin finn zit wel wat strakker ja. maar het zit heerlijk als je hem een beetje baggy draagtquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Best leuke broek.
Ik vind mijn Slim Jim er best vele op lijken, alleen zit deze minder strak
nou ik heb geen dikke bovenbenen hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
heb je echt van die dikke bovenbenen of is het een baggyskinny?
iig geen goed figuur voor een skinnyquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ik heb geen dikke bovenbenen hoor![]()
[afbeelding] met mn allstars ^^
niks mis meequote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
iig geen goed figuur voor een skinny
waarom niet eigenlijk. Ik vind het wel mooi staanquote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
iig geen goed figuur voor een skinny
je boven benen "heupen" steken zo raar uitquote:Op maandag 28 mei 2007 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk. Ik vind het wel mooi staan
Je snapt waarom het "wortelbroek" heet he?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je boven benen "heupen" steken zo raar uit
Die retro sport jasjes in foute kleuren zie je best veel bij new rave scene kiddo's.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
blergh wat een verhipt lelijke jas heeft die bovenste aan *krijgt rillingen*
maar dat neemt niet weg dat ze oerlelijk zijn (net als die nikejasjes in 2 verschillende kleurenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Die retro sport jasjes in foute kleuren zie je best veel bij new rave scene kiddo's.
nou ja, dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, mijn Sergio Tacchini is veel vetter dan die gare nike jasjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |