Jeh gek, ik had die pic ff snel gemaakt, maak morgen wel een nieuwe ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul leer eens foto's makenVerder volg ik de serie al een tijdje en die reacties af en toe
. Binnenkort zal ik eens wat posten, heb een hele lading besteld weer bij de H&M
wat een lelijk t-shirt, had ik niet verwacht van iemand die altijd de rest loopt af te zeiken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dit Armani shirtje in het rood.
[afbeelding]
Was ¤ 60,- valt best mee dus.
we zullen zien, ik zal hem morgen wel krijgen.. als die niet bevalt dan stuur ik hem gewoon terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Nice, ik vind alleen dat I.F. shirts zo ontzettend lang vallen.![]()
ik heb alleen geen riemenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ miss s
leuk jurkje maar ik zou het touwtje er uit halen
en een rode of witte brede (stoffen) taille riem op je
"zwembandje" doen dan lijk je optisch slanker
Wel een nette broekquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nieuw broekje van Jacob Cohen...
[afbeelding]
Voor zulks een onbekend merk ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef kookie_monster het volgende:
normale prijs is toch iets van 189 euri en voor special 300+ ?
Kloptquote:
Is het een kindermaatje?quote:
Wat is een vrouw zonder de keuze uit vele riemen? Daar kun je de meest simpele outfit mee opleukenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb alleen geen riemen
en dan krijg ik juist het gevoel dat je gaat proppen
Klassiek model, klopt.. zij het met wat smallere pijpen... Maar eenvoudig? Mwoah... Handgemaakt, leuke details, verzilverde knopen... Japans denim.. zijn gewoon erg mooie broeken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef cultheld het volgende:
Doodeenvoudige broek, die net zo goed bij de Bijenkorf verkocht had kunnen worden. Voor dat geld koop ik liever een Iceberg broek.
279equote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef kookie_monster het volgende:
normale prijs is toch iets van 189 euri en voor special 300+ ?
Vind je ja? Ik vind het meer oktober 2002, zo'n beetje tweede helft oktober dan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik vind de wassing erg 2003 aandoen.
ik paste vroeger nooit riemen dus heb er een trauma aan over gehoudenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is het een kindermaatje?
[..]
Wat is een vrouw zonder de keuze uit vele riemen? Daar kun je de meest simpele outfit mee opleuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |