Stond alweer klaar hè.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:37 schreef OudFruit het volgende:
Dit is de DGK-COS. Wij geven hier Commentaar op streams.
Voor de SC, FB, Hooligans, knuffellibelles en andere nodige linkjes :
De Gouden Kooi
Gelul... Weet je wie echt een tv momentje pakte? Jaap, toen hij realiseerde dat het plannetje van Lieke en Nicolaas om de rest buiten te sluiten wel leuk was en zich op het eind er opeens mee ging bemoeien. Dat was een tv momentje pakken.quote:
ff voor 't shotjequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelul... Weet je wie echt een tv momentje pakte? Jaap, toen hij realiseerde dat het plannetje van Lieke en Nicolaas om de rest buiten te sluiten wel leuk was en zich op het eind er opeens mee ging bemoeien. Dat was een tv momentje pakken.
De FOK conclusies zijn altijd al geweldig geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:39 schreef SiRojK het volgende:
Huub kwam van achter.. Die heeft alles daar gekeken
Ik hoop dat na dit alles iemand hier flink voor op zijn/haar falie gaat krijgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:40 schreef farceman het volgende:
Waarom krijgt Natasia eigenlijk altijd alles achter te horen?
Over anaal verhaal, verleden van Eric, de aanranding van Eric enz enz.
En niemand weet dat de kindjes van natasia hebben gehuild aan de telefoon.
Dus we moeten gewoon ontkennen dat het gebeurd? Lieke's eerste reactie was vrij relaxt, toen ging ze naar achter en plotseling was haar mening 180% gedraaid...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Hou aub eens op over die instructies. Ik word er echt niet goed van.
Wordt toch niets mee gedaan, de kindjes van God mogen allesquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
Eric heeft het in elk geval wel doorgebeld.
Dat heeft ze dus in een brief te horen gekregen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:40 schreef farceman het volgende:
Bleek wel, Eric zei: Heb je mn neus gezien. Huub zei meteen: Nagel van Natasia?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De FOK conclusies zijn altijd al geweldig geweest.
100%!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De FOK conclusies zijn altijd al geweldig geweest.
Is later toch gebleken dat ze het van achter had?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus in een brief te horen gekregen.
Het gaat niet zozeer over de kindjes, meer over de moederrol van Natasja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Does tegen Does: ga het niet meer over zijn moeder hebben, dat heeft er niets mee te maken.
Does:Ja maar hij heeft het wel over mijn kindjes.
Does: Wees wijzer en sta er dan boven.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
ze hadden gewoon netjes de regels moeten naleven...
overtreding,hup sanctie of eruit!
op deze manier blijft iedereen nog 10 jaar zitten.![]()
Ja, ze hadden toen bij amanda haar thee gooien al moeten aanpakken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
Til die borsten eens op dan, zitten volgens mij ook littekens onder.quote:
Weer een conclusie die wat mij betreft nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus we moeten gewoon ontkennen dat het gebeurd? Lieke's eerste reactie was vrij relaxt, toen ging ze naar achter en plotseling was haar mening 180% gedraaid...
Omdat er over het algemeen weinig leuke shotjes zijn dan.. Zo vroeg eruit doen ze zodat mensen moe zijn -> aangebrand -> terrorquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:45 schreef OudFruit het volgende:
Maar waarom moeten die gasten zo vroeg naar bed? Dit is toch televisie dat men wil zien? Ik zit persoonlijk niet te wachten op een paar mensen die suf aan het ontbijten zijn om 9 uur smorgens..laat maar lekker uitslapen
Op water en brood.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
Kuthoer, viswijfquote:
Ik vind Natasia wel zo'n secreet dat zodra ze iets merkt of hoort ze daar meteen iedereen de oren van 't lijf gaat schreeuwen om informatie:quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:40 schreef farceman het volgende:
Scanman, je bent weer naief en trap er niet in: van VOL:quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus in een brief te horen gekregen.
Na die zin ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman, je bent weer naief en trap er niet in: van VOL:
Mijn gedachte ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:50 schreef FuTilE het volgende:
Huub heeft kennelijk de instructie de druk nog wat op te voeren...
OMGquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:50 schreef FuTilE het volgende:
Huub heeft kennelijk de instructie de druk nog wat op te voeren...
Echt prachtigquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:50 schreef blomst het volgende:
Hotel de wittebergen al gebeld?
dat agressieve is niks voor Jaap.. en daar komt bij dat narcisten alleen hun momentje pakken als het om hun draaitquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat op een afstandje weer toe te kijken. Hij laat het weer over aan anderen. Als het er op aan komt is Jaap niet aanwezig.
Moeten ze niet naar bed ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt prachtig...
Op naar de volgende rond, der moet wat knappen vanavond![]()
Goeie cap die eerste!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Ga maar naar een fucking hotel roept Huub, pak een stratenhotel.
vuilniswijf.
Natas; je bent een halve man.
Lieke kreeg een klap van Natas.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Japio heeft een andere rol, die speelt hij met vervequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap staat op een afstandje weer toe te kijken. Hij laat het weer over aan anderen. Als het er op aan komt is Jaap niet aanwezig.
Door dit soort situaties weet je gewoon dat Jaap een rol speelt. Hij doet het enkel en alleen om hoger op de popoll te komen. Jammer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat agressieve is niks voor Jaap.. en daar komt bij dat narcisten alleen hun momentje pakken als het om hun draait![]()
Precies... niemand zal die twee uit elkaar halen.quote:
Ja er schijnt deels nieuwe redatie te zitten volgens DGK_REDACTIE gisteren en die zijn er erg scheutig mee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
De redactie zit echt weer met de vinger op de 'streamlock' toets. Dat bleek net al.
Zien!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Natasia sloeg Lieke, zeker. Heb de stream opgenomen.
de popo is voor hem niet primair maar meer een bevesteging dat zn TERROR zin heeft.. lees zn weblog is zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door dit soort situaties weet je gewoon dat Jaap een rol speelt. Hij doet het enkel en alleen om hoger op de popoll te komen. Jammer.
natasia gooide ook al thee over Lieke heen. Net als Huub is ook Natasia beschermd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er wordt toch geen actie ondernomen. Ze laten het gewoon weer een keer escaleren en komen dan weer met een algemene waarschuwing en met de mededeling dat dit "nooit meer mag gebeuren"quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sterkte.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
een monoloog van Brian.
Er mocht toch ECHT niks meer gebeuren sinds Bef-gate?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er wordt toch geen actie ondernomen. Ze laten het gewoon weer een keer escaleren en komen dan weer met een algemene waarschuwing en met de mededeling dat dit "nooit meer mag gebeuren"![]()
En? Als Brainless met z`n gespierde lichaam een klein meisje zoals Amanda mag slaan zonder gevolgen, dan kan je als redaktie hier ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had hem op 1 stream gemist, maar kon hem net cappen op de volgende zo snel ging die klap.quote:
Misschien, maar deze klap staat wel degelijk op beeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
natasia gooide ook al thee over Lieke heen. Net als Huub is ook Natasia beschermd.
Weet je dat ik dat ook al dacht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Goh.... Ik vroeg gisteren aan DGK-REDACTie klopt het dat B en N uit de wind worden gehouden?
Ze hebben er wat mee gedaan.
't zal ook niet zijn omdat ze vindt dat ze fout bezig was en dat ze zich moet schamen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft een glad en strak gezicht. Die is best geschrokken van wat ze heeft gedaan. Bang voor eventuele consequenties.
welnee,die doet alsofquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft een glad en strak gezicht. Die is best geschrokken van wat ze heeft gedaan. Bang voor eventuele consequenties.
De handtastelijkheden van Natasia vanavond worden wederom niet bestraft ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Er mocht toch ECHT niks meer gebeuren sinds Bef-gate?
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de popo is voor hem niet primair maar meer een bevesteging dat zn TERROR zin heeft.. lees zn weblog is zou ik zeggen![]()
WTF!!!! Dit meen je toch niet hoop ik!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Mijn respect voor brian is gegroeid
Kom maar, kom maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Geniet er van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Nee dat beslist niet. Die denkt alleen maar in termen van 'waar kan ik nog mee wegkomen'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
't zal ook niet zijn omdat ze vindt dat ze fout bezig was en dat ze zich moet schamen.![]()
Als de regels net zo strict toegepast werden als destijds bij Nena, dan hadden Jaap, Amanda, Huub, Brainless en Natasja er alle 5 allang uitgelegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Als de originele regels nog golden had Natasja met dr billen op straat gelegen.![]()
Peter6000, maar dan anders...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Ik kots van je Braajen adoratie. Maar ik ga nu m'n nest in en ga mijn SUBJECTIEVE mening niet meer onderbouwen. Toch een goede nachtrust toegewenst medefokker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Ik geloof je meteen.quote:
Hij helpt Natasia goed vanavond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Dan gaat het vet uit zn verenpakje en krijgt ie het koud!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FdW het volgende:
Dreft over die eend, dan is dat ook weer klaar.
Nee ik vrees dat ik dan tegen de vlakte gaquote:
Op een goeie manier hoor... niet dat ik dacht pisnicht of teringlijer of hoer of 'je moeder!' of zoquote:
het is een gimmick ja maar toch authentiek. .daarom is Jaap ook zo gweldig.. en hij heeft geen agressie in zich, daarom is ie ook door niemand te rakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.
Zielig !quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Nopes, uit met de pret, Bedtijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
AH.. De viieeeeerde roooooonde...de viiiieeeeerde rooooooondeee...
Mijn respect voor jou is gedaaldquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Wanneer begrijp jij nou eens dat iedereen een rol speelt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.
Je kent me nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Als ik je ook maar een klein beetje ken is Brian een persoon waar je absoluut niets mee hebt.
Ohw tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
AH.. De viieeeeerde roooooonde...de viiiieeeeerde rooooooondeee...
Gelukkig niet. Vind het veel fijner als je me vislip noemt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een goeie manier hoor... niet dat ik dacht pisnicht of teringlijer of hoer of 'je moeder!' of zo![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hij helpt Natasia goed vanavond.
Een echte vriend.![]()
Daar komen ze weer.....
Evolutie toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het zijn net twee apen allenbei"
Natasia en Brian in koor: "Racist!"
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Huub: Het zijn net twee apen, allebei.
Natasia: RACIST!!!
Jullie kunnen niet tellen. Ik begon al eeuwen geleden met rondes en ben al zeker aan de tiendequote:
Liefdadigheid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
Darwinisme.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
Tja dat is helaas een stokpaardje van donkere mensenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het zijn net twee apen allenbei"
Natasia en Brian in koor: "Racist!"
Jij telt de opwarmrondes er ook bij op. Die tellen nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tellen. Ik begon al eeuwen geleden met rondes en ben al zeker aan de tiende![]()
Dat mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Het moet gezegd, Brian houdt zich toch nog goed in vanavond. En Huub maar jennen... "Verrektese teringlijer dat je der rondloopt"
Geen aggressie, maar hij misbruikt wel z`n enorme lichaam voor fysieke bedreiging, wetende dat de anderen daar toch niets tegen kunnen doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:02 schreef Suikeroom het volgende:
het is een gimmick ja maar toch authentiek. .daarom is Jaap ook zo gweldig.. en hij heeft geen agressie in zich, daarom is ie ook door niemand te raken
Nietes. Jullie zijn later ook rondes gaan tellen. Ik was al mijlenver. Jammer trouwens dat het nu op moet houden, ik heb dikke pret gehad (behalve toen ik van Brian schrok).quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij telt de opwarmrondes er ook bij op. Die tellen niet![]()
Ze had d'r benen gewoon bij elkaar moeten. Dan had dat gedrocht nooit het levenslicht gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, laat die moeder van Brain er toch buiten.
Racisme naar blonde vrouwen! Eeehm discriminatie......!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt banaal gewoon....
Lieke: ,, WELTRUSTEN NATASIA"
Nasty: ,, WELTRUSTEN STINKENDE BLONDE HOER!!"
Eric voor aidslijer. Heb je dat nog meegekregen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Natasie noemt Lieke maar weer een paar keer 'stinkende hoer'. En zo eindigt een bewogen dag in de gouden kooi.
Die heb ik gemist en is nog net even iets erger ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric voor aidslijer. Heb je dat nog meegekregen?
Dat zei Lieke, niet Natasia of Brian.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:07 schreef OudFruit het volgende:
Waarom zie ik Natasia nog steeds als het zwart-wit beelden zijn?
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, laat die moeder van Brain er toch buiten.
Jij hebt duidelijk gemist wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt duidelijk gemist dat Natasia Eric 2 x aidslijer noemde.
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef FdW het volgende:
Loco voelt zich door Huub racistisch bejegend vanwege het woord aap.
Zijn vader is Pool en zijn moeder Nederlands.
WTF racisme?????????????????
En: Mijn kindjus hebben een moeder, ik ben een moeder, JIJ HEBT GEEN MOEDER EN ZE KOMT OOK LEKKER NOOIT MEER TERUG!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist en is nog net even iets erger ja.
Ga zo door en je hebt een ban...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Tja dat is helaas een stokpaardje van donkere mensen
Kom op Scan, zo bekrompen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke gaan op de bank neuken? oh nee, Lieke is ongesteld.
Precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.
Zeker een pammetje van Brain gepakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Wat heeft Amanda zich de hele tijd muisstil gehouden.
Ze kan alsnog een verlate abortus plegen, maar dat zit er niet in denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze had d'r benen gewoon bij elkaar moeten. Dan had dat gedrocht nooit het levenslicht gezien.
Je moet 't gewoon niet zo zwart-wit bekijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:07 schreef OudFruit het volgende:
Waarom zie ik Natasia nog steeds als het zwart-wit beelden zijn?
Ah wacht met grote smachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ongelovelijk, dit had een rustige avond moeten worden .......![]()
Filmpjes van vanavond worden nu ge-upload, zijn wel 250 MB groot ....
Die ligt aan haar Breezer-infuus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Wat heeft Amanda zich de hele tijd muisstil gehouden.
Ik ben ook altijd het zwarte schaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je moet 't gewoon niet zo zwart-wit bekijken.
Dat is een opmerking die zó erg is dat je die haast niet serieus kunt nemen. Ik bedoel, niemand is toch zo erg???quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En: Mijn kindjus hebben een moeder, ik ben een moeder, JIJ HEBT GEEN MOEDER EN ZE KOMT OOK LEKKER NOOIT MEER TERUG!
Natasia is zo'n slechte moeder dat ze zich niet eens zelf zo mag noemen, dus eigenlijk hebben jayro en die andere ook geen moeder!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En: Mijn kindjus hebben een moeder, ik ben een moeder, JIJ HEBT GEEN MOEDER EN ZE KOMT OOK LEKKER NOOIT MEER TERUG!
Lol.... bovendien vertelde Brian ooit dat ie in Breukelen is geboren, en dat ie gewoon een fuckin Nederlander is. Ik zie trouwens niks typisch antilliaans aan hem. Aan zijn reactie naar Huub te zien is ie een wigger.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef FdW het volgende:
Loco voelt zich door Huub racistisch bejegend vanwege het woord aap.
Zijn vader is Pool en zijn moeder Nederlands.
WTF racisme?????????????????
Wrong.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een opmerking die zó erg is dat je die haast niet serieus kunt nemen. Ik bedoel, niemand is toch zo erg???
Tja, het hele 'rode zee' verhaal is aan mij voorbij gegaan.quote:
Tja maar het is een verdomd makkelijk stokpaardje dat er te pas en te onpas bij wordt gehaald om discussies dood te slaan. Erg makkelijk. Ze waren ook aan het joelen en geluiden aan het produceren als apen. That's it. Straks mag je een zwart iemand niet meer zwart noemen omdat dat ook discriminerend zou zijn. Gelul...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.
Een blanke die een blanke - beide blanke Europese ouders - aap noemt, en dan racisme?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe erg is iemand die dat vandaag zeker een keer of 50 (laag geschat) gezegd heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een opmerking die zó erg is dat je die haast niet serieus kunt nemen. Ik bedoel, niemand is toch zo erg???
Als we het toch over wifebeaters gaan hebben, laten we ze dan wifebeater 1 en wifebeater 2 noemen, want Huub z'n handjes zitten ook los bij vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...
Brian is niet verantwoordlijk voor wat zijn moeder doet en ook niet voor wat de redactie allemaal aan brieven doorlaatquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...
Nah, ze heeft het vandaag wel een keertje of 100 herhaald. Zelfs voor het spel verzin je toch niet zo'n opmerkingquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK WIL MIJN FIETS TERUGquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Wat Brian betreft gaat het ook werkelijk nergens over, die jongen heeft misschien een kwart donker bloed. Dan zou ik me ook beledigd moeten voelen door het woord mof, mijn oma was duits.......
Waarom je ziet het toch bij Brian en Natasia. Ik zeg niets vreemds. Het is erg makkelijk om mensen in een discussie op het woord aap te pakken. Terwijl Huub helemaal die betekenis niet aan het woord gaf. Ze gedroegen zich ook als apen met dat gejoel en gespring van ze daar doelde Huub op.quote:
Zo is het ook... en terecht wat mij betreft. Je moet iemands afkomst er nooit bij halen, want dat wekt minimaal de schiin van racisme. Vaak is dat ook zo, maar niet altijd. Als je dingen als 'aap' gaat roepen dan ben je sowieso als behoorlijk verkeerd bezig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Tja maar het is een verdomd makkelijk stokpaardje dat er te pas en te onpas bij wordt gehaald om discussies dood te slaan. Erg makkelijk. Ze waren ook aan het joelen en geluiden aan het produceren als apen. That's it. Straks mag je een zwart iemand niet meer zwart noemen omdat dat ook discriminerend zou zijn. Gelul...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Een Bratwurst kan je krijgen, Schnitzelkopf!![]()
Grappig, ik zie mensen nu ineens Brian voor Nederlander uitmaken. Meestal is hij een tering Antilliaan die bolletjes slikt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een blanke die een blanke - beide blanke Europese ouders - aap noemt, en dan racisme?![]()
Je snapt het vast wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een blanke die een blanke - beide blanke Europese ouders - aap noemt, en dan racisme?![]()
Mogen blanke mensen niet zeggen dat racisme niet kanquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Wat Brian betreft gaat het ook werkelijk nergens over, die jongen heeft misschien een kwart donker bloed. Dan zou ik me ook beledigd moeten voelen door het woord mof, mijn oma was duits.......
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mogen blanke mensen niet zeggen dat racisme niet kan
Heel erg, maar het is ook een wanhopige reactie om hard te reageren op de 'je bent een slechte moeder' opmerkingen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe erg is iemand die dat vandaag zeker een keer of 50 (laag geschat) gezegd heeft?
Och, Natasja heeft zowiezo geen poot om op te staan als het op racisme aankomt, ze heeft Huub al eens gepakt op z`n joodse afkomst...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:16 schreef daWeasel het volgende:
Waarom je ziet het toch bij Brian en Natasia. Ik zeg niets vreemds. Het is erg makkelijk om mensen in een discussie op het woord aap te pakken. Terwijl Huub helemaal die betekenis niet aan het woord gaf. Ze gedroegen zich ook als apen met dat gejoel en gespring van ze daar doelde Huub op.
Hangt ervan af welke connotatie je eraan toekent.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het ook... en terecht wat mij betreft. Je moet iemands afkomst er nooit bij halen, want dat wekt minimaal de schiin van racisme. Vaak is dat ook zo, maar niet altijd. Als je dingen als 'aap' gaat roepen dan ben je sowieso als behoorlijk verkeerd bezig.
Wanneer dringt het eens tot jullie door dat je in DGK alles mag zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het ook... en terecht wat mij betreft. Je moet iemands afkomst er nooit bij halen, want dat wekt minimaal de schiin van racisme. Vaak is dat ook zo, maar niet altijd. Als je dingen als 'aap' gaat roepen dan ben je sowieso als behoorlijk verkeerd bezig.
Ze had het pas met Patricia over witmeiden.... is dat ook racisme?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, Natasja heeft zowiezo geen poot om op te staan als het op racisme aankomt, ze heeft Huub al eens gepakt op z`n joodse afkomst...
Die hele schreeuwpartij sloeg totaal nergens op. Ze waren beide enorm laag bezig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel erg, maar het is ook een wanhopige reactie om hard te reageren op de 'je bent een slechte moeder' opmerkingen.
En een homo voor aidslijer uitschelden is ook een discriminerende kutopmerking.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, Natasja heeft zowiezo geen poot om op te staan als het op racisme aankomt, ze heeft Huub al eens gepakt op z`n joodse afkomst...
dode moeder/aidslijer <---> vuilnisvrouwtjequote:Op woensdag 16 mei 2007 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Die hele schreeuwpartij sloeg totaal nergens op. Ze waren beide enorm laag bezig.
Is hij niet opgegroeid op de Antillen met 25% antiliaans bloed?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:18 schreef Day het volgende:
Dat Brian Nederlander is, is al vanaf dag 1 bekend, alleen houden zowel de DGK-site als vele users hier krampachtig vast aan 'de Antilliaan Brian".
Eigenlijk is het te laat om hier een discussie over te beginnen, wil namelijk graag slapen, maar goed. Iemand die wit is witte noemen is dat ook discriminatie? Je zag duidelijk dat Natasia en Brian in het nauw werden gedreven door Huub Eric en Lieke en het woord aap horen in een compleet andere context plaatsen en Huub uitmaken voor racist. Ik denk dat dat een soort verdedigingsmechanisme is dat te vaak word aangevoerd en juist racisme in de hand werken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begrijp je echt niet dat dat historisch gezien een totaal andere lading heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke connotatie je eraan toekent.
Je kunt Brian best een aap noemen, omdat hij er als een (deur)gorilla uitziet. Jaap wordt constant varken of zwijn genoemd, dan zou je dat ook moeten verbieden.
Brian moest haar nu al een keer of 5 tegenhouden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Feit is natuurlijk wel, als ze dit nu een weekje of wat elke avond volhouden dat een van de twee echt wel een keer gaat dooslaan. Eerlijk gezegd gok ik op Natasia. Bij het incident van JJ ging ze ook al door het lint en ook nu moest Brian haar tegenhouden (en ze heeft natuurlijk nageltjes uitgeslagen en een flinke duw gegeven.) Hoop wel dat er tenminste een OW komt voor Natasia of beter nog, voor zowel Brian als Natasia. Maar dat zal helaas wel niet gebeuren.
Nee want dan gaat het over een blanke, die kunnen niet gediscrimineerd worden. Negers wel, want die zijn zielig (slavernij enzo)quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had het pas met Patricia over witmeiden.... is dat ook racisme?
vader is half pools moeder half surinaams half anti.. Brian is een kk nerd dus reken maar uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is hij niet opgegroeid op de Antillen met 25% antiliaans bloed?
Ik vermoed dat ze in hun leven buiten DGK nooit zover zouden gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:20 schreef Day het volgende:
Die hele schreeuwpartij sloeg totaal nergens op. Ze waren beide enorm laag bezig.
Beide zijn te hopen. Toevoeging: Al zie ik het liefst Brian doorslaan. Niet fataal (voor een ander) maar wel zo dat hij eruit moet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Feit is natuurlijk wel, als ze dit nu een weekje of wat elke avond volhouden dat een van de twee echt wel een keer gaat dooslaan. Eerlijk gezegd gok ik op Natasia. Bij het incident van JJ ging ze ook al door het lint en ook nu moest Brian haar tegenhouden (en ze heeft natuurlijk nageltjes uitgeslagen en een flinke duw gegeven.) Hoop wel dat er tenminste een OW komt voor Natasia of beter nog, voor zowel Brian als Natasia. Maar dat zal helaas wel niet gebeuren.
Dat wipje heb ik al gehadquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef FdW het volgende:
Mijn kindjes liggen heerlijk te evalueren. That's the spirit, en dan straks nog een gezond doch prettig wipje, en we zijn allemaal weer gelukkig, nietwaar Scan?![]()
![]()
Preceis. Volgende keer hetzelfde truuctje uithalen wanneer Brian niet in de buurt is. Naar vliegles ofzo... (shit, maar hij zit weer aan de pammetjes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian moest haar nu al een keer of 5 tegenhouden.![]()
Nah, dit was eenmalig om de streamers te paaien, vanaf morgen zijn ze weer allemaal vriendjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Feit is natuurlijk wel, als ze dit nu een weekje of wat elke avond volhouden dat een van de twee echt wel een keer gaat dooslaan.
Beide probeerde dus, d.m.v. zeer lage woorden, elkaar te kwetsen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
dode moeder/aidslijer <---> vuilnisvrouwtje + je kinderen hebben een slechte moeder + je arme kindjes.
Nee, dat denk ik niet. De term 'aap' heeft echt een puur racistische lading en dat weet iedereen die het gebruikt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te laat om hier een discussie over te beginnen, wil namelijk graag slapen, maar goed. Iemand die wit is witte noemen is dat ook discriminatie? Je zag duidelijk dat Natasia en Brian in het nauw werden gedreven door Huub Eric en Lieke en het woord aap horen in een compleet andere context plaatsen en Huub uitmaken voor racist. Ik denk dat dat een soort verdedigingsmechanisme is dat te vaak word aangevoerd en juist racisme in de hand werken.
Ik bedoelde mijn kindjuussssquote:
Goh , het kan altijd nóg lager. Rara door wie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik meer om dat racisme een onderwerp wat heel makkelijk misbruikt kan worden. Een verkeerd opgevat woord en je kan iemand voor racist gaan uitschelden en een heel probleem creeren waar geen probleem is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begrijp je echt niet dat dat historisch gezien een totaal andere lading heeft?
Mmm, ze riepen het eerder op de avond ook tegen Jaap en toen hoorde ik niemand eroverquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De term 'aap' heeft echt een puur racistische lading en dat weet iedereen die het gebruikt.
Waarom zou brian in godsnaam een OW moeten krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Als je zo graag 'kanker' wil zeggen, doe dat dan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:22 schreef Suikeroom het volgende:
Brian is een kk nerd dus reken maar uit![]()
Eh, aangezien ik Surinaams ben. Witmeid is gewoon een ander woord voor blanke vrouw. Net zoals een blanke man ook wel 'boeroe' wordt genoemd. Discriminatie? Nee? Gewoon een erfenis van de Nederlandse taal die in het Surinaams verweven is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee want dan gaat het over een blanke, die kunnen niet gediscrimineerd worden. Negers wel, want die zijn zielig (slavernij enzo)
Wegens ether vervuiling!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou brian in godsnaam een OW moeten krijgen
Omdat hij het wou sussen en de partijen uit elkaar haalde?![]()
Tja, zo kan je door blijven gaan. Ga jij dan nu beweren dat Brian en Natasia niet als apen stonden te joelen en te springen? Ook zoiets is dat al die rappers in clips elkaar ook steevast neger noemen en wanneer een blank iemand dat zegt het huis te klein is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De term 'aap' heeft echt een puur racistische lading en dat weet iedereen die het gebruikt.
Persoonlijk vind ik witmeid ook denigrerend klinken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
Eh, aangezien ik Surinaams ben. Witmeid is gewoon een ander woord voor blanke vrouw. Net zoals een blanke man ook wel 'boeroe' wordt genoemd. Discriminatie? Nee? Gewoon een erfenis van de Nederlandse taal die in het Surinaams verweven is.
Nou, ik vond het toch niet helemaal normaal hoe hij Eric en Lieke beet hield. Zag er niet echt comfortabel uit en zowieso belemmeren mag niet. Daarnaast heeft hij een flinke duw aan Lieke uitgedeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou brian in godsnaam een OW moeten krijgen
Omdat hij het wou sussen en de partijen uit elkaar haalde?![]()
Iedereen die 'aap' gebruikt is wat mij betreft een racist ja. Lijkt een beetje op iemand die een neger een 'nikker' noemt. Zo zie ik het. Als je de pest hebt aan iemand kun je dat vast wel normaal beargumenteren in plaats van met termen als 'aap'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik meer om dat racisme een onderwerp wat heel makkelijk misbruikt kan worden. Een verkeerd opgevat woord en je kan iemand voor racist gaan uitschelden en een heel probleem creeren waar geen probleem is.
Ik ook. Maak me sterk dat het een volkomen neutrale benaming is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik witmeid ook denigrerend klinken.![]()
Inderaad, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik meer om dat racisme een onderwerp wat heel makkelijk misbruikt kan worden. Een verkeerd opgevat woord en je kan iemand voor racist gaan uitschelden en een heel probleem creeren waar geen probleem is.
Ik ook, en zo wordt het ook vaak gebruikt. Als je bv. een stukje op Mamjo leest is het echt niet als een nette term voor een blanke vrouw bedoeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet je niet zo snel "gediscrimineerd" voelen. Geef nou het goede voorbeeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook al maken ze aap geluiden, de naam 'aap' heeft overduidelijk een racistische lading en alleen al daarom gebruik je het dus niet. Dat lijkt mij tenminste vrij logisch. Als je 'aap' scheldpartijen richting donkere mensen uit de wereld wilt helpen, ga je zelf niet ook nog eens meedoen toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:27 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Tja, zo kan je door blijven gaan. Ga jij dan nu beweren dat Brian en Natasia niet als apen stonden te joelen en te springen? Ook zoiets is dat al die rappers in clips elkaar ook steevast neger noemen en wanneer een blank iemand dat zegt het huis te klein is.
Helemaal mee eens. Kap er nu ook mee en ga lekker naar m'n bed toequote:Op woensdag 16 mei 2007 03:29 schreef Mika25 het volgende:
We gaan nu wel heel erg off-topic hoor. Bovendien is de racisme-discussie in het DGK-forum al minimaal 4 keer eerder gehouden in de afgelopen 6 maanden
Snap je echt het verschil niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mmm, ze riepen het eerder op de avond ook tegen Jaap en toen hoorde ik niemand erover![]()
Jahaaa, groenmeid, das erg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je moet je niet zo snel "gediscrimineerd" voelen. Geef nou het goede voorbeeld![]()
Dat vind ik dus echt onzin, als iemand 1 keer aap zeg is diegene een racist? Als iets dergelijks eruit vliegt tijdens een ruzie vind ik dat geen reden om aan te nemen dat diegene een racist is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen die 'aap' gebruikt is wat mij betreft een racist ja. Lijkt een beetje op iemand die een neger een 'nikker' noemt. Zo zie ik het. Als je de pest hebt aan iemand kun je dat vast wel normaal beargumenteren in plaats van met termen als 'aap'.
Ik kan je verzekeren dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, en zo wordt het ook vaak gebruikt. Als je bv. een stukje op Mamjo leest is het echt niet als een nette term voor een blanke vrouw bedoeld![]()
Zolang ze in DGK er over discussieren moet het hier ook kunnen lijkt mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:29 schreef Mika25 het volgende:
We gaan nu wel heel erg off-topic hoor. Bovendien is de racisme-discussie in het DGK-forum al minimaal 4 keer eerder gehouden in de afgelopen 6 maanden
In een bepaalde context en alleen voor degenen die er gevoelig voor zijn, in casu de 'racist' én degene die zich erdoor aangesproken voelt (om wat voor reden dan ook).quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begrijp je echt niet dat dat historisch gezien een totaal andere lading heeft?
Blijkbaar is het nog steeds nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:29 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet zo is.
En wees maar blij dat je niet de Surinaamse scheldpartijen op Mamjo kan lezen.
Overigens Mootie, begrijp ik wel waarom je het als denigrerend zag. Natasia en Patricia waren toen ook aan het roddelen over blanke vrouwen, maar het woord zelf is niet neerbuigend bedoelt.
En omdat "aap" zozeer verweven is met racisme., mag het hier dus ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen die 'aap' gebruikt is wat mij betreft een racist ja. Lijkt een beetje op iemand die een neger een 'nikker' noemt. Zo zie ik het. Als je de pest hebt aan iemand kun je dat vast wel normaal beargumenteren in plaats van met termen als 'aap'.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
Om even op anale sex terug te komen, hoeveel sterren heeft de Sodoku van Brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |