Dat mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Het moet gezegd, Brian houdt zich toch nog goed in vanavond. En Huub maar jennen... "Verrektese teringlijer dat je der rondloopt"
Geen aggressie, maar hij misbruikt wel z`n enorme lichaam voor fysieke bedreiging, wetende dat de anderen daar toch niets tegen kunnen doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:02 schreef Suikeroom het volgende:
het is een gimmick ja maar toch authentiek. .daarom is Jaap ook zo gweldig.. en hij heeft geen agressie in zich, daarom is ie ook door niemand te raken
Nietes. Jullie zijn later ook rondes gaan tellen. Ik was al mijlenver. Jammer trouwens dat het nu op moet houden, ik heb dikke pret gehad (behalve toen ik van Brian schrok).quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij telt de opwarmrondes er ook bij op. Die tellen niet![]()
Ze had d'r benen gewoon bij elkaar moeten. Dan had dat gedrocht nooit het levenslicht gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, laat die moeder van Brain er toch buiten.
Racisme naar blonde vrouwen! Eeehm discriminatie......!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt banaal gewoon....
Lieke: ,, WELTRUSTEN NATASIA"
Nasty: ,, WELTRUSTEN STINKENDE BLONDE HOER!!"
Eric voor aidslijer. Heb je dat nog meegekregen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Natasie noemt Lieke maar weer een paar keer 'stinkende hoer'. En zo eindigt een bewogen dag in de gouden kooi.
Die heb ik gemist en is nog net even iets erger ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric voor aidslijer. Heb je dat nog meegekregen?
Dat zei Lieke, niet Natasia of Brian.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:07 schreef OudFruit het volgende:
Waarom zie ik Natasia nog steeds als het zwart-wit beelden zijn?
Wifebeater's moeder heeft zichzelf bij het spel betrokken, dus wat dat betreft vind ik het minder erg dat er dingen over Netty gezegd worden dan over de overleden moeder van Eric...quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, laat die moeder van Brain er toch buiten.
Jij hebt duidelijk gemist wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt duidelijk gemist dat Natasia Eric 2 x aidslijer noemde.
Je moet mensen absoluut geen reden geven om iets op racisme te gooien, dus 'aap' was gewoon niet slim.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef FdW het volgende:
Loco voelt zich door Huub racistisch bejegend vanwege het woord aap.
Zijn vader is Pool en zijn moeder Nederlands.
WTF racisme?????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |