Ohw tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
AH.. De viieeeeerde roooooonde...de viiiieeeeerde rooooooondeee...
Gelukkig niet. Vind het veel fijner als je me vislip noemt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een goeie manier hoor... niet dat ik dacht pisnicht of teringlijer of hoer of 'je moeder!' of zo![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hij helpt Natasia goed vanavond.
Een echte vriend.![]()
Daar komen ze weer.....
Evolutie toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het zijn net twee apen allenbei"
Natasia en Brian in koor: "Racist!"
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Huub: Het zijn net twee apen, allebei.
Natasia: RACIST!!!
Jullie kunnen niet tellen. Ik begon al eeuwen geleden met rondes en ben al zeker aan de tiendequote:
Liefdadigheid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
Darwinisme.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden net over Jaap dat ie een apendansje deed en ze gaven hem een banaan........ hoe noem je dat eigenlijk?
Tja dat is helaas een stokpaardje van donkere mensenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het zijn net twee apen allenbei"
Natasia en Brian in koor: "Racist!"
Jij telt de opwarmrondes er ook bij op. Die tellen nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tellen. Ik begon al eeuwen geleden met rondes en ben al zeker aan de tiende![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |