Geniet er van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Mijn respect voor brian is gegroeid
Kom maar, kom maar
Nee dat beslist niet. Die denkt alleen maar in termen van 'waar kan ik nog mee wegkomen'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
't zal ook niet zijn omdat ze vindt dat ze fout bezig was en dat ze zich moet schamen.![]()
Als de regels net zo strict toegepast werden als destijds bij Nena, dan hadden Jaap, Amanda, Huub, Brainless en Natasja er alle 5 allang uitgelegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Als de originele regels nog golden had Natasja met dr billen op straat gelegen.![]()
Peter6000, maar dan anders...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Ik kots van je Braajen adoratie. Maar ik ga nu m'n nest in en ga mijn SUBJECTIEVE mening niet meer onderbouwen. Toch een goede nachtrust toegewenst medefokker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Ik geloof je meteen.quote:
Hij helpt Natasia goed vanavond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Dan gaat het vet uit zn verenpakje en krijgt ie het koud!quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FdW het volgende:
Dreft over die eend, dan is dat ook weer klaar.
Nee ik vrees dat ik dan tegen de vlakte gaquote:
Op een goeie manier hoor... niet dat ik dacht pisnicht of teringlijer of hoer of 'je moeder!' of zoquote:
het is een gimmick ja maar toch authentiek. .daarom is Jaap ook zo gweldig.. en hij heeft geen agressie in zich, daarom is ie ook door niemand te rakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.
Zielig !quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Nopes, uit met de pret, Bedtijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
AH.. De viieeeeerde roooooonde...de viiiieeeeerde rooooooondeee...
Mijn respect voor jou is gedaaldquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Kom maar, kom maar
Wanneer begrijp jij nou eens dat iedereen een rol speelt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.
Je kent me nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Als ik je ook maar een klein beetje ken is Brian een persoon waar je absoluut niets mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |