natasia gooide ook al thee over Lieke heen. Net als Huub is ook Natasia beschermd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Natasia sloeg Lieke, zeker. Heb de stream opgenomen.
Er wordt toch geen actie ondernomen. Ze laten het gewoon weer een keer escaleren en komen dan weer met een algemene waarschuwing en met de mededeling dat dit "nooit meer mag gebeuren"quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sterkte.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
een monoloog van Brian.
Er mocht toch ECHT niks meer gebeuren sinds Bef-gate?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er wordt toch geen actie ondernomen. Ze laten het gewoon weer een keer escaleren en komen dan weer met een algemene waarschuwing en met de mededeling dat dit "nooit meer mag gebeuren"![]()
En? Als Brainless met z`n gespierde lichaam een klein meisje zoals Amanda mag slaan zonder gevolgen, dan kan je als redaktie hier ook niets aan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had hem op 1 stream gemist, maar kon hem net cappen op de volgende zo snel ging die klap.quote:
Misschien, maar deze klap staat wel degelijk op beeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
natasia gooide ook al thee over Lieke heen. Net als Huub is ook Natasia beschermd.
Weet je dat ik dat ook al dacht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Goh.... Ik vroeg gisteren aan DGK-REDACTie klopt het dat B en N uit de wind worden gehouden?
Ze hebben er wat mee gedaan.
't zal ook niet zijn omdat ze vindt dat ze fout bezig was en dat ze zich moet schamen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft een glad en strak gezicht. Die is best geschrokken van wat ze heeft gedaan. Bang voor eventuele consequenties.
welnee,die doet alsofquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft een glad en strak gezicht. Die is best geschrokken van wat ze heeft gedaan. Bang voor eventuele consequenties.
De handtastelijkheden van Natasia vanavond worden wederom niet bestraft ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Er mocht toch ECHT niks meer gebeuren sinds Bef-gate?
Die lees ik heel vaak. Jaap denkt zeker te weten dat de winnaar bepaald wordt door de kijker en daarom is hij zo druk bezig om te scoren. Je zag zijn enorme teleurstelling vanavond toen hij slechts 12% scoorde. Hij wilde al bijna de villa uitlopen, maar geeft het nog 1 maand de kans. "Ik doe al de moeite niet voor niets", zei hij meerdere keren. Jaap speelt een rol en wil daar voor beloond worden. Zo niet, dan stopt hij met die rol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de popo is voor hem niet primair maar meer een bevesteging dat zn TERROR zin heeft.. lees zn weblog is zou ik zeggen![]()
WTF!!!! Dit meen je toch niet hoop ik!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Mijn respect voor brian is gegroeid
Kom maar, kom maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Mijn respect voor brian is gegroeid
Kom maar, kom maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |